NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زواج متحرر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عوز اكون ديوث عله ايه مرتي وشوفه وهيه بتتنك قدامي احنا طلعين مصيف اخده فين شرام وله الغردقه علشان احرره ونعمل كده

• عجبني
  • بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: Mellon, معرص مراتي هبه الملبن, صعيدي راقي و 5 آخرين
عوز اكون ديوث عله ايه مرتي وشوفه وهيه بتتنك قدامي احنا طلعين مصيف اخده فين شرام وله الغردقه علشان احرره ونعمل كده
بلاش خلي عندك ددمم ده مراتك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي، انوثة مستترة و الـ مجتاو
نفسي اطلع المصيف بس 😂🤛

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
يا علاء الموضوع مفهوش هذار هو ده داخل يعمل نمرة ولا ايه
هو يعمل نمره و احنا بنطلع بمصلحه 😂
عاوز اصيف 😁

• بيضحكني
الغردقه راقيه شوية

• عجبني
التفاعلات: زواج متحرر
بتعرف شو ؟
انا ما الي بالعادة أكتب كومنت ب هيك مواضيع لانه بحس انه الكاتب يا اما خياله واسع أو مضروب ع راسه ، أو انه تحت تأثير الكحول لما قرر ينزّل هيك طلب ، أو انه عنجد ديوث ( وهي نسبة واحد بالمية )

يعني دافع مهر عشان تتزوجها وبتصرف عليها و بتطلعها مشاوير وآخدها اجازة على ( شرام ) عشان يجي حدا تاني وبموافقتك يعمل معا سكس؟

طيب اطلع انت وهية وانبسطو بالمشوار ، وخليك انسان طبيعي بيغار وبيخاف ع مرتو من الهوا الطاير ، بلاها موضة التحرر نصيحة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, صعيدي راقي, Ashraf-m و شخص آخر
يخربيتك يا علاء نفسك تطلع بي حاجة كده 😅
هو خربان لوحده يا لورد 😁 و اي مصلحه مروحه هنط فيها

• عجبني
مش كل الشواطئ
انا كنت بروح الغردقه من ٩٨ ايام شغل ابويا ف الغردقه، بس بعد ٢٠١١ الغردقه اتدهورت و اتشقلب حالها. مش زي شرم و راس سدر

• عجبني
انا كنت بروح الغردقه من ٩٨ ايام شغل ابويا ف الغردقه، بس بعد ٢٠١١ الغردقه اتدهورت و اتشقلب حالها. مش زي شرم و راس سدر
أنا روحتها من فترة كبيرة معرفش اتغيرت ولا لا بس بالنسبالي الجونة و الساحل رقم واحد

احسن يعني

يبني انتا فاهم اتحرر غلط كده ده مش تحرر انتا كده حتقلبها مضعره 🙏🙈🙈

• بيضحكني
أنا روحتها من فترة كبيرة معرفش اتغيرت ولا لا بس بالنسبالي الجونة و الساحل رقم واحد
بالنسبالك بقي 😁

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روح شرم الشيخ وخلي الناس ينيكوها هناك🥵🥵 وابعتلي صورها

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%