NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو ف بنت ظهرت ف حياتك فجأه وبتتحرش بيك انت بس هتعتبرها شمال ولا لا هتعمل معها ايه 🙂
غلباني مشوفتيش مراتي

• عجبني
التفاعلات: AMG.
طب اقسم باللة العظيم واحدة فى الشغل بتبصلى و بتيجى تصبح و تكلمنى و تقف فى اى مكان ببقى فية
عاوزة تكلمنى و تحتك بيا انا المدير بتاعها و هى معجبة بيا انا عارف انها معجبة بيا لاكن انا عاملتها بحزم و شدة عشان انا مميلش ليها و احبها
و ابقى عاوز ارتبط بيها

• عجبني
الحقيقه مش عارف اجاوب

• عجبني
طب اقسم باللة العظيم واحدة فى الشغل بتبصلى و بتيجى تصبح و تكلمنى و تقف فى اى مكان ببقى فية
عاوزة تكلمنى و تحتك بيا انا المدير بتاعها و هى معجبة بيا انا عارف انها معجبة بيا لاكن انا عاملتها بحزم و شدة عشان انا مميلش ليها و احبها
و ابقى عاوز ارتبط بيها
ماهي كدا هتتعلق بيك اكتر 😂😂

• عجبني
لو ف بنت ظهرت ف حياتك فجأه وبتتحرش بيك انت بس هتعتبرها شمال ولا لا هتعمل معها ايه 🙂
لو شمال يا اهلا هفشخها اكيد 😂💦🍆

• عجبني
هو المفروض انك لما حد بيتحرش بيكي بتضربيه عالمنطقة الحساسة بركبتك ف انا حقي اخذ حقي انا كمان واتصدى للمتحرشة واكبسها ركبة اخليها تتوب بالمرة 😂😂😂😂

• عجبني
لو العزيمة كبيرة هقفش فيهم بي ايدي وسناني ولو الطموح والامل اكبر هحطوه ما بينهم 😂😂😂

• عجبني
لو حياتي فاضية وهقبل وجودها تمام لو ممكن تسيب مشاكل اكيد هيكون ليا تصرف آخر

• عجبني
مارح اعتبرا شمال
جسب البنت في بنات اذا حبت الشب بتحاول تتقرب مافي مقياس محدد للحكم عالامور

• عجبني
فعلا معايا صديقه اووى ودى بعتبرها حب و تفضيل ليا من نحيتها مش هى شمال خالص

• عجبني
ايه المقصود الاول بكامة تحرشت دي

• عجبني
بتتحرش بيا انا بس متبقاش شمال
تبقى غاوياني
والعكس كمان
لو انا عاوز واحده بعينها متبقاش هيا شمال
الشمال بالنسبالي هو مبدأ الرمرمه
اللي هو اي خرم وخلاص
وأي راجل والسلام

• عجبني
أنا بتعامل مع البنت الشمال أو الراجل الشمال بمقياس الا وهو أنه كل يوم في حضن حد شكل أو بيدور لمصلحته وبس أو لمصلحتها وبس
لكن بحب البنت المتحرشة بحركتها ودفعها وأنوثتها
بحركة تحرك المارد اللي جوايا
وأيضا انا بحب اكون كدا بحركة تحرك المارد اللي جواها والتحرش بيها

• عجبني
هاتها انتا وسبها تتحرش براحتها🤣

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعبانه وشمال

• عجبني
تتحرش بيا انا لوحدي دون عن اي حد؟
حاجه من 2
اما جريئه وصريحه وعاوزاني
او عاجبها وعاوزها متعتها
في الحالتين هوافق عادي بس لاجل المتعه بيني وبينها مش اكتر

• عجبني
انتي بالنسبالك الشمال واي اليمين..

• عجبني
لو تحرش بس فلا أنا مش بحب التحرش لكن لو أكتر و ماله :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• عجبني
هعاملها بتحرش و اديهولها ساساه😂😂😉

• عجبني
حسب حدود التحرش دي ايه وحسب علاقتنا السابقة لو فيه بيننا ملاطفة وبعدين لقيتها كدا هيكون حب واضح وهحاول اهندل الامور بحيث ناخد خطواتنا واحدة واحدة لو هي عاجباني لو لا هطلب منها تبطل ببساطة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%