NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه ياعم ماهم طلعونا معرصين
طيب عليه الحرام من شغلي انا لو معرص في الحقيقه مش علي المنتدي كان زماني في حته تانيه و بعدين تصارع الضباع لاجل الچيفا و تبقي الاسود اسود
للاسف المعرصين شايفين ان الكل زايهم بس مش مهم السيفون واسع و يساع من الخره الف يا خبير خليهم فاكرين كل حاجه مهو النسوان هي الي بتنشغل و بتحرقهم فعادي يا خبير نعتبرهم نسوان

اي مره شرموطه هي الي بتبدا التلقيح تبقي مفيش دكر عرف ينكها فعادي خلي خرمها يوجعها شوايه

• عجبني
التفاعلات: محمود اوفا
فين ايامك
وايام الاحترام القديم

فين ايامك
وايام الاحترام القديم
لا دلوقتي في نسوان في الشقه كلها و حياتك المنافذ كلها مخرمه علي بعض 😂

• بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
طيب عليه الحرام من شغلي انا لو معرص في الحقيقه مش علي المنتدي كان زماني في حته تانيه و بعدين تصارع الضباع لاجل الچيفا و تبقي الاسود اسود
للاسف المعرصين شايفين ان الكل زايهم بس مش مهم السيفون واسع و يساع من الخره الف يا خبير خليهم فاكرين كل حاجه مهو النسوان هي الي بتنشغل و بتحرقهم فعادي يا خبير نعتبرهم نسوان
حبيبي انا بتفرج وبس.
وبعدين فيه شاعر، جميل قال
وَإِذا أَتَتكَ مَذَمَّتي مِن ناقِصٍفَهِيَ الشَهادَةُ لي بِأَنِّيَ كامِلُ

شرح بيت الشعر :
إذا ذمّني ناقص كان ذمّه دليل فضلي لأن الناقص لا يحبّ الفاضل لما بينهما من التنافر. وهذا من قول أبي تمّام، وذو النقص في الدُنيا بذي الفضل مُولعُ، وأخذه هو من قول مروان بن أبي حفصة، ما ضرَّني حسد اللئام ولم يزَلْ، ذو الفضل يحسده ذوو التقصير، وأصل هذا من قول الأول، وقد زادني حُبّاً لنفسي أنّني، بغيضٌ إلى كل امرئٍ غير طائِلِ، وأنّي شقيٌّ باللئام ولا ترى، شقِيّاً بهم إلا كريمَ الشمائل

حبيبي انا بتفرج وبس.
وبعدين فيه شاعر، جميل قال
وَإِذا أَتَتكَ مَذَمَّتي مِن ناقِصٍفَهِيَ الشَهادَةُ لي بِأَنِّيَ كامِلُ

شرح بيت الشعر :
إذا ذمّني ناقص كان ذمّه دليل فضلي لأن الناقص لا يحبّ الفاضل لما بينهما من التنافر. وهذا من قول أبي تمّام، وذو النقص في الدُنيا بذي الفضل مُولعُ، وأخذه هو من قول مروان بن أبي حفصة، ما ضرَّني حسد اللئام ولم يزَلْ، ذو الفضل يحسده ذوو التقصير، وأصل هذا من قول الأول، وقد زادني حُبّاً لنفسي أنّني، بغيضٌ إلى كل امرئٍ غير طائِلِ، وأنّي شقيٌّ باللئام ولا ترى، شقِيّاً بهم إلا كريمَ الشمائل
تسلم علي هذا البيت بي الخلاصه 💎🤍

ما تتعبنيش
انا مش شايف
مفيش يا عم شوايه نسوان كده لقحت و بمساعده شوايه خراطيم بنوريهم تمامهم بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%