NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش الافارقة ضربو سوق الدعارة فمصر

مش بالضرورة المقابل يكون فلوس يعني انا لما اعزم واحده لسه متعرف عليها امبارح على شرم ولا الغردقة واصرف عليها فسح واكل وفندق وسفاري وسنوركلينج ده كده يبقي اشطا مش دعارة دي صحوبية 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
وفيه شباب كتير نفسه قصير ومبيعرفش يلاغي ويخاف يكلم بنت لتحرجه وتخلي زبه أد السمسمة !

فبياخدها من قصيره ويدور علي بيت دعارة أو يشقط واحدة من شارع جامعة الدول أو من ميدان هوليوبوليس في مصر الجديدة 🤣
ده انت لافف بقي 🤣🤣🤣
بس ازاي مااتقابلناش هناك ياجدع 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و حنفي الونش
خالص يا قلبي
وإلا ما كانش يبقى في طلاق
اغلب الرجالة بيتجوز عشان عايز ماما بس حينيكها بالليل
واغلب البنات بتتجوز عشان عايزة الفستان والفوتوسيشن وطلعة الاسبوع بتاع شرم
وفجأة بتلاقي كل ده خلص ولابسة عيل وابوه
وبتعد تقول أنا إيه إلي جابني هنا؟

طيب ماهو طبيعي علشان يخلف اطفاال لازم هينيكها بالليل ! وبالنهار كمااان ؟

وزى مافيه طلاق فيه ناس بتعيش مع بعض 50 و 60 سنة لحد ما يجمعهم القبر !

الطلاق له علاقة بإختلاف الطباع وعدم التفاهم ، لكن كونه هينيكها ففي كل الأحوال هينيكها !

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666 و AHMED 511
الموضوع دا يمكن من اغرب و احزن الموضوعات اللى قرأتها فى نسوانجى ومش الموضوع نفسه بس لكن التعليقات كمان

ايه اللى وصل الرجاله للدرجه دى من البؤس او اليئس دا كله عشان علاقه جنسيه غالبا مش هيستمتع بيها اصلا
ارتفاع الاسعار وتكاليف الزواج دي نقطة
واللي بيجري ورا علاقة زي دي مش بيدور علي متعة
بيبقي افراغ شهوة

• بيضحكني
وفيه شباب كتير نفسه قصير ومبيعرفش يلاغي ويخاف يكلم بنت لتحرجه وتخلي زبه أد السمسمة !

فبياخدها من قصيره ويدور علي بيت دعارة أو يشقط واحدة من شارع جامعة الدول أو من ميدان هوليوبوليس في مصر الجديدة 🤣
اديهم ارقام نسوان بدل مهيهروك أسألة على الخاص

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511، drsniper666 و حنفي الونش
ده انت لافف بقي 🤣🤣🤣
بس ازاي مااتقابلناش هناك ياجدع 🤣🤣🤣

علشان أنا كنت بعدي عليهم بالعربية وبشوفهم واقفين بعدة الشغل ، وبعرف معظمهم من عدة الشغل !
وكنت أركن العربية ع الرصيف الناحية التانية واركز عليها شوية فتبتدي تشاور وتلاغيني بالأشارة .. أسيبها وأمشي 🤣
عمرى في حياتي ما شقطت واحدة بالفلوس .

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511 و drsniper666
خلاص خللينا مع الافارقة . ونعمل مقاطعة للمومسات المصريات .
احنا نعمل حملة مقا، عة زي بتاعة السيارات كان اسمها خليها تصدي
دي بقي نسميها ايه🤔

علشان أنا كنت بعدي عليهم بالعربية وبشوفهم واقفين بعدة الشغل ، وبعرف معظمهم من عدة الشغل !
وكنت أركن العربية ع الرصيف الناحية التانية واركز عليها شوية فتبتدي تشاور وتلاغيني بالأشارة .. أسيبها وأمشي 🤣
انا من اسكندرية مروحتش هناك بس دول ارحين اوي دول يخوفوا يا معلم

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و AHMED 511
احنا نعمل حملة مقا، عة زي بتاعة السيارات كان اسمها خليها تصدي
دي بقي نسميها ايه🤔

خليه ينشف 🤣

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و drsniper666

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
انا من اسكندرية مروحتش هناك بس دول ارحين اوي دول يخوفوا يا معلم

كان فيه فيلم إسمه راندفوو اسمية الخشاب وأحمد زاهر وفتحي عبد الوهاب وخالد أبو النجا ، بيعلمك إزاي تشقط من شارع جامعة الدول 😀

• بيضحكني
  • بيضحكني
كان فيه فيلم إسمه راندفوو اسمية الخشاب وأحمد زاهر وفتحي عبد الوهاب وخالد أبو النجا ، بيعلمك إزاي تشقط من شارع جامعة الدول 😀
لما كانت بتقوله معاك شاحن 🤭🤭
لا ماشوفتوش لا 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
قلبهم ع الشباب عاش...

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و حنفي الونش
  • بيضحكني
و**** يا استاذنا الانحراف الي بنشوفه دلوقتي من شذوذ وسوالب ودياثة وزنا محارم بالنسبة له الدعارة ده تبقي العلم والإيمان

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** يا استاذنا الانحراف الي بنشوفه دلوقتي من شذوذ وسوالب ودياثة وزنا محارم بالنسبة له الدعارة ده تبقي العلم والإيمان

معاك حق ..

أنا علي مشارف الخمسين من عمرى ، في منتصف التسعينات ونهايتها وقبل دخول الأنترنت كان عمرى حوالي 20 سنة ، لا كنا سمعنا عن زنا محارم ولا دياثة ولا تبادل زوجات ولا أي حاجة من العك ده !

مكنتش نعرف غير مرة بتتناك وراجل بيتناك ! أكتر من كده مفيش !

حتي أفلام الڤيديو وقتها مكنش ظهر فيها العك ده !

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
لية

كدة عايزين نرجعك للملاعب

أنا لاعب معتزل ..

ممكن أشتغل مدير فني وانزل أدرب ، بس هقبض بالدولار أو اليورو 🤣🤣

معاك حق ..

أنا علي مشارف الخمسين من عمرى ، في منتصف التسعينات ونهايتها وقبل دخول الأنترنت كان عمرى حوالي 20 سنة ، لا كنا سمعنا عن زنا محارم ولا دياثة ولا تبادل زوجات ولا أي حاجة من العك ده !

مكنتش نعرف غير مرة بتتناك وراجل بيتناك ! أكتر من كده مفيش !

حتي أفلام الڤيديو وقتها مكنش ظهر فيها العك ده !
انت من الجيل الذهبي يا ريس انا لحقت افلام الفيديو السوداء غير بريئة المظهر الي بتقعد نلف علي حد عنده فيديو وبيته فاضي والنور يقطع ويطلع الشريط بتاع برامج تعليمية عارف فيلم ثقافي ده انا عيشته فعليا

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و حنفي الونش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%