NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

μαρο

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شايف ان التحرر او الحريه هي قبول رأي غيرك و الانفتاح بعلم او عاده ايجابيه تغير بيها عاده قديمه او تطور بيها انما اللي بيسيب حريمه تلبس مجسم و عريان او يحكي عن خصوصياتهم او حتي تتعامل مع حد غريب من غير ما يغيير عليها اسمه ديوث و ده ملهوش علاقه بالحريه هل تتفق مع كلامي؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Mike75, MADAM SOSO, نسوانجي جامد اووي و شخص آخر
انا شايف ان التحرر او الحريه هي قبول رأي غيرك و الانفتاح بعلم او عاده ايجابيه تغير بيها عاده قديمه او تطور بيها انما اللي بيسيب حريمه تلبس مجسم و عريان او يحكي عن خصوصياتهم او حتي تتعامل مع حد غريب من غير ما يغيير عليها اسمه ديوث و ده ملهوش علاقه بالحريه هل تتفق مع كلامي؟
يا صحبى هما عارفين كدا بس بيحبو يذوقو الكلمة زى الى يقولك اوبن مايند
والريمبو
😂😂😂

يا صحبى هما عارفين كدا بس بيحبو يذوقو الكلمة زى الى يقولك اوبن مايند
والريمبو
😂😂😂
سعات في ناس لازم تتقالها الكلام صريح عشان تحس علي دمها يمكن حد يفهم 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لان العرب لا يوجد لديهم حرية وبعد الأنفتاح الي حصل مع دول الغرب لم نأخذ العلم والأشياء الأيجابية وإنما أخذنا فقط الملابس الفاضحة وعدم الغيره وغيرها بما يسمى التحرر

• بيضحكني
التفاعلات: μαρο
لان العرب لا يوجد لديهم حرية وبعد الأنفتاح الي حصل مع دول الغرب لم نأخذ العلم والأشياء الأيجابية وإنما أخذنا فقط الملابس الفاضحة وعدم الغيره وغيرها بما يسمى التحرر
للاسف حتي في دول الغرب التحرر مش معناه الدياثه و الديوث هناك مش حيدخل في علاقه الا مع واحده مريضه او شرموطه احنا اللي بناخد الخرا و نغير اسمه عشان نقول احنا مبنعملش حاجه غلط

انا شايف ان التحرر او الحريه هي قبول رأي غيرك و الانفتاح بعلم او عاده ايجابيه تغير بيها عاده قديمه او تطور بيها انما اللي بيسيب حريمه تلبس مجسم و عريان او يحكي عن خصوصياتهم او حتي تتعامل مع حد غريب من غير ما يغيير عليها اسمه ديوث و ده ملهوش علاقه بالحريه هل تتفق
اتفق جدااااا معاك الصراحة وكتير بقرف من ده جداااا

• أتفق
اتفق

• أتفق
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%