NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تظن بعض النساء ان الاستحمام اثناء الدورة الشهرية مضر لانه يقلل من تدفق الدم ويظن قسم اخر انه يسبب حدوث امراض سرطانية...
الاستحمام اثناء الدورة ليس ممنوعا ولايسبب حدوث اي مشكلة صحية بل على العكس يساعد على النظافة الشخصية والتخلص من الروائح الكريهة والانتعاش بالحقيقة لاصحة من هذا الكلام على العكس فان الاستحمام اثناء الدورة مهم جدا جدا لنظافة الجسم عامة والمنطقة الحساسة خاصة كما انه يقلل من الام الطمث لكن يجب ان تحافظ المرأة على استخدام المياه الدافئة وتجفيف الجسم والشعر بعد الاستحمام.

• عجبني
التفاعلات: Suck Pussy و أرض الخوف
تظن بعض النساء ان الاستحمام اثناء الدورة الشهرية مضر لانه يقلل من تدفق الدم ويظن قسم اخر انه يسبب حدوث امراض سرطانية...
الاستحمام اثناء الدورة ليس ممنوعا ولايسبب حدوث اي مشكلة صحية بل على العكس يساعد على النظافة الشخصية والتخلص من الروائح الكريهة والانتعاش بالحقيقة لاصحة من هذا الكلام على العكس فان الاستحمام اثناء الدورة مهم جدا جدا لنظافة الجسم عامة والمنطقة الحساسة خاصة كما انه يقلل من الام الطمث لكن يجب ان تحافظ المرأة على استخدام المياه الدافئة وتجفيف الجسم والشعر بعد الاستحمام.
لو كان الأستحمام يسبب أمراض لما كان التطهر من الدورة بالأستحمام أو كان تم ذكر ذلك في الكتب الدينية

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لو كان الأستحمام يسبب أمراض لما كان التطهر من الدورة بالأستحمام أو كان تم ذكر ذلك في الكتب الدينية
اتفق معاك بس بتبقى في مفاهيم خاطئه عند البعض

• عجبني
التفاعلات: أرض الخوف
اتفق معاك بس بتبقى في مفاهيم خاطئه عند البعض
لا يصح ان اتحدث في أمور دينية هنا و لكن عندما نتمسك بنصائح و تعاليم الدين لا توجد مفاهيم خاطئة

• أتفق
  • عجبني
بالعكس أنا ايام FM كل يوم لازم شاور مايه دافية اوي فيها لسعه بتعمل انتعاش ... وكمان الماية الساخنة مع الدوش المهبلي ... بيقلل من اي التهابات ممكن تحصل بسبب FM

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و أرض الخوف
بالعكس أنا ايام FM كل يوم لازم شاور مايه دافية اوي فيها لسعه بتعمل انتعاش ... وكمان الماية الساخنة مع الدوش المهبلي ... بيقلل من اي التهابات ممكن تحصل بسبب FM
ههههههه أود معرفة سبب هذا المصطلح أخص fm اذا سمحتي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و مجنونة مطرقعة
ههههههه أود معرفة سبب هذا المصطلح أخص fm اذا سمحتي
دة سيم امي قالته لي مع اول بييرود حصل عندي ... عشان كان اخواتي معانا في البيت فقال دة سيم بينا وفعلا لحد الوقت معلق معايا 😅😅😅
FM أخص .... كامل بقى للمعرفة

• بيضحكني
التفاعلات: أرض الخوف و مصطفى مصطفى
دة سيم امي قالته لي مع اول بييرود حصل عندي ... عشان كان اخواتي معانا في البيت فقال دة سيم بينا وفعلا لحد الوقت معلق معايا 😅😅😅
FM أخص .... كامل بقى للمعرفة
المقصود من سؤالي لماذا هذا الأسم تحديداً

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت اعرف ناس كانت مش بتستحمى أثناء ال fm لان عندهم اعتقاد انو مضر

• عجبني
المقصود من سؤالي لماذا هذا الأسم تحديداً
دة اسم متوارث صدقني مش عارفة مصدرة ... هرجع لماما واقولك انت عليك تفاصيل 😅😅

• بيضحكني
كنت اعرف ناس كانت مش بتستحمى أثناء ال fm لان عندهم اعتقاد انو مضر
بصراحة معرفش بس انا ايزي عادي يعني لو خارجة لازم شاور طبعا واعمل احتياتي وانزل

• عجبني
  • حبيته
  • حبيته
بصراحة معرفش بس انا ايزي عادي يعني لو خارجة لازم شاور طبعا واعمل احتياتي وانزل
صاحبة سنتر تجميل يجب أن تكون مثال لكل أمرأة في الاهتمام و العناية بنظافتها الشخصية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%