NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Handsa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في بنت كانت موجودة في المنتدي القديم وكانت من البنات النشطة عالمنتدي واجتماعية وبتشارك ف مواضيع كتير كنت متابعها اوي وتقريبا بشوف كل ردودها بس مش فاكر اسم العضوية بتاعتها وكان نفسي اتعرف عليها بس اما انا بدأت ادخل علي نسوانجي كان العضويات مقفولة . بس من اشهر تعليقاتها
دايما اما بتضحك تضحك الضحكة دي "هههههههههههههههه "
اما تتفرج على صور بنت عريانة كانت بتعلق علي لبسها البرا بتاعها جميل او الطقم دا حلو
واما البنت تكون جسمها متناسق كانت بتقول " دي نفس مقساتي بالظبط "
وهي مكنتش متجوزة ولا مخطوبة ولا كان ليها اي علاقات مع اي حد وكانت علي طول بتقول "مش هعمل حاجة قبل الجواز واما اتجوز هبقي اجرب اللي عايزاه "
وبالرغم من انها كانت بتشارك ف مواضيع كتير اللي انها مكنتش بتكتب ولا كلمة ليها علاقة بالنيك او السكس كانت ردودها دايما فيها خجل بالرغم من اننا ف منتدي للسكس . كانت لافتة انتباهي جدا بس طبعا مكنتش عارف اصولها اتعرف عليها.
عارف اني بدور عن ابرة ف كوم قش وغالبا محدش هيعرف هي مين غير انها بنفسها تشوف الموضوع لو كانت اشتركت ف المنتدي الجديد .
عملت الموضوع لعل وعسي الاقيها
اسف علي موضوع التعبير اللي كتبته دا 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وهدفك من انك تلاقيها

• عجبني
التفاعلات: Xpop
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
وهدفك من انك تلاقيها
مجاتليش الفرصة ف المنتدي القديم اتعرف عليها ويمكن حتي لو كنت عرفت اشترك هي مترضاش تكلمني
بس المرة دي يمكن الاقيها ونتعرف علي بعض . مبدورش علي اني اعمل معاها حاجة لانها باين من اسلوبها انها مش شمال ومش طريقتها ودي الحاجة اللي مخلياني حابب اتعرف عليها

1649739851675

• بيضحكني
التفاعلات: Alx555 و Xpop
  • بيضحكني
التفاعلات: Xpop و SultanNeswangy
اتمنى تلاقيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%