NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحة في ميول كتير الواحد شافها في الحياة علشان كدا متقبلها هنا و مستعوب أن في ناس منعتهم كدا ..زي مثلا التحرر أو دياثة و سمعت عن الاخ و الاخت لكن ماقبلتش في الواقع كدا بصراحة.
لكن اللي مش متقبله ابدا و ماشفتوش في الحياة خارج النت أن الولد يهيج على أمه ..مش فاهم ازاي حتى لو بتلبس على حريتها في البيت أو حتى ملط ..

يعني أنا في أوروبا وهنا تلاقي امهااات يطلعوا بدون لبس ومع ذلك مافي ولد يفكر بامه جنسياً بل حتى اي وحدة تقربه مستحيل يعمل معها شي
المشكلة عندنا شهوة جنسية عند الشباب تكاد تصبح متوحشة بسبب الحرمان !
شعب بيكذب على نفسه وهو مثله مثل غيره ممحون بس يصعب الدنيا على نفسه
الموضوع أشبه بالمرض النفسي هنا ، ومجرد شهوات مكبوته

بصراحة في ميول كتير الواحد شافها في الحياة علشان كدا متقبلها هنا و مستعوب أن في ناس منعتهم كدا ..زي مثلا التحرر أو دياثة و سمعت عن الاخ و الاخت لكن ماقبلتش في الواقع كدا بصراحة.
لكن اللي مش متقبله ابدا و ماشفتوش في الحياة خارج النت أن الولد يهيج على أمه ..مش فاهم ازاي حتى لو بتلبس على حريتها في البيت أو حتى ملط ..
لا افتكرت كان في واحدة قالتلي أن اخوها اللي فتحها لكن ماكنتش مصدق واصلا هي في العموم كدابة فمكنتش مصدق ولا مهتم

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
مهو مينفعش تبقي امي ف بيتها و متقعدش براحتها !!

• عجبني
التفاعلات: عاوز اعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين قال إنه معاه حق هو غلطان زيهم بالظبط
بس الفرق ان هما الفعل وهو رد الفعل
من غير إفشاء أسرار ناس هنا معانا
لما ولد ١٨ سنه بالغ يفتح ليك كاميرا واشوف مستوي لبس مامته واخته البنت واحنا لسه في شهر اربه يعني الدنيا مش حر اوي

لبس بصراحه مش بيتلبس الا للزوج او الحبيب في اوضه النوم والهوانم رايحين جايين بيه في الصاله
واحده منهم دخلت البلكونه باندر وبرا
كلامك صح من كثر ما شفت لبس نساء مصر
نفسي اعيش في مصر و امتع زبي

هي مش هتمشي ملط يعني !! و غير كده دي امك هيجي ف دماغك ازاي تبص ع حاجاتها
يبنى فى حدود للعورة يبنى افهم وفى نسوان بتبقى اوفر فى لبسها

يبنى فى حدود للعورة يبنى افهم وفى نسوان بتبقى اوفر فى لبسها
مقولتش حاجه و فاهمك و **** بس اكتر من نص اللي هنا امهاتهم لبسهم عادي

مقولتش حاجه و فاهمك و **** بس اكتر من نص اللي هنا امهاتهم لبسهم عادي
يبقى من كتر افلام السكسك والقصص والتخيلات

يبقى من كتر افلام السكسك والقصص والتخيلات
م ده اللي اقصده يعني لما واحد يدخلي يقولي انه بيعرص ع امه اساله طب هي مثلا بتغري حد يقولي لا هي محترمه !! ف حاجه غلط ف دماغهم

• أتفق
التفاعلات: الملك السادى
بصراحه لما دخلت المنتدي هنا جديد كنت شايفه ان الولاد الصغيرين غلطانين علي أمهاتهم
لكن بعد ما شفت وسمعت مشكلات كتير وشفت سلوك أمهات اكتر بالبيوت

فى نسبه كبيره من الولاد معزورين من لبس أمهاتهم في البيوت ،،
بجد انتي ليه تلبسي كده وانتي عندك ولد بدا يكبر ويبقي راجل
مش عاوز اصدمك بس انا كلمت واحدة من هنا واتأكد انها ست وبتهيج ابنها ونفسها فيه لدرجة انها لعبت ف زبه وهو نايم

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Fahl asmr
بصراحه لما دخلت المنتدي هنا جديد كنت شايفه ان الولاد الصغيرين غلطانين علي أمهاتهم
لكن بعد ما شفت وسمعت مشكلات كتير وشفت سلوك أمهات اكتر بالبيوت

فى نسبه كبيره من الولاد معزورين من لبس أمهاتهم في البيوت ،،
بجد انتي ليه تلبسي كده وانتي عندك ولد بدا يكبر ويبقي راجل
خالتي كدا بجد ولما بنصحها تقولي دا لسه صغير هو ف ابتدائي الولا بس ولو مهما كان العيال الصغيره دلوقتي بتفهم ووعين ع البيحصل

خالتي كدا بجد ولما بنصحها تقولي دا لسه صغير هو ف ابتدائي الولا بس ولو مهما كان العيال الصغيره دلوقتي بتفهم ووعين ع البيحصل
عرفي خالتك طيب ان احنا ممكن نبلغ ونهيج من ابتدائي عادي😂

عرفي خالتك طيب ان احنا ممكن نبلغ ونهيج من ابتدائي عادي😂
نسوان هايجه م عارفه أنا لو مخلغه ولد استحاله اقعد قدامه طالما عارفه أن تفكيرو كدا 🤦او ممكن مبعرفش يجوز بسبب أنه م عاوز غير جسمي بجد دا تدمير حياه

نسوان هايجه م عارفه أنا لو مخلغه ولد استحاله اقعد قدامه طالما عارفه أن تفكيرو كدا 🤦او ممكن مبعرفش يجوز بسبب أنه م عاوز غير جسمي بجد دا تدمير حياه
هو فيه ليمت يعني برضه متقعديش خانقة نفسك الوسط حلو والاب برضه ميفضلش سارح ببوكسر وفانلة ف الشقة

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
هو فيه ليمت يعني برضه متقعديش خانقة نفسك الوسط حلو والاب برضه ميفضلش سارح ببوكسر وفانلة ف الشقة
أنا بابا بيسرح عادي محدش بيكلمو براحتو
لكن البضايق منه أن يبقي ابنك خلاص قرب يبلغ وهيا تلبسي قميص نوم وحاجه اخر شرموطه بصراحه

أنا بابا بيسرح عادي محدش بيكلمو براحتو
لكن البضايق منه أن يبقي ابنك خلاص قرب يبلغ وهيا تلبسي قميص نوم وحاجه اخر شرموطه بصراحه
مهو نفس المبداء يبنتي يعني انا مثلاً لمى اتجوز مش هسرح بالمنظر ده اقله يبقي شكلي حلو قدام مراتي مش مؤذي لعنيها

• حبيته
التفاعلات: jjojja

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%