NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جبران خليل جبران

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة حد هنا من التجمع الخامس او شغال فيها؟
احااااا اي كمية الدياثة والتحرر الي هنا دي زبري هيطرشق فشخ من المناظر الي هنا ورجالتهم جنبهم اوووف على المناظر حد بيعاني زاي ولا انا لوحدي 😂😂😂

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Ýòù§§èf، Star55 و Ran away
احااااا اي كمية الدياثة والتحرر الي هنا دي زبري هيطرشق فشخ من المناظر الي هنا ورجالتهم جنبهم اوووف على المناظر حد بيعاني زاي ولا انا لوحدي 😂😂😂
شغلني معاك 😅

• بيضحكني
التفاعلات: جبران خليل جبران
طب خدنا معاك 😂

انا من التجمع
و عادي لو دي عيشة ناس و مستوي طبقي معين مش معني كده انهم ديوثيين

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
انا من التجمع
و عادي لو دي عيشة ناس و مستوي طبقي معين مش معني كده انهم ديوثيين
اسف لو فهمت الاساءة ولكن انا بلاقي مناظر صعبة جدا بزاز عريانة جدا وبتكون واضحة وبارزة ودا حاجة بسيطة من الي بشوفها وانا شاب 26 سنة وعندي طاقة جنسية شديدة لذلك بعاني عندكم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسف لو فهمت الاساءة ولكن انا بلاقي مناظر صعبة جدا بزاز عريانة جدا وبتكون واضحة وبارزة ودا حاجة بسيطة من الي بشوفها وانا شاب 26 سنة وعندي طاقة جنسية شديدة لذلك بعاني عندكم
زي ما قولتلك دي طبيعة لبس طبقة معينه زي ماتروح مثلا الساحل الشمالي و انت طول عمرك بتروح جمصه اكيد فيه فرق ثقافات و مجتمعي كمان فالعادي بالسنبالنا غير العادي بتاع حد تاني

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: The_Cuck و Kelwa Zoldik
زي ما قولتلك دي طبيعة لبس طبقة معينه زي ماتروح مثلا الساحل الشمالي و انت طول عمرك بتروح جمصه اكيد فيه فرق ثقافات و مجتمعي كمان فالعادي بالسنبالنا غير العادي بتاع حد تاني
انا متفهم داه
والطبيعي والعادي ان الغريب عن مجتمعكم يبقا عنده طاقة جنسيه اتجاه الستات عندكم والمثير اكتر لما راجلها يكون جنبها وهي كدا هو اه مش ديوث بس انا هتخيل انه متمتع بنفخت بنطلوني علي اهله

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: The_Cuck و Kelwa Zoldik
(اختلاف ثقافات ) هي لحمة عريانة وشباب شرقانة..
مراتك أو حريمك طالعين بلبس مكشوف ومحزق وكلوتاتهم محزقة من تحت الجينز اي حد هيقف زبه عليها حتى بتاع التجمع لاننا مش ملائكة
زي ما انت بتاعك بيقف على حتة بلدي بعباية سمرا

• عجبني
(اختلاف ثقافات ) هي لحمة عريانة وشباب شرقانة..
مراتك أو حريمك طالعين بلبس مكشوف ومحزق وكلوتاتهم محزقة من تحت الجينز اي حد هيقف زبه عليها حتى بتاع التجمع لاننا مش ملائكة
زي ما انت بتاعك بيقف على حتة بلدي بعباية سمرا
حصلللل بس معنا كلامك ان كل الحريم بيتبص عليهم 🙂

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب
  • جامد
انا فى التجمع و بعانى زيك بالظبط ونفسى اتعرف على ديوث من التجمع

• انا سخنت كده ليه
بيبقوا جامدين
حريمهم جامدة
و علي بالك مش شرط منطقة في اسكندرية بيبقوا شراميط اكتر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%