NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش البرنامج الاذاعي : قهوة نسوانجي

• أتفق
التفاعلات: rafefq
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: rafefq و kemet
التصرف هو انك تقبل بالجواز وتتجوزها وتعيش معاها تلات شهور بس كل واحد لواحده وبعد كده تطلقها مع مراعاة أن ده سر بينكم يبقي كده حليت مشكلتها ويبقي ده من طليقها

• عجبني
التصرف هو انك تقبل بالجواز وتتجوزها وتعيش معاها تلات شهور بس كل واحد لواحده وبعد كده تطلقها مع مراعاة أن ده سر بينكم يبقي كده حليت مشكلتها ويبقي ده من طليقها
وهو ايه المشكلة لما الواحد يتجوز واحدة مش عذراء؟؟؟؟

• عجبني
هسال شيخ وطبيب قبلها
بص انا عارفة ان الموضوع مش من حقي اتلكم فيه بس هو موضوع الختان ده مفهوش اي ضرر على صحة البنت (دا لو مش هنتلكم في حتة انه اساسا واجب شرعي ) بس هو صحيا مفهوش اي اضرار الا في حالة واحدة اذا استخدمت ادوات مش نضيفة ومش معقمة وبيئة مش معقمة مش ممكن دا اكيد هيعصل عدوى ممكن تودى بحياة طفلة زي كدا وكمان لازم الدكتور اللى هيقتع يكوي الجرح بعدها عشان ميحصلش نزيف

• أتفق
بص انا عارفة ان الموضوع مش من حقي اتلكم فيه بس هو موضوع الختان ده مفهوش اي ضرر على صحة البنت (دا لو مش هنتلكم في حتة انه اساسا واجب شرعي ) بس هو صحيا مفهوش اي اضرار الا في حالة واحدة اذا استخدمت ادوات مش نضيفة ومش معقمة وبيئة مش معقمة مش ممكن دا اكيد هيعصل عدوى ممكن تودى بحياة طفلة زي كدا وكمان لازم الدكتور اللى هيقتع يكوي الجرح بعدها عشان ميحصلش نزيف
خلاص مافيش ضرر اوك
فيه ضرر لا

مش هعرف اكون معاها بصراحة طالما اتقفلت منها خلاص

• عجبني
وايه سبب اننا نزيل جزء من جسد المرأة؟

المشكلة انك متجوز واحده لمؤخذه أنا اسفه في اللفظ واحده مستعمله

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: rafefq، kemet و بيكهام الاسمرر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي مش مشكلة ليك مشكلة بالنسبة لغيرك

• أتفق
  • عجبني
  • أتفق
متوقعش الاجابة دى منك
كلنا بنغلط

• عجبني
وايه سبب اننا نزيل جزء من جسد المرأة؟
بعيد عن ان ده امر شرعي واجب النفاذ بس دا بيكون هدفه تقليل شهوة المرأة عشان تبقى طبيعية واللى هتفهم كلامي دا طبعا البنات بس هي الست المش مختونة بتكون عندها البظر والشفرات كبار فبالتالى اي حكه في البانتى هتعملها اثارة وهتكون محتاجة انها تريح نفسها وده طبعا كتره غلط على صحة البنت

• أتفق
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: rafefq، kemet و LADY MONA
  • عجبني
هل كل واحدة ليست عذراء هتكون شمال طول عمرها؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%