NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: عمرو 55، نفرتيتي اللبوة و ديجا
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمرو 55 و Mizo bizo
تماما الجنس هي فترات بحياة الانسان وليس محور حياة الانسان
بالنسبة لوقتنا الحالي صاار محور الكرة الأرضية

أنتم فهمين أصلاً المصطلح غلط و خالطين بينه و بين الدياثة...
التحرر جاي من كلمة حرية ، و المقصود بيه فى الأصل هو التحرر من قيود الزواج ، يعني الزوجة تكون حرة فى ممارسة علاقات مع راجل أخر أو رجال أخرين ، و الزوج يكون حر فى ممارسة علاقات مع ست أخرى أو ستات أخريات ، من غير ما يعتبروا ده خيانة أو يأثر على زواجهم و حبهم لبعض.
(زي ويل سميث و مراته كده)
بس فى الآخر هم الاثنين يعتبروا واحد

ده بيمحى غيرته ورجولته و ده كذلك
و ديه بتمحى مفهوم احترام الزوج او تقديره الواجب و الأخرى ايضا

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx

ماشي بس التحرر إنك تسيبها على راحتها و هي تسيبك على راحتك ، عكس الدياثة اللى أنتم الأتنين بتجيب راجل تالت فى العلاقة و يا أما الزوج بيتفرج على زوجته و هي بتمارس مع شخص تاني يا أما هما الأتنين (الزوج و الراجل الغريب) بيمارسوا الجنس جماعي مع الزوجة

ماشي بس التحرر إنك تسيبها على راحتها و هي تسيبك على راحتك ، عكس الدياثة اللى أنتم الأتنين بتجيب راجل تالت فى العلاقة و يا أما الزوج بيتفرج على زوجته و هي بتمارس مع شخص تاني يا أما هما الأتنين (الزوج و الراجل الغريب) بيمارسوا الجنس جماعي مع الزوجة
انا بالنسبه لى مفيش داعى لتفصيلهم هم الاثنين مستنكرين

• عجبني
انا بالنسبه لى مفيش داعى لتفصيلهم هم الاثنين مستنكرين
كون الأتنين مستنكرين دى حاجة و كون إن الأتنين مش شئ واحد حاجة تاني

• عجبني
التفاعلات: مرحب
دارى على شمعتك تقيد

التحرر جاي من كلمة حرية ، و المقصود بيه فى الأصل هو التحرر من قيود الزواج ، يعني الزوجة تكون حرة فى ممارسة علاقات مع راجل أخر أو رجال أخرين ، و الزوج يكون حر فى ممارسة علاقات مع ست أخرى أو ستات أخريات ، من غير ما يعتبروا ده خيانة أو يأثر على زواجهم و حبهم لبعض.
بكلامك هاد ، مفهوم الزواج و قيمته و قدسيته التغت تماماً !

اذا انا وشخص بدنا نتزوج وكل واحد فينا اله حريته ب جسده وعلاقاته الجنسية ليه اتزوجنا بالأساس؟ لا خلينا اصحاب أحسن ع الأقل ما منكون شوّهنا مفهوم الزواج ولا انحسبنا على مؤسسة الزواج بالأساس

• عجبني
التفاعلات: Ashraf-m

اذا انا وشخص بدنا نتزوج وكل واحد فينا اله حريته ب جسده وعلاقاته الجنسية ليه اتزوجنا بالأساس؟ لا خلينا اصحاب أحسن ع الأقل ما منكون شوّهنا مفهوم الزواج ولا انحسبنا على مؤسسة الزواج بالأساس
أنا بقولك معني مصطلح تحرر جنسي...ده معنى المصطلح مش بقولك أعمل كذا و متعملش كذا!!

أنا بقولك معني مصطلح تحرر جنسي...ده معنى المصطلح مش بقولك أعمل كذا و متعملش كذا!!
بعرف انك عم تشرح المعنى ، وأنا عطيت رأيي بالمعنى أو المفهوم ، ما قصدتك شخصياً :)

• أتفق
بعرف انك عم تشرح المعنى ، وأنا عطيت رأيي بالمعنى أو المفهوم ، ما قصدتك شخصياً :)
انا معجب بعقليتك

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو

قدسية ايه في جروب سكس

لا مش واحد في فرق كبير

• عجبني
التفاعلات: BigBlackDick
طب يا جماعه أنا مفهوم التحرر بالنسبه لي مش أن واحد مراته تتناك من حد تاني او فكره Swapping مع حد تاني لكن أن يكون في تحرر في تقبل فكرة أن الست انسانه وليها مشاعر وشهوات جنسيه وممكن تعجب باي راجل غيرك و يكون وسيم أو تحس بمشاعر جنسيه تجاه أي راجل غيرك وانك يكون عندك القدرة انك تسمع منها مشاعرها الحقيقيه بدون كذب. عموما انك تتحرر فكرسا من اي قيود و تعرف تعبر عن رغبتك بحريه ليه لان ممكن ست تشوف حد

زي ما الراجل ممكن يشوف انثي جميله ويشتهيها جنسيا الانثي كمان كدة واكتر وأنها ممكن أن تفكر في هذا الرجل جنسيا حتي وهي نائمه معاك أو حتي لوحدها وتستمتع جنسيا بالخيال ويكون عندك تفهم حقيقي

و لعلم اللي هيقرأ انت ممكن تتفق اة تختلف بس انا شايف التحرر مش دياثه و لو بيتم تصوره انه دياثه و كل ديوث متحرر بس مش كل متحرر ديوث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا يا متر
التحرر انك تتقبل تخرج من قيود معينه و تحس بمتعه مش تنشر لحمك و عرضك

لا يا متر
التحرر انك تتقبل تخرج من قيود معينه و تحس بمتعه مش تنشر لحمك و عرضك
ما هو أصلاً مفيش قيود فى الجنس بين الزوجين غير إلتزام كل زوج بعدم الخيانة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%