NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

للاسف في منهم اللي بتعمل كده قاصده بس متقدرش تطلبها صريحه
عارفه اني في ستات هتزعل من كلامي هنا
عندك حق....ليا صحاب حصل دا معاهم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بصراحه لما دخلت المنتدي هنا جديد كنت شايفه ان الولاد الصغيرين غلطانين علي أمهاتهم
لكن بعد ما شفت وسمعت مشكلات كتير وشفت سلوك أمهات اكتر بالبيوت

فى نسبه كبيره من الولاد معزورين من لبس أمهاتهم في البيوت ،،
بجد انتي ليه تلبسي كده وانتي عندك ولد بدا يكبر ويبقي راجل
اي ست اكيد طبعا بتبقا وخده رحتها في بيتها امال حتاخد رحتها فين ونا معاكي أن في ستات كتير اوفر شويه في البس في البيت بس حتا لو كانت كده انا مش متقبله ان ولد يهيج على امو
ده اكيد مش طبيعي 🤗
وهما لتنين اكيد غلطانين واغلب استات بتعمل كده جهل وعفويه مش مدركه اصلا ان ممكن ابنها يفكر فيها بطريقه جنسيه ونعما بقينا في زمن اغبر 🤦🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️

بصراحه لما دخلت المنتدي هنا جديد كنت شايفه ان الولاد الصغيرين غلطانين علي أمهاتهم

افتكر انت الغلط واقع عليهم كلهم ... عليها علشان ماحترمتش ان ابنها كبر و ان ابوه او حد كبير كان لازم يفاتحه ف حتة الجنس دا و يفهمه الصح من الغلط و عليه انه ماتحرمش خصوصية بيته

ف النقطة دي كله غلطان

اتفق جدا الامهات والاخوات اصحاب النصيب الاكبر من المشكلة

شرمطة منهم لأن مفيش واحدةة مش هتبقى عارفة ايه حدودها حتى قدام ابنها لك االغلبية بيستهبلو قاصدين بقى يهيجوا العيال عليهم قاصدين يديثوهم عشان لما يتشرمطوا برا البيت ميفتحوش بوقهم وما خفى كان اعظم

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
اي ست اكيد طبعا بتبقا وخده رحتها في بيتها امال حتاخد رحتها فين ونا معاكي أن في ستات كتير اوفر شويه في البس في البيت بس حتا لو كانت كده انا مش متقبله ان ولد يهيج على امو
ده اكيد مش طبيعي 🤗
وهما لتنين اكيد غلطانين واغلب استات بتعمل كده جهل وعفويه مش مدركه اصلا ان ممكن ابنها يفكر فيها بطريقه جنسيه ونعما بقينا في زمن اغبر 🤦🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️🙅🏾‍♀️
ليه مش مدركه..

لانها شايفة أنة ابني مش هيبص عليا لكن مش واحدة بالها أنها اول واحدة هيبص عليها وممكن يغلط معاها
خلاص هو ممكن يقولها ولا حضرتك شايفه ده هيكون مش ممكن مثلا؟؟

• عجبني
التفاعلات: samerdena
مفيش عُذر للي بيحصل
العذر الوحيد هو جهل الامهات بالتغييرات اللي ابنها بيمر بيها وانها مبتكونش عارفه ان لبسها الخفيف /الشفاف/من غير لبس ان دة ممكن يأثر علي سلوك ابنها ...
واوسخ حاجه انك حتي انتي لو بنت وحاولتي تنصحي ام انها متلبسش كدا قدام ابنها هتقول عنك ست مش تمام

• انا معترض
التفاعلات: AHMEDSALEM2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن برضو تكون كتعايشه بعفويه انه ابنها تربيتها اللي المفروض يحميها مستحيل يفكر فيها كده
دي محاوله تبرير

ممكن برضو تكون كتعايشه بعفويه انه ابنها تربيتها اللي المفروض يحميها مستحيل يفكر فيها كده
دي محاوله تبرير
يحميها اه مع التزامها بالحد الادني من الحشمه والوقار

عندك حق

يحميها اه مع التزامها بالحد الادني من الحشمه والوقار
بس هي ف بيتها ي غالي ده بيتها قبل م يكون بيته

بس هي ف بيتها ي غالي ده بيتها قبل م يكون بيته
بيتها اه بس هي متعلمه مش جاهله زي الجيل القديم وشايفه الدنيا ماشيه ازاي

بعدين لو عملنا بحث هنلاقي ٩٠ ف الميه من اللي بتعمل كده اما مطلقه أو ارمله او انسانه جوزها ضعيف جنسيا

يعني أنا في أوروبا وهنا تلاقي امهااات يطلعوا بدون لبس ومع ذلك مافي ولد يفكر بامه جنسياً بل حتى اي وحدة تقربه مستحيل يعمل معها شي
المشكلة عندنا شهوة جنسية عند الشباب تكاد تصبح متوحشة بسبب الحرمان !
شعب بيكذب على نفسه وهو مثله مثل غيره ممحون بس يصعب الدنيا على نفسه

• عجبني
التفاعلات: Fares swinger و حنفي الونش

كتير اصلا من الديوثين هنا ، معظم كلمهم بيبقي من وحي الخيال يعني مبيحصلش اساسا الكلام والممارسات اللي بيقولوها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%