NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ساعات بيبقى فيه غلط غير مقصود ومش بيتكرر ده عادى ممكن الواحد يغفره لكن لما احس ان الواحد بيتعمد ده ساعتها ببعد عنه ولا اكنى اعرفه
بص التساهل في الاعتذار لا يغتفر مهما كان مين وحتي صيغة الاعتذار بتفرق ممكن يعتذر في وقتها بس انت عارف أنه كلام وخلاص فتريح دماغك ويبقا الغلطة هي مرة وصدقني لو خدوا عنك فكرة ان الناس ليهم غلطة واحدة هيتعلموا ويبقوا عارفين مادام غلطت في الشخص ده يبقي اعتذر علشان ده مش بيسامح والناس ع حسب ماتعودهم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص التساهل في الاعتذار لا يغتفر مهما كان مين وحتي صيغة الاعتذار بتفرق ممكن يعتذر في وقتها بس انت عارف أنه كلام وخلاص فتريح دماغك ويبقا الغلطة هي مرة وصدقني لو خدوا عنك فكرة ان الناس ليهم غلطة واحدة هيتعلموا ويبقوا عارفين مادام غلطت في الشخص ده يبقي اعتذر علشان ده مش بيسامح والناس ع حسب ماتعودهم
وجهه نظر برده تحترم بس انا من النوع اللى بحب اجيب أخرى عشان لما امشى واسيب اكون عملت إللى عليا

• أتفق
التفاعلات: الصياد 1 0 1
إغلط في حقي وقولي اسف ما كنتش اقصد قصر معايا وقولي معلش غصب عني زعلني وقولي حقك عليا، كبيرة اوي عندي انك تراضيني وساعتها و**** العظيم صفحه الزعل دي هتتقفل للابد لكن تغلط في حقي وتتجاهل زعلي وتتعامل كانك معملتش فيا حاجه اهي دي بقا القسوة بعينها وانا مبحبش الناس القاسيه ولا بحب حتي اعاتبهم
وليه حد يغلط فيا او في اي حد من الاول اصلا؟

وليه حد يغلط فيا او في اي حد من الاول اصلا؟
غلط غير مقصود يا تيتو حد يقع منه كلمة أو يقدر الموقف غلط فاهمنى

غلط غير مقصود يا تيتو حد يقع منه كلمة أو يقدر الموقف غلط فاهمنى
ولو برضه طل واحد ياخد باله من كلامه او يقطع احسن

ولو برضه طل واحد ياخد باله من كلامه او يقطع احسن
مش كله بيعمل كده يا اخويا فيه ناس متسرعة فى الكلام بنية صافيه اللى احنا بنقول عليهم دبش بس قلبه ابيض

مش كله بيعمل كده يا اخويا فيه ناس متسرعة فى الكلام بنية صافيه اللى احنا بنقول عليهم دبش بس قلبه ابيض
الدبش بيتعلم مش ذنبي انك متعصب او دبش تغلط فيا اصل هرد لك الغلط وممكن نخسر بعض يبقي تاخد بالك من كلامك صح ولا غلط؟

الدبش بيتعلم مش ذنبي انك متعصب او دبش تغلط فيا اصل هرد لك الغلط وممكن نخسر بعض يبقي تاخد بالك من كلامك صح ولا غلط؟
صح يا غالى الناس كلها مش زى بعضها

• أتفق
التفاعلات: T i to
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: AMGjr و ناقد بناء
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ
  • أتفق
التفاعلات: AMGjr
  • حبيته
التفاعلات: AMGjr
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ
إغلط في حقي وقولي اسف ما كنتش اقصد قصر معايا وقولي معلش غصب عني زعلني وقولي حقك عليا، كبيرة اوي عندي انك تراضيني وساعتها و**** العظيم صفحه الزعل دي هتتقفل للابد لكن تغلط في حقي وتتجاهل زعلي وتتعامل كانك معملتش فيا حاجه اهي دي بقا القسوة بعينها وانا مبحبش الناس القاسيه ولا بحب حتي اعاتبهم
بتعبر عني ❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%