NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Runia

نسوانجى خبرة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
المنتدى هنا غريب اوى في بنات كتير جدا اكتر من الشباب على فكرة وفي. بنات عاملة اميلات باسم رجالة عشان محدش يبعتلهم رسايل بس الكتير برضو الاقي اميلات بتكلمنى باسم بنت والاقي بيقولى بنوتى بس الغريب أن البنات كتير جدا وعن تجربة وكل البنات أثبتوا بصور عشان يدخلو الجروب بتاع السحاق وانا متأكدة الف في المئة

• عجبني
التفاعلات: Ifrahim ra3، Ali xxv و Life selector
ايا كانت اي الوسيله
المهم انها اولا مش بتطفل ع حد
وثانيا والأهم أنها تبقي بحريتها
عادي جدا
Enjoy

ايا كانت اي الوسيله
المهم انها اولا مش بتطفل ع حد
وثانيا والأهم أنها تبقي بحريتها
عادي جدا
Enjoy
لا هو لازم تثبت الاول لان في بتاع ١٣ بنت في الجروب محترمين ومن مناطق معروفة وفي منهم تحت سن ٢٠ و بيعملوا سحاق يصورهم و وشهم عادى لأن مطمنين أن كلو بنات

المنتدى هنا غريب اوى في بنات كتير جدا اكتر من الشباب على فكرة وفي. بنات عاملة اميلات باسم رجالة عشان محدش يبعتلهم رسايل بس الكتير برضو الاقي اميلات بتكلمنى باسم بنت والاقي بيقولى بنوتى بس الغريب أن البنات كتير جدا وعن تجربة وكل البنات أثبتوا بصور عشان يدخلو الجروب بتاع السحاق وانا متأكدة الف في المئة
طمنتينا أن الاشتغالات قلة في المنتدى
و على فكرة مش غريب أن يكون في بنات كتير بالعكس ده الطبيعي لان البنت حتخاف أو تتكسف أنها تعبر عن نفسها أو ميولها لأنها حتى لو اتغيرت عمر المجتمع ما حينسى أنها قالت كده او علقت على فلان أو عملت لوڤ لصورة متصحش....
لا شيء يقارن بالفضفضة للغرباء و انت غريب عنهم مجرد من اسمك و اجتماعياتك و اقنعتك

لا هو لازم تثبت الاول لان في بتاع ١٣ بنت في الجروب محترمين ومن مناطق معروفة وفي منهم تحت سن ٢٠ و بيعملوا سحاق يصورهم و وشهم عادى لأن مطمنين أن كلو بنات
ي صديقتي انا ردي عليكي كان ع الموضوع بشكل عام والفكره نفسها مش بخصوص الجروب اللي بتتكلمي عليه

المشكلة ان البنات تحسيها مش عايزه تعرف حد هنا بقالى هنا 8 شهور مصاحبتش بنت كله مش بيرد مش بقولها تعالى انيكك بقول حتى ندردش ونكون صحاب مفيش خالص

طمنتينا أن الاشتغالات قلة في المنتدى
و على فكرة مش غريب أن يكون في بنات كتير بالعكس ده الطبيعي لان البنت حتخاف أو تتكسف أنها تعبر عن نفسها أو ميولها لأنها حتى لو اتغيرت عمر المجتمع ما حينسى أنها قالت كده او علقت على فلان أو عملت لوڤ لصورة متصحش....
لا شيء يقارن بالفضفضة للغرباء و انت غريب عنهم مجرد من اسمك و اجتماعياتك و اقنعتك
٨٠ ٪ من البنات الي هنا زى حلاتى داخلين نريح نفسنا مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: Alyelforsan و Life selector
وليه يعملو كدا ويدخلون بأسماء ولاد
ازا كان على الرسايل ممكن تقفلها عادى
هنا كل واحد بيظهر شخصيتو اللى خفيها من الناس

ي صديقتي انا ردي عليكي كان ع الموضوع بشكل عام والفكره نفسها مش بخصوص الجروب اللي بتتكلمي عليه
تمام

مهو عارفين الي بيحصل لما يدخلو بأسماء بنات فغيرو بأسماء بنات عشان يتعاملو بحرية اكتر

٨٠ ٪ من البنات الي هنا زى حلاتى داخلين نريح نفسنا مش اكتر
هو ده المقصود من الي كتبته انها فترة مؤقته و حتروح لحالها بس هنا بشخصيتها الواقعية مجهولة تقدر تربح نفسها لغاية ما يجعي نصيبها من غير ما تنجلد من حكم الآخرين على أفكارها

مهو عارفين الي بيحصل لما يدخلو بأسماء بنات فغيرو بأسماء بنات عشان يتعاملو بحرية اكتر
انت فاهم نفسك

• بيضحكني
التفاعلات: Abood.977
هو ده المقصود من الي كتبته انها فترة مؤقته و حتروح لحالها بس هنا بشخصيتها الواقعية مجهولة تقدر تربح نفسها لغاية ما يجعي نصيبها من غير ما تنجلد من حكم الآخرين على أفكارها
اها

• عجبني
التفاعلات: Life selector
المشكلة ان البنات تحسيها مش عايزه تعرف حد هنا بقالى هنا 8 شهور مصاحبتش بنت كله مش بيرد مش بقولها تعالى انيكك بقول حتى ندردش ونكون صحاب مفيش خالص
ايوا هيا مش داخلة تصاحب ولا تدردش هيا داخلة شوية ترتاح وتقفل

• حبيته
التفاعلات: نايك الكس
مغريب الا الشيطان بس اكيد في بنات بس معتقدش انهم كتير وثانيا كل واحد عارف هو داخل هنا ليه وبيستمتع الزاى انجوى للجميع

انت فاهم نفسك
ههههه انا فلسطيني مش مصري فبتلاقي اللغه غريبه شوية
بس ايه ضمنك ان الصور دي صورهم اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مغريب الا الشيطان بس اكيد في بنات بس معتقدش انهم كتير وثانيا كل واحد عارف هو داخل هنا ليه وبيستمتع الزاى انجوى للجميع
دا كتير موت

ههههه انا فلسطيني مش مصري فبتلاقي اللغه غريبه شوية
بس ايه ضمنك ان الصور دي صورهم اصلا
وهو لما تكتب اسم معين في حتا في جسمها محدش متوقعها او رقم معين وكذا صورة دا اى

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
وهو لما تكتب اسم معين في حتا في جسمها محدش متوقعها او رقم معين وكذا صورة دا اى
بصراحه متفاجئ مع ان الظاهر انو المنتدى مفيهوش بنات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%