NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

R A N I A

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
4 يونيو 2024
المشاركات
36
مستوى التفاعل
61
الإقامة
Eg
نقاط
259
الجنس
أنثي
الدولة
EG
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي يجماعه ازيكم عاملين ايه
انهارده جايالكو بقصه محارم بعنوان اخويا الكبير
وعموما انا من عشاق القصص القصيرة + القصة دي اول قصة ليا + القصة دي قصيرة يعني جزء واحد وخلاص

المهم هيبقا ستايل القصه غير المعتاد وهنبعد عن الروتين المتعارف عليه يعني هنشرح الشخصيات فوقت محدد مش كلهم مع بعض والاحداث هتبقا جديده

صحيت من النوم مخضوضه وببص علي الساعه لقيتها 8 ونص وانا عليا محاضرة الساعه 9
مسنحيل اوصل كليتي ف معادها غسلت وشي و لبست بسرعه اي حاجه لقيتها ف وشي وسالت اخويا : بابا فين رد بكل برود : نزل الشغل
نزلت بسرعه جري علي السلم ولقيت عمي طالع من شقته (شفتو لسه بتتجهز + احنا في عمارة عيلة )
( عمي اسمو كريم عندو 25 سنه طوله 185سم قمحاوي جسمه طبيعي وهو اصغر اخواته اكيد )
عمي "يوسف" : مالك يا رانيا بتجري ليه (وشاف بزازي بتتنطط قدامو)
انا : متاخره اوي علي الكلية
عمي : طيب تعالي اوصلك
انا : مهو هتتاخر علي بابا (عمي وابويا شغالين مع بعض فنفس الصيدليه)
عمي : لا عادي ولا يهمك
نزلنا مع بعض وركبت معاه العربية وفضلنا نحكي شويه مثلا يعني عن انتي ف سنه كام دلوقتي وكده
وصلني لغاية الكلية ومشي خلصت السكشن و روحت اللبيت نمت من التعب والحر صحيت لما امي صحتني سلمت علي بابا و اتعشينا مع بعض وابويا قالي ان في عريس متقدملي وهو ابن خالتي وان يعني جربي معاه ومن الاخر جواز صالونات وانا مش عايزاه ولا عايزه جواز الصالونات انا عايزة اتجوز عن حب وهو فضلت يهزر معايا ويقولي ايوا يا حبيبه و ان الحب بياجي بعد الجواز والكلام ده
خلصت كلام معاه ورجعت اوضتي ومش هياجيلي نوم انا يعتبر نايمه اليوم كلو فضلت بالعب ف الموبايل شوية ودخلت علي منتدانا الغالي وجه قدامي فيلم محارم لاتنين اخوات وهجت وقتها وقلعت وفضلت افرك فكسي اويييي وانا بتفرج عليها وهي بتتناك من اخوها وبفكر ف الخول اللي نام ف الاوضه اللي جمبي وبعد ما جبتهم قعدت افكر فعلا انا عايزه فعلا اخويا ك شخص ولا مجرد زبر اتناك بيه وخلاص وهل اللي هيحصل بعد ما ينيكني حلو ولا وحش وفي نص التفكير ده كلو كبس عليا النوم وصحيت تاني يوم فطرت ولما شوفت اخويا فكرت ف الموضوع ده تاني
طيب اخويا عايزني ولا مش بيفكر فيا اخويا ( عندو 19 سنه بشرتو بيضه جسمو بردو طبيعي اوقات كتير بشوف زبو قايم لما بيكون صاحي من النوم ) بس بسرعه قولت مستحيل حد يلمسني غير جوزي وبعدين بس مش عايزه محارم ولا قرف
بعد يومين كان في فرح عقبالك ياللي بتقرا ولو كنت متجوز عقبالك تاني عادي بردو 😹
اتجهزت للفرح بتاع بنت عمتي الكبيرة (ترتيب عيلة ابويا كالتالي عمتي بعدين ابويا بعد عمي )
كنت لابسه فستان سواريه فيروزي داخل في بالعافية
انا جسمي فرنساوي مساعدني علي اللبس ده صدري حجمه متوسط مرفوع وسطي رفيع طيزي صغيره بس مدوره طولي 160 سم
نزانا القاعه القاعه اكيد كانت مختلطه وانا مش بعرف ارقص فضلت واقفه علي جنب وبسقف وعيلة ابويا كلهم بيرقصو وبعدين جه ال slow وكل واحد مسكلو واحده وفضلو يرقصو واللي مش معاه حد رجع للكراسي تاني انا طبعا مش معايا ف كنت هرجع لغاية في حد مسك ايدي بصيت ورا ضهري لقيت عمي يوسف مساكني من ايدي وقالي يلا نرقص انا قولتلو وانا ممشش بعرف
عمي : متقلقيش اعملي زيي بس وبعدين هيسيب الناس دي كلها ويبص علينا
انا اقتنعت ومكنتش عارفه ان الرقص ده ستارة عن اللي هيعملو فيا انا وبرقص معاه
قالي حطي ايديكي علي كتفي وهو حط ايدو علي وسطي وكنت مكسوفه او او محرجه وقالي ارخي جسمك واعملي زيي فضلنا نرقص شويه وسط الناس و وسط الرقص انا حسيت ي ايد بتحسس علي طيزي وقتها عرفت انه هو فكرت ف الاول انه مش قصدو بس بعد فترة حسيت ان قلبه جمد وبقا بيبعبص (والمحنك اللي هيقولي ازاي ومحدش واخد بالو الرد هيبقا سهل الدنيا ضلمة وزحمة)
وانا لاول مره حد يبعبصني بالقوة دي حتي المواصلات بتبقا مجرد تحسيس بس
وقتها هجت اوييي وبدات اسيح قولتلو انا تعبت من الوقفة انا خلاص هقعد سبتو وقعدت وانا اكيد مكنتش لابسه كلوت وقتها عشان الفستان وحاسه بعسلي بينقط علي فخادي وكل ما احس بعسلي اهيج اكتر خلص الفرح وروحنا البيت واول ما روحت دخلت الاوضه و قلعت الفستان وشوفت كسي والحرارة اللي طالعة منو اول ما لمستو بصباعي انفجر زي البركان نمت علي ضهر وقولت هل هو فعلا عايزني كده ولا ده مجرد لحظه ضعف عندو ولا دي هتبقا احلي قصة محارم مع عمي وزي ما انتو اتوقعتو هتبقا قصة محارم كبيرة مع عمي
لما صحيت لقيت 3 مكالمات من عمي صحيت فوقت ورنيت علية
انا : صباح الخير
عمي : صباح ماتت ده انتي تقولي ضهر الخير الساعه 1 دلوقتي
انا : طيب واي فيها عادي طالما مش معايا كلية عادي
عمي : بس كنت زي القمر امبارح
انا : بس بقا يولا
عمي : ولا ايه يبنت انتي نسيتي نفسك انا عمك
انا : اه عمي بس عمي الصغنن
عمي : طيب ماشي عمك الصغير بس عمك بردو
حكينا شوية عن الفرح وان هو لسة ملقيش بنت الحلال وكده
خلصنا كلام وقالي سلمي علي اخوكي وقولتلو لا انت سلم عليه بنفسك ولحظه هديلو الموبايل ودخلت اوضتو ولقيتو بيضرب عشرة واللاب قدامو اول ما فتحت الأوضة لقيتو ماسك بتاعو ف الأوضة وبيلعب فيه وانا اول ما شوفتو تلقائيا طلعت برا وقولتلو انو مش فاضي دلوقتي وقفلت معاه وقعدت ف اوضتي افكر ف اللي عملتو هيبقا ليه اعراض سلبية ولا كلو ايجابي وان خطتي كملت للاخر وزي ما خططت اخويا جالي الاوضه ومتعثب اوي وبيقولي انتي اواي متخبطيش ع الباب ورديت عليه بكل برود ومحدش قالك تضربها وانت سايب الباب كده اقفلو بالفتاح حتي او اضربها ف الحمام
ولقيت بتاعو قام تاني وبيحاول يخبيه رديت تاني وقولتلو اهو قام تاني هو مش بيتعب
وهو مش عارف يتكلم خالص مشي منغير ما يرد
روحتلو اوضتو بعدها وقولتلو متخافش مش هقول لحد وانت اخويا الكبير واكيد انا سترك وغطاك وبكل محن قولتلو بس هو كبير اوي ممكن اشوفه تاني وحطيت ايدي علية وفي اقل من ثانية قام تاني بلع ريقو بصعوبة قولتلو طيب لما تبقا كويس ابقا قولي باي ولفيت ضهري راح ماسكزي من سعر وشدني بصيت علية
راح منزلني ع الارض وطلع بتاعو ورماه ف بوقي ودخلو جوه اوي مكنتش عارفه اتنفس ووصت محاولات كتيرة اني اطلعو معرفتش بعدين طلعو واداني قلمين وقالي يا لبوة انتي مفتوحة ولا اخوكي وفحلك يفتحك
وقفني وشالني وخلاني ف وضعيت 69 بس ع الواقف وفضل يلحس ف كسي ويدخل لسانو ف كسي وانا بمص ف زبوو ويشم ف طيزي ويلحس طيزي بعدين حطني ع السرير وفضل يبعبص ف طيزي ويقولي هو انتي فاكره يا شرموطه لما كنتي تسيبي كلوتك اللي كلو عسل ع السرير وتنزلي ولا لما تسيبي سنتيانتك كنتي بتختبريني احااا ده انا اللي كنت بختبرك لما كنت اجيبهم عليهم وانتي تاجي تلحسيهم يا لبوه ولا تكوني نسيتي وانا هايجه اوي وبقولو حط زبك ف طيز اختك اللبوه وحطو ع الناشف وفضل يدخل فيه واتا بصوت تحتو وبعيط وبقولو بلو برااااحه اهههههه بس طيب خلاص وهو بيضرب فيا ويدخل اجمد وانا بعيط تحتو خلاااص سيبني بقاااا ارحمنني طيزي بتمووووت راح طلعو وحطو ف بوقي تاني عشان يتبل ورجع حطو ف طيزي تاني واخيرا بقا بيعرف يدخل ويطلع عادي وانا هايجه موووت وبقولو طيب حطو ف كسي افتحني عشرني عشر اختك اللبوه وهو يقولي اسكتي يا لبوه اخرصي يا شرموطه قمنا من وضع الdoggy وخلاني اتنطط عليه وبزازي بتتنطط قظامو واخيرا جبت ضهري مع سكويرت ف وشو وهو راح جايبهم ف طيزي كمان وقالي يلا نستحما يا شرموطه (طبعا امي كانت برا البيت بتجيب طلبات) نمنا ف البانيو ف وش بعض واللبن بيطلع من طيزي وبيلعب بصوابع رجليه فكسي وانا مش بفكر غير ف طيزي المهرية دي لبسنا هدومنا وانا دخلت اوضتي وهو اوضتو و انا مش عارف امشي ببص لطيزي ف المراية بلاقيها حمرة اوييييي عشان اتفتحت وزبو مش مبلول وهو اصلا كبير بعد اللي حصل نمت بسنتيانه وكلوت بس ف الاوضه ولما امي دخلت فضلت تزعق علي اللي لبسته وبتقولي لو اخوكي دخل عليكي مثلا وانا بضحك اويييي عشان هي متعرفش اخويا عمل فيا ايه
الساعه 8 نزلت عشان هخرج مع اصحابي ونزلت وخلصت ورجعت البيت علي الساعه 2 الا تلت ولما غيرت لقيت اخويا داخل عليا غضيت نفسي باي حاجه بصلي بكل برود وقال احححححح يخربيتك ايه اللحم ده قولتلو بس انا زعلانه منك ازاي تهون عليك اختك تفشخ خرمها بالطريقه دي قالي تاجي جولة تانية ابتسمت ونزلت راسي ورفعتها بمعني ايوه وراح جه جمبي ورفع السنتيانه من علي بزازي ونزل الكلوت وحطني علي السرير عشان نبدا قصه جديده من امتع قصص المحارم

لو عايزيني اعملكم قصه عن عمي او بقيت قصصي مع اخويا احب اعرف آرآكم ف التعليقات
وثاانكس فور ريد ماي ستوريييي ب
اي💗✨
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: OmAr Z, Em3d, samrnapal و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كملي مع اخوكي وعمك وياريت تدخلي فيها انك اتنكتي من اشخاص تاني واخوكي عرص عليكي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%