NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فصل جميل يا حمادة انا فعلا مستغرب من الاول عمال تقول بدر مش بتقول انا بس قولت يمكن انت حابب تحكي من منظورك بعيد عن انك تكون البطل بس انت لتاني مره تستخدم الحركة دي وتطلع حلوة لدرجة اني كنت بفكر في قصة ورسمت خطوتها ودي كانت هتبقي نهاية مشابه بس عمرها ما كانت هتبقي بالعظمة دي ....
شكرا ليك يا حمادة 💙

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
بس سؤال كدا يا حمادة هو نوح بالنسبة ليك واقع ولا مجرد شخصية خيالية .. بمعني هل هو بيمثل حد تعرفه او بيمثل جزء من الواقع بتاعك؟

طب انا راضى زمتك
ينفع النهايه دى ؟
طب ينفع اخطفك ؟
طب ينفع اخطفك و تحت التهديد اخليك تكتب نهايه تانيه ؟
لو عملت كده هيبقى فيه مشكله ؟
و النعمه ما هيبقى فيه مشكله ولا مشاكل ولا يحزنون و الناس الحلوه اللى هنا هيشكرونى و يمكن كمان ادارة المنتدى تدينى عضويه ذهبيه مدى الحياه

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و البهظ بيه
أظن أن كده و خلااااص الراجل بايع وناوي يتخطف @حماده فتحي محمود@
صحيح أنه كان طيب بس برضو عنيد
خلاص****يرحمه بقا كان ليه سيره حلوه في المنتدى😂😂😂
لو كنت قريت الجزء الاخير فعل خطة الخطف و دوس على الزرار الاحمر

• بيضحكني
التفاعلات: أركان شاهين
يعم ايه النهايات دي ارحمنا بقي، حرااام،
اعمل سلسلة تانية 😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و Ehab Demian
بس بجد يا فنان كبير و بنتعلم منك كل مرة ✌✌

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود و Ehab Demian
جزء جامد فشخ الفشخ حاجه فعلا تكيف الواحد و مستني طبعا باقي القصص الجامده و منهم قصه الدهبي طبعا حاجه برفكت بصراحه♥️💪

• حبيته
طب انا راضى زمتك
ينفع النهايه دى ؟
طب ينفع اخطفك ؟
و النعمه ما هيبقى فيه مشكله ولا مشاكل ولا يحزنون و الناس الحلوه اللى هنا هيشكرونى و يمكن كمان ادارة المنتدى تدينى عضويه ذهبيه مدى الحياه
وانا اول متطوع فى عميه الخطف دى

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و حماده فتحي محمود
طب انا راضى زمتك
ينفع النهايه دى ؟
طب ينفع اخطفك ؟
بص قصه اكتر من روعه ونفسي تكسب المسابقه بس زعلانه عل النهايه دى كان فى مليون نهايه غير دى

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و حماده فتحي محمود
انا كل اللي مضايقني اني لما قولتلك في ربط بين دي والفنجان مصدقتنيش بس انا عايز اقولك
كسم الفججججررررررر
احاااااااااا
انا دماغي بتسيححححححح

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس سؤال كدا يا حمادة هو نوح بالنسبة ليك واقع ولا مجرد شخصية خيالية .. بمعني هل هو بيمثل حد تعرفه او بيمثل جزء من الواقع بتاعك؟
نوح الدهبي هو بيمثل حاله فريده بدخل فيها لما بفكر في قصه جديده يعني مثلا لما نوح اتكلم عن قصه ناوي يكتبها القصه دي و الفكره دي ضربت في دماغي وقتها و انا بكتب نوح بيمثل الكاتب بتاعي

طب انا راضى زمتك
ينفع النهايه دى ؟
طب ينفع اخطفك ؟
اسكت مش انا هربت بره البلد من وقت ما كتبت الجزء الاخير و نزله انا دلوقتي عند بيت عمي في بلدنا تمام العنوان هو
هب هب هب الحق اجري 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
بص قصه اكتر من روعه ونفسي تكسب المسابقه بس زعلانه عل النهايه دى كان فى مليون نهايه غير دى
مكنش ينفع نهايه غير دي لهدف واحد انتا فكرت في مليون انا فكرت في واحد من المليون اللي ميجيش على دماغك و خليك فاكر اي قصه ها كتبها في حياتي سواء كتبت او لسه في خيالي ما هيا إلا تجسيد مصغر لي الحياه الواقعية بتعتنا اللي مفيش حد فيها بياخد كل حاجه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البهظ بيه و Ehab Demian
  • بيضحكني
التفاعلات: Ki1inG
جزء جامد فشخ الفشخ حاجه فعلا تكيف الواحد و مستني طبعا باقي القصص الجامده و منهم قصه الدهبي طبعا حاجه برفكت بصراحه♥️💪
اوعا ياض تكون الجوكر اللب في دماغي

انا كل اللي مضايقني اني لما قولتلك في ربط بين دي والفنجان مصدقتنيش بس انا عايز اقولك
كسم الفججججررررررر
احاااااااااا
انا دماغي بتسيححححححح
اهدا على نفسك لا يجيلك شجر و تقع و اللي بيقعه الصغيرين معلش احنا بنتكلم 😎😉😉

شتيمة ايه يا حماده يا غالي عيب ده انا عايز اجيب صباع ديناميت بحجم معين واعطيهولك في حته معينه واولع فيه ايه يا راجل ده انت قلبها دراما حزينه في الاخر ليه وبعدين انا كنت شاكك في غاده العدوي من زمان لانها عامله زي العنكبوت اديها طايله كتير لا بس المفاجئه ظهور البعبع بجد ومسح المحافظه لا كده كتير
ده مش شر خالص بس تمن الدراما اللي حصلت وظهور أكابر الدراما عندك بدون تمهيد يا جدع ده انا اتخضيت لما شوفت ظهور البعبع

• بيضحكني
هل المنتدي يدفّعكم فلوسا جامدة لو استعملتم النقط "." أو الفواصل "،" حتى يعرف القارئ العادي أول الجملة من آخرها؟

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و BٍِASM17 اسطورة القصص
حبيب قلبي تسلم لي رأيك و ايوه الثوره كانت في ٢٠١٠ شهر 3 بس احداثها و بدايه المشاكل بدات من قبل كده بكتير و علشان بطل القصه من الصعيد فا صدا الثوره وصل هناك متأخر شويه
ثورة إيه دي اللي ف ٢٠١٠
الثوره كانت في يناير ٢٠١١ واستمر الزخم والأحداث المتصاعدة حتى ٢٠١٥ مع هدوء نسبي متقطع خلال تلك الفترة
أنا عارف أنها قصة في منتدى جنسي بحت ولكن وجب التنويه وشكراً لك

الحق ... بيقول انه هرب !!!
ميعرفش ان عيوننا و رجالتنا فى كل حته .
IMG 20220904 WA0001

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود و البهظ بيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%