NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه اهمية البوس من ١٠٠٪ بالنسبالكم ؟ وايه اكتر الاماكن بالجسم بتحبو تتباس ليكم ..
البوس والاحضان عموما من اهم الحاجات اللي بيحتاجها اي حد في يومه علشان يعدي في الزمن دا 🤍😊✋

ايه اهمية البوس من ١٠٠٪ بالنسبالكم ؟ وايه اكتر الاماكن بالجسم بتحبو تتباس ليكم ..
البوس مهم طبعا جدا خصوصا اول العلاقة انا بحبه الصراحة ومافيش مكان محدد انا بعب البوس العشوائى

100 البوس بنسبالي مثير عن النيك احساسة عالي

عن نفسي اهميه البوس ممكن ٢٠٠٪؜ 😂 و اكتر الاماكن اللي بحب ابوسها الشفايف طبعا مع عض خفيف للسان و بعدها ورا الودن و الرقبه نزولا للبزاز و الحلمات و كده و انت نازل لحد صوابع الرجل
من الاخر جسم الست كله يتاكل مش يتباس بس و كل منطقه ليها طعمها و حلاوتها و تأثيرها
اما بالنسبه ليا ف الطرف التاني هي و ذوقها بقا 😂😂المكان اللي تبوسه براحتها

البوس دا زي الخبط علي باب الشقه عشان اعرف ادخلها

لو مبدائتش بالبوس هبقا زي الهجام اللي دخل من البلكونه 😅😂

مهم جدا طبعا
واكتر الاماكن الشفايف والرقبة والضهر ومناطق تانية في الجسم

البوس احلا حاجه اصلا بذات الفرينش بس لازم حب عشان حرفياً لو فكرتي بعقلك ف الحوار مقرف جدا😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Rary
سمعينا رأيك أنت بالأول

ده بالنسبه لمين 😂

انا بالنسبالي البوس حاجة لا تنفصل عن المداعبة اثناء الممارسة و كده يعني نقدر نقول نديلو 100%
بحب اتباس من رقبتي بسيح اوي و بيبقي ممتع اوي و ممكن في البداية من الشفايف

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و doctorgynecologyandobst
100%
من شعرها لحد كسها

عادي اعلق تاني

بالنسبة للي هيرد يعني كل واحد يتكلم عن نفسه
اهه تمام
اكيد مهم جدا البوس وخاصه ونا بشرب من رحيق فمها بيبقا مسمر و طعمو يجنن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده مش رأي ده تفضيل شخصي ومش هقول وابقى كتاب مفتوح هنا يعني😂🤭
انتي لايمه يا ست انتي وبتغرغري بينا ولا ايه

• بيضحكني
التفاعلات: Rary

المواضيع المشابهة