NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال التاثر بالبورن في الحياة الزوجيه

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقالي 9 سنين مثلا بتفرج علي بورن بس لسه مش متزوج فعندي شويه شكوك وقلق كده من حاجات كنا دايما بنسمعها وعايز اسمع آرائهم وخبراتكم

١-هل فعلا مشاهده البورن والعاده السريه بتاثر علي العلاقه الزوجيه في العموم؟
٢-هل ممكن بسبب مشاهده البورن تخليني مبقاش مكتفي بزوجتي ومبقاش مبسوط معاها وازهق منها بسرعه؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: doctor_massage, drsniper666, زوج راقى فكريا و 2 آخرين
انا بقالي 9 سنين مثلا بتفرج علي بورن بس لسه مش متزوج فعندي شويه شكوك وقلق كده من حاجات كنا دايما بنسمعها وعايز اسمع آرائهم وخبراتكم

٢-هل ممكن بسبب مشاهده البورن تخليني مبقاش مكتفي بزوجتي ومبقاش مبسوط معاها وازهق منها بسرعه؟
حول تبعد شويه عن بورن لو داخل ع جواز علشان تقدر تستمع باللحظات دي 👌✋

حول تبعد شويه عن بورن لو داخل ع جواز علشان تقدر تستمع باللحظات دي 👌✋
مش بفكر في الجواز دلوقتي ومش مدمن بورن بتفرج عادي تفاريح بس بسال بردع

بيأثر

اكيد بتأثر
اكبد

التاثير او هتقيمه من ١٠ تديله كام ؟
وهل هو ثابت علي كل الناس ولا ممكن ياثر ع حد والتاني لا

طبعا هتأثر جدا
الموضوع بيتوقف عليك لو كنت بتتفرج كتير وبتعمل عاده سريه كتير هتبقى مشكله كبيره ومش تعرف تستمتع بالجواز وهتأثر عليك في العلاقه
انصحك تقلل جدا من مشاهدة البورن ومن العاده السريه

حاجه ثانيه اوعى تتوقع أن اللي بتشوفه في أفلام البورن هيحصل مع مراتك الموضوع بعيد خالص عن الواقع

• عجبني
التفاعلات: Omar Tamer
التاثير او هتقيمه من ١٠ تديله كام ؟
وهل هو ثابت علي كل الناس ولا ممكن ياثر ع حد والتاني لا
عموما بيأثر بس تختلف من واحد للتاني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: lostmind
طبعا هتأثر جدا
الموضوع بيتوقف عليك لو كنت بتتفرج كتير وبتعمل عاده سريه كتير هتبقى مشكله كبيره ومش تعرف تستمتع بالجواز وهتأثر عليك في العلاقه
انصحك تقلل جدا من مشاهدة البورن ومن العاده السريه

حاجه ثانيه اوعى تتوقع أن اللي بتشوفه في أفلام البورن هيحصل مع مراتك الموضوع بعيد خالص عن الواقع
اكيد طبعا الواقع مختلف تماما
شكرا جدا ع النصيحه نورت

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
بيأثر لو هتقارن بين اللي انت بتشوفه واللي انت متوقعه
لو هترضي وشايف ان الموضوع بزنس وصناعة هتبقى مبسوط لما تتجوز

بيأثر لو هتقارن بين اللي انت بتشوفه واللي انت متوقعه
لو هترضي وشايف ان الموضوع بزنس وصناعة هتبقى مبسوط لما تتجوز
انتى جديده ولا مان ليكى ميل تانى زى ده واتقفل

• عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو

بياثر اكيد لو مستمر على كده
الاكتفاء ده قناعه اكيد
مفروض عندك وعى وقناعه أنه دى شو وعرض الاغراء فقط. ومتتوقعش تكون عندك الطموحات أن كل اللى بتشوفه هيتحقق فالجواز
ده كده يبقى ساعتها فالجواز هتكون طبيعى ومبسوط

• أتفق
بتقولي اكيد من باب التجربه ولا وجهة نظر؟
لا من باب التجربه دي حاجه ودي حاجه تانيه هو اه نفس البيحصل بس بتبقي توقتنا اعلي وشغف والحماس اعلي من البيكون ع ارض الواقع دا تمثيل بيوقفو كذا مره ويرجعو تاني مفيش واحد بينيك ف واحده نص ساعه كامله متواصل لازم يوقف هو م مكنه غير الحجات البيخدوها عشان الأداء يبقي كدا كنت بكلم صديق قبل كدا قبل مجرب خالص بنفسي قالي انتي هتتصدمي بالواقع بعد كل الشفتيه دا ممتصدمتش اوي يعني بس بيبقي الوضع مختلف غير انك بتفضل عاوز تفرج ع البورنو حتن وانت معاك واحده بتحس بعدم الاكتمال ف العلاقه مهما حصل

اىوة انا متجوز وعندي نفس المشكلة عمرك ما تكتفي المدام

لا من باب التجربه دي حاجه ودي حاجه تانيه هو اه نفس البيحصل بس بتبقي توقتنا اعلي وشغف والحماس اعلي من البيكون ع ارض الواقع دا تمثيل بيوقفو كذا مره ويرجعو تاني مفيش واحد بينيك ف واحده نص ساعه كامله متواصل لازم يوقف هو م مكنه غير الحجات البيخدوها عشان الأداء يبقي كدا كنت بكلم صديق قبل كدا قبل مجرب خالص بنفسي قالي انتي هتتصدمي بالواقع بعد كل الشفتيه دا ممتصدمتش اوي يعني بس بيبقي الوضع مختلف غير انك بتفضل عاوز تفرج ع البورنو حتن وانت معاك واحده بتحس بعدم الاكتمال ف العلاقه مهما حصل
انا مش بقارن ولا حاطط توقع اني الواقع مشابه للافلام لا بالعكس دا حاجه ودا حاجه تانيه +
بس تفتكررى لو بطلت اتفرج دلوقتي الآثار اللي بتحصل بسبب الاباحيه مش هتحصلي؟ بما اني بطلت يعني

• عجبني
التفاعلات: jjojja
اىوة انا متجوز وعندي نفس المشكلة عمرك ما تكتفي المدام
حتي لو بنمارس مع بعض كتير هفضل محتاج واحده تانيه غير مراتي؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%