NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة التحرر مع عيله فرانكوعربيه

Magmog

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
في رحله لأسوان اتعرفنا انا ومراتي علي واحد فرنسي ومراته (( طلعوا جزائريين الأصل)) وكنا نازلين في نيو كتراكت ولمعرفتي بأسوان طلب مني الرجل انه يرافقني علي ان أتولي انا التحكم في الرحله والصرف ثم نتقاسم المصاريف يوميا عند رجوعنا الأوتيل ....وكانت من أجمل الرحلات بما فيها من تحرر وعلاقه لاأنساها حتي واحنا راجعين من أسوان حجزنا كابينتين مشتركتين في قطار النوم وكانت برضه من أحلي 13 ساعه ونزلوا عندي في البيت لحد ماسافروا علي فرنسا مع وعدهم انهم يدعونا لرحله في فرنسا بس جت الكورونا قفلت كل حاجه....

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد احترامى لتحررك دى حرية شخصية عيش حياتك

في رحله لأسوان اتعرفنا انا ومراتي علي واحد فرنسي ومراته (( طلعوا جزائريين الأصل)) وكنا نازلين في نيو كتراكت ولمعرفتي بأسوان طلب مني الرجل انه يرافقني علي ان أتولي انا التحكم في الرحله والصرف ثم نتقاسم المصاريف يوميا عند رجوعنا الأوتيل ....وكانت من أجمل الرحلات بما فيها من تحرر وعلاقه لاأنساها حتي واحنا راجعين من أسوان حجزنا كابينتين مشتركتين في قطار النوم وكانت برضه من أحلي 13 ساعه ونزلوا عندي في البيت لحد ماسافروا علي فرنسا مع وعدهم انهم يدعونا لرحله في فرنسا بس جت الكورونا قفلت كل حاجه....
اكيد كانت رحلة ممتعة لكن كانت ايه درجة التحرر اللي كنتم فيها كلكم؟ هل كان تحرر من طرفك انت ومراتك كمان؟ هل كان تحرر في اللبس والسهر والشرب والرقص وكل حاجة والا في حدود؟

اكيد كانت رحلة ممتعة لكن كانت ايه درجة التحرر اللي كنتم فيها كلكم؟ هل كان تحرر من طرفك انت ومراتك كمان؟ هل كان تحرر في اللبس والسهر والشرب والرقص وكل حاجة والا في حدود؟
بالتأكيد كانت ممتعه والتحرر كان من الطرفين احنا وهما والشرب خلانا نعمل كل حاجه تتخيلها

بالتأكيد كانت ممتعه والتحرر كان من الطرفين احنا وهما والشرب خلانا نعمل كل حاجه تتخيلها
ممتاز ،، وحاجة حلوة ان مراتك كانت مشاركه معاكم واستمتعت وانت اكيد استمتعت،، ودي احلي حاجة المتعة المشتركه والمتبادله

كل حاحة نتخيلها بمعنى؟

كل حاحة نتخيلها بمعنى؟
هو التحرر شئ لايصدقه عقل؟؟؟؟؟ ... هناك فرق بين التحرر والدياثه .. لما مراتك تتحرر في لبسها وعقلها وتصرفاتها لا يصدقه عقل او عكل زي ماانت بتقول لكن اني اسلم مراتي لشخص ينيكها ده يصدقه عقلك ... ده الفرق بين الانسان والبهيمه ... الاستمتاع بالتحرر للي جربه مش حيبطله

ههه
ما تزعل انا بسال لانه عندي فضول مش بحاسب.
انا مازلت مش فاهم كلمة تحرر بالظبط لاني ارى ان لباس المراة ليس دليلا على اي شيء جنسي…

عودة
أعلى أسفل
0%