NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الامتحانات و قرفها 🤦🏻‍♂️

بوووحمييد 🔞🔥

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين فيكم هنا بيمتحن في كلية او معهد يظهر كده و يقول في سنة كام و تخصص اي و اي الحلم اللي نفسه يحققه 🤍✨
انا عن نفسي في نظم و معلومات السنة الثالثه ليا اهو حلمي ابقي mobile application Developer 👨🏻‍💻

مين فيكم هنا بيمتحن في كلية او معهد يظهر كده و يقول في سنة كام و تخصص اي و اي الحلم اللي نفسه يحققه 🤍✨
انا عن نفسي في نظم و معلومات السنة الثالثه ليا اهو حلمي ابقي mobile application Developer 👨🏻‍💻
سؤال يا بو حميد

هو ممكن مثلا ابقى m.app.dev من الكورسات بس و لا فى حجات مهمة الجامعه هتقدمها لى

• حبيته
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
حاسبات ومعلومات الحلم Gaming developer

• حبيته
سؤال يا بو حميد

هو ممكن مثلا ابقى m.app.dev من الكورسات بس و لا فى حجات مهمة الجامعه هتقدمها لى
بص دايما الكلية او المعهد بيديك اساسيات و في مجال البرمجه مخصوص الشركات مش بتبص معاك شهادة اي او معاك كورسات اي الشركات بتبص علي البروتوفليو بتاعك اللي هي المشاريع اللي عملتها و شكلها و جودتها و بتشوفك كويس في الانجليزي او لاء بس يعني بالمختصر تقدر تعتمد علي الكورسات طبعا بس و لو كورس اوف لاين انصحك ب "rout" ابحث عنهم علي الفيس ناس بتشكر فيهم جدا لو اون لاين دي معرفهاش لسه الصراحه و بااتوفيق يارب 🤍🤍🤍

• حبيته
التفاعلات: مرحب
حاسبات ومعلومات الحلم Gaming developer
**** يوفقك يارب شد حيلك و متيأسش بقاا و مهما تعبت و لقيت مشاكل ريحلك يوم افصل فيه و ارجع كمل تاني 🤍🤍

بص دايما الكلية او المعهد بيديك اساسيات و في مجال البرمجه مخصوص الشركات مش بتبص معاك شهادة اي او معاك كورسات اي الشركات بتبص علي البروتوفليو بتاعك اللي هي المشاريع اللي عملتها و شكلها و جودتها و بتشوفك كويس في الانجليزي او لاء بس يعني بالمختصر تقدر تعتمد علي الكورسات طبعا بس و لو كورس اوف لاين انصحك ب "rout" ابحث عنهم علي الفيس ناس بتشكر فيهم جدا لو اون لاين دي معرفهاش لسه الصراحه و بااتوفيق يارب 🤍🤍🤍
شكرا يا بوو حميد

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%