NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ماستر_جو

( بات الرحيل قريبا )
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نحن بالمنتدى نتعامل جميعا كاننا أسره واحده كما كنا نتعامل بالمنتدى القديم
المشرف له اختصاصات معينه في ضوء القوانين المعمول بها علي المنتدى والموضوعه بموضوع التنبيه المثبت في بدايه كل قسم
وعلي الاشراف توجيه الملاحظات للاعضاء بصورة لطيفه وتحمل الود طالما انه لم يتم التجاوز الفج
عليك كمشرف اولا أن تعي ماهو المسموح وما هو الممنوع ثم توجه ملاحظاتك للعضو في ضوء المسموح به وليس بالتهديد والوعيد فنحن لسنا صبيه نعمل داخل منظومتك
اعتقد ان رسالتي قد وصلت

• عجبني
التفاعلات: adam 2033، 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و مرحب
اولا دي شكوي وتقدمها في قسم الشكاوي مش هنا
ثانيا وضح شكوتك من مين خليك واضح مني انا انا بكتب لكل الأعضاء بنفس الصيغه وعلي فكره دي كوبي باست كل الاعضاء لو تسالهم حتلاقيهم بتجيلهم الصيغه دي اما عن الحظر والتحذير مش بلجأ ليهم نهائي عشان لما بكلم حد بيلتزم عالطول ولو ملتزمش بحذر مرتين كمان وممكن تلاته بس مش بنوصل للنقطه دي انت بقي فهمتها انها تهديد ووعيد دي مشكلتك انت القسم فيه ناس كتير بتوصلهم نفس الرساله بنفس الصيغه وادي الرساله اهي (ممنوع نشر عنوان عليه ايموجي حتى لا تتعرض للحظر انا عدلت العنوان)

نحن بالمنتدى نتعامل جميعا كاننا أسره واحده كما كنا نتعامل بالمنتدى القديم
المشرف له اختصاصات معينه في ضوء القوانين المعمول بها علي المنتدى والموضوعه بموضوع التنبيه المثبت في بدايه كل قسم
وعلي الاشراف توجيه الملاحظات للاعضاء بصورة لطيفه وتحمل الود طالما انه لم يتم التجاوز الفج
عليك كمشرف اولا أن تعي ماهو المسموح وما هو الممنوع ثم توجه ملاحظاتك للعضو في ضوء المسموح به وليس بالتهديد والوعيد فنحن لسنا صبيه نعمل داخل منظومتك
اعتقد ان رسالتي قد وصلت
احسنت
انا اتكلمت في الموضوع ده قبل كده
الاسلوب فعلا لا يليق

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
اولا دي شكوي وتقدمها في قسم الشكاوي مش هنا
ثانيا وضح شكوتك من مين خليك واضح مني انا انا بكتب لكل الأعضاء بنفس الصيغه وعلي فكره دي كوبي باست كل الاعضاء لو تسالهم حتلاقيهم بتجيلهم الصيغه دي اما عن الحظر والتحذير مش بلجأ ليهم نهائي عشان لما بكلم حد بيلتزم عالطول ولو ملتزمش بحذر مرتين كمان وممكن تلاته بس مش بنوصل للنقطه دي انت بقي فهمتها انها تهديد ووعيد دي مشكلتك انت القسم فيه ناس كتير بتوصلهم نفس الرساله بنفس الصيغه وادي الرساله اهي (ممنوع نشر عنوان عليه ايموجي حتى لا تتعرض للحظر انا عدلت العنوان)
حضرتك اتكلمي عن نفسك بس
لان فيه غيرك بيتعاملو بطريقه الوسيه وهم الاسياد فيها وطريقتهم وكلامهم يجبرو الواحد ينزل لمستواهم

انا عن نفسي مللت من مخالفة للقواعد يعني ممنوع التعرف ويعلقو بي تعليقات روابط توصل و ارقم

وأقوم بي تحذيرهم شفهيا بدل المره ٤ مرات

وعلي الموضوعات التي تخالف القسام اذا وحده تنتمي الي قسام اخر إرساله الي اذا تعرف فا مكانه المخالفات

بنسبة الاحترام والتقدير الاعضاء لا اقول الي بي القوانين نحن نهتم للاقسام أن لا تكون فوطه مثل المنتديات الاخر تعرض كل شئ علي بعضه لا تعرف موضوعات القصص من التعرف من العامة يعني هذا لي مصلحته الاعضاء أن يتم دخول القسم يجد كل ما يريد عن ميوله الجنسية لا يدخول لي دردشه عامة

• عجبني
انا عن نفسي مللت من مخالفة للقواعد يعني ممنوع التعرف ويعلقو بي تعليقات روابط توصل و ارقم

وأقوم بي تحذيرهم شفهيا بدل المره ٤ مرات

وعلي الموضوعات التي تخالف القسام اذا وحده تنتمي الي قسام اخر إرساله الي اذا تعرف فا مكانه المخالفات

بنسبة الاحترام والتقدير الاعضاء لا اقول الي بي القوانين نحن نهتم للاقسام أن لا تكون فوطه مثل المنتديات الاخر تعرض كل شئ علي بعضه لا تعرف موضوعات القصص من التعرف من العامة يعني هذا لي مصلحته الاعضاء أن يتم دخول القسم يجد كل ما يريد عن ميوله الجنسية لا يدخول لي دردشه عامة
ده انتي..... لو يحكموني عليكي
بس يلا المسامح كريم
وبعدين الناس بتخالف لسبب بسيط اووووي

ده انتي..... لو يحكموني عليكي
بس يلا المسامح كريم
وبعدين الناس بتخالف لسبب بسيط اووووي
😂 انت اصلا مش بتتفاعل في الأقسام المدمجة

منتا عارف السبب يا وحش الكون
دول تقريبا عاملينك مشرف هناك عشان تضهدني
لا اضهد احد وتم توضيح لك في قسم الشكوي عن الموضوعات التي تنشره مخالفات

حضرتك اتكلمي عن نفسك بس
لان فيه غيرك بيتعاملو بطريقه الوسيه وهم الاسياد فيها وطريقتهم وكلامهم يجبرو الواحد ينزل لمستواهم
وضح اكتر يا بوص انا بالنسبه لي بوجه التحذير بشكل روتيني لاني ببساطه بعدل الخطأ وبوجه العضو بعدم تكراره وحنقول تاني احنا هنا كمشرفين مش عشان نحظر الأعضاء احنا بنسهلكو مهمتكو داخل المنتدي

• عجبني
يا عم إشراف ايه خليك فرى كدا دول كتر خيرهم حتى ف موقع الرفاهية بيشيلو مسؤولية
وبعدين هيددوا بايه يعنى
بقفل الصفحه تغور كسمها عادى يعنى متطرتش من الجنه انت

• عجبني
ومين يشهد للموووزه
اقصد للعروسه
ممكن تقرأ انك لا تعرف تنشر صور أو كتب موضوع كلمة وحده هههههههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وضح اكتر يا بوص انا بالنسبه لي بوجه التحذير بشكل روتيني لاني ببساطه بعدل الخطأ وبوجه العضو بعدم تكراره وحنقول تاني احنا هنا كمشرفين مش عشان نحظر الأعضاء احنا بنسهلكو مهمتكو داخل المنتدي
ياريت بقا تعملو اجتماع لمجلس المشرفين وتحاولو تقنعوهم بده
وياريت تعرفوهم ان المنتدي اولا واخيرا ترفيهي يحمل طابع جنسي او جنسي يحمل طابع ترفيهي

ده مثل عندنا في مصر
اما بندعو علي حد بنقولوله منك للي اكلت دراع زوجها
ودي واحده سعرانه عضت زوجها اكلت دراعه
ما فهمت حقا 😳 مين اكلت زرع جوزه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى أسفل
0%