NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا معلش عايزه افهم الكلام كان عن اي عشان مفهمتش
كانوا بيهزروا ع ان ريماس ترضع الاول وبعدين مرام الممرضه
بس تقريبا قصدهم مكنش عليكي عشان كده طنشي

كل واحد منكم يحكيلنا بلغ وهو عندو كام سنه
واي كان رد فعلو وقتها :ROFLMAO:
وامتي اول مره حس ب اثاره جنسيه ومارس العاده ؟
يلا يا شباب انطلقووو:cool:
👍👍

• عجبني
التفاعلات: J U B A
  • جامد
التفاعلات: دلوعة زماني
من فتره كده كان بتاعي بيقف كتير وبهيج من أي حاجه حتى لو حكه فى البنطلون بس بحس ساعتها إني هنزل بس مفيش حاجه بتنزل بعديها بفتره بقى عندي ١٣ سنة وكنت حاسس بحاجه بتشد كده ف بتاعي وجسمي سخن مش فاكر كان متهيألي فى بنت معايا فى النادي أنا بلعب كوره وهى طايره لمحتها وهى رايحه الحمام معايا وهى كانت بزازها حلوه وبيضه والتيشرت والشورت لازقين فيها وفخادها وطيازها حاجه كده بيور وهيتفرتكوا وهى بيضه لبن وشعرها بني فاتح وسايح وعيونها عسلي البت موت الموت يعني وعسليه مكنتش اعرفها أوي ساعتها يدوب عارفين عن بعض حاجات بسيطه ومبنتكلمش كتير وأنا التيشرت كان ديق عليا هو و الشورت حسيت نفسي هتفضح ومش عارف اداريه وأنا بتاعي تخين شويه ف كان احا نيك يعني المهم دخلت الحمام مكنتش فاهم حاجه أوي ساعتها بس كنت اعرف ضرب العشره من صاحبي بس أنا مبحبهاش عشان بتبضن لما اعملها عملتها وريحت نفسي بس نزلت لبن كتير كنت بعد الماتش كانت أول مره اجيبهم فيها رجعت مهدود للبيت كان يوم ابن متناكه بس البنت دي بقينا صحاب بعد كده...تفاصيل التفاصيل اهو 😍

حقيفي كنت بعمل العادة قبل البلوغ😊

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
تحس ان انت بتستمتع بلا هدف😅
صدقني يأخويا مكانش فيها بربع جنيه إستمتاع أنا حسيت نفسي هقطع بتاعي من غير سبب مهو مفيش حاجه هتنزل كانت بتبضني نيك 😂😂😂

• بيضحكني
صدقني يأخويا مكانش فيها بربع جنيه إستمتاع أنا حسيت نفسي هقطع بتاعي من غير سبب مهو مفيش حاجه هتنزل كانت بتبضني نيك 😂😂😂
لا كان فيه نشوه كده غريبه فالاخر😅

• بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%