NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
جزء جامد اووي و كالعادة ابداع ما بعده ابداع و الحلو ف القصة دي انك نزلت للواقع الي احنا عايشين فيه و بجد احييك على القصة و منتظرين القادم❤❤❤
انا قولت انزل لي ارض الواقع شويه

حماده انا منتظر منك بعد دي ترجع بباقي زلزال واي حاجه للفنجان لاني كنتي لسه بقراء فيها

• عجبني
كالعادة تجعلنا علي احر من الجمر منتظرين الجزء الجديد احسنت ياصديقي وابدعت فعلا

• عجبني
القصه فعلا جميله جدا جدا جدا جدا لدرجه اني منتظر باقي الاجزاء ي ريس كمل

• عجبني
السلام عليكم عودا حميدا يا اخ حمادة نورت المنتدى تانى اخوكم شريف زكريا فى طلب منك لو سمحت ممكن تكمل قصة زلزال وتعمل السلسلة التالته انت من احسن الكتاب اللى بعيد عن الكتابات الجنسية وبدايةقصة التاجر تؤكد انها هتكون قصة نار 🔥 ان شاء **** تعالى

شباب اصدقائي القراء الجمال احب اوجه رساله محتواها خبراين الاول ان قصه زلزال مش ها تكمل دلوقتي و احتمال كبير متكملش اساسا الانها متروكه قصه مفتوحه هيا مصممه على السياق ده
ثانين الفتره دي انا عندي امتحانات سمر كورس في الجامعه فها يكون صعب شويه اني انزل جزء الفتره دي انا هاعمل اللي عليا و اكتب لو قدرت اخلص ها نزل لكن لو لا اتمني تتفهمه

• عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد، K-a و THE BLACK HORSE
شباب اصدقائي القراء الجمال احب اوجه رساله محتواها خبراين الاول ان قصه زلزال مش ها تكمل دلوقتي و احتمال كبير متكملش اساسا الانها متروكه قصه مفتوحه هيا مصممه على السياق ده
ثانين الفتره دي انا عندي امتحانات سمر كورس في الجامعه فها يكون صعب شويه اني انزل جزء الفتره دي انا هاعمل اللي عليا و اكتب لو قدرت اخلص ها نزل لكن لو لا اتمني تتفهمه
نهايات قصصك كلها جدلية مبتحبش انت النهايات التقليدية سواء سعيدة او حزينة لازم تفاجأنا فيها ايه لو مازن ولا الدهبي عاشوا في تبات ونبات وخلفوا صبيان وبنات هيقولوا الي معملش نهاية مختلفة اهو😂 -بهزر طبعا انت بتعمل عظمة ذي مسلسلات يوسف الشريف في افكارها-
وبالنسبة للكتابة فمستقبلك اهم ولو الكتابة هتأثر عليه يبقي نستني عادي جدا مورناش حاجه والمهم حياتك .. **** يوفقك يغالي وتعدي ع خير

• عجبني
خلص ي باشا دراستك وحاجتك براحتك واكتب بعدها

• عجبني
جميله جدا احسنت

انتا وصفت لبسها(قمر) وف الغالب لما الكتاب بيوصفو لبس بنت بيبقا عشان في مشهد جنس جاي بس ف دماغي بقول ان بدر مستحيل يعمل كدا وبرجع افكر تاني واقول مش ممكن يبقا حطت ايدها علي زبو؟ وبرجع اقول شكل قمر طيبه وحاجات كتير فشخ كدا مستني الجديد ينجم

• عجبني
بص يا حمادة فكك من زلزال لان نهايتها كدة جامدة اصلا وعارفين من بدري انها نهاية مفتوحة فعادي لو مكملتش وبالنسبة للامتحانات **** معاك وفكك من الكتابة مش مهمة دلوقتي مع ان مستقبلك فيها جامد اصلا بس يلا عادي مستقبلك اللي انت شايفه اهم فربنا معاك يخويا وتعدي علي خير ان شاء **** ♥️

هادعيلك يا حماده **** يوفقك في الامتحانات وسيبك من الي فات

بص انا قريت الجزء من بدرى ونسيت انى أتوقع 😂😂
بس ملحوقه القفله دى بقى أن قمر داخله تشوف المفتاح بتاع الخزنه وممكن تكون موفقه مع خالاتها دا اول توقع التانى أنها هتاخد الموبايل 😂😂مش عارف ليه بس المشهد دا مش جنس خالص لان أو جنس مش هتكون لابسه تحت الروب هدوم النوم 😁😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي غالي اخبارك ايه

كل الي هقوله **** يوفقك في حياتك وتوصل للي انت عوزه ومستقبلك وامتحانتك اهم من القصة والكتابة بتوفيق يسطا
تحياتي لك

عم حمادة انا قريت زلزال وندمت انا مقرتهاش
فعلا احسنت الابداع والاسلوب والسرد
وتتوفق في دراستك دي اهم حاجة
وثانيا شوقتنا للجزء الجي هينزل امتة

طب انا راضى زمتك ينفع اقعد فى نصف جزء نصف ساعة او اكتر

طب ليه

انا مقدرتش اكمل الجزء لكن اسمك عنوان قصة جميلة

(( عارف انك مش مستنى كلمة جميلة ، حلوة ))

الصراحة بقا انت و استاذنا احمد صقر بتفقدونى الامل فى كتابة جزء من قصة

هكملها بكرة مع انى متأكد لا يوجد تعليق عليها
غير بعض الاخطاء الإملائية ال فى المقدمة بس لا مشكلة و انت معزور

تحياتي لك يا عزيزي
جامده اوي استمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%