NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😍Zahraa😍

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قرأت قصص كتير اوى هنا فى المنتدى قصص من كل الأقسام بشوف هنا مواهب كتيره اوي قادرة من خلال الكلمات توصيل مشاعر جميله اوي و الخيال المتميز لبعض الكتاب حاجه مبهرة جدا .
السؤال هنا لكل الكتاب الإبداع دا لمجرد الإحساس الجنسي و لا فيه ناس فكرة تكتب قصص عامة

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
قرأت قصص كتير اوى هنا فى المنتدى قصص من كل الأقسام بشوف هنا مواهب كتيره اوي قادرة من خلال الكلمات توصيل مشاعر جميله اوي و الخيال المتميز لبعض الكتاب حاجه مبهرة جدا .
السؤال هنا لكل الكتاب الإبداع دا لمجرد الإحساس الجنسي و لا فيه ناس فكرة تكتب قصص عامة
بيكتبوا لتنمية القدرات من خلال إثراء مخزون من المفردات والعبارات والأفكار وتعزيز ملكة الفهم والاستيعاب والتركيز وحرية التعبير عن مشاعرهم وإيصال أفكاره بطريقة واضحة وضمن سياق منطقي

• عجبني
التفاعلات: 😍Zahraa😍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيكتبوا لتنمية القدرات من خلال إثراء مخزون من المفردات والعبارات والأفكار وتعزيز ملكة الفهم والاستيعاب والتركيز وحرية التعبير عن مشاعرهم وإيصال أفكاره بطريقة واضحة وضمن سياق منطقي
يعني ممكن تكون تجارب لبناء كاتب عام متنيز

انا لما كتبت كان عندي فراغ فالوقت دا نزلت جزئين عجبت الناس فكملت فيها علشان كان عندي فكره وكملت فيها وكويس انها عجبت الناس

• عجبني
التفاعلات: 😍Zahraa😍
انا لما كتبت كان عندي فراغ فالوقت دا نزلت جزئين عجبت الناس فكملت فيها علشان كان عندي فكره وكملت فيها وكويس انها عجبت الناس
رد فعل الناس هو سبب الاستمرار

انا عن نفسي كتبت قصة الاول مش هدفها الجنس او مش محور القصة بس اضافة الجنس كانت حاجه تكميليه والقصة علمت مع الناس وحبوها ن اللى خلانى ابدأ فعلا في قصة عامة غير جنسية المقصد هنا ان القصة اللى معتمده بشكل اساسي على الجنس وكل احداثها جنس بس بتكون ضعيفة البنية وعشان كدا مش كل الكتاب بيعرفوا يظبطوا الحتة دي 👌

بما ان حضرتك قارئة لقصص كتير اتمنى تشرفيني بقراءة قصتي واديني رأيك اللى هيسانى في تطوير القصة 👇 الموضوع 'المتشرد | السلسلة الثانية | - حتى الجزء الثامن 27/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/المتشرد-السلسلة-الثانية-حتى-الجزء-الثامن-27-5-2023.234633/

الكتابة عموما هي تعبير عن التجربة سواء الخاصة او ما يتناهى للسمع ... إذا كانت القصة قد اكتملت فيها كل مكونات بنائها من تقاعلات نفسية وأحاسيس و حبكة درامية و سردية متكاملة فتاكد ان كاتبها قد عاش فعلا أطوراها أو أنها تمكنت من فكره حتى أوصل لك تلك الاحاسيس ... بالنسبة للابداع ان لم يتمكن الكاتب من اللغة والمفردات فلا يمكنه حتى وإن حاول مرارا ان تخرج أحاسيسه في شكل جمل تجعل المتلقي يشاركه ما يحس ...

الابداع مش ف القصص بس برضه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%