NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

wolf0

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي مشكلة او سوال مش عارف لسا المهم
انا لما بتفرج علي فيديوهات اجنبي بشوف فيلم 40 دقيقة كامل و سعات بشوف خزء من فيلم تاني عقبال ما اخلص لاكن في الفيديوهات المصري البشوفها علي نسوانجي مش بقدر اكمل 10-15 دقيقة مش عارف السبب و لو مشكلة احلها ازاي

• عجبني
التفاعلات: Sndbsbbd
انا لما بتفرج علي فيديوهات اجنبي بشوف فيلم 40 دقيقة كامل و سعات بشوف خزء من فيلم تاني عقبال ما اخلص لاكن في الفيديوهات المصري البشوفها علي نسوانجي مش بقدر اكمل 10-15 دقيقة مش عارف السبب و لو مشكلة احلها ازاي
قصدك بتنزل بسرعة على المصري؟

• عجبني
المصري علشان حلاوته في صوته
اللبوة المصرية عليها هيجان وصوت في النيك مش طبيعي

• عجبني
كل شخص يميل لثقافته

طبعا احترم اراء الجميع ولكن فى نقطة مهمة غابت عنهم ان البورن الاجنبى ماهو الا تمثيل ومخرج وتصوير فمهما كان من ابداع فيه مستحيل يبقى زى الطبيعى وهنا النقطة اللى انت قلت عليها انك بتجيب مع الفيلم المصرى لانه تصوير حقيقى بين اتنين بيحصل بينهم علاقة يعنى كل ردود الفعل بتاعتهم طبيعية غير فى الاجنبى سكريبت مكتوب ولازم يتعمل بحزافيره
فى انواع بقى من الاجنبى وهى ال home made دى بتبقى ناس واشخاص طبيعين بيصورو نفسهم اثناء العلاقة وبينزلهوها على المواقع للمكاسب المادية زى سبوبة كدة جرب تشوفها وانت هاتفهم الفرق

• عجبني
التفاعلات: الكبير العاقل و gray
ممكن عشان السكس الاجنبي ده استوديو بيتمرنوا ع النيك و اضاءه و حوارات عشان الصوره تطلع حلوه انما المصري بتبقي علاقه بين اتنين بجد مش مجرد تمثيل

طبعا احترم اراء الجميع ولكن فى نقطة مهمة غابت عنهم ان البورن الاجنبى ماهو الا تمثيل ومخرج وتصوير فمهما كان من ابداع فيه مستحيل يبقى زى الطبيعى وهنا النقطة اللى انت قلت عليها انك بتجيب مع الفيلم المصرى لانه تصوير حقيقى بين اتنين بيحصل بينهم علاقة يعنى كل ردود الفعل بتاعتهم طبيعية غير فى الاجنبى سكريبت مكتوب ولازم يتعمل بحزافيره
فى انواع بقى من الاجنبى وهى ال home made دى بتبقى ناس واشخاص طبيعين بيصورو نفسهم اثناء العلاقة وبينزلهوها على المواقع للمكاسب المادية زى سبوبة كدة جرب تشوفها وانت هاتفهم الفرق
صح

أى حاجة نادرة كده .

اوافق الجميع التصوير الاجنبي هو ممارسه جنس بتمثيل اما الفيديو العربي او المصرى بيكون مش تمثيل ده غير ان الست المصريه اساسا بتوقف الزبر من شكل جسمها وطريقه كلامها وصوتها هى الرجاله فى مصر ازيارها هايجه من قليل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%