NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

omar Fathi

savage. Conqueror. Gaseous. CR7
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كسم الحظ علي كسم الحكم علي كسم عبد قادر ماكس علي كسم معلول علي كسم موديست الأهلي جايب عاهات بجد الاهلي عامل كل حاجه في مباراه معدا الفانش رجاله ماتش ده هما امام عاشور واكرم توفيق وبس كلوا نص نص مش في مستوياتهم وعبد قادر ماكس هو والعجوز موديست يمشوا من الاهلي بحد

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
كسم الكوره انا اتبضنت وبحمد **** اننا مصعدناش للوداد بالمنظر دا

كسم الحظ علي كسم الحكم علي كسم عبد قادر ماكس علي كسم معلول علي كسم موديست الأهلي جايب عاهات بجد الاهلي عامل كل حاجه في مباراه معدا الفانش رجاله ماتش ده هما امام عاشور واكرم توفيق وبس كلوا نص نص مش في مستوياتهم وعبد قادر ماكس هو والعجوز موديست يمشوا من الاهلي بحد
حاجه زفت اللعيبه شبعت فلوس وبطولات ولا فارق معاهم الجماهير

انا هبطل اشجع كوره هروح اشجع باليه مائي

انا هبطل اشجع كوره هروح اشجع باليه مائي
يعم هو الاهلي يمشوا ابره ماكس قادر ده و جدو موديست و جدي كولر يرجع حساباتوا والاعيبه تسترجلي شويه ودنيا هتبقا بيس

يعم هو الاهلي يمشوا ابره ماكس قادر ده و جدو موديست و جدي كولر يرجع حساباتوا والاعيبه تسترجلي شويه ودنيا هتبقا بيس
خارجين من موسم عظمه وبدايه الموسم الجديد كده حاجه قرف

احنا بى المنظر ده مش هينفع نروح كاس عالم هنخرج بى فضيحه
لا مافولتلك الاعيبه تسترجل والعاهات تقعد. دكه لحد اما يجيلهم عروض ويغوروا في دهيه وجدو كولر يرجع حساباتوا عشان انا بجد صوتي رايح لحد دلوقتي من كترو زعيق

• أتفق
التفاعلات: HORUS𓂀
اللعيبه تحسها مش قادره او مش عايزه تلعب

انا زمااااااااان كن اهلاوي لحد الي حصل في بورسعيد قلت كسم اي حاجه تخص كرة القدم​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%