NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة البيت الغامض و الاسرار المخفية ـ حتي الجزء الثاني 12/8/2022

Magic arther

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
11 أغسطس 2022
المشاركات
243
مستوى التفاعل
188
نقاط
317
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا دي اول مشاركه ليا علي المنتدي انا كنت ف المنتدي القديم بس طبعا لسا واخد قرار أن أبدأ اكتب ي ريت القصه تعجبكم

✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️

الجزء الاول :

انا اسمي جاسر عمري ٢٢ سنه خريج كليه حاسبات و هكر محترف ( وده هتعرفوا سببه قدام ) مهتم ب جسمي و بروح الجيم طولي ١٧٦ سنتي لو بشرتي قمحي و مش هقول زبي خارق ٢٠٠ سنتي و انا عنتيل زماني لا زبي ١٦ سنتي عائلتي بتتكون من ابويا ممدوح الشهاوي ٥٤ سنه رياضي و محافظ علي جسمه و ده عالم كيميا مشهور و فاز ب جائزه نوبل ( معلش علي الهري الكتير بس لزوم احداث القصه ) والدتي و دي اسمها ميار الببلاوي ( متسالنيش اختارت الاسم ده ليه هوا كدا ) دي بقا حاجه كدا زي زبادي بالقشطه فراوله بالبن حاجه كدا لوز العنب زي م بيقولوا واخده بالها من نفسها بيضا بياض الثلج و حاجه كدا بزاز وسط و طيز جيلي . فاتحه بيوتي سنتر كبير انا بقا ليا أختين الأولي ليلي و دي اكبر مني ب سنه خريجه الجامعه الامريكيه و دي بقا جسمها كيرفي و بزازه كبار و طيز جيلي زي طيز أمها بظبط بتهتم ب مظهرها تحسها من الناس الي رافعه مناخيرها دي و محدش عاجبها بس معايا انا غير كدا خالص. و تعرفوا لي دلوقت اختي التانيه بقا و دي اخر العنقود مي و دي بقا لسا بتدرس تجاره انجلش بزازها كبار و ملبن كدا بس طيزها وسط ندخل بقا ف الاحدث معلش طولت عليكم شويه يلا نبدا الأحداث

تبدأ احداث القصه وانا عندي ١٦ سنه ف اول سنه البلوغ لسه معرفتي بالجنس كانت معرفه سطحيه بس طبعا مع الاجسام الجباره الي ف البيت طبعا عندنا ف البيت العيله كلها اوبن مايند يعني اخواتي بيقعدوا ف البيت ب قمصان النوم سعات من غير برا و انتا عارف بقا ي صاحبي البزاز الكبيره من غير برا دي بيكون شكلها عامل ازاي ف قميص النوم المهم انا كنت متفوق جدا ف دراستي مع أن مكنتش بفتح كتاب كنت لسا مخلص تالته اعدادي و طالع من الاوائل و طبعا من كتر شغفي للتكنولوجيا وانا صغير و شايف انها سهله بالنسبالي مع أن ده شئ غريب قررت ادخل مدرسه زويل طبعا اهلي رحبوا بالفكره جدا لأنهم عارفين أن انا بحب المجال ده و المدرسه دي هتحققلي احلامي ف بيتنا الساعه ٨ الصبح الاقي اختي ليلي داخله عماله بتصحي
ليلي : قوم ي جاسر الساعه ٧ علشان تلحق تروح المدرسه
انا : حاضر حاضر قائم اهو بس طبعا قومت لاقيت اختي ليلي باصه مكان زبري : وبتقولي و**** و كبرت ي جاسر و ضحكه دحكه زي الشراميط.كدا ببص علي زبري لاقيت. زبي واقف علي اخره و طالع من البوسكر ف طبعا اتكسفت و قومت جريت غلي الحمام اخد دش
اختي ليلي بعد م انا مشيت ف دماغها ( **** يخربيت زبرك ي جاسر سخنتني علي الصبح بس هموت و اجربه ) و خرجت من الأوضه طبعا أنا اخدت دش و خرجت طبعا لاقيت الفطار محطوط و الكل قاعد علي السفره بدأ والدي الكلام
بابا : جاسر انتا اول يوم دراسه النهارده عاوزك تركز كدا علشان عايزك من الاوائل كالعاده انتا داخل مدرسه جديده اختار الصديق قبل الطريق
ماما : خلاص ي ممدوح خلي جاسر يكمل اكل كل ي حبيبي
انا : حاضر ي ماما و ان شاء **** ارفع راسك ي بابا
خلصنا اكل و اخواتي قاموا راحوا مدارسهم و انا كان الباص جه ف مشيت انا كمان بعد م مشيت عند ماما و بابا
ماما : تفتكر لما يعرف الي انتا عملته هيسامحك
بابا : اكيد هيسامحني بعدين جاسر هيكون نقله كبيره ف حياه البشريه كلها سيبي كل حاجه ماشيه زي ما هي بعدين شايفه ابنك تفكيره عامل ازاي ده بينجح من غير م يقرأ المواد انا مبسوط جدا أن المشروع ماشي كويس و هقله ف الوقت المناسب المهم يلا شوفي هتروحي السنتر دلوقت ولا هتعملي اي علشان عندي شغل كتير اوي ف المعمل ( هوا كيميائي خليك فاكر )
ماما : اه انا هروح اتابع الشغل مع البنات هناك بس صعبان عليا جاسر اوي خايفه نخسره ام يعرف يلا انا خارجه
بعد م خرجت بابا ف دماغه ( اكيد هيسامحني بس ي رب كل حاجه تمشي زي مانا مخطط )
نرجع عندي انا بقا اول م وصلت المدرسه طبعا انبهرت ب جمالها ( اي حد راح مدرسه زويل اكيد هيكون عارف كميه العظمه الي هناك ) بدأت اتمشي ف المدرسه و أخد جوله سريعه المهم وانا ماشي منبهر كدا خبطت ف شخص كان آخر شخص ممكن اتوقع ان الاقيه هنا يوسف سرحان ده صاحبي من ابتدائي بس جه ف اعدادي اهلوا نقلوا محافظه تانيه لظروف شغل والده ( وصف يوسف ) طوله ١٧٠ سنتي وزنه ٧٠ كليوا رياضي و جسمه يعتبر فورمه صاحبي من زمان و من اكتر الناس القريبه مني. نكمل
يوسف : جاسر ازيك عامل اي وحشتني جدا علي فكره
انا : ازيك ي جو انا كويس الحمد لله انتا كمان واحشني جدا بس انتا اي الي جابك هنا
يوسف : حابب المدرسه هنا و انتا عارف بقا اخوك بيحب التكنولوجيا
انا : طب يلا نشوف بقيه المدرسه
اتمشينا شفنا بقيه المدرسه و طبعا المدير طلع أتكلم كلميتن
المدير : اهلا بيكوا كلكوا طبعا النهارده اول يوم ليكوا ف الدراسه هنا احنا هنا كلنا اخوات كلنا هنا علشان نوصلك علشان تحقق حلمك بس مفيش حاجه بتتحقق من غير اجتهاد و كل م تجتهد اكتر كل م الاستفاده هتزيد اكتر اسيبكوا علشان تروحوا تشوفوا المحاضرات
طبعا ف المدرسه دي الحصص عبارره عن محاضرات خلصنا اليوم قبل م نمشي طبعا اخدت رقم يوسف وطبعا روحت وصلت البيت دخلت طبعا ملقتش حد بس وانا معدي من جمب اوضه ليلي سمعه صوت اهات طبعا انصدمت لاقيت الباب موارب و هي مطلعه صدرها و حاطه أيدها ف البنطلون و بتلعب فى كسها و يخربيت المنظر الي خلا بتاعي يقف بس لاقيتها بتقول قربت اجيب ي حبيبي و ماسكه الفون ف أيدها طبعا كنت عايز ف الوقت ده ادخل عليها بس سبتها تخلص و دخلت اوضتي و طلعت الاب توب بتاعي و بدأت احاول اههكر تلفونها طبعا هتقولي ازاي
فلاش باك.
من ٣ سنين كنت انا بدأت ادور ف موضوع البرمجه و الاختراق و ثغرات المواقع بدأت اخد كورسات برمجهه و كنت بخلص الكوري و بتقن الغه ف أقل من يوم و دي.حاجه غريبه جدا بالنسبالي لان الي اعرفه عن المجال انوا صعب و علشان احترف لغه لزمن مش اقل من شهر المهم بدأت اتعلم كل الغات و طبعا ف خلال شهر بقيت عارف كل حاجه عن البرمجه و الاختراق و و طبعا وصلت ل الدارك ويب و بقا ليا اسم هناك ارثر ده اسمي علي الدارك و طبعا اشتغلت علي الدارك و جمعت فلوس بس طبعا مفيش حد ف العيله يعرف الكلام ده
عوده من الفلاش باك
طبعا تلفونها مخادش معايا وقت مكملش خمس دقائق و كنت راكب الفون لاقيت بقا كميه حجات صدمتني دخلت علي الواتس اب عند اختي لاقيت اول شات واحده صاحبتها اسمها مروه و لاقيت ليلي حكيالها كل الموقف الي حصل الصبح و لاقيتهم عملوا سحاق ف الشات من كلامهم خلاني انسي الي كنت داخل علشانه اصلا بس كدا انا عرفت أن اختي بتسخن عليا لاقيت تاني شات ل شاب اسموا مجدي طبعا من الشات الي بينهم عرفت انوا معاها ف المدرسه و انوا راسم عليها حوار ان هوا بيحبها و هيجي يتقدملها و الكلام ده طبعا نا قفلت و قلت لزمن اشوف احل للموضوع ده طبعا الوقت اخدني لاقيت اختي الصغيره مي بتخبط علي الباب و بتقولي يلا علشان الغدا نزلت و اكلنا بس لاحظت نظرات غريبه من ليلي ليا طبعا عملت مش واخد بالي بس حسيت انها شافتني بس وانا قاعد حسيت ب حاجه غريبه بدأت اصوات تيجي ف دماغي مكنتش عارف ده من اي بس لما ركزت حسيت أن دماغي هتنفجر طبعا والدي حس و عارف ده من اي طبعا اغمي عليا و محستش بنفسي بعد كدا غير ف المستشفي.

و دي.كدا نهايه الجزء الاول حابب اشوف ارائكوا طبعا في ناس هتشوف الجزي ده غريب بس مع الوقت هتبدا الصوره توضح يلا انجووووي ✌️


✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️

الجزء التاني

طبعا بعد الصداع و الاصوات طبعا اغمي عليا و مفقتش غير ف المستشفي لاقيت جمبي اختي مي و ليلي الناحيه التانيه و عينهم حمرا انا استنتجت أن ده من كتر العياط طبعا اختي مي قامت لاقاتني صحيت قامت بسرعه تنادي ل بابا ة الدكتور
مي : بابااااا الحقققق ي باباااااا جاسر فاق
بابا : بتتكلمي بجد ي مي طب يلا بينا نشوفه بسرعه
و هما رايحين لاقوا ماما قاعده برا ف قالو لها و جات معاهم طبعا كانت ليلي صحيت هي كمان و طبعا فرحت جدا و قامت اخدتني بالحضن وقاعدته تضربني براحه ف كتفي
ليلي : انتا لي عملت فينا كدا حرام عليك ي اخي كلنا كنا هنموت
انا بتكلم بصعوبه : معلش ي ليلي نادي ل الدكتور علشان عاوز أخرج ف الحظه دي لاقيت ابويا و امي و مي داخلين و معاهم الدكتور
الدكتور : حمد**** ع السلامه ي بطل الحمد لله بقيت احسن دلوقت
انا : الحمد لله ي دكتور بس انا مش عارف انا اي حصل معايا كدا
طبعا امي دخلت اخدتني ف حضنا و ابويا نفس الكلام و كان جو عائلي دافي قطعه علينا الدكتور و هوا بيقول
الدكتور : معلش ي جماعه لزمن يرتاح سيبوه يرتاح دلوقت علشان هوا لسا متعافاش بالكامل
طبعا الكل خرج معادا مي لأنها اكتر شخص متعلق بيا سعات بخس أن انا و هي توءم وانا طبعا الممرضه.دخلت قاستلي الضغط و ضربات القلب و علقتلي محلول
برا عند.ابويا و الدكتور الي طلعوا اصحاب
نسيت اعرفكم علي الدكتور اسمه ياسين ساويرس ( هتقولي ليه هقولك مزاجي ) ده صاحب والدي من زمان اوي و صحاب جدا وانا مكنتش اعرف الكلام ده ياسين متجوز و عند ٤ عيال مرضتش اقول خمسه احسن تفكروني بغزي العين ولا حاجه المهم و جه الحوار بين ابويا و الدكتور ياسين كالتالي
الدكتور ياسين : يا ممدوح ابنك كدا داخل علي مرحله تانيه خالص انا لاحظت ف الاشعه دي أن خلايا المخ حدث فيها تضخم بعدين رجعه ل حجمها الطبيعي و ده دليل أن الي انا وانتا خايفين منه هيبدا يظهر قبل أوانه
بابا : انا خايف اوي علي الواد ي ياسين تفتكر ممكن يسامحني بعد م يعرف الحقيقه انا هحاول اعمل اي حاجه علشان الي خايفين منه ميحصلش لزمن ميحصلش ( متحلمش أن اقولك هنهزر)
الدكتور ياسين : الايام جايه و هنشوف اي الي هيحصل المهم خد الماده دي القائد عايزك تحللها و تعرفلنا اي الماده دي و ف اسرع وقت ( طبعا في علامات استفهام كتير دلوقت بس هتوضح مع الوقت )
بابا : اي الماده دي و جبتوها منين
ياسين : كان في فرقه استطلاع دخلت علي مخزن من المخازن بتاعه الجماعه لاقت كراتين من الماده دي ف عايزين نعرف هي اي ف اسرع وقت لان شكل الموضوع دخل ف الجد و لزمن ابنك يتأهل بدري
بابا : حاضر حاضر ف اسرع وقت هتكون النتائج عندك
ياسين : ماشي ي ممدوح اسيبك تروح تطمن علي ابنك و انا كتبتله علي خروح ام يخلص المحلول الي ف أيده يعني كمان ساعه اتنين كدا و هتروحوا و ركز الفتره الجايه مش عايز اي غلطات سلام
طبعا ممدوح مشي و ف دماغه الف سؤال و بيندب حظه لانه كان عايز يعيش حياه طبيعيه زي كل الناس بس كل واحد
بياخد نصيبه نرجع عندي و طبعا وقت م بابا كان بيكلم ياسين كنت انا باخد المحلول و دماغي بدأت اسمع فيها نفس الاصوات بتاعه الصبح و كان حد بيكلمني عاوز يقلي حاجه بس فجاه الاصوات بترجع تختفي تاني و الصداع بيروح انا ف دماغي ( انا لزمن اعرف اي الحجات الي بتحصل معايا دي و ليه) اسئله كتير بتدور ف دماغي و محتاج ليها اجابات فضلت قاعد مستني المحلول يخلص علشان امشي طبعا بابا خلص مع الدكتور ياسين و دخل عندي الأوضه و قعدنا كلنا
بابا : الدكتور كتبلك علي خروح وانا خلصت كل الإجراءات
ليلي : طب هوا كان ماله ي بابا و لي اغمي عليه
بابا ( طبعا بيهبد اي حاجه علشان مينفعش تعرفوا دلوقت ) كان عنده هبوط ف الدوره الدمويه و انيميا علشان كدا اغمي عليه جاسر لزمن تهتم بصحتك شويه
انا : حاضر ي بابا ( انا ل نفسي) بس انا باكل كويس انا لزمن اعرف في اي
دخلت الممرضه لاقت المحلول خلص فصلته من دراعي و طبعا قمت غيرت لبست طقم بابا نزل اشتراه لان مجبناش هدوم واحنا جايين و طبعا وصلنا البيت كل واحد راح أوضته معادا مي جات قعدت معايا طبعا كان الوقت الساعه ١٠ بليل كدا جبنا اللاب توب بتاعي و شغلت فيلم و قعدنا انا و مي نتفرج و هي نائمه ف حضني ومره واحده لاقينا الباب بيخبط مي قامت فتحت لاقتها ليلي داخله و جايبه بيتزا
ليلي : قلت اجي ناكل سوا بدل م اقعد اكل لوحدي ( طبعا في ناس هتستغرب لان قلت فوق أن هيا من النوع الي متكبر و كدا ده مع اي حد غيري انا و مي بالنسبه ليا انا و اخواتي ف المعامله بنا حلوه و بنحب بعض و بتقعد مع بعض كتير بس الأقرب ليا هي مي لان متعودين علي كدا من صغرنا إنما ليلي ف الفتره الاخيره بدأت تهتم ب صحابها زياده شويه ف بقا قعدتنا قليله ) المهم قعدنا كلنا ناكل سوا و نكمل الفيلم خلصنا الفيلم و كانت الساعه عدت ١٢ و كل واحده راحه اوضتها وانا قعدت افكر ف حالي و اي كل الي بيحصلي ف الوقت ده لاقيت تلفوني بيرن و كان المتصل يوسف
انا : ايوا ي يوسف ازيك عامل اي
يوسف : كويس انتا الي عامل اي و مجتش لي النهارده
انا: كنت تعبان شويه
يوسف : تعبان من اي الف سلامه يا اخويا انا هاجيلك بكرا اقعد معاك شويه
انا : تنور ي اخويا ف اي وقت
يوسف : ماشي ي اخويا هسيبك ترتاح و بكرا ام اجيلك عايزاك ف موضوع سلام
انا : سلام
قفلت المكالمه و مش عارف يوسف عايزني ف موضوع اي قلت اسيب كل حاجه ل وقتها كان الوقت اتاخر قلت أنام شويه بس قبل م انام افتكرت موضوع مجدي الي بيكلم ليلي ف جبت الاب و فتحت فونها لاقيتها لسا بتكلمه قلت أنا لزمن اخلص الموضوع ده واعرف مجدي ده مين بظبط و عايز من اختي اي اخدت رقم مجدي و بدأت ادخل تلفونه ( طبعا مش لزمن أوضح كل شويه انا دخلت تلفونه ازاي افهمها انتا بقا يصاحبي ) و الموضوع مخدتش ف ايدي خمس دقائق و فتحت تلفونه و يخرابييي الي الي لاقيته و ينهارابيض علي رأي مدحت شلبي طبعا لاقيت الباشا عنده كميه نودز ل بنات و ارقام بنات و بيقولهم كلهم انا بحبك و شغل المحن ده و هوا من كس دي ل طيز دي مش عاتق😋 و فديوهات و هوا بينيك بنات و حاجه اخر حلاوه طبعا اخدت نسخه من كل ده معايا و شلتهم ل وقت عوزه ( طبعا كل واحد من أحلامه أن يبقي زي مجدي كدا 😂)
خلصت حوارات مجدي ورحت انام بس وانا نايم حلمت ب حلم غريب حلمت أن انا دخلت جوا دماغي و أن في غرفه جوا مخي غرفه تحكم و في مجموعه من الناس جوا مخي بتنضم العمليات الحيويه داخل مخي و لما سمعت صوتهم حسيت أن ده نفس الصوت الي بيجيلي مع الصداع بس مره واحده حسيت بوجع جامد ف دماغي و صحيت لاقيت نفسي صحيت ووقعت من علي السرير ولاقيتني عرقان و بنهج قمت غسلت وشي و اخدت دش علشان اهدي و قعدت اراجع شويه بس وسط مانا قاعد براجع سمعت صوت حد بيصرخ و كان عالي اوي ............
نهايه الجزء التاني يلا انجوووووووي
ي ريت اشوف توقعاتكوا مين الي كان بيصرخ بالشكل ده ✌️😋
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: Almalim kimoo, EL7AWE, Lucifer_6666 و 5 آخرين
بداية جميلة توضيح جيد للاحداث ومنتظر الجزء الجاى

عاش
 
  • عجبني
التفاعلات: Magic arther
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي ريت ي جماعه اي حد عنده اي ملاحظات يقولها أو اي نقد اهم حاجه تسمعني كومنتك الجميل علشان عاوز اعرف راي الناس ف الجزء ده العظمه قادمه
 
  • عجبني
التفاعلات: BraveHeart
بداية رائعة
 
اهلا دي اول مشاركه ليا علي المنتدي انا كنت ف المنتدي القديم بس طبعا لسا واخد قرار أن أبدأ اكتب ي ريت القصه تعجبكم
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
الجزء الاول :
انا اسمي جاسر عمري ٢٢ سنه خريج كليه حاسبات و هكر محترف ( وده هتعرفوا سببه قدام ) مهتم ب جسمي و بروح الجيم طولي ١٧٦ سنتي لو بشرتي قمحي و مش هقول زبي خارق ٢٠٠ سنتي و انا عنتيل زماني لا زبي ١٦ سنتي عائلتي بتتكون من ابويا ممدوح الشهاوي ٥٤ سنه رياضي و محافظ علي جسمه و ده عالم كيميا مشهور و فاز ب جائزه نوبل ( معلش علي الهري الكتير بس لزوم احداث القصه ) والدتي و دي اسمها ميار الببلاوي ( متسالنيش اختارت الاسم ده ليه هوا كدا ) دي بقا حاجه كدا زي زبادي بالقشطه فراوله بالبن حاجه كدا لوز العنب زي م بيقولوا واخده بالها من نفسها بيضا بياض الثلج و حاجه كدا بزاز وسط و طيز جيلي . فاتحه بيوتي سنتر كبير انا بقا ليا أختين الأولي ليلي و دي اكبر مني ب سنه خريجه الجامعه الامريكيه و دي بقا جسمها كيرفي و بزازه كبار و طيز جيلي زي طيز أمها بظبط بتهتم ب مظهرها تحسها من الناس الي رافعه مناخيرها دي و محدش عاجبها بس معايا انا غير كدا خالص. و تعرفوا لي دلوقت اختي التانيه بقا و دي اخر العنقود مي و دي بقا لسا بتدرس تجاره انجلش بزازها كبار و ملبن كدا بس طيزها وسط ندخل بقا ف الاحدث معلش طولت عليكم شويه يلا نبدا الأحداث

تبدأ احداث القصه وانا عندي ١٦ سنه ف اول سنه البلوغ لسه معرفتي بالجنس كانت معرفه سطحيه بس طبعا مع الاجسام الجباره الي ف البيت طبعا عندنا ف البيت العيله كلها اوبن مايند يعني اخواتي بيقعدوا ف البيت ب قمصان النوم سعات من غير برا و انتا عارف بقا ي صاحبي البزاز الكبيره من غير برا دي بيكون شكلها عامل ازاي ف قميص النوم المهم انا كنت متفوق جدا ف دراستي مع أن مكنتش بفتح كتاب كنت لسا مخلص تالته اعدادي و طالع من الاوائل و طبعا من كتر شغفي للتكنولوجيا وانا صغير و شايف انها سهله بالنسبالي مع أن ده شئ غريب قررت ادخل مدرسه زويل طبعا اهلي رحبوا بالفكره جدا لأنهم عارفين أن انا بحب المجال ده و المدرسه دي هتحققلي احلامي ف بيتنا الساعه ٨ الصبح الاقي اختي ليلي داخله عماله بتصحي
ليلي : قوم ي جاسر الساعه ٧ علشان تلحق تروح المدرسه
انا : حاضر حاضر قائم اهو بس طبعا قومت لاقيت اختي ليلي باصه مكان زبري : وبتقولي و**** و كبرت ي جاسر و ضحكه دحكه زي الشراميط.كدا ببص علي زبري لاقيت. زبي واقف علي اخره و طالع من البوسكر ف طبعا اتكسفت و قومت جريت غلي الحمام اخد دش
اختي ليلي بعد م انا مشيت ف دماغها ( **** يخربيت زبرك ي جاسر سخنتني علي الصبح بس هموت و اجربه ) و خرجت من الأوضه طبعا أنا اخدت دش و خرجت طبعا لاقيت الفطار محطوط و الكل قاعد علي السفره بدأ والدي الكلام
بابا : جاسر انتا اول يوم دراسه النهارده عاوزك تركز كدا علشان عايزك من الاوائل كالعاده انتا داخل مدرسه جديده اختار الصديق قبل الطريق
ماما : خلاص ي ممدوح خلي جاسر يكمل اكل كل ي حبيبي
انا : حاضر ي ماما و ان شاء **** ارفع راسك ي بابا
خلصنا اكل و اخواتي قاموا راحوا مدارسهم و انا كان الباص جه ف مشيت انا كمان بعد م مشيت عند ماما و بابا
ماما : تفتكر لما يعرف الي انتا عملته هيسامحك
بابا : اكيد هيسامحني بعدين جاسر هيكون نقله كبيره ف حياه البشريه كلها سيبي كل حاجه ماشيه زي ما هي بعدين شايفه ابنك تفكيره عامل ازاي ده بينجح من غير م يقرأ المواد انا مبسوط جدا أن المشروع ماشي كويس و هقله ف الوقت المناسب المهم يلا شوفي هتروحي السنتر دلوقت ولا هتعملي اي علشان عندي شغل كتير اوي ف المعمل ( هوا كيميائي خليك فاكر )
ماما : اه انا هروح اتابع الشغل مع البنات هناك بس صعبان عليا جاسر اوي خايفه نخسره ام يعرف يلا انا خارجه
بعد م خرجت بابا ف دماغه ( اكيد هيسامحني بس ي رب كل حاجه تمشي زي مانا مخطط )
نرجع عندي انا بقا اول م وصلت المدرسه طبعا انبهرت ب جمالها ( اي حد راح مدرسه زويل اكيد هيكون عارف كميه العظمه الي هناك ) بدأت اتمشي ف المدرسه و أخد جوله سريعه المهم وانا ماشي منبهر كدا خبطت ف شخص كان آخر شخص ممكن اتوقع ان الاقيه هنا يوسف سرحان ده صاحبي من ابتدائي بس جه ف اعدادي اهلوا نقلوا محافظه تانيه لظروف شغل والده ( وصف يوسف ) طوله ١٧٠ سنتي وزنه ٧٠ كليوا رياضي و جسمه يعتبر فورمه صاحبي من زمان و من اكتر الناس القريبه مني. نكمل
يوسف : جاسر ازيك عامل اي وحشتني جدا علي فكره
انا : ازيك ي جو انا كويس الحمد لله انتا كمان واحشني جدا بس انتا اي الي جابك هنا
يوسف : حابب المدرسه هنا و انتا عارف بقا اخوك بيحب التكنولوجيا
انا : طب يلا نشوف بقيه المدرسه
اتمشينا شفنا بقيه المدرسه و طبعا المدير طلع أتكلم كلميتن
المدير : اهلا بيكوا كلكوا طبعا النهارده اول يوم ليكوا ف الدراسه هنا احنا هنا كلنا اخوات كلنا هنا علشان نوصلك علشان تحقق حلمك بس مفيش حاجه بتتحقق من غير اجتهاد و كل م تجتهد اكتر كل م الاستفاده هتزيد اكتر اسيبكوا علشان تروحوا تشوفوا المحاضرات
طبعا ف المدرسه دي الحصص عبارره عن محاضرات خلصنا اليوم قبل م نمشي طبعا اخدت رقم يوسف وطبعا روحت وصلت البيت دخلت طبعا ملقتش حد بس وانا معدي من جمب اوضه ليلي سمعه صوت اهات طبعا انصدمت لاقيت الباب موارب و هي مطلعه صدرها و حاطه أيدها ف البنطلون و بتلعب فى كسها و يخربيت المنظر الي خلا بتاعي يقف بس لاقيتها بتقول قربت اجيب ي حبيبي و ماسكه الفون ف أيدها طبعا كنت عايز ف الوقت ده ادخل عليها بس سبتها تخلص و دخلت اوضتي و طلعت الاب توب بتاعي و بدأت احاول اههكر تلفونها طبعا هتقولي ازاي
فلاش باك.
من ٣ سنين كنت انا بدأت ادور ف موضوع البرمجه و الاختراق و ثغرات المواقع بدأت اخد كورسات برمجهه و كنت بخلص الكوري و بتقن الغه ف أقل من يوم و دي.حاجه غريبه جدا بالنسبالي لان الي اعرفه عن المجال انوا صعب و علشان احترف لغه لزمن مش اقل من شهر المهم بدأت اتعلم كل الغات و طبعا ف خلال شهر بقيت عارف كل حاجه عن البرمجه و الاختراق و و طبعا وصلت ل الدارك ويب و بقا ليا اسم هناك ارثر ده اسمي علي الدارك و طبعا اشتغلت علي الدارك و جمعت فلوس بس طبعا مفيش حد ف العيله يعرف الكلام ده
عوده من الفلاش باك
طبعا تلفونها مخادش معايا وقت مكملش خمس دقائق و كنت راكب الفون لاقيت بقا كميه حجات صدمتني دخلت علي الواتس اب عند اختي لاقيت اول شات واحده صاحبتها اسمها مروه و لاقيت ليلي حكيالها كل الموقف الي حصل الصبح و لاقيتهم عملوا سحاق ف الشات من كلامهم خلاني انسي الي كنت داخل علشانه اصلا بس كدا انا عرفت أن اختي بتسخن عليا لاقيت تاني شات ل شاب اسموا مجدي طبعا من الشات الي بينهم عرفت انوا معاها ف المدرسه و انوا راسم عليها حوار ان هوا بيحبها و هيجي يتقدملها و الكلام ده طبعا نا قفلت و قلت لزمن اشوف احل للموضوع ده طبعا الوقت اخدني لاقيت اختي الصغيره مي بتخبط علي الباب و بتقولي يلا علشان الغدا نزلت و اكلنا بس لاحظت نظرات غريبه من ليلي ليا طبعا عملت مش واخد بالي بس حسيت انها شافتني بس وانا قاعد حسيت ب حاجه غريبه بدأت اصوات تيجي ف دماغي مكنتش عارف ده من اي بس لما ركزت حسيت أن دماغي هتنفجر طبعا والدي حس و عارف ده من اي طبعا اغمي عليا و محستش بنفسي بعد كدا غير ف المستشفي.

و دي.كدا نهايه الجزء الاول حابب اشوف ارائكوا طبعا في ناس هتشوف الجزي ده غريب بس مع الوقت هتبدا الصوره توضح يلا انجووووي ✌️
تركيز حلو خيال جميل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Magic arther و مرحب
استمر جز فاجر جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Magic arther
حط معاد تنزل فيه قصتك
 
حلوة يا برو كمل ومتتاخرش فى الأجزاء الجديدة ✍️🤩👍
 
اهلا دي اول مشاركه ليا علي المنتدي انا كنت ف المنتدي القديم بس طبعا لسا واخد قرار أن أبدأ اكتب ي ريت القصه تعجبكم
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
الجزء الاول :
انا اسمي جاسر عمري ٢٢ سنه خريج كليه حاسبات و هكر محترف ( وده هتعرفوا سببه قدام ) مهتم ب جسمي و بروح الجيم طولي ١٧٦ سنتي لو بشرتي قمحي و مش هقول زبي خارق ٢٠٠ سنتي و انا عنتيل زماني لا زبي ١٦ سنتي عائلتي بتتكون من ابويا ممدوح الشهاوي ٥٤ سنه رياضي و محافظ علي جسمه و ده عالم كيميا مشهور و فاز ب جائزه نوبل ( معلش علي الهري الكتير بس لزوم احداث القصه ) والدتي و دي اسمها ميار الببلاوي ( متسالنيش اختارت الاسم ده ليه هوا كدا ) دي بقا حاجه كدا زي زبادي بالقشطه فراوله بالبن حاجه كدا لوز العنب زي م بيقولوا واخده بالها من نفسها بيضا بياض الثلج و حاجه كدا بزاز وسط و طيز جيلي . فاتحه بيوتي سنتر كبير انا بقا ليا أختين الأولي ليلي و دي اكبر مني ب سنه خريجه الجامعه الامريكيه و دي بقا جسمها كيرفي و بزازه كبار و طيز جيلي زي طيز أمها بظبط بتهتم ب مظهرها تحسها من الناس الي رافعه مناخيرها دي و محدش عاجبها بس معايا انا غير كدا خالص. و تعرفوا لي دلوقت اختي التانيه بقا و دي اخر العنقود مي و دي بقا لسا بتدرس تجاره انجلش بزازها كبار و ملبن كدا بس طيزها وسط ندخل بقا ف الاحدث معلش طولت عليكم شويه يلا نبدا الأحداث

تبدأ احداث القصه وانا عندي ١٦ سنه ف اول سنه البلوغ لسه معرفتي بالجنس كانت معرفه سطحيه بس طبعا مع الاجسام الجباره الي ف البيت طبعا عندنا ف البيت العيله كلها اوبن مايند يعني اخواتي بيقعدوا ف البيت ب قمصان النوم سعات من غير برا و انتا عارف بقا ي صاحبي البزاز الكبيره من غير برا دي بيكون شكلها عامل ازاي ف قميص النوم المهم انا كنت متفوق جدا ف دراستي مع أن مكنتش بفتح كتاب كنت لسا مخلص تالته اعدادي و طالع من الاوائل و طبعا من كتر شغفي للتكنولوجيا وانا صغير و شايف انها سهله بالنسبالي مع أن ده شئ غريب قررت ادخل مدرسه زويل طبعا اهلي رحبوا بالفكره جدا لأنهم عارفين أن انا بحب المجال ده و المدرسه دي هتحققلي احلامي ف بيتنا الساعه ٨ الصبح الاقي اختي ليلي داخله عماله بتصحي
ليلي : قوم ي جاسر الساعه ٧ علشان تلحق تروح المدرسه
انا : حاضر حاضر قائم اهو بس طبعا قومت لاقيت اختي ليلي باصه مكان زبري : وبتقولي و**** و كبرت ي جاسر و ضحكه دحكه زي الشراميط.كدا ببص علي زبري لاقيت. زبي واقف علي اخره و طالع من البوسكر ف طبعا اتكسفت و قومت جريت غلي الحمام اخد دش
اختي ليلي بعد م انا مشيت ف دماغها ( **** يخربيت زبرك ي جاسر سخنتني علي الصبح بس هموت و اجربه ) و خرجت من الأوضه طبعا أنا اخدت دش و خرجت طبعا لاقيت الفطار محطوط و الكل قاعد علي السفره بدأ والدي الكلام
بابا : جاسر انتا اول يوم دراسه النهارده عاوزك تركز كدا علشان عايزك من الاوائل كالعاده انتا داخل مدرسه جديده اختار الصديق قبل الطريق
ماما : خلاص ي ممدوح خلي جاسر يكمل اكل كل ي حبيبي
انا : حاضر ي ماما و ان شاء **** ارفع راسك ي بابا
خلصنا اكل و اخواتي قاموا راحوا مدارسهم و انا كان الباص جه ف مشيت انا كمان بعد م مشيت عند ماما و بابا
ماما : تفتكر لما يعرف الي انتا عملته هيسامحك
بابا : اكيد هيسامحني بعدين جاسر هيكون نقله كبيره ف حياه البشريه كلها سيبي كل حاجه ماشيه زي ما هي بعدين شايفه ابنك تفكيره عامل ازاي ده بينجح من غير م يقرأ المواد انا مبسوط جدا أن المشروع ماشي كويس و هقله ف الوقت المناسب المهم يلا شوفي هتروحي السنتر دلوقت ولا هتعملي اي علشان عندي شغل كتير اوي ف المعمل ( هوا كيميائي خليك فاكر )
ماما : اه انا هروح اتابع الشغل مع البنات هناك بس صعبان عليا جاسر اوي خايفه نخسره ام يعرف يلا انا خارجه
بعد م خرجت بابا ف دماغه ( اكيد هيسامحني بس ي رب كل حاجه تمشي زي مانا مخطط )
نرجع عندي انا بقا اول م وصلت المدرسه طبعا انبهرت ب جمالها ( اي حد راح مدرسه زويل اكيد هيكون عارف كميه العظمه الي هناك ) بدأت اتمشي ف المدرسه و أخد جوله سريعه المهم وانا ماشي منبهر كدا خبطت ف شخص كان آخر شخص ممكن اتوقع ان الاقيه هنا يوسف سرحان ده صاحبي من ابتدائي بس جه ف اعدادي اهلوا نقلوا محافظه تانيه لظروف شغل والده ( وصف يوسف ) طوله ١٧٠ سنتي وزنه ٧٠ كليوا رياضي و جسمه يعتبر فورمه صاحبي من زمان و من اكتر الناس القريبه مني. نكمل
يوسف : جاسر ازيك عامل اي وحشتني جدا علي فكره
انا : ازيك ي جو انا كويس الحمد لله انتا كمان واحشني جدا بس انتا اي الي جابك هنا
يوسف : حابب المدرسه هنا و انتا عارف بقا اخوك بيحب التكنولوجيا
انا : طب يلا نشوف بقيه المدرسه
اتمشينا شفنا بقيه المدرسه و طبعا المدير طلع أتكلم كلميتن
المدير : اهلا بيكوا كلكوا طبعا النهارده اول يوم ليكوا ف الدراسه هنا احنا هنا كلنا اخوات كلنا هنا علشان نوصلك علشان تحقق حلمك بس مفيش حاجه بتتحقق من غير اجتهاد و كل م تجتهد اكتر كل م الاستفاده هتزيد اكتر اسيبكوا علشان تروحوا تشوفوا المحاضرات
طبعا ف المدرسه دي الحصص عبارره عن محاضرات خلصنا اليوم قبل م نمشي طبعا اخدت رقم يوسف وطبعا روحت وصلت البيت دخلت طبعا ملقتش حد بس وانا معدي من جمب اوضه ليلي سمعه صوت اهات طبعا انصدمت لاقيت الباب موارب و هي مطلعه صدرها و حاطه أيدها ف البنطلون و بتلعب فى كسها و يخربيت المنظر الي خلا بتاعي يقف بس لاقيتها بتقول قربت اجيب ي حبيبي و ماسكه الفون ف أيدها طبعا كنت عايز ف الوقت ده ادخل عليها بس سبتها تخلص و دخلت اوضتي و طلعت الاب توب بتاعي و بدأت احاول اههكر تلفونها طبعا هتقولي ازاي
فلاش باك.
من ٣ سنين كنت انا بدأت ادور ف موضوع البرمجه و الاختراق و ثغرات المواقع بدأت اخد كورسات برمجهه و كنت بخلص الكوري و بتقن الغه ف أقل من يوم و دي.حاجه غريبه جدا بالنسبالي لان الي اعرفه عن المجال انوا صعب و علشان احترف لغه لزمن مش اقل من شهر المهم بدأت اتعلم كل الغات و طبعا ف خلال شهر بقيت عارف كل حاجه عن البرمجه و الاختراق و و طبعا وصلت ل الدارك ويب و بقا ليا اسم هناك ارثر ده اسمي علي الدارك و طبعا اشتغلت علي الدارك و جمعت فلوس بس طبعا مفيش حد ف العيله يعرف الكلام ده
عوده من الفلاش باك
طبعا تلفونها مخادش معايا وقت مكملش خمس دقائق و كنت راكب الفون لاقيت بقا كميه حجات صدمتني دخلت علي الواتس اب عند اختي لاقيت اول شات واحده صاحبتها اسمها مروه و لاقيت ليلي حكيالها كل الموقف الي حصل الصبح و لاقيتهم عملوا سحاق ف الشات من كلامهم خلاني انسي الي كنت داخل علشانه اصلا بس كدا انا عرفت أن اختي بتسخن عليا لاقيت تاني شات ل شاب اسموا مجدي طبعا من الشات الي بينهم عرفت انوا معاها ف المدرسه و انوا راسم عليها حوار ان هوا بيحبها و هيجي يتقدملها و الكلام ده طبعا نا قفلت و قلت لزمن اشوف احل للموضوع ده طبعا الوقت اخدني لاقيت اختي الصغيره مي بتخبط علي الباب و بتقولي يلا علشان الغدا نزلت و اكلنا بس لاحظت نظرات غريبه من ليلي ليا طبعا عملت مش واخد بالي بس حسيت انها شافتني بس وانا قاعد حسيت ب حاجه غريبه بدأت اصوات تيجي ف دماغي مكنتش عارف ده من اي بس لما ركزت حسيت أن دماغي هتنفجر طبعا والدي حس و عارف ده من اي طبعا اغمي عليا و محستش بنفسي بعد كدا غير ف المستشفي.

و دي.كدا نهايه الجزء الاول حابب اشوف ارائكوا طبعا في ناس هتشوف الجزي ده غريب بس مع الوقت هتبدا الصوره توضح يلا انجووووي ✌️
بداية جميلة ورائعة
استمر بس بلاش تأخير
 
بداية كويسة يا غالي منتظرين الباقى
 
  • عجبني
التفاعلات: Magic arther
اهلا دي اول مشاركه ليا علي المنتدي انا كنت ف المنتدي القديم بس طبعا لسا واخد قرار أن أبدأ اكتب ي ريت القصه تعجبكم
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
الجزء الاول :
انا اسمي جاسر عمري ٢٢ سنه خريج كليه حاسبات و هكر محترف ( وده هتعرفوا سببه قدام ) مهتم ب جسمي و بروح الجيم طولي ١٧٦ سنتي لو بشرتي قمحي و مش هقول زبي خارق ٢٠٠ سنتي و انا عنتيل زماني لا زبي ١٦ سنتي عائلتي بتتكون من ابويا ممدوح الشهاوي ٥٤ سنه رياضي و محافظ علي جسمه و ده عالم كيميا مشهور و فاز ب جائزه نوبل ( معلش علي الهري الكتير بس لزوم احداث القصه ) والدتي و دي اسمها ميار الببلاوي ( متسالنيش اختارت الاسم ده ليه هوا كدا ) دي بقا حاجه كدا زي زبادي بالقشطه فراوله بالبن حاجه كدا لوز العنب زي م بيقولوا واخده بالها من نفسها بيضا بياض الثلج و حاجه كدا بزاز وسط و طيز جيلي . فاتحه بيوتي سنتر كبير انا بقا ليا أختين الأولي ليلي و دي اكبر مني ب سنه خريجه الجامعه الامريكيه و دي بقا جسمها كيرفي و بزازه كبار و طيز جيلي زي طيز أمها بظبط بتهتم ب مظهرها تحسها من الناس الي رافعه مناخيرها دي و محدش عاجبها بس معايا انا غير كدا خالص. و تعرفوا لي دلوقت اختي التانيه بقا و دي اخر العنقود مي و دي بقا لسا بتدرس تجاره انجلش بزازها كبار و ملبن كدا بس طيزها وسط ندخل بقا ف الاحدث معلش طولت عليكم شويه يلا نبدا الأحداث

تبدأ احداث القصه وانا عندي ١٦ سنه ف اول سنه البلوغ لسه معرفتي بالجنس كانت معرفه سطحيه بس طبعا مع الاجسام الجباره الي ف البيت طبعا عندنا ف البيت العيله كلها اوبن مايند يعني اخواتي بيقعدوا ف البيت ب قمصان النوم سعات من غير برا و انتا عارف بقا ي صاحبي البزاز الكبيره من غير برا دي بيكون شكلها عامل ازاي ف قميص النوم المهم انا كنت متفوق جدا ف دراستي مع أن مكنتش بفتح كتاب كنت لسا مخلص تالته اعدادي و طالع من الاوائل و طبعا من كتر شغفي للتكنولوجيا وانا صغير و شايف انها سهله بالنسبالي مع أن ده شئ غريب قررت ادخل مدرسه زويل طبعا اهلي رحبوا بالفكره جدا لأنهم عارفين أن انا بحب المجال ده و المدرسه دي هتحققلي احلامي ف بيتنا الساعه ٨ الصبح الاقي اختي ليلي داخله عماله بتصحي
ليلي : قوم ي جاسر الساعه ٧ علشان تلحق تروح المدرسه
انا : حاضر حاضر قائم اهو بس طبعا قومت لاقيت اختي ليلي باصه مكان زبري : وبتقولي و**** و كبرت ي جاسر و ضحكه دحكه زي الشراميط.كدا ببص علي زبري لاقيت. زبي واقف علي اخره و طالع من البوسكر ف طبعا اتكسفت و قومت جريت غلي الحمام اخد دش
اختي ليلي بعد م انا مشيت ف دماغها ( **** يخربيت زبرك ي جاسر سخنتني علي الصبح بس هموت و اجربه ) و خرجت من الأوضه طبعا أنا اخدت دش و خرجت طبعا لاقيت الفطار محطوط و الكل قاعد علي السفره بدأ والدي الكلام
بابا : جاسر انتا اول يوم دراسه النهارده عاوزك تركز كدا علشان عايزك من الاوائل كالعاده انتا داخل مدرسه جديده اختار الصديق قبل الطريق
ماما : خلاص ي ممدوح خلي جاسر يكمل اكل كل ي حبيبي
انا : حاضر ي ماما و ان شاء **** ارفع راسك ي بابا
خلصنا اكل و اخواتي قاموا راحوا مدارسهم و انا كان الباص جه ف مشيت انا كمان بعد م مشيت عند ماما و بابا
ماما : تفتكر لما يعرف الي انتا عملته هيسامحك
بابا : اكيد هيسامحني بعدين جاسر هيكون نقله كبيره ف حياه البشريه كلها سيبي كل حاجه ماشيه زي ما هي بعدين شايفه ابنك تفكيره عامل ازاي ده بينجح من غير م يقرأ المواد انا مبسوط جدا أن المشروع ماشي كويس و هقله ف الوقت المناسب المهم يلا شوفي هتروحي السنتر دلوقت ولا هتعملي اي علشان عندي شغل كتير اوي ف المعمل ( هوا كيميائي خليك فاكر )
ماما : اه انا هروح اتابع الشغل مع البنات هناك بس صعبان عليا جاسر اوي خايفه نخسره ام يعرف يلا انا خارجه
بعد م خرجت بابا ف دماغه ( اكيد هيسامحني بس ي رب كل حاجه تمشي زي مانا مخطط )
نرجع عندي انا بقا اول م وصلت المدرسه طبعا انبهرت ب جمالها ( اي حد راح مدرسه زويل اكيد هيكون عارف كميه العظمه الي هناك ) بدأت اتمشي ف المدرسه و أخد جوله سريعه المهم وانا ماشي منبهر كدا خبطت ف شخص كان آخر شخص ممكن اتوقع ان الاقيه هنا يوسف سرحان ده صاحبي من ابتدائي بس جه ف اعدادي اهلوا نقلوا محافظه تانيه لظروف شغل والده ( وصف يوسف ) طوله ١٧٠ سنتي وزنه ٧٠ كليوا رياضي و جسمه يعتبر فورمه صاحبي من زمان و من اكتر الناس القريبه مني. نكمل
يوسف : جاسر ازيك عامل اي وحشتني جدا علي فكره
انا : ازيك ي جو انا كويس الحمد لله انتا كمان واحشني جدا بس انتا اي الي جابك هنا
يوسف : حابب المدرسه هنا و انتا عارف بقا اخوك بيحب التكنولوجيا
انا : طب يلا نشوف بقيه المدرسه
اتمشينا شفنا بقيه المدرسه و طبعا المدير طلع أتكلم كلميتن
المدير : اهلا بيكوا كلكوا طبعا النهارده اول يوم ليكوا ف الدراسه هنا احنا هنا كلنا اخوات كلنا هنا علشان نوصلك علشان تحقق حلمك بس مفيش حاجه بتتحقق من غير اجتهاد و كل م تجتهد اكتر كل م الاستفاده هتزيد اكتر اسيبكوا علشان تروحوا تشوفوا المحاضرات
طبعا ف المدرسه دي الحصص عبارره عن محاضرات خلصنا اليوم قبل م نمشي طبعا اخدت رقم يوسف وطبعا روحت وصلت البيت دخلت طبعا ملقتش حد بس وانا معدي من جمب اوضه ليلي سمعه صوت اهات طبعا انصدمت لاقيت الباب موارب و هي مطلعه صدرها و حاطه أيدها ف البنطلون و بتلعب فى كسها و يخربيت المنظر الي خلا بتاعي يقف بس لاقيتها بتقول قربت اجيب ي حبيبي و ماسكه الفون ف أيدها طبعا كنت عايز ف الوقت ده ادخل عليها بس سبتها تخلص و دخلت اوضتي و طلعت الاب توب بتاعي و بدأت احاول اههكر تلفونها طبعا هتقولي ازاي
فلاش باك.
من ٣ سنين كنت انا بدأت ادور ف موضوع البرمجه و الاختراق و ثغرات المواقع بدأت اخد كورسات برمجهه و كنت بخلص الكوري و بتقن الغه ف أقل من يوم و دي.حاجه غريبه جدا بالنسبالي لان الي اعرفه عن المجال انوا صعب و علشان احترف لغه لزمن مش اقل من شهر المهم بدأت اتعلم كل الغات و طبعا ف خلال شهر بقيت عارف كل حاجه عن البرمجه و الاختراق و و طبعا وصلت ل الدارك ويب و بقا ليا اسم هناك ارثر ده اسمي علي الدارك و طبعا اشتغلت علي الدارك و جمعت فلوس بس طبعا مفيش حد ف العيله يعرف الكلام ده
عوده من الفلاش باك
طبعا تلفونها مخادش معايا وقت مكملش خمس دقائق و كنت راكب الفون لاقيت بقا كميه حجات صدمتني دخلت علي الواتس اب عند اختي لاقيت اول شات واحده صاحبتها اسمها مروه و لاقيت ليلي حكيالها كل الموقف الي حصل الصبح و لاقيتهم عملوا سحاق ف الشات من كلامهم خلاني انسي الي كنت داخل علشانه اصلا بس كدا انا عرفت أن اختي بتسخن عليا لاقيت تاني شات ل شاب اسموا مجدي طبعا من الشات الي بينهم عرفت انوا معاها ف المدرسه و انوا راسم عليها حوار ان هوا بيحبها و هيجي يتقدملها و الكلام ده طبعا نا قفلت و قلت لزمن اشوف احل للموضوع ده طبعا الوقت اخدني لاقيت اختي الصغيره مي بتخبط علي الباب و بتقولي يلا علشان الغدا نزلت و اكلنا بس لاحظت نظرات غريبه من ليلي ليا طبعا عملت مش واخد بالي بس حسيت انها شافتني بس وانا قاعد حسيت ب حاجه غريبه بدأت اصوات تيجي ف دماغي مكنتش عارف ده من اي بس لما ركزت حسيت أن دماغي هتنفجر طبعا والدي حس و عارف ده من اي طبعا اغمي عليا و محستش بنفسي بعد كدا غير ف المستشفي.

و دي.كدا نهايه الجزء الاول حابب اشوف ارائكوا طبعا في ناس هتشوف الجزي ده غريب بس مع الوقت هتبدا الصوره توضح يلا انجووووي ✌️
بديه جميله يا فنان 🌺🌺 بس عايزنك تكمل على طول مش كل سنه جوء زي النااس التانيه
 
بدايه رائعه بس ياريت تطول الأجزاء شويه بس عموما عاش عليك
 
الي بكتبه ف ساعتين بتقرا انتا ف ١٠ دقائق 😂
يسطا انا غيرت رايي القصه فيها محارم وهتبقي خرا فا اعزرني بقي مش هكملها بس علي العموم عاش عليك واستمر وكمل متخليش حاجه توقفك
 
اهلا دي اول مشاركه ليا علي المنتدي انا كنت ف المنتدي القديم بس طبعا لسا واخد قرار أن أبدأ اكتب ي ريت القصه تعجبكم
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
الجزء الاول :
انا اسمي جاسر عمري ٢٢ سنه خريج كليه حاسبات و هكر محترف ( وده هتعرفوا سببه قدام ) مهتم ب جسمي و بروح الجيم طولي ١٧٦ سنتي لو بشرتي قمحي و مش هقول زبي خارق ٢٠٠ سنتي و انا عنتيل زماني لا زبي ١٦ سنتي عائلتي بتتكون من ابويا ممدوح الشهاوي ٥٤ سنه رياضي و محافظ علي جسمه و ده عالم كيميا مشهور و فاز ب جائزه نوبل ( معلش علي الهري الكتير بس لزوم احداث القصه ) والدتي و دي اسمها ميار الببلاوي ( متسالنيش اختارت الاسم ده ليه هوا كدا ) دي بقا حاجه كدا زي زبادي بالقشطه فراوله بالبن حاجه كدا لوز العنب زي م بيقولوا واخده بالها من نفسها بيضا بياض الثلج و حاجه كدا بزاز وسط و طيز جيلي . فاتحه بيوتي سنتر كبير انا بقا ليا أختين الأولي ليلي و دي اكبر مني ب سنه خريجه الجامعه الامريكيه و دي بقا جسمها كيرفي و بزازه كبار و طيز جيلي زي طيز أمها بظبط بتهتم ب مظهرها تحسها من الناس الي رافعه مناخيرها دي و محدش عاجبها بس معايا انا غير كدا خالص. و تعرفوا لي دلوقت اختي التانيه بقا و دي اخر العنقود مي و دي بقا لسا بتدرس تجاره انجلش بزازها كبار و ملبن كدا بس طيزها وسط ندخل بقا ف الاحدث معلش طولت عليكم شويه يلا نبدا الأحداث

تبدأ احداث القصه وانا عندي ١٦ سنه ف اول سنه البلوغ لسه معرفتي بالجنس كانت معرفه سطحيه بس طبعا مع الاجسام الجباره الي ف البيت طبعا عندنا ف البيت العيله كلها اوبن مايند يعني اخواتي بيقعدوا ف البيت ب قمصان النوم سعات من غير برا و انتا عارف بقا ي صاحبي البزاز الكبيره من غير برا دي بيكون شكلها عامل ازاي ف قميص النوم المهم انا كنت متفوق جدا ف دراستي مع أن مكنتش بفتح كتاب كنت لسا مخلص تالته اعدادي و طالع من الاوائل و طبعا من كتر شغفي للتكنولوجيا وانا صغير و شايف انها سهله بالنسبالي مع أن ده شئ غريب قررت ادخل مدرسه زويل طبعا اهلي رحبوا بالفكره جدا لأنهم عارفين أن انا بحب المجال ده و المدرسه دي هتحققلي احلامي ف بيتنا الساعه ٨ الصبح الاقي اختي ليلي داخله عماله بتصحي
ليلي : قوم ي جاسر الساعه ٧ علشان تلحق تروح المدرسه
انا : حاضر حاضر قائم اهو بس طبعا قومت لاقيت اختي ليلي باصه مكان زبري : وبتقولي و**** و كبرت ي جاسر و ضحكه دحكه زي الشراميط.كدا ببص علي زبري لاقيت. زبي واقف علي اخره و طالع من البوسكر ف طبعا اتكسفت و قومت جريت غلي الحمام اخد دش
اختي ليلي بعد م انا مشيت ف دماغها ( **** يخربيت زبرك ي جاسر سخنتني علي الصبح بس هموت و اجربه ) و خرجت من الأوضه طبعا أنا اخدت دش و خرجت طبعا لاقيت الفطار محطوط و الكل قاعد علي السفره بدأ والدي الكلام
بابا : جاسر انتا اول يوم دراسه النهارده عاوزك تركز كدا علشان عايزك من الاوائل كالعاده انتا داخل مدرسه جديده اختار الصديق قبل الطريق
ماما : خلاص ي ممدوح خلي جاسر يكمل اكل كل ي حبيبي
انا : حاضر ي ماما و ان شاء **** ارفع راسك ي بابا
خلصنا اكل و اخواتي قاموا راحوا مدارسهم و انا كان الباص جه ف مشيت انا كمان بعد م مشيت عند ماما و بابا
ماما : تفتكر لما يعرف الي انتا عملته هيسامحك
بابا : اكيد هيسامحني بعدين جاسر هيكون نقله كبيره ف حياه البشريه كلها سيبي كل حاجه ماشيه زي ما هي بعدين شايفه ابنك تفكيره عامل ازاي ده بينجح من غير م يقرأ المواد انا مبسوط جدا أن المشروع ماشي كويس و هقله ف الوقت المناسب المهم يلا شوفي هتروحي السنتر دلوقت ولا هتعملي اي علشان عندي شغل كتير اوي ف المعمل ( هوا كيميائي خليك فاكر )
ماما : اه انا هروح اتابع الشغل مع البنات هناك بس صعبان عليا جاسر اوي خايفه نخسره ام يعرف يلا انا خارجه
بعد م خرجت بابا ف دماغه ( اكيد هيسامحني بس ي رب كل حاجه تمشي زي مانا مخطط )
نرجع عندي انا بقا اول م وصلت المدرسه طبعا انبهرت ب جمالها ( اي حد راح مدرسه زويل اكيد هيكون عارف كميه العظمه الي هناك ) بدأت اتمشي ف المدرسه و أخد جوله سريعه المهم وانا ماشي منبهر كدا خبطت ف شخص كان آخر شخص ممكن اتوقع ان الاقيه هنا يوسف سرحان ده صاحبي من ابتدائي بس جه ف اعدادي اهلوا نقلوا محافظه تانيه لظروف شغل والده ( وصف يوسف ) طوله ١٧٠ سنتي وزنه ٧٠ كليوا رياضي و جسمه يعتبر فورمه صاحبي من زمان و من اكتر الناس القريبه مني. نكمل
يوسف : جاسر ازيك عامل اي وحشتني جدا علي فكره
انا : ازيك ي جو انا كويس الحمد لله انتا كمان واحشني جدا بس انتا اي الي جابك هنا
يوسف : حابب المدرسه هنا و انتا عارف بقا اخوك بيحب التكنولوجيا
انا : طب يلا نشوف بقيه المدرسه
اتمشينا شفنا بقيه المدرسه و طبعا المدير طلع أتكلم كلميتن
المدير : اهلا بيكوا كلكوا طبعا النهارده اول يوم ليكوا ف الدراسه هنا احنا هنا كلنا اخوات كلنا هنا علشان نوصلك علشان تحقق حلمك بس مفيش حاجه بتتحقق من غير اجتهاد و كل م تجتهد اكتر كل م الاستفاده هتزيد اكتر اسيبكوا علشان تروحوا تشوفوا المحاضرات
طبعا ف المدرسه دي الحصص عبارره عن محاضرات خلصنا اليوم قبل م نمشي طبعا اخدت رقم يوسف وطبعا روحت وصلت البيت دخلت طبعا ملقتش حد بس وانا معدي من جمب اوضه ليلي سمعه صوت اهات طبعا انصدمت لاقيت الباب موارب و هي مطلعه صدرها و حاطه أيدها ف البنطلون و بتلعب فى كسها و يخربيت المنظر الي خلا بتاعي يقف بس لاقيتها بتقول قربت اجيب ي حبيبي و ماسكه الفون ف أيدها طبعا كنت عايز ف الوقت ده ادخل عليها بس سبتها تخلص و دخلت اوضتي و طلعت الاب توب بتاعي و بدأت احاول اههكر تلفونها طبعا هتقولي ازاي
فلاش باك.
من ٣ سنين كنت انا بدأت ادور ف موضوع البرمجه و الاختراق و ثغرات المواقع بدأت اخد كورسات برمجهه و كنت بخلص الكوري و بتقن الغه ف أقل من يوم و دي.حاجه غريبه جدا بالنسبالي لان الي اعرفه عن المجال انوا صعب و علشان احترف لغه لزمن مش اقل من شهر المهم بدأت اتعلم كل الغات و طبعا ف خلال شهر بقيت عارف كل حاجه عن البرمجه و الاختراق و و طبعا وصلت ل الدارك ويب و بقا ليا اسم هناك ارثر ده اسمي علي الدارك و طبعا اشتغلت علي الدارك و جمعت فلوس بس طبعا مفيش حد ف العيله يعرف الكلام ده
عوده من الفلاش باك
طبعا تلفونها مخادش معايا وقت مكملش خمس دقائق و كنت راكب الفون لاقيت بقا كميه حجات صدمتني دخلت علي الواتس اب عند اختي لاقيت اول شات واحده صاحبتها اسمها مروه و لاقيت ليلي حكيالها كل الموقف الي حصل الصبح و لاقيتهم عملوا سحاق ف الشات من كلامهم خلاني انسي الي كنت داخل علشانه اصلا بس كدا انا عرفت أن اختي بتسخن عليا لاقيت تاني شات ل شاب اسموا مجدي طبعا من الشات الي بينهم عرفت انوا معاها ف المدرسه و انوا راسم عليها حوار ان هوا بيحبها و هيجي يتقدملها و الكلام ده طبعا نا قفلت و قلت لزمن اشوف احل للموضوع ده طبعا الوقت اخدني لاقيت اختي الصغيره مي بتخبط علي الباب و بتقولي يلا علشان الغدا نزلت و اكلنا بس لاحظت نظرات غريبه من ليلي ليا طبعا عملت مش واخد بالي بس حسيت انها شافتني بس وانا قاعد حسيت ب حاجه غريبه بدأت اصوات تيجي ف دماغي مكنتش عارف ده من اي بس لما ركزت حسيت أن دماغي هتنفجر طبعا والدي حس و عارف ده من اي طبعا اغمي عليا و محستش بنفسي بعد كدا غير ف المستشفي.

و دي.كدا نهايه الجزء الاول حابب اشوف ارائكوا طبعا في ناس هتشوف الجزي ده غريب بس مع الوقت هتبدا الصوره توضح يلا انجووووي ✌️
عالمي قصه جميله وف انتظار أجزاء كتيره
 
ي ريت ي جماعه اي حد عنده اي ملاحظات يقولها أو اي نقد اهم حاجه تسمعني كومنتك الجميل علشان عاوز اعرف راي الناس ف الجزء ده العظمه قادمه
جزء رائع , اتمنى منك الاستمرار بجزء اطول ايضا نزول الجزء بوقت قصير , ملاحظة للنقد قلل من استخدامك لكلمة ((طبعا ))
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%