NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو لى الموضوع صعب على الناس كلها كدا يجدعان 😂
بص حط نفسك في نفس المكان انت دلوقتي عملت حاجة زعلتني مثلا وانت مش عارف وانا زعلت واتجنبتك وفضلت بعيدة مثلا هتحب انك تبقا في الموقف دا ؟
انا بقول انك تقول للحد انك زعلت بسبب كذا عشان ممكن يكون زعلك من غير علم
ولو بصي يا الاء انا واحد من الناس لو زعلت من حد ممكن اكلمه عادي بس قليل اكيد ومش هبقي شايل منه ولا حاجه بس انا من النوع الي بتحرج فهل هروح اقول لحد انا زعلان منك؟ مستحيل

كلام مش مرتب
الموضوع ببساطة هى عملت ايه خطاء فى خطاء لا يغفره الا الخالق وهناك اخطاء العمل مثلا بوظت شغلانة او ملف شغل او ضيعت عهدة الموضوع بيختلف جدا مش ببساطة
اظن انى قولت في العلاقات والاتنين اللى بتقول عليهم مش علاقات وبردو لو مش واخد بالك انت بتعتذر في الشغل عشان المدير يعديهالك ومينزلكش خصم وبالنسبة للغلط في حق **** انت بتستغر وده بمثابة اعتذار بردو

• عجبني
التفاعلات: جواد جامح مسلسل بالحب
ولو بصي يا الاء انا واحد من الناس لو زعلت من حد ممكن اكلمه عادي بس قليل اكيد ومش هبقي شايل منه ولا حاجه بس انا من النوع الي بتحرج فهل هروح اقول لحد انا زعلان منك؟ مستحيل
انت واخد الموضوه حرفيا على فكرة متقيسهاش كدا

فهميني اكتر علشان مفهمتش
مش بالضروري انك تروح لواحد اهلا ازيك على فكرة انا زعلان منك عشان كدا و كدا لا طبعا احنا بشر واغلبنا مشاعره ملهوش عليها تحكم كبير فبيزعل طبعا لو اتعمل معاه موقف زعله ويتدايق من كدا ممكن وسط خناق بينكم يقولك يعني انت مش عارف عملت ايه انت عملت كذا وكذا وكذا
دي طريقة كلنا بنتكلم بيها وبتأدي نفس المعني

اص
هو لى الموضوع صعب على الناس كلها كدا يجدعان 😂
بص حط نفسك في نفس المكان انت دلوقتي عملت حاجة زعلتني مثلا وانت مش عارف وانا زعلت واتجنبتك وفضلت بعيدة مثلا هتحب انك تبقا في الموقف دا ؟
انا بقول انك تقول للحد انك زعلت بسبب كذا عشان ممكن يكون زعلك من غير علم
ل اللي بيزعلك مش قدر انك بقيت عليه و روحت قولتله انا زعلت منك عشان كذا

مش بالضروري انك تروح لواحد اهلا ازيك على فكرة انا زعلان منك عشان كدا و كدا لا طبعا احنا بشر واغلبنا مشاعره ملهوش عليها تحكم كبير فبيزعل طبعا لو اتعمل معاه موقف زعله ويتدايق من كدا ممكن وسط خناق بينكم يقولك يعني انت مش عارف عملت ايه انت عملت كذا وكذا وكذا
اص

ل اللي بيزعلك مش قدر انك بقيت عليه و روحت قولتله انا زعلت منك عشان كذا
اقرى دي

اظن انى قولت في العلاقات والاتنين اللى بتقول عليهم مش علاقات وبردو لو مش واخد بالك انت بتعتذر في الشغل عشان المدير يعديهالك ومينزلكش خصم وبالنسبة للغلط في حق **** انت بتستغر وده بمثابة اعتذار بردو
انا رديت على كلامك عامة لكن فى الاخر انتى الى قلتى حب او حاجة تانى المقصود فى الخطاء مردود لكن جلد النفس او العقاب او التخلى لا يصلحة الا العتاب مع من تروق له نفسه ذلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اها مفهمتش حاجه برضه هو نفس المعني😂😂
وبعدين انا بحاول اقلل علاقي مع الناس علشان محدش يزعل مني ولا ازعل حد واريح دماغي احسن🥸

انا رديت على كلامك عامة لكن فى الاخر انتى الى قلتى حب او حاجة تانى المقصود فى الخطاء مردود لكن جلد النفس او العقاب او التخلى لا يصلحة الا العتاب مع من تروق له نفسه ذلك
طيب ما دا نفس كلامى بس بطريقة تانية

• عجبني
التفاعلات: جواد جامح مسلسل بالحب
اها مفهمتش حاجه برضه هو نفس المعني😂😂
وبعدين انا بحاول اقلل علاقي مع الناس علشان محدش يزعل مني ولا ازعل حد واريح دماغي احسن🥸
ويجيليك توحد واكتئاب يا اهبل صح 🙂

@Alaa El Beheri
وبعدين اي حوار علم النفس ده انتي تخصصك علم نفس؟😂

ويجيليك توحد واكتئاب يا اهبل صح 🙂
ياه مش فارقه كتير بجد بس اهم حاجه راحه بالي وابعد عن المشاكل والتجمعات وخلاص

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
لا بس عجبني ياخى الاه متكلمش يعني 😂
لا ياما اتكلمي براحتك😂😂
انا كنت بفكر انزل موضوع هو حلو بس مكسل اكتبه 😂😂

م أنا بقولك لو هو فتح باب العتاب ماشي اقوله انما اروح اقوله لا
بصي لسه حد هنا من كام يوم كنت معتبره اخ وعمل تصرف زعلني جدا عاتبته وقولتلته تفتكري رد عليا اصلا ولا كاني اتكلمت و زعلت من نفسي اووي والموضوع فضل مضايقني كام يوم وطول الوقت بفكر ف الموضوع ومش عارف عمل ليه كدا اصلا وخدت جنب خالص منه

م أنا بقولك لو هو فتح باب العتاب ماشي اقوله انما اروح اقوله لا
بصي لسه حد هنا من كام يوم كنت معتبره اخ وعمل تصرف زعلني جدا عاتبته وقولتلته تفتكري رد عليا اصلا ولا كاني اتكلمت و زعلت من نفسي اووي والموضوع فضل مضايقني كام يوم وطول الوقت بفكر ف الموضوع ومش عارف عمل ليه كدا اصلا وخدت جنب خالص منه
طيب ما ده الصح ماهو دا اللى بتكلم فيه هو معنى كلامى العتاب مهم بنفس اهمية الاعتذار

الموضوع كبير اوي انا لسا هقري كل دا ؟
لقيت اسفة فى اخر سطر 😅
مش كبير اوى يعني وبعدين تلاقيه بيتكلم فى حاجات مهمة 😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%