NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

PepOoz69

I'M NOT IN DARKNESS, I'M THE DARK😈
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نسوانجى جنتل مان
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما ان الجو هادي خالص والدنيا هوس هوس علي رأي الفيلسوف الكبير عباسط حمودة.. ❤️😌✌🏼
والسما مغيمة والجو برد والدنيا بتمطر واجواء عظيمة.. 🥶🌨️
كل واحد يقولنا بيحب يستمتع بالاجواء العظيمة دي ازاي.. 🤔
واصلا انت من محبين الشتاء 🌨️❄️ ولا الصيف 🥵🤒

انا عن نفسي بعشق الشتاء وبحب استمتع بيه اني امدد علي الكنبة المفضلة واتدفي ببطانية خفيفة مع المشروب العظيم المسمي بالشاي او الراعي الرسمي للشتاء وهو السحلب واقرأ حاجة تثير فضولي او اتفرج علي فيلم او مسلسل.. ❤️✌🏼

• عجبني
التفاعلات: لؤلؤة لامعة و Abo hassan
بما ان الجو هادي خالص والدنيا هوس هوس علي رأي الفيلسوف الكبير عباسط حمودة.. ❤️😌✌🏼

انا عن نفسي بعشق الشتاء وبحب استمتع بيه اني امدد علي الكنبة المفضلة واتدفي ببطانية خفيفة مع المشروب العظيم المسمي بالشاي او الراعي الرسمي للشتاء وهو السحلب واقرأ حاجة تثير فضولي او اتفرج علي فيلم او مسلسل.. ❤️✌🏼
بحب امشى فى حوارى اسكندرية 😃
فكرتنى مرة كانت الدنيا بتشتى جامد و رياح شديدة بتطير كل شئ حتى يفط الاعلانات و طلبت معايا و الغباء مسكنى انزل اجرى على البحر بليل المهم نزلت و ماشى لحد البحر و كل الناس بتجرى عشان تروح قبل مل يحصل حاجة و خدتنى الشجاعة و قلت اكمل .. وصلت لخد الكورنيش مفيس حس و لا خبر مدينة اشباح مفيش بنى ادم غيرى
قلت مش مسكلة و لسة بجرى كام متر هب يفطة لوحة بتاعت دخول الشط لقيتها اتخلعت من مكانها و طارت و جاية عليا و كملت جرى برضو بس لحد البيت 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR و PepOoz69
بحب امشى فى حوارى اسكندرية 😃
فكرتنى مرة كانت الدنيا بتشتى جامد و رياح شديدة بتطير كل شئ حتى يفط الاعلانات و طلبت معايا و الغباء مسكنى انزل اجرى على البحر بليل المهم نزلت و ماشى لحد البحر و كل الناس بتجرى عشان تروح قبل مل يحصل حاجة و خدتنى الشجاعة و قلت اكمل .. وصلت لخد الكورنيش مفيس حس و لا خبر مدينة اشباح مفيش بنى ادم غيرى
قلت مش مسكلة و لسة بجرى كام متر هب يفطة لوحة بتاعت دخول الشط لقيتها اتخلعت من مكانها و طارت و جاية عليا و كملت جرى برضو بس لحد البيت 😅😅
الواحد يا اخي اوقات بيحط نفسه في مواقف وحشه اوي 😂😂✌🏼

فكرتني بمره كنت في اسكندرية انا وصحابي وكنا شلة كبيرة فشخ
كان وقتها فيه مناسبة في اسكندرية كانت تقريبا معرض الكتاب
وكنا قاعدين ع البحر بلليل قدام محطة الرمل والجو كان جامد فشخ بس كان هوا جامد لدرجة ان الموج لما كان بيضرب في الصدادات كانت الماية بتيجي علينا وكانت ماية مش مجرد ندي
وطلبت معانا نقعد نلعب وقعدنا نلعب افلام واتبسطنا وبعدها روحنا قعدنا علي قهوة وبعد ما دخلنا بشوية لقينا الدنيا اتقلبت وبقت سيول
وفضلنا محبوسين في القهوة لحد ما الجو هدي وعرفنا نمشي 😂😂😂🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الواحد يا اخي اوقات بيحط نفسه في مواقف وحشه اوي 😂😂✌🏼

فكرتني بمره كنت في اسكندرية انا وصحابي وكنا شلة كبيرة فشخ
كان وقتها فيه مناسبة في اسكندرية كانت تقريبا معرض الكتاب
وكنا قاعدين ع البحر بلليل قدام محطة الرمل والجو كان جامد فشخ بس كان هوا جامد لدرجة ان الموج لما كان بيضرب في الصدادات كانت الماية بتيجي علينا وكانت ماية مش مجرد ندي
وطلبت معانا نقعد نلعب وقعدنا نلعب افلام واتبسطنا وبعدها روحنا قعدنا علي قهوة وبعد ما دخلنا بشوية لقينا الدنيا اتقلبت وبقت سيول
وفضلنا محبوسين في القهوة لحد ما الجو هدي وعرفنا نمشي 😂😂😂🤦🏻‍♂️
فعلا لما الواخد يعمل يطل و شجاع لازم ياهد على دماغه 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
فعلا لما الواخد يعمل يطل و شجاع لازم ياهد على دماغه 😅😅😅
بس مفيش مانع بردو من شوية اكشن حتي لو هاخد علي دماغي بس مش مهم
المهم المتعة واللذة اللحظية اللي حسيت بيها 😂❤️✌🏼

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا من عشاق الشتاء..... حرفيا بعشق الشتا.... الواحد يقعد.... و الدفاية جنبه. . مع شوية شاي عظمة حرفيا.... مع فيلم كوميدي.... حاجة عظمة.

• حبيته
انا من عشاق الشتاء..... حرفيا بعشق الشتا.... الواحد يقعد.... و الدفاية جنبه. . مع شوية شاي عظمة حرفيا.... مع فيلم كوميدي.... حاجة عظمة.
المزااااج لما بيبقا رايق
بتاع لياو بيبقا حاجة تانيه 😂😂✌🏼

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR

من محبين الشتا طبعا
وجو المطره رائع مع صوت ام كلثوم وكبايه قهوه

• حبيته
انا عاشق للشتا و الاجواء دي مع واحظ الككاو او السحلب او ال هوت شوكولا و الفشار و الدرا المشوية ..... بعشق كمان اتمشي ع الكورنيش ف للجو الزي دا

• حبيته
من محبين الشتا طبعا
وجو المطره رائع مع صوت ام كلثوم وكبايه قهوه
احلي جو والست او فيروز او منير مع فنجان قهوة في البلكونة بتبقا عظمة ❤️❤️✌🏼

انا عاشق للشتا و الاجواء دي مع واحظ الككاو او السحلب او ال هوت شوكولا و الفشار و الدرا المشوية ..... بعشق كمان اتمشي ع الكورنيش ف للجو الزي دا
والبطاطا كمان ازاي تنساها 😂😂❤️
فعلا الوقت ده ع الكورنيش بيبقا حوااااار
او قاعدة رايقة مع صحبة حلوة في الكافيهات اللي قدام استانلي وانت شايف البحر قدامك بيبقا ڤيو تحفه ❤️🔥✌🏼

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO
والبطاطا كمان ازاي تنساها 😂😂❤️
فعلا الوقت ده ع الكورنيش بيبقا حوااااار
او قاعدة رايقة مع صحبة حلوة في الكافيهات اللي قدام استانلي وانت شايف البحر قدامك بيبقا ڤيو تحفه ❤️🔥✌🏼
انا بحب محطة الرمل اكتر .. حكيتلك قبل كدا ع الحوار دا🤔🤔

• حبيته
انا بحب محطة الرمل اكتر .. حكيتلك قبل كدا ع الحوار دا🤔🤔
انا بعشق محطة الرمل ولما بنزل اسكندرية بقضي معظم وقتي فيها وليا فيها ذكريات كتير فشخ ❤️

بس لا مقولتليش ع الحوار ده 🙄

• ماااشي
انا بعشق محطة الرمل ولما بنزل اسكندرية بقضي معظم وقتي فيها وليا فيها ذكريات كتير فشخ ❤️

بس لا مقولتليش ع الحوار ده 🙄
مش هقولك بقا 😅😅😅

• انا معترض
  • ماااشي
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
عودة
أعلى أسفل