NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ZoKo106

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اغلب الامهات بتلبس عباية بيت عاللحم وناعمه وخفيفه ومش بس كده لا متلبسش كلوت اللي هو مش معترفه بيه في البيت تقريباً ويبقي المنظر مصيبه فلقتين لحم طيازها الكبار متقسمين فشخ ومع كل خطوة يخبطوا في بعض ويترجوا زي الجلي ويترقصوا ويطلعوا وينزلوا وحاجة في منتهى الاحاااااا🔥

• عجبني
  • هممم
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Ćũĉķolŷ, ابن حسناء مراجيح, ابن متحرر و 15 آخرين
وانت ليه تبص عليها اصلا
الست شايفه نفسها في بيتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
اغلب الامهات بتلبس عباية بيت عاللحم وناعمه وخفيفه ومش بس كده لا متلبسش كلوت اللي هو مش معترفه بيه في البيت تقريباً ويبقي المنظر مصيبه فلقتين لحم طيازها الكبار متقسمين فشخ ومع كل خطوة يخبطوا في بعض ويترجوا زي الجلي ويترقصوا ويطلعوا وينزلوا وحاجة في منتهى الاحاااااا🔥
شكلها متعوده على نيك الطيز

بجد أنت عندك حق، انا اني كده بظبط و ده سبب هياجاني و دياثتي

عايز دايوث من اسكندريه يكون جاد

• عجبني
التفاعلات: عاشق الجنس امم و midoo911
هما يلبسو كده وغصب عننا بنبص

• عجبني
التفاعلات: midoo911
فعلاً مثل امي

• عجبني
التفاعلات: بحب الا
و اكتر حاجة بتهييجنا، فخاد و طياز امهاتنا

• حبيته
التفاعلات: midoo911
لاء، هي بالنسبه كده عادي و انا ابنها، هى لبوه اوي
تفتكر اللبوة دي اتناكت من كام واحد قبل كدا ؟ و كام واحد شاف لحمها الرخيص دا

بجد أنت عندك حق، انا اني كده بظبط و ده سبب هياجاني و دياثتي
وانت مش ذنبك دام هي قدامك كده حقك تبقا ديوث

اححححح اسلوب رهيب

تعال خاص بسرعه

فى بيتها وعادى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%