NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو السام

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
5 نوفمبر 2022
المشاركات
154
مستوى التفاعل
309
نقاط
122
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي سامو عندي 22 القصة حصلت وانا 17 سنة كنت بشوف امي بقمصان النوم والانجري وهي قاعدة وكنت بتفرج عليها وبهيج جدا ولاكن مكنش عندي فرصة للأسف ان امارس جسمها رهيب طيز بلدي فلاحي وبزاز مدلدلة نضافة مشوفتش زيها وهي اصلا عندها 45 سنة وابويا أصغر منها بسنتين ومسافر أمريكا بيشتغل كنت ديما بضرب عشرة وبتخليها الحكاية بدأت لما صحيت تاني يوم عشان اروح السنتر عشان احضر درس الفيزيا مع مس ايمان دي بقي حاجة تانية واحدة تلاتينية لبسها كله بناطيل ضيقة وفساتين علي الركبة كله يتمني ياخد درس خصوصي بس هي عارفة الكلام دا ومخليه الحصة ب 500 انا بقي قدرت احوش شهرين عشان اعرف احضر شهر عندها وخدت عندها لوحدي روحتلها البيت لأن بتدي دروس في البيت خبطت وفتحتلي حاجة يا جماعة عود فرنساوي الشعر السايح والاسترتش اديتني درس وطبعا لا درس ولا نيله فضل الحال اسبوعين لحد ما ابتديت تجر معايا ناعم وتتكلم وتهزر وبقينا صحاب تقريبا بتعمل كدا مع كل البياخدو معاها ابتدينا نتكلم شات ونسيت امي لحد ما قولتلها نوع من الفضفضة انا ماما تعباني اوي قالتلي لية قولتلها لبسها قدامي مخلياني مش علي بعضي قالتلي طب ما تصوريلي صورة جسمها قولتلها مينفعش وهي نايمة دلوقتي قالتلي ميهمكش شيل الغطا وحاول تصور وعملت فعلا كدا وانا خايف وفجأة لقيتها صحيت وبتقولي بتعمل اية ياض قولتلها مفيش حلمت بكابوس فنمت جنبك قالتلي امال فاتح الكاميرا لية يا عرص قولتلها انفتحت من غير ما اقصد قالتلي وريني وشدت الموبايل كنت حذفت الصور بس دخلت علي المحزوفات وقالتلي يالهووي اية دا يا بن الوسخة مصورني وانا نايمة يا بن العرص واديتني قلم محترم قولتلها ولاهي ما اقصد الموبايل هنج قالتلي كل الصور دي من غير ما تقصد يا بن العرص اقفل الباب وتعالي يا كسمك قولتلها حاضر يا ماما وقفلت الباب ورايح عندها وانا خايف ومرعوب قالتلي هتقول كنت بتصورني لمين ولا اعرف بطريقتي قولتلها ولاهي ما كنت بصورك نزلت عليا بالقلم وقالتلي بتحلف كدب يا خوال انا من زمان وشاكة فيك يا كسمك قولتلها طب اعمل اية عشان تصدقيني ولاهي غلطة مش مقصودة لاقيتها تقولي اقلع الهدوم يا كس امك قولتلها لية قالتلي اسمع الكلام يا خوال قلعت هدومي وكنت لابس الاندر بتاعها قالتلي وكمان لابس الاندر بتاعي يا كسمك قولتلها البوكسرات العندي ديقة فباخد الاندر بتاعك قالتلي واللبن يا كسمك المالي الاندرات سكت ومعرفتش ارد قالتلي لف واوريني طيزك قولتلها لية قالتلي يلا أنجز لفيت وقالتلي فقلس يا عرص قولتلها حاضر يا ماما دخلت في طيزي صباعها قولت اه اه اية دا يا ما ما انتي بتعملي قالتلي طيزك واسعة لية يا خوال قولتلها معرفش قالتلي قول يا كسمك بدل ما اعرف ابوك وضربتتي علي طيزي قولتلها اتولدت كدا مليش ذنب قالتلي انت هتصيع عليا يلا الكلام دا تعمله مع الخولات الذيك قولتلها طب انتي عايز اني اعمل معاكي اية طيب دلوقتي قالتلي تقولي ياخوال كنت بتصورني لمين وانا اسيبك تروح تنام يا كس امك قولتلها انا مصورتكيش ولاهي مفيش حد اصلا عشان ابعتله سيبيني انام ارجوكي قالتلي قول يا كسمك وابتدت تدخل صباعها جامد قولت ااااه هقول هقول للمدرسة بتاعتي قالتلي مدرسة مين يا كسمك ودخلت صباعها اكتر قولت اااه مدرس الفيزيا الباخد معاها كفاية صباعك ناشف اوي قالتلي كمل يا كسمك قولتلها اتكلمنا مع بعض وطلبت مني صور لطيزك قالتلي وهتعملك اية عشان تصورني يا كسمك وبتكمل مقدرتش استحمل وصوت قالتلي اكتم يا خوال بدل ما اجبلك خيار وأفضل ادخل فيه قولتلها حاضر مش هتعملي حاجة بس انا عايز انام معاها وبحاول اجر معاها ناعم قالتلي يا عرص طلعت خوال يا كسمك قولتلها عندك حق انا خوال و كلب وعرص سيبيني بقي قالتلي اخرص يا كسمك وقالتلي مين كان بيلعب في طيزك قولتلها انا ولاقيتها هتجيب الخرازانة قولتلها انتي بتعملي اية قالتلي هتعرف وجابت حبل وخرازنة وربطتني وقالتلي مش هتقول مين الناكك في طيزك يا خوال خد خد خد ونزلت الخرازانة قولتلها واحد صاحبي قالتلي كان بينيكك علي هدومي علي اساس انك انا خد خد خد قولتلها كفاية ااااه اااه كفاية انا اسف اخر مرة حرمت قالتلي عشان تعرف تصور كويس يا كس امك قولتلها طب اي حاجة تامري بيها هنفزها بس ارحميني انا مش قارد و**** قالتلي تورييني كل الصور الي بعتها ليها عشان افكك قولتلها كلها موجودة علي الموبايل علي الواتس قالتلي ماشي يا كس امك تخرج ملط علي اوضتك ولو سمعت انك بس حد بصلك هحط كل خيار البيت في طيزك وفكتني وانا خرجت جري علي الاوضة وقطعت علاقتي بالمدرسة وتاني يوم اتعاملت معايا عادي ولا كان حاجة حصلت وخلصت ثانوية وسافرت قعدت مع يابا وحاليا انا لسة مقيم في أمريكا وبابا نزل وبس كدا
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات, MADAM SOSO, عوز موجب يفشخنى و 10 آخرين
انا اسمي سامو عندي 22 القصة حصلت وانا 17 سنة كنت بشوف امي بقمصان النوم والانجري وهي قاعدة وكنت بتفرج عليها وبهيج جدا ولاكن مكنش عندي فرصة للأسف ان امارس جسمها رهيب طيز بلدي فلاحي وبزاز مدلدلة نضافة مشوفتش زيها وهي اصلا عندها 45 سنة وابويا أصغر منها بسنتين ومسافر أمريكا بيشتغل كنت ديما بضرب عشرة وبتخليها الحكاية بدأت لما صحيت تاني يوم عشان اروح السنتر عشان احضر درس الفيزيا مع مس ايمان دي بقي حاجة تانية واحدة تلاتينية لبسها كله بناطيل ضيقة وفساتين علي الركبة كله يتمني ياخد درس خصوصي بس هي عارفة الكلام دا ومخليه الحصة ب 500 انا بقي قدرت احوش شهرين عشان اعرف احضر شهر عندها وخدت عندها لوحدي روحتلها البيت لأن بتدي دروس في البيت خبطت وفتحتلي حاجة يا جماعة عود فرنساوي الشعر السايح والاسترتش اديتني درس وطبعا لا درس ولا نيله فضل الحال اسبوعين لحد ما ابتديت تجر معايا ناعم وتتكلم وتهزر وبقينا صحاب تقريبا بتعمل كدا مع كل البياخدو معاها ابتدينا نتكلم شات ونسيت امي لحد ما قولتلها نوع من الفضفضة انا ماما تعباني اوي قالتلي لية قولتلها لبسها قدامي مخلياني مش علي بعضي قالتلي طب ما تصوريلي صورة جسمها قولتلها مينفعش وهي نايمة دلوقتي قالتلي ميهمكش شيل الغطا وحاول تصور وعملت فعلا كدا وانا خايف وفجأة لقيتها صحيت وبتقولي بتعمل اية ياض قولتلها مفيش حلمت بكابوس فنمت جنبك قالتلي امال فاتح الكاميرا لية يا عرص قولتلها انفتحت من غير ما اقصد قالتلي وريني وشدت الموبايل كنت حذفت الصور بس دخلت علي المحزوفات وقالتلي يالهووي اية دا يا بن الوسخة مصورني وانا نايمة يا بن العرص واديتني قلم محترم قولتلها ولاهي ما اقصد الموبايل هنج قالتلي كل الصور دي من غير ما تقصد يا بن العرص اقفل الباب وتعالي يا كسمك قولتلها حاضر يا ماما وقفلت الباب ورايح عندها وانا خايف ومرعوب قالتلي هتقول كنت بتصورني لمين ولا اعرف بطريقتي قولتلها ولاهي ما كنت بصورك نزلت عليا بالقلم وقالتلي بتحلف كدب يا خوال انا من زمان وشاكة فيك يا كسمك قولتلها طب اعمل اية عشان تصدقيني ولاهي غلطة مش مقصودة لاقيتها تقولي اقلع الهدوم يا كس امك قولتلها لية قالتلي اسمع الكلام يا خوال قلعت هدومي وكنت لابس الاندر بتاعها قالتلي وكمان لابس الاندر بتاعي يا كسمك قولتلها البوكسرات العندي ديقة فباخد الاندر بتاعك قالتلي واللبن يا كسمك المالي الاندرات سكت ومعرفتش ارد قالتلي لف واوريني طيزك قولتلها لية قالتلي يلا أنجز لفيت وقالتلي فقلس يا عرص قولتلها حاضر يا ماما دخلت في طيزي صباعها قولت اه اه اية دا يا ما ما انتي بتعملي قالتلي طيزك واسعة لية يا خوال قولتلها معرفش قالتلي قول يا كسمك بدل ما اعرف ابوك وضربتتي علي طيزي قولتلها اتولدت كدا مليش ذنب قالتلي انت هتصيع عليا يلا الكلام دا تعمله مع الخولات الذيك قولتلها طب انتي عايز اني اعمل معاكي اية طيب دلوقتي قالتلي تقولي ياخوال كنت بتصورني لمين وانا اسيبك تروح تنام يا كس امك قولتلها انا مصورتكيش ولاهي مفيش حد اصلا عشان ابعتله سيبيني انام ارجوكي قالتلي قول يا كسمك وابتدت تدخل صباعها جامد قولت ااااه هقول هقول للمدرسة بتاعتي قالتلي مدرسة مين يا كسمك ودخلت صباعها اكتر قولت اااه مدرس الفيزيا الباخد معاها كفاية صباعك ناشف اوي قالتلي كمل يا كسمك قولتلها اتكلمنا مع بعض وطلبت مني صور لطيزك قالتلي وهتعملك اية عشان تصورني يا كسمك وبتكمل مقدرتش استحمل وصوت قالتلي اكتم يا خوال بدل ما اجبلك خيار وأفضل ادخل فيه قولتلها حاضر مش هتعملي حاجة بس انا عايز انام معاها وبحاول اجر معاها ناعم قالتلي يا عرص طلعت خوال يا كسمك قولتلها عندك حق انا خوال و كلب وعرص سيبيني بقي قالتلي اخرص يا كسمك وقالتلي مين كان بيلعب في طيزك قولتلها انا ولاقيتها هتجيب الخرازانة قولتلها انتي بتعملي اية قالتلي هتعرف وجابت حبل وخرازنة وربطتني وقالتلي مش هتقول مين الناكك في طيزك يا خوال خد خد خد ونزلت الخرازانة قولتلها واحد صاحبي قالتلي كان بينيكك علي هدومي علي اساس انك انا خد خد خد قولتلها كفاية ااااه اااه كفاية انا اسف اخر مرة حرمت قالتلي عشان تعرف تصور كويس يا كس امك قولتلها طب اي حاجة تامري بيها هنفزها بس ارحميني انا مش قارد و**** قالتلي تورييني كل الصور الي بعتها ليها عشان افكك قولتلها كلها موجودة علي الموبايل علي الواتس قالتلي ماشي يا كس امك تخرج ملط علي اوضتك ولو سمعت انك بس حد بصلك هحط كل خيار البيت في طيزك وفكتني وانا خرجت جري علي الاوضة وقطعت علاقتي بالمدرسة وتاني يوم اتعاملت معايا عادي ولا كان حاجة حصلت وخلصت ثانوية وسافرت قعدت مع يابا وحاليا انا لسة مقيم في أمريكا وبابا نزل وبس كدا
العنوان غير مناسب القصه
تسلم ايدك على المجهود
 
انا اسمي سامو عندي 22 القصة حصلت وانا 17 سنة كنت بشوف امي بقمصان النوم والانجري وهي قاعدة وكنت بتفرج عليها وبهيج جدا ولاكن مكنش عندي فرصة للأسف ان امارس جسمها رهيب طيز بلدي فلاحي وبزاز مدلدلة نضافة مشوفتش زيها وهي اصلا عندها 45 سنة وابويا أصغر منها بسنتين ومسافر أمريكا بيشتغل كنت ديما بضرب عشرة وبتخليها الحكاية بدأت لما صحيت تاني يوم عشان اروح السنتر عشان احضر درس الفيزيا مع مس ايمان دي بقي حاجة تانية واحدة تلاتينية لبسها كله بناطيل ضيقة وفساتين علي الركبة كله يتمني ياخد درس خصوصي بس هي عارفة الكلام دا ومخليه الحصة ب 500 انا بقي قدرت احوش شهرين عشان اعرف احضر شهر عندها وخدت عندها لوحدي روحتلها البيت لأن بتدي دروس في البيت خبطت وفتحتلي حاجة يا جماعة عود فرنساوي الشعر السايح والاسترتش اديتني درس وطبعا لا درس ولا نيله فضل الحال اسبوعين لحد ما ابتديت تجر معايا ناعم وتتكلم وتهزر وبقينا صحاب تقريبا بتعمل كدا مع كل البياخدو معاها ابتدينا نتكلم شات ونسيت امي لحد ما قولتلها نوع من الفضفضة انا ماما تعباني اوي قالتلي لية قولتلها لبسها قدامي مخلياني مش علي بعضي قالتلي طب ما تصوريلي صورة جسمها قولتلها مينفعش وهي نايمة دلوقتي قالتلي ميهمكش شيل الغطا وحاول تصور وعملت فعلا كدا وانا خايف وفجأة لقيتها صحيت وبتقولي بتعمل اية ياض قولتلها مفيش حلمت بكابوس فنمت جنبك قالتلي امال فاتح الكاميرا لية يا عرص قولتلها انفتحت من غير ما اقصد قالتلي وريني وشدت الموبايل كنت حذفت الصور بس دخلت علي المحزوفات وقالتلي يالهووي اية دا يا بن الوسخة مصورني وانا نايمة يا بن العرص واديتني قلم محترم قولتلها ولاهي ما اقصد الموبايل هنج قالتلي كل الصور دي من غير ما تقصد يا بن العرص اقفل الباب وتعالي يا كسمك قولتلها حاضر يا ماما وقفلت الباب ورايح عندها وانا خايف ومرعوب قالتلي هتقول كنت بتصورني لمين ولا اعرف بطريقتي قولتلها ولاهي ما كنت بصورك نزلت عليا بالقلم وقالتلي بتحلف كدب يا خوال انا من زمان وشاكة فيك يا كسمك قولتلها طب اعمل اية عشان تصدقيني ولاهي غلطة مش مقصودة لاقيتها تقولي اقلع الهدوم يا كس امك قولتلها لية قالتلي اسمع الكلام يا خوال قلعت هدومي وكنت لابس الاندر بتاعها قالتلي وكمان لابس الاندر بتاعي يا كسمك قولتلها البوكسرات العندي ديقة فباخد الاندر بتاعك قالتلي واللبن يا كسمك المالي الاندرات سكت ومعرفتش ارد قالتلي لف واوريني طيزك قولتلها لية قالتلي يلا أنجز لفيت وقالتلي فقلس يا عرص قولتلها حاضر يا ماما دخلت في طيزي صباعها قولت اه اه اية دا يا ما ما انتي بتعملي قالتلي طيزك واسعة لية يا خوال قولتلها معرفش قالتلي قول يا كسمك بدل ما اعرف ابوك وضربتتي علي طيزي قولتلها اتولدت كدا مليش ذنب قالتلي انت هتصيع عليا يلا الكلام دا تعمله مع الخولات الذيك قولتلها طب انتي عايز اني اعمل معاكي اية طيب دلوقتي قالتلي تقولي ياخوال كنت بتصورني لمين وانا اسيبك تروح تنام يا كس امك قولتلها انا مصورتكيش ولاهي مفيش حد اصلا عشان ابعتله سيبيني انام ارجوكي قالتلي قول يا كسمك وابتدت تدخل صباعها جامد قولت ااااه هقول هقول للمدرسة بتاعتي قالتلي مدرسة مين يا كسمك ودخلت صباعها اكتر قولت اااه مدرس الفيزيا الباخد معاها كفاية صباعك ناشف اوي قالتلي كمل يا كسمك قولتلها اتكلمنا مع بعض وطلبت مني صور لطيزك قالتلي وهتعملك اية عشان تصورني يا كسمك وبتكمل مقدرتش استحمل وصوت قالتلي اكتم يا خوال بدل ما اجبلك خيار وأفضل ادخل فيه قولتلها حاضر مش هتعملي حاجة بس انا عايز انام معاها وبحاول اجر معاها ناعم قالتلي يا عرص طلعت خوال يا كسمك قولتلها عندك حق انا خوال و كلب وعرص سيبيني بقي قالتلي اخرص يا كسمك وقالتلي مين كان بيلعب في طيزك قولتلها انا ولاقيتها هتجيب الخرازانة قولتلها انتي بتعملي اية قالتلي هتعرف وجابت حبل وخرازنة وربطتني وقالتلي مش هتقول مين الناكك في طيزك يا خوال خد خد خد ونزلت الخرازانة قولتلها واحد صاحبي قالتلي كان بينيكك علي هدومي علي اساس انك انا خد خد خد قولتلها كفاية ااااه اااه كفاية انا اسف اخر مرة حرمت قالتلي عشان تعرف تصور كويس يا كس امك قولتلها طب اي حاجة تامري بيها هنفزها بس ارحميني انا مش قارد و**** قالتلي تورييني كل الصور الي بعتها ليها عشان افكك قولتلها كلها موجودة علي الموبايل علي الواتس قالتلي ماشي يا كس امك تخرج ملط علي اوضتك ولو سمعت انك بس حد بصلك هحط كل خيار البيت في طيزك وفكتني وانا خرجت جري علي الاوضة وقطعت علاقتي بالمدرسة وتاني يوم اتعاملت معايا عادي ولا كان حاجة حصلت وخلصت ثانوية وسافرت قعدت مع يابا وحاليا انا لسة مقيم في أمريكا وبابا نزل وبس كدا
حصل معايا كده فعلا بس أمى طلبت اعمل لها مساج و بعدين نكتها و استمرت العلاقة سنوات انيك ماما و اجيب لها اصحابى و المدرسين بتاعى ينيكوها قدامى وانا اصور وانزل على الإنترنت و كسبنا فلوس كثير قوى
 
حصل معايا كده فعلا بس أمى طلبت اعمل لها مساج و بعدين نكتها و استمرت العلاقة سنوات انيك ماما و اجيب لها اصحابى و المدرسين بتاعى ينيكوها قدامى وانا اصور وانزل على الإنترنت و كسبنا فلوس كثير قوى
طب ممكن تبعتلي لينك الفيديوهات بتاعتك
 
  • حبيته
التفاعلات: Metnak Momes
حد جرب محارم فعلا علاقه كامله ولا كله هري

محتاجه وحده ست جربت فعلا تفهمني بجد عقلي هيطير لو سمحتو ساعدوني مش برد علي شباب
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Metnak Momes و LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد جرب محارم فعلا علاقه كامله ولا كله هري

محتاجه وحده ست جربت فعلا تفهمني بجد عقلي هيطير لو سمحتو ساعدوني مش برد علي شباب
انتي عاوزة تجربي
 
انا اسمي سامو عندي 22 القصة حصلت وانا 17 سنة كنت بشوف امي بقمصان النوم والانجري وهي قاعدة وكنت بتفرج عليها وبهيج جدا ولاكن مكنش عندي فرصة للأسف ان امارس جسمها رهيب طيز بلدي فلاحي وبزاز مدلدلة نضافة مشوفتش زيها وهي اصلا عندها 45 سنة وابويا أصغر منها بسنتين ومسافر أمريكا بيشتغل كنت ديما بضرب عشرة وبتخليها الحكاية بدأت لما صحيت تاني يوم عشان اروح السنتر عشان احضر درس الفيزيا مع مس ايمان دي بقي حاجة تانية واحدة تلاتينية لبسها كله بناطيل ضيقة وفساتين علي الركبة كله يتمني ياخد درس خصوصي بس هي عارفة الكلام دا ومخليه الحصة ب 500 انا بقي قدرت احوش شهرين عشان اعرف احضر شهر عندها وخدت عندها لوحدي روحتلها البيت لأن بتدي دروس في البيت خبطت وفتحتلي حاجة يا جماعة عود فرنساوي الشعر السايح والاسترتش اديتني درس وطبعا لا درس ولا نيله فضل الحال اسبوعين لحد ما ابتديت تجر معايا ناعم وتتكلم وتهزر وبقينا صحاب تقريبا بتعمل كدا مع كل البياخدو معاها ابتدينا نتكلم شات ونسيت امي لحد ما قولتلها نوع من الفضفضة انا ماما تعباني اوي قالتلي لية قولتلها لبسها قدامي مخلياني مش علي بعضي قالتلي طب ما تصوريلي صورة جسمها قولتلها مينفعش وهي نايمة دلوقتي قالتلي ميهمكش شيل الغطا وحاول تصور وعملت فعلا كدا وانا خايف وفجأة لقيتها صحيت وبتقولي بتعمل اية ياض قولتلها مفيش حلمت بكابوس فنمت جنبك قالتلي امال فاتح الكاميرا لية يا عرص قولتلها انفتحت من غير ما اقصد قالتلي وريني وشدت الموبايل كنت حذفت الصور بس دخلت علي المحزوفات وقالتلي يالهووي اية دا يا بن الوسخة مصورني وانا نايمة يا بن العرص واديتني قلم محترم قولتلها ولاهي ما اقصد الموبايل هنج قالتلي كل الصور دي من غير ما تقصد يا بن العرص اقفل الباب وتعالي يا كسمك قولتلها حاضر يا ماما وقفلت الباب ورايح عندها وانا خايف ومرعوب قالتلي هتقول كنت بتصورني لمين ولا اعرف بطريقتي قولتلها ولاهي ما كنت بصورك نزلت عليا بالقلم وقالتلي بتحلف كدب يا خوال انا من زمان وشاكة فيك يا كسمك قولتلها طب اعمل اية عشان تصدقيني ولاهي غلطة مش مقصودة لاقيتها تقولي اقلع الهدوم يا كس امك قولتلها لية قالتلي اسمع الكلام يا خوال قلعت هدومي وكنت لابس الاندر بتاعها قالتلي وكمان لابس الاندر بتاعي يا كسمك قولتلها البوكسرات العندي ديقة فباخد الاندر بتاعك قالتلي واللبن يا كسمك المالي الاندرات سكت ومعرفتش ارد قالتلي لف واوريني طيزك قولتلها لية قالتلي يلا أنجز لفيت وقالتلي فقلس يا عرص قولتلها حاضر يا ماما دخلت في طيزي صباعها قولت اه اه اية دا يا ما ما انتي بتعملي قالتلي طيزك واسعة لية يا خوال قولتلها معرفش قالتلي قول يا كسمك بدل ما اعرف ابوك وضربتتي علي طيزي قولتلها اتولدت كدا مليش ذنب قالتلي انت هتصيع عليا يلا الكلام دا تعمله مع الخولات الذيك قولتلها طب انتي عايز اني اعمل معاكي اية طيب دلوقتي قالتلي تقولي ياخوال كنت بتصورني لمين وانا اسيبك تروح تنام يا كس امك قولتلها انا مصورتكيش ولاهي مفيش حد اصلا عشان ابعتله سيبيني انام ارجوكي قالتلي قول يا كسمك وابتدت تدخل صباعها جامد قولت ااااه هقول هقول للمدرسة بتاعتي قالتلي مدرسة مين يا كسمك ودخلت صباعها اكتر قولت اااه مدرس الفيزيا الباخد معاها كفاية صباعك ناشف اوي قالتلي كمل يا كسمك قولتلها اتكلمنا مع بعض وطلبت مني صور لطيزك قالتلي وهتعملك اية عشان تصورني يا كسمك وبتكمل مقدرتش استحمل وصوت قالتلي اكتم يا خوال بدل ما اجبلك خيار وأفضل ادخل فيه قولتلها حاضر مش هتعملي حاجة بس انا عايز انام معاها وبحاول اجر معاها ناعم قالتلي يا عرص طلعت خوال يا كسمك قولتلها عندك حق انا خوال و كلب وعرص سيبيني بقي قالتلي اخرص يا كسمك وقالتلي مين كان بيلعب في طيزك قولتلها انا ولاقيتها هتجيب الخرازانة قولتلها انتي بتعملي اية قالتلي هتعرف وجابت حبل وخرازنة وربطتني وقالتلي مش هتقول مين الناكك في طيزك يا خوال خد خد خد ونزلت الخرازانة قولتلها واحد صاحبي قالتلي كان بينيكك علي هدومي علي اساس انك انا خد خد خد قولتلها كفاية ااااه اااه كفاية انا اسف اخر مرة حرمت قالتلي عشان تعرف تصور كويس يا كس امك قولتلها طب اي حاجة تامري بيها هنفزها بس ارحميني انا مش قارد و**** قالتلي تورييني كل الصور الي بعتها ليها عشان افكك قولتلها كلها موجودة علي الموبايل علي الواتس قالتلي ماشي يا كس امك تخرج ملط علي اوضتك ولو سمعت انك بس حد بصلك هحط كل خيار البيت في طيزك وفكتني وانا خرجت جري علي الاوضة وقطعت علاقتي بالمدرسة وتاني يوم اتعاملت معايا عادي ولا كان حاجة حصلت وخلصت ثانوية وسافرت قعدت مع يابا وحاليا انا لسة مقيم في أمريكا وبابا نزل وبس كدا
ايه اللى بس كده... فين النهايه.. ولا لها بدايه ولا نهايه كمان.. ومقولتش يعنى من الاول انك سالب وبتتناك ليه.. والعنوان انك عايز تنيك امك كمان؟؟ ورايح عايز تنيك المدرسه بتاعتك وانت اصلا بتتناك؟؟ ازاى يعنى طيب.. الحاجه الوحيده اللى صح فى القصه كلها ان امك فعلا شرموطه.. وشكلها لبوه قديمه كمان.. وشرموطه شرموطه يعنى... وانت لو كنت مليت عينها كانت خلتك تنيكها انما انت طلعات خول بالنسبلها طبعا
قصه مش حلوه ونهايتها زى الزفت طبعا وخساره انى ضيعت وقت وقريتها لانها ختمت بضيقه مش بمتعه زى باقى القصص.. يريت تشوف حاجه حلوه تكتبها او تحكيها احسن... وفى انتظار الجديد... ححححححح
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Metnak Momes
ايه اللى بس كده... فين النهايه.. ولا لها بدايه ولا نهايه كمان.. ومقولتش يعنى من الاول انك سالب وبتتناك ليه.. والعنوان انك عايز تنيك امك كمان؟؟ ورايح عايز تنيك المدرسه بتاعتك وانت اصلا بتتناك؟؟ ازاى يعنى طيب.. الحاجه الوحيده اللى صح فى القصه كلها ان امك فعلا شرموطه.. وشكلها لبوه قديمه كمان.. وشرموطه شرموطه يعنى... وانت لو كنت مليت عينها كانت خلتك تنيكها انما انت طلعات خول بالنسبلها طبعا
قصه مش حلوه ونهايتها زى الزفت طبعا وخساره انى ضيعت وقت وقريتها لانها ختمت بضيقه مش بمتعه زى باقى القصص.. يريت تشوف حاجه حلوه تكتبها او تحكيها احسن... وفى انتظار الجديد... ححححححح

ايه اللى بس كده... فين النهايه.. ولا لها بدايه ولا نهايه كمان.. ومقولتش يعنى من الاول انك سالب وبتتناك ليه.. والعنوان انك عايز تنيك امك كمان؟؟ ورايح عايز تنيك المدرسه بتاعتك وانت اصلا بتتناك؟؟ ازاى يعنى طيب.. الحاجه الوحيده اللى صح فى القصه كلها ان امك فعلا شرموطه.. وشكلها لبوه قديمه كمان.. وشرموطه شرموطه يعنى... وانت لو كنت مليت عينها كانت خلتك تنيكها انما انت طلعات خول بالنسبلها طبعا
قصه مش حلوه ونهايتها زى الزفت طبعا وخساره انى ضيعت وقت وقريتها لانها ختمت بضيقه مش بمتعه زى باقى القصص.. يريت تشوف حاجه حلوه تكتبها او تحكيها احسن... وفى انتظار الجديد... ححححححح
انت لو لاحظت في التعليقات هتلاقي ان قولت ان في غلطات حصلت ومعرفتش اعدلها كنت اقرا الاوال التعليقات أنت المخدتش بالك ثم عندك قصص تانية تقدر تسمعها وتستمتع بيها انا منزلها اما بالنسبة لحكاية انك ضيعت وقتك انت مش صاحب رؤوس أموال انت في منتدي اباحي 👍👍👍👍
 
القصص القصيرة لها قسم خاص عزيزي
 
  • معجبنيش
التفاعلات: شكه دبوس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%