NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يااااااااه كتير فشخ و في الحقيقة اكتر كمان و حياتك
بس السكس شات مفيش متعه فيه خالص، انت بتهيج البنت اللي معاك لحد ما تجيب و شكرا على كدا لا انت جيبت ولا عملت حاجة غير انك متعتها و خلاص

مش عارفه ليه معظم الرجالة بتقول كده

بس انا شايفاه ممتع وجميل كل واحد عملت معاه كده ليه ذكريات جميله وسعيدة كلهم كانوا مميزين وحبيتهم جدا وانا واثقة لو حد حاول يعيد التجربة من جديد هقبل من دون تفكير
هههه فكرة 😂😂😂🤭

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع ممتع فشخ واحلى حاجه فيها انها بتشارك معاك وانك توصلها لشهوتها من غير ما تلمسها دى حاجه تانيه وانها تتكلم معاك وتتفاعل بيزود هيجانك اكتر وبيقى الموضوع لانه كله خيال فمتاح فيه اى حاجه واى تخيل
الطبيعى احلى طبعا بس الشات او الفون ليه متعه خاصه

النيك ف الشات و الفون دا ممتع فشخ ممكن تخلي البنت تفضل تجيب من كتر الهيجان وانت مسخنها بكلامك بس واكتر النبات بتسخن م الكلام اصلاً وبتموت

• عجبني
التفاعلات: CESAR
اه جربت كثير.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Tommyy, برايفت مساج, ahmed1236 و 5 آخرين

بس انا شايفاه ممتع وجميل كل واحد عملت معاه كده ليه ذكريات جميله وسعيدة كلهم كانوا مميزين وحبيتهم جدا وانا واثقة لو حد حاول يعيد التجربة من جديد هقبل من دون تفكير
طيب تجي نعمل واحد على الخاص

اه طبعا وكان جميل

طب واى الشروط المطلوبه عشان اتقبل لو سمحت 😂

مش ممتع صراحه

اي الممتع فيه
ليها متعتها طبعا لو بتحب الطريق وبتعرف تحسها زي ما بتكتبها في ناس احساسها باللي يكتبوه بيكون اقرب للحقيقه عشان طالع منه بشهوه فعلا

مش ممتع صراحه
هي ممتعه لبعض الناس اللي بتحب الطريق ديه وبتعرف تحسها وكل واحد ليه طريق معينه بيستمتع بيها

مهو الاستمتاع في انك توصلها لمتعتها .. مش في انك تجيب شهوتك انت ..
لا طبعا المتعه ان الطرفين يوصلوا لمتعتهم مش طرف يكون مرضي والتاني لا

حصل وممتع جدا لما تقول كل ال نفسك فيه من غير كسوف ولا خجل م الطرف التاني

عندك حق
تعالي بقى ع الحقيقة 🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%