NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة البسى البراه بالشكل دا وانزلى .. بتهيج مووووت

• حبيته
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy
خليك راجل بس وهتعجب اى بنت
لا من النحيادي متقلقيش واخدها من ابويا و كله بيقولي اني اجدع من ناس كبيرة و راجل قد المسؤلية رغم سني
دانا تربيتك 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و 7mada_sexy_sexy
فيه بنوته كانت بتشكيلى امبارح بتقولى انا حاسه ان عندى برود بطلت اسخن لو شوفت واد مز وحاسه انى زى الولد😂 فنصحتها نصيحه وقالتلى بعدها نزلت الشارع وهجت موت بقيت ابص ع الرجاله ومش قادره ....
ولان نصايحى يابنوتاتى القمرات دايما غرييه وبره الصندوق بس مفعولها جامد
ف جربوها يابنات الطريقه دى ..وماتجيش وليه تقولى انا بحط خياره وانا ماشيه والكلام الهبل دا واللى تقولك بنزل من غير اندر ..احيه اى العبط دا
الطريقه سهله خالص ..
البسى براه ديقه شويه وارفعى البراه يقلبي شدي سدرك لفوق بحيث انها مش تبقه تحت خط الصدر لاء تبقه فوقيه بشويه الحركه دى لوحدها يختى حتشرمطك موووت والنسوان المجربه هتكون عارفه دا ..انا كلامى دا للبنوتات اللى لسه اول الطريق
والحاجه التانيه البسي فوقيها لبس الخروج على طول من غير قميص نوم ولا اى حاجه ..
وانزلى الشارع
وبلاش اقولك حتحسى بايه ..خليها مفاجأه يقلبي
يخرب بيت فُجر نصايحك
خبرة خبرة مفيش كلام

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
لا من النحيادي متقلقيش واخدها من ابويا و كله بيقولي اني اجدع من ناس كبيرة و راجل قد المسؤلية رغم سني
دانا تربيتك 😂
**** يحميك 🥰🥰

• حبيته
التفاعلات: Boxing player
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: salemsoly و القيصرsezr
فيه بنوته كانت بتشكيلى امبارح بتقولى انا حاسه ان عندى برود بطلت اسخن لو شوفت واد مز وحاسه انى زى الولد😂 فنصحتها نصيحه وقالتلى بعدها نزلت الشارع وهجت موت بقيت ابص ع الرجاله ومش قادره ....
ف جربوها يابنات الطريقه دى ..وماتجيش وليه تقولى انا بحط خياره وانا ماشيه والكلام الهبل دا واللى تقولك بنزل من غير اندر ..احيه اى العبط دا
الطريقه سهله خالص ..
البسى براه ديقه شويه وارفعى البراه يقلبي شدي سدرك لفوق بحيث انها مش تبقه تحت خط الصدر لاء تبقه فوقيه بشويه الحركه دى لوحدها يختى حتشرمطك موووت والنسوان المجربه هتكون عارفه دا ..انا كلامى دا للبنوتات اللى لسه اول الطريق
وانزلى الشارع
وهنا وقف القل والقلب وكل حاجة وحياتك احتراما 👌😂😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: AHMED 511
  • بيضحكني
احييه دا علي كدا الواحد عدي عليه هايجين بالعبيط طب مش تقولي من بدري ي زوزو 😂

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحه نفسي اتجوز واحدة خبرة زيك

الطريقه سهله خالص ..
وانزلى الشارع
كنتى فين يا ميس مش ظاهره ليه🤗🤗

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%