NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Woman Who Wasnt There

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
نتكلم شوية عن البرفيومز بما انها من اهم سمات الشخص والبرفيوم المناسب بيختلف من شخص لشخص ومن توقيت لاخر ومن مناسبة لاخرى وانا طبعاً مبعملش كده لاسباب مادية 😂
بفضل lady million و black orchida وتقريبا ماستخدمتش غيرهم من سنين طويلة وبقى ثابت ان لو حد هيهاديني ببرفيوم بيجيبلي منهم
وطبعا بحب في الرجالي dior homme intense ولما بهادي حد بحبه بهاديه بيه وبتعور جامد جداً ماديا 😂
وفي الختام اي برفيوم بتفضلوه لنفسكم او الجنس الاخر وهل فعلاً بتشدكم لحد وبتنتبهوا ليه ولا لا ؟

• عجبني
التفاعلات: زبر بورسعيد و $.KHA LED.$
العود

• عجبني
التفاعلات: Ali x و The Woman Who Wasnt There
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وان مليون
بلاك افغانو
دول عشق بالنسبالى

• عجبني
التفاعلات: Ali x و The Woman Who Wasnt There
نتكلم شوية عن البرفيومز بما انها من اهم سمات الشخص والبرفيوم المناسب بيختلف من شخص لشخص ومن توقيت لاخر ومن مناسبة لاخرى وانا طبعاً مبعملش كده لاسباب مادية 😂
بفضل lady million و black orchida وتقريبا ماستخدمتش غيرهم من سنين طويلة وبقى ثابت ان لو حد هيهاديني ببرفيوم بيجيبلي منهم
وطبعا بحب في الرجالي dior homme intense ولما بهادي حد بحبه بهاديه بيه وبتعور جامد جداً ماديا 😂
وفي الختام اي برفيوم بتفضلوه لنفسكم او الجنس الاخر وهل فعلاً بتشدكم لحد وبتنتبهوا ليه ولا لا ؟
انا بستخدم invictus ❤️
و في الحريمي بتنبه جدا لنوعين بس هما اللي بيلفتوا انتباهي Dolce & Gabbana The One و Christian Dior J'adore 💖💖💖

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
انا عاماً مثبت بيرفيوم ليا بقالي اكتر من 8 سنيم حتي لو اي حد شم الريحة دي هيعرف انو انا هو hug scent و sauvage بجيب الاتنين و برش منهم الاتنين مع بعض لانهم مع بعض بيبقوا sugary و دي حاجة انا بحبها

• عجبني
ممكن لاكوست وكاريزما او سوفاج

• عجبني
الرجالى
La coste black
Versace Eros
Monte black legend
Joop nightly
Sauvage
الحريمى