NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الاهداء الثالث بالاثبات مراتى بتتناك من غيرى حقيقى

وعدت فصدقت انا و مراتى بنتناك من واحد بجد قضينة سهرة الخميس تحفة و زى موعدتكو ادى الصور النهارضة اول مصحيت
رفعتها على طول لانى جسمى مكسر من كتر النيك ليلة ولا الف ليلة بجد ناكنى و انا بلحس كس مراتى و اللى ميعرفنيش دا الاهداء بتاع زمان

و قولولى رأيكو فى زبى اية ستمتعوووووووووووووووووو

المرفقات

60.7 KB · المشاهدات: 32,643
    311.5 KB · المشاهدات: 4,107
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: صعيدي هايج, Sharo elgen 1, انا ولد بنوتي و 72 آخرين
عندي التخين ال بيكيف انا هبوس مراتك هخليها تجيبهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو حابين تتعرفوا على صديق للعيلة انا في الخدمة

تستاهلو النيك

صباح الخير ممكن نتعرف ونتقابل انا زوبري هيعجبك اوي

روووعة تتهنا بيها ❤️

• عجبني
التفاعلات: Bebo3301
يا بختك بيها نفسي انا و هي نعمل زيك انت و مراتك

• حبيته
التفاعلات: خالد هزمى
عارف انك راجل محترم ولك مكانتك ف المجتمع.. لاكنك غصب عنك مش بتقدر تمنع نفسك من اكتر حاجة بتثيرك انك تشوف أهل بيتك مع راجل تاني قادر عليها وهي مبسوطه منه ودي مش حاجه تخجل منها قدام نفسك جايز المجتمع بيرفضها لاكن لو حققتها مع ذات نفسك وراجل فاهم ميولك الحقيقي بكل احترام ورقي وارتقاء هتكون سعيد ف حياتك وبييتك لو حابب تتكلم بحريه مع أخ وصديق ف أنا ف انتظارك لاكن اطلب منك شيء واحد بس ف الموضوع ده وهو السريه التامه جدا بينا ونحافظ ع بعض علشان زي ما تهمك السريه تهمني جدا
💗💗
اختي بدخل حبيبها البيت لما يكون ماما خرجت هي وبابا وبتيجي اوضتي حسك عينك حد يعرف هيبقا يومك اسود وبدخلو اوضتهاوتقلع هدومها وترميها قدام اوضتها وكل مره بهيج واقوم البس الطقم كلو بالبجامه واتفرج عليها من غير تحس بس اختي طلعت لبوه اووي

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
اختي بدخل حبيبها البيت لما يكون ماما خرجت هي وبابا وبتيجي اوضتي حسك عينك حد يعرف هيبقا يومك اسود وبدخلو اوضتهاوتقلع هدومها وترميها قدام اوضتها وكل مره بهيج واقوم البس الطقم كلو بالبجامه واتفرج عليها من غير تحس بس اختي طلعت لبوه اووي
تعالي خاص

خالد انا معاكوا المره الجايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%