NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ف الغالب الددوجي والكاو جيرل

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
وضع الدوجى وخلفى ده فيه كميه عظمه مع سبانك عليه جمااال ودلال 👌 وفيه وضع تضم رجليها وتنام بالجنب وانا وراها وابقى حاضنها ..
وضعين مفضلين معا الفارسة ✌️

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: aser el bahar و sins_
الاتنين اجمل من بعض
بس الكاو جيرل بيبقي جامد اوي لو الست الو البنت او ايا يكن يعني منحنياتها مظبوطه وعندها السيينس كدا وبتحب الجنس الدوجي بقا مفيهوش نقاش جامد بكل مستوياته

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و elbasha basha
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده اكتر وضع بحبه جداااا وبجبهم علطول في اي علاقه بعملها

معرفش ايه السر بس فعلا اكتر وضع بطلع منه لبني هو الوضع ده

image

• حبيته
الدوجي💕

• عجبني
وضع الدوجي مع المرجيحه خرافه
ولمن لا يملك مرجيحه دعها تستلقي بنصفها العلوي على السرير وقم بإدخال عضوك في وضع الدوجي وأرفع رجلها للخلف علي كفوف يدك ودكها دكا..
وادعيلي

• عجبني
انا الوضع بيتغير عندي حسب وزن ومرونة اللي معايا يعني لو ضخمة افضلdoggy styleولو نحيفة او رياضية اي وضع يمشي

• عجبني
احب الدوجي كثير مليح

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: elbasha basha
  • عجبني
الأوضاع الجنسية هي الأوضاع التي يتخذها ممارسي الجنس عند ممارسته. وهي كثيرة ومتنوعة ومنها ما يناسب المرأة ومنها ما يناسب الرجل🤟🤟
موضوعي بقي انا من النوع المحبة لكل الأوضاع ومحبة جدا للتغير بأوضاع جديدة وان كانت غير معروفة ومش بعرف اتمتع بوضع أو وضعين وخلاص عشان احس بروح التغير علي السرير مع الشريك ✌️✌️
بس من افضل الأوضاع بالنسبة لي هو الدوجي بجميع مستوياتة سواء خلفي أو امامي. والكلاسك ودة الي بوصل بية للاورجازم الاخيرة 🤟🤟
المشارك معانا هل شايف أو شايفة أن التغير في الأوضاع مهم ولا وضع واحد كافي معاك ومش بتزهق منة ✌️✌️ ولو بتحب التغير آية الأوضاع المفضلة ليك عشان تتمتع وتمتعك شريكتك في المتعة معاك 🤟🤟
السنجل الي مجربش آية اكتر وضع بتحبة ولو حتي في فيلم بورن. 🤌🤌
يلة انطلقوا. عايزة الكل يشارك معانا 🥰🥰🥰
بعشق التغيير والوضع الكلاسيك ده عشقي لان بيبقى متاح امامي اكبر قدر من مفاتنها وبيسمح بالتقبيل وده غالبا بتاع اول مرة بعد كده الوجي علشان التحفيز فيه عالي عالي وخصوصا لما تضم فخودها وتزود الاحتكاك

• عجبني
انا بحب انها تنام وتفتح رجلها وامصهم
وبحب اني اقعد وانططها وانا قاعد
بحب كمان لما تنام وارفع رجلها واقفلهم
بحب انططها ع الواقف لو قدرت
بحب كمان تنام علي ضهرها وانام فوقها وابقا بدخله
وبحب لما الدوجي
بحب ع الواقف لما ازنقها او اميلها ع الحيطة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا و مجنونة مطرقعة 😁😁
بصى تغير مطلوب بحس بتمتعة وانا بغير الأوضاع وكمان اضربها قلم وانا بنكها يبقى نيك ممتع جامد وعلفكرة ضرب مش بطريقة سدية يعنى بحب رومانسة العنيفة اللى بتطلع كل ماعندك

• عجبني
الأوضاع الجنسية هي الأوضاع التي يتخذها ممارسي الجنس عند ممارسته. وهي كثيرة ومتنوعة ومنها ما يناسب المرأة ومنها ما يناسب الرجل🤟🤟
موضوعي بقي انا من النوع المحبة لكل الأوضاع ومحبة جدا للتغير بأوضاع جديدة وان كانت غير معروفة ومش بعرف اتمتع بوضع أو وضعين وخلاص عشان احس بروح التغير علي السرير مع الشريك ✌️✌️
بس من افضل الأوضاع بالنسبة لي هو الدوجي بجميع مستوياتة سواء خلفي أو امامي. والكلاسك ودة الي بوصل بية للاورجازم الاخيرة 🤟🤟
المشارك معانا هل شايف أو شايفة أن التغير في الأوضاع مهم ولا وضع واحد كافي معاك ومش بتزهق منة ✌️✌️ ولو بتحب التغير آية الأوضاع المفضلة ليك عشان تتمتع وتمتعك شريكتك في المتعة معاك 🤟🤟
السنجل الي مجربش آية اكتر وضع بتحبة ولو حتي في فيلم بورن. 🤌🤌
يلة انطلقوا. عايزة الكل يشارك معانا 🥰🥰🥰
الدوجي دائما و ابدا 😂😂♥️
و برضو الفارس علشان بس هزة البزاز اللي بتبقى مع نطتها

• بيضحكني
هل حسيتي مرة من متر الاةضاع ان الشريك ارهقق ومبقتيش قادرة عليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%