NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هينفع نروح الصعيدي نخطف استني يطلع برا هو انا هحل
اجولك يا ويلد نعملوا ايه
ايحنا نروح حداهم و نحججه و ميش ابعيد عمه اللى يودره

• بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
هو التصويت للقصة بيتم اذاي يا شباب؟

بص انا من النوع الى لو غلط بيعتذر عادى وانا غلط عشان فهمتك غلط فهمت تعليقك نقد سلبى او تريقة فاتعصبت لان حمادة كاتب كبير وانا بتاسفلك على كلامى وياريت تقبل اسفى على سوء التفاهم الى حصل
حصل خير.

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
اجولك يا ويلد نعملوا ايه
انا كصعيدي مش فاهم بتقول ايه

• بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: Ehab Demian و Alkn Drakol2
  • بيضحكني
اجولك يا ويلد نعملوا ايه
وحيت عيلك كلمني عربيه

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
هو التصويت للقصة بيتم اذاي يا شباب؟
ينزل منشور التصويت في قسم المسابقات القصصية وتكتب رد تكتب فيه أرقام القصص التي تصوت لها.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات و THE BLACK HORSE
كشفت راسي ودعيت عليك
أنا تبكيني بالشكل ده ، تعمل فيا كدة ليا
بجد شابوه

• بيضحكني
ايه يا عم انت بتقرا افكرنا كل الناس عايزه زلزال بس قصه بصراحه عظمه **** ينور يا غالى

• حبيته
  • بيضحكني
شكرا لك من اعماق قلبي استاذي الفاضل والكاتب العزيز على قلبي صحيح انك قعطت بينا كلنا لكن للامانه الحق يقال كانت من اول ما كتبت انت فعلا ابو الرجوله وصاحب يفتخر الشخص بالتعرف عليه صحيح بيننا احرف مكتوبه لكن انت نقلت ( اتكلم عن نفسي) في هذه القصه دروس هي فعلا دروس للحياه متعة واستمتعت حريق ددمم وحرق دمي من راس حروفك ابداع وادهشت الكل كعادتك بروعة كتاباتك اقسم ب**** انك اروع اخ علمني الكثير من الدروس اشكرك ارجوك رجاء من اخ لاخيه لا تقطع بينا واحب اشكرك على اسلوبك الرائع بالكتابه باللغه العربيه الفصحى التي لم تخلو من صدق احساسك وجميل ابداعك المعروف من يوم يومك سامحني طولت بالكلام فاللي في قلبي اكبر من هذا شكرا لك اخي الحبيب
اخوك حاكم الشات

• حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
شكرا لك من اعماق قلبي استاذي الفاضل والكاتب العزيز على قلبي صحيح انك قعطت بينا كلنا لكن للامانه الحق يقال كانت من اول ما كتبت انت فعلا ابو الرجوله وصاحب يفتخر الشخص بالتعرف عليه صحيح بيننا احرف مكتوبه لكن انت نقلت ( اتكلم عن نفسي) في هذه القصه دروس هي فعلا دروس للحياه متعة واستمتعت حريق ددمم وحرق دمي من راس حروفك ابداع وادهشت الكل كعادتك بروعة كتاباتك اقسم ب**** انك اروع اخ علمني الكثير من الدروس اشكرك ارجوك رجاء من اخ لاخيه لا تقطع بينا واحب اشكرك على اسلوبك الرائع بالكتابه باللغه العربيه الفصحى التي لم تخلو من صدق احساسك وجميل ابداعك المعروف من يوم يومك سامحني طولت بالكلام فاللي في قلبي اكبر من هذا شكرا لك اخي الحبيب
اخوك حاكم الشات
تصدق انا مش عارف ارد على كلامك الجميل ده ازي ❤️❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%