NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Woman Who Wasnt There

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
الاوضاع اللي بتبقي في افلام البورن بيكونوا متدربين عليها كويس ودي شغلتهم اللي بياخدوا عليها فلوس فبيتمرنوا ويمشوا على نظام غذائي يساعدهم في الكلام ده
ليه بقى بقول الكلام ده ؟
عشان كتير من اصحابي وصحباتي بيشتكوا خصوصاً من ضهرهم بسبب انهم بيجربوا اوضاع زي اللي بيشوفوها 😂
وانا من مكاني هذا ادعو صناع البورن انهم يكتبوا على افلامهم “Don’t try this at home” زي المصارعة زمان 📢

• بيضحكني
التفاعلات: مملول, DarkHorse, محترم ونص و 8 آخرين
اللياقة أناقة 🌝🥱

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: عارف سكتى، Moheb sex و The Woman Who Wasnt There
الاوضاع اللي بتبقي في افلام البورن بيكونوا متدربين عليها كويس ودي شغلتهم اللي بياخدوا عليها فلوس فبيتمرنوا ويمشوا على نظام غذائي يساعدهم في الكلام ده
ليه بقى بقول الكلام ده ؟
عشان كتير من اصحابي وصحباتي بيشتكوا خصوصاً من ضهرهم بسبب انهم بيجربوا اوضاع زي اللي بيشوفوها 😂
وانا من مكاني هذا ادعو صناع البورن انهم يكتبوا على افلامهم “Don’t try this at home” زي المصارعة زمان 📢
او ينزلوا التمارين والانظمة الغذائية أيها أقرب ليكم وهيريحكم😅

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و Hello helaliy
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و The Woman Who Wasnt There
مع العلم انى اعرف واحدة وزنها 90 كيلو وعندها لياقة وسخونة تعمل الاوضاع دى واقوى منها عادى جدااااااا

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
مش قولنا غلط اللي نشوفو نقلدو

و**** اعرف ستات مفيش ٦٠ او ٧٠ وكساله ف العلاقه احنا كده اتعودنا ننجز وع دهرك ع بطنك. يلا يلا خلص الموضوع

و**** اعرف ستات مفيش ٦٠ او ٧٠ وكساله ف العلاقه احنا كده اتعودنا ننجز وع دهرك ع بطنك. يلا يلا خلص الموضوع
ماده مش كسل ومش كل حاجة بنشوفها تتعمل

ليه بقى بقول الكلام ده ؟
اوضاع في Barezzer المصريين بيعملوها زي الدوجي والركوب ع الزب ❤️🔥🔥

• عجبني
ليه بقى بقول الكلام ده ؟
حسب مرونت الستات اللي مع الرجل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%