NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الأنطوائي ـ حتي الجزء الثالث 5/10/2022

انا الصراحه مش بحب ولا بتابع القصص الجنسية بس عجبنى تطور الشخية وشدنى العنوان بتاع القصة حاول مش تخليها كلها جنس خلى احداث تانية هتكون اجمد بالتوفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شاب عادي جدا (أسمي : علي . اسم امي :سوزي ولقبها
ام علي. اسم جدتي : عنايات ولقبها ام سعيد عايش مع أمي بس بعد ما ابويا توفي في حادثه وانا عندي ٤ سنين كان مقفول عليا جدا وكنت بكسف من خيالي كان عمري وقت القصه كان ١٧ سنه



الحكايه بدأت لما كنا عند جدتي وكنا بنقعد كتير هناك وكنت بلعب في الشارع لوحدي علشان ان طبعي انطوائي جدا وده بسبب التربيه اللي امي ربتهالي
المهم وانا بلعب لقيت جاره جدتي بتنادي عليه طلعتلها


بعد ما طلعتلها فلقيت انها لوحدها فكنت خايف اخش علشان انا سمعت ان كده غلط كبير
جاره جدتي (مدام حسنيه جميلة جداً بيضه وبزازها جباره هي في الاربيعنات من عمرها جوزها لما عرف انها مش بتخلف سافر وسبها بس ما طلقهاش) ده كل اللي اعرفه مؤقتا


حسنيه : مالك يا منيل ما تخش في ايه
انا : (بكل غشامه) ما ينفعش يا ابله حضرتك لوحدك
حسنيه :(ضحكه بمرقعه) خش خش بلاش خيابه قال ما ينفعش قال انا لو كنت بخلف كنت خلفت شحط زيك
انا : طب وحضرتك ناديتني ليه
حسنيه : مالك يا منيل انت في ايه
انا : خايف امي تضربني علشان هي قالتلي لو عرفت انك دخلت شقه واحده لوحديها حضربك
وهي ممكن تشوفني او حد يقولها وتضربني
حسنيه : متخافش انت حتساعدني بس في شيل الانبوبة الأستبن اللي في البلكونة علشان الأنبوبه خلصت وحتمشي على طول ( يا خرابي على الرجاله)
انا : بس والنبي متقولي لأمي حاجه
حسنيه : متخافش يا منيل انت علي طول خايف كده
صحيح قولي يا منيل انت عارف ليه امك قالتلك كده
انا :ما ردتيش تقولي قالتلي بكره تعرف
حسنيه : ضحكه جامده بعلوقيه
انا : (اتوترت جامد) حسيت اني عبيط كده وقولتلها هو في ايه يا طنط هو انا لازم ابقى عارف كل حاجه
حسنيه : لا بس مش بتتكلم مع صحابك في المدرسه
انا : مليش صحاب خالص امي قالتلي حيبوظوك بلاش صحاب السوء دول
حسنيه : خلاص تيجي نتفق اتفاق بس متقولش لامك حاجه
انا : اتفاق ايه يا طنط ده بالظبط
حسنيه :اولا : بلاش طنط دي مسمعهاش منك انا اسمي سوسو
ثانيا : حتبقي صديقي تحكي كل حاجه مضايقك وانا ححكيلك كل حاجه مضايقاني
ثالثا : حعرفك اي حاجه اللي في سنك ينفع يعرفها بس في حدود الأدب
فكر ورد عليا بكره وانزل لأمك وشكراً على المساعده يا واد


انا نزلت وبفكر في كلام حسنيه( دي مش حتضرني بالعكس دي حتساعدني اني مبقاش اهبل) حوافق طبعا دي جتلي من السما


نزلت عند امي وجدتي وانا سرحان وهي بتزعق وانا مش معاها
امي : مالك يا زفت الطين انت كنت فين انشاء **** كده
انا : كنت بلعب في الشارع ليه
امي : بدور عليك عشان الأكل يا فالح
جدتي : بالراحه على الواد شويه يا بنتي
امي : ده ما ينفعش معاه غير كده يا أمي علشان ما يبوظش
جدتي : كل حاجه بالمعقول كويسه يا بنتي
امي : **** يسهل يا ماما
انا : في سري ( نفسي اعرف انتي بتعامليني كده ليه بقي هو انا عدوك انا لازم اوافق علي عرض طنط حسنيه) فين الاكل ده يا ماما انا اصلا جعان
ماما : حقطعلك نفسي يعني ده ايه ده (بزعيق)
جدتي : مفيش فايدة 😂😂 بالراحه يا بنتي شويه
جدتي قالتلي ثواني يا حبيبي الأكل يبقي جاهز


اكلت ومليت بطني زي ما ماما بتقولي كل شوية ونمت شويه طبعا بعد الاكل
صحيت علي صوت امي بصوت عالي (كانت بتتعارك مع جاره جدتي اللي في وشهم بسبب فلوس جمعيه)


نهاد جاره جدتي (ست محترمه جدا قمحاويه جسمها مظبوط تقريبا عندها ٥٠ سنه)

جدتي : (بزعيق) في ايه يا بنتي فرجتي علينا الناس
امي : قال ايه بتقولي حتاجل دفع الجمعيه شويه
جدتي : (بنرفزه) وفيها ايه يعني مش حتاكلهم يعني وبعدين الست محترمه ماقبلش تعامليها كده
امي : انا متفقه مع ناس علي ميعاد وانا بحترم مواعيدي مش زيها
نهاد : وانا اعملك ايه يعني الناس مزنوقه انا اول مره اشوف حد بيكلم حد بيساعده كده شوفي دفعتي كام وحدهملك
واطلعي بره الجمعيه هي ناقصه مشاكل
جدتي : لا معلش انا اللي حتحط قدامك ملكيش دعوه بيها
نهاد :علشان خاطرك يا ام سعيد و****
امي: لسه حتكلم راحت جدتي زقاها جوه وقالتلها اخرسي
جدتي لجارتها :ما تزعليش يا حبيبتي انتي معرفه قديمه وحبيبتنا ولطفت الجو معاها شويه وقفلت الباب


<<<<< حوار بين جدتي وامي >>>>>
جدتي : في ايه يا زفته مالك في ايه بقي
امي : انا مرتبطه بمواعيد اقساط بضمان الشقه وبدفع للبنك على طول ومش عارفه اعمل ايه
جدتي : تروحي شايطه في الست وهي ايه زنبها يعني
امي : مش عارفه و**** غصب عني وربنا بس الحياه صعبه اوي يا ماما
جدتي : ما تكرهيش حد فيكي يا بنتي بقي وتعملي اللي حقوله من غير اعتراض
امي : حاضر يا أمه قولي ايه اللي يرضيكي وانا حعمله
جدتي : هو انتي عليكي كام بالظبط
امي : القسط ٢٠٠٠ جنيه على ١١ شهر قسط ثلاجه الجديده
جدتي : انا حدهملك عقبال ما تقبضي الجمعيه المهم تخشي علي ناهد تراضيها بكلمتين وتعتذري على كل اللي عملتيه
امي : حاضر يا امه لما تهدي شويه طيب علي الاقل
جدتي : ماشي لما نشوف بقي (خليك ورا الكداب لحد باب الضار)
قومت من علي السرير قومت اغسل وشي واعملهم دور شاي عملت الشاي وقعدت معاهم شويه وكالعاده امي بتهزقني على اي حاجة المهم اخاف من الصوت العالي
وانا قاعد افكر في كلام حسنيه لقيتها حتبقى احن من امي عليا علي الاقل حعرف اتكلم معاها مش كل ما افكر احكي حاجه الاقيني بيتزعقلي عليها
جدتي قالتلي سيب امك دلوقتى علشان هي متعصبه
قولتها انا نازل احسن من كل ده نزلت شويه الشارع وطلعت لحسنيه


ضربت جرس الباب وهي بصت من العين السحريه لقتني راحت فاتحه روحت داخل على طول

<<<<<حوار بيني وبين حسنيه. >>>>>
حسنيه : عامل ايه علي مالك كده بتنهج ليه المهم فكرت في اللي قولتلك عليه
انا : عندك ميه ساقعه الاول بس علشان عطشان جدا
حسنيه : اه في يا حبيبي ثواني بس
انا : شكرا جدا يا طنط حسنيه كنت عطشان خالص
حسنيه :طنط يبقي مش موافق طبعا 😒 عادي انا اتعودت على الفراغ في حياتي
انا : ليه بتقولى كده انا قولت حاجه لسه
حسنيه : الجواب باين من عنوانه يا خويا حستني ايه تاني
انا : لا طبعا انتي فهمتي غلط جدا
حسنيه : امال ايه الصح بقى ان شاء **** (بضحكه سخريه)
انا : موافق علي عرضك ليه بس صعب في الأول عقبال ما اتعود ما قولش يا طنط حسنيه
حسنيه : وحتتعود امته ان شاء **** كده انا عايزاك تكسر الخوف والكسوف اللي انت فيه ده ولازم تنسي الكسوف معايا مؤقتا يالا قول ورايا انتى اسمك سوسو قولها كتير
انا :حاضر وقعدت اكررها يامه اوي زي الأهبل
حسنيه : وتاني حاجه قول اللي في قلبك على طول واللي مزعلك علي طول ماشي
انا : انا كل اللي مضايقني معامله امي ليه 😥😥
حسنيه : بص بقي انا عايز افهمك حاجه ( اي ست بتبقى مجوزة وجوزها يسيبها زي امك بتبقي عصبية بسبب اشتياقها للجنس)
انا : طب ما انتي مش عصبيه اهو
حسنيه :ممكن علشان انت مش قاعد معايا على طول متعرفش
انا عامله ازاي في حياتي
انا : صحيح وايه هو الجنس ده بقي يا سوسو
حسنيه :يالهوى انت ميح خالص كده بص بقى انت عندك نت في موبايلك
انا : قولتها لا بس حعمل باقه
حسنيه : اعملها وسجل رقمي علشان اكلمك واتس واقولك تعمل ايه بالظبط
ونكلم على الواتس احسن ما حد يتكلم علينا
انا : حاضر وسجلت رقمها ونزلت اشحن وعملت باقه نت
وسجلت حسنيه وكلمتها علي الشات


انا : عامله ايه يا سوسو
حسنيه : انت لحقت تعمل باقه يا علي
انا : اه نزلت على طول عملتها
حسنيه :جدع يا علي بقولك ايه انا عايزك تتعرف علي شباب قريبين من سنك بلاش الوحده اللي انت فيها
انا : بس ماما حتزعق علشان هي قبل كده قالتلي لا
حسنيه : قولها انك عايز تنزل شغل واتعرف على ناس بحجه الشغل
انا : وتفتكري حتوافق بسهولة كده
حسنيه : زن عليها كل شويه لحد ما توافق
وبقولك كمان في موقع اسمه نسوانجي سجل فيه وخش اتكلم مع ناس واقراه قصص بلاش تعيش وحيد الوحده صعبه اوي
انا : حاضر يا سوسو انتى تأمري
حسنيه : انا بعمل كده علشانك يا حبيبي

لقيتها سكتت روحت دورت في جوجل على موقع نسوانجي لقيته وسجلت فيه وقعدت اقلب لقيت قصص سكس روحت داخل ولقيت حاجات غريبه وكتيره قولت لما اطلع بقي ادور براحتي روحت طلعت على جدتي وأمي قولت بدل بهدله الشارع
اطلع قعد فوق بكرامتي علشان ابقى كمان براحتي وانا بقرا طلعت وقعدت على الكنبة لقيت جدتي جايه بتقولي ممكن اكلمك شويه قولتلها انتي تأمريني يا ست الكل

<<<<<محادثه بيني انا وجدتي >>>>>
انا :اؤمريني يا ست الكل
جدتي : بس توعدني ما تزعلش ياحبيبي
انا : انا كده حقلق يا ام سعيد 😁 في ايه
جدتي : امك جالها عريس وهي وافقت عليه ومنتظرين موافقتك
انا : هههههههه هي شايفاني اصلا بس مش وقته
جدتي : امك بتحبك جدا اصلا بس هي عصبية شويه علشان زعلانه ان أبوك مات وبتقعد تقول انا فقر
انا : ( ساعتها افتكرت كلام حسنيه) ماشي يا جدتي انا موافق بشرط
جدتي :(باستغراب) ايه هو الشرط بقى ان شاء **** 😏
انا : اقعد معاكي هنا مش هناك (وافتكرت طلب حسنيه) وقولتلها وانزل اشتغل في اجازتي
جدتي : تشتغل ايه يعنى في حاجه في بالك يعني
انا : قولتلها اي حاجه بس توافق على المبدأ
جدتي : حاجة تانية يا سيدي طلباتك سهله جداً
انا : بيتهيألك بس و****.

انا روحت كلمت حسنيه على الواتس وانا فرحان

<<<<<.محادثه شات مع حسنيه >>>>>
انا : حكيت لها كل حاجه بالتفصيل وححستها ان كلامها ليا كان فعلا مهم

حسنيه : قالتلي شاطر يواد وحبعتلك مكافأة علشان سمعت الكلام راحت بعتت صوره ليها ملط وسابتها دقيقه وشالتها
انا : ايده ده في حاجه وقفت عندي قالتلي اسمه زبك بقى ايه رأيك في جسمي قولتلها جميل اوي اوي انا زبي واقف اوي حدعكه في الحمام علشان ارتاح
حسنيه : اسمها حضرب عشره وحتتخيل مين وانت في الحمام
انا : حتخيل جسمك قدامي وببوسك في كل حته فيه
حسنيه : ينيلك هو ده اللي تعرفه انا حبعتلك صوره كمان بس بشرط تبعتلي صوره زبك باللبن
انا : ياريت انت جسمك حلو اوي بس الشرط صعب عليا،😂
حسنيه : احنا قولنا ايه بقي مش قولتلك انسي الكسوف معايا
انا :اه قولتي وححاول طب ابعتي صوره ووعد حبعتلك
حسنيه : تبعتلي ايه
انا :زبي وهو بينزل لبن
حسنيه : بعتت صوره كسها وهي شغاله دعك
انا : ايده بقى انشاء **** انتى ايه اللي بعتاه ده
حسنيه : ده اللي بيدخل في الزب عند الست واسمه كس
ولما يدخل فيه يبقي كده انت بتنيك
انا :حلو الكلام ده وانا عمال اضرب عشره لقيتها بعتالي كسها تاني وبتقولي يالا بقي مش قادره يالا دخلوووه ااااه ااااه
نطرت لبني وانا مش فاهمها بس بستنتج انها بتتخيل كنت بصور فيديو وانا بضرب عشره بعتهولها
حسنيه : احوووووه بص انت عملت فيا ايه لقيتها بتتصل فيديو وجايبها كسها مليان عسل بتقول انا مش قادره حرام عليك
انا :نزلت الكاميرا علي زبي وقعدت ادعك فيه تاني ولقتها بتدعك بزازها راحت عضت الحلمه بتاعتها ومسكت كسها وبتدعك جامد
حسنيه : قالتلي ايه رأيك في جسمي يا حبيبي يالا ياعلي دخلوه جامد وبتصوت جامد

هي نزلت وانا نزلت من الهياج عليها و دخلت استحميت وطالع فرحان وندمان بس الأحساس اني بنيكها جميل اوي خاصه وهي بتصوت
وفرحان بالحاجة اللي اتعلمتها دي لانها جميلة
وطلعت من الحمام بغنى وجدتي شايفاني فرحان وامي قعده جنبها فبتقولي ايه الفرحة دي كلها قالت لازم يفرح يا ماما هو يطول يقعد معاكي على طول
ده حتي حتلاقيه معلق كهارب بكره في البلكونة 😂

<<<<<.محادثة ما بيني انا وجدتي وامي >>>>>
انا : افهم من كلامك ان في موافقه علي كله
جدتي : مش كله يا حبيبي الشغل لا
امي : انا شايفه انك مش محتاج شغل يا حبيبي
انا : وانا شايف انك مش محتاجه الجواز
امي (بعصبيه) انت بتهددني يعني على فكرة وافقت ولا لا حجوز برضو
انا : عادي خالص انتي حره وانا حر لما تلاقيه طفش بسببي
جدتي : وحتعانده في بعض كثير كده وانتي فيها ايه لما يشتغل انتي خايفه يتخطف يا اختي في ايه يا بنتي
انا : **** يخليكي يا ستي يا حبيبتي انتي اللي ليه وحياه عنيه
جدتي : يالا يا واد انت بطل بكش واعملنا كوبايتين شاي واتخرص شويه بقى 😄
انا : حاضر يا عسل العيله 😍😍
ماما : وانا بقيت خلاص البومه بتاعتك شكراً
انا : انا اقدر انتي الخير والبركة يا ست الكل

عملتهم شاي ودخلت الأوضه قعدت مع نفسي فكرت افتح موقع نسوانجي ده اشوف في ايه
وفتحت الموقع واتصدمت قولت ايه العالم اتكلمت مع ناس كتير واتفرجت على صور فاجره جدا
بس اكثر حاجه شدتني هي القصص قصص كثيره وجميلة



الجزء الثاني

وقفنا لما فتحت موقع نسوانجي وانبهرت بالقصص اللي موجوده
قعدت مع نفسي في الأوضه قعدت اقرا في القصص واتعلمت حاجات كثير منها خاصه اني الثقافه الجنسيه عندي 0 فقررت استمر في القرايه لحد ما اتعلم اكثر لحد ما أفهم الحياه دي
من جمال الموقع شدني في القرايه ونمت على نفسي وانا بقرا القصص وصحيت لقيت جدتي قدامي مبتسمة وبتقولي صباح الخير

<<<<في الصباح (محادثه ما بيني انا وجدتي) . >>>>
جدتي :صباح الخير
انا : صباح الفل يا قمر... شكلك مستنياني في حاجه ولا ايه
جدتي :اه يا حبيبي مستنياك تصحى.... خير بأذن **** يا غالي
انا : شكل الموضوع مش قليل ثواني اغسل وشي واجيلك
جدتي : وانا مستنياك يا حبيبي
انا : خير يا ام سعيد اؤمريني أمر
جدتي : بص يا حبيبي الراجل اللي حيجوز امك جي بكره وعايزاك تقعد معاه
انا : اعمل ايه يعني انا مش فاهم حاجه
جدتي : **** يسامحك يا بنتي علي التربية دي لأبنك
بص يا حبيبي مينفعش الراجل يجي يقعد معانا من غيرك المفروض يعني انك راجلنا يعني تقعد واتكلم مع الراجل وحيطلب منك ايد امك
انا : وحيعمل ايه بالأيد بس
جدتي :(ضحك بهستريه) انت بتهزر ولا بتتكلم بجد
انا : بتكلم بجد و****
جدتي : احيه انت حتى مش بتتفرج علي التلفزيون
انا : لا خالص ده من الممنوعات
جدتي : (يالهوي يا بنتي) حيطلب ايد امك يعني يجوزها
انا : لا بجد 😃ده انا عبيط خالص خلاص طيب مش حتبقوا اعدين معايا
جدتي : متقلقش يا حبيبي احنا جنبك
انا : هي امي فين صحيح
جدتي : بتراضي طنط نهاد علشان زعلتها أمبارح

قولت في نفسي انزل ادور على شغل مدام هما وافقوا دي فرصه بالنسبالى قولت اصبح على صديقتي ومعلمتي حسنيه

<<<<< شات ما بيني انا وحسنيه >>>>>
انا : صباح الفل يا جميل عامله ايه
حسنيه : مش تكلمني انا زعلانه منك
انا :ليه بس يا جميل
حسنيه :امبارح من بعد ما بعت صورتي وانت اختفيت
انا : هههههههه لا مش قصدي خالص بس اندمجت في القصص بتاعت الموقع
حسنيه : واتعلمت ايه بقي
انا : اتعلمت حاجات كتير في الجنس ودخلت على الصور يالهوي ايده بس انا عايز أسألك سؤال
يعني ايه محاارم ودياثه ومتحرر
حسنيه : بص المحاارم هم الأهل من درجه اولى ومحرمين عليك زي مثلا العمه والخاله والجده والأم والأخت وحماتك مستقبلا
اما الديوث يعني عدم الغيره على الاهل ومعناها برده معرص او خول بيعد مثلا يتفرج على مراته ومحارمه بيتناكوا عادي

اما المتحرر ده بقي معرص شيك شويه وقريب من الديوث شويه
والثلاثه وحشين جدا جدا
انا : ليه يعني ممكن أفهم طيب
حسنيه : علشان لو الثقه اتهزت عمرها ما حتبقي زي الأول ده غير احساس ترابط الأهل حيضيع بلاش تفكر في حد من اهلك
انت حتعمل ايه انهارده
انا :حنزل ادور علي شغل بس
حسنيه :انت رايح تدور على شغل في حاجه معينة ولا أي حاجة
انا : أي حاجة طبعا هو انا حتأمر
حسنيه : طيب استنى ثواني كده وسكتت

فضلت قاعد مستني حسنيه علي الشات لقيتها اتاخرت ولقيت امي جت من عند الجيران ولسه حتحكي لجدتي روحت دخلت قولتلها عامله ايه عروسه اوعي تطفشيه بعصبيتك 😂😂
واقعدنا نضحك شويه وفضلت قاعد ساكت لقيت جدتي سألت أمي على اللي حصل مع جارتها ناهد

<<<< .محادثة بين امي وجدتي >>>>
جدتي : عملتي ايه مع الوليه
ماما : صالحتها ورضيتها بس المره بت الوسخه بتتشرط عليا
جدتي :ليه بتتشرط بتقول ايه يعنى دي ست محترمه
ماما : قال ايه بتقولي في الأول ابنك فاضي قولتها اه ليه يعني
قالتلي انا مسامحاكي بس ابعتي ابنك يروق معايا شويه
علشان انا مش قادره و**** وايدي بأيده
(انا سمعت كده اضايقت مشوار خره بالنسبه ليا وتعب علي الفاضي)
جدتي : وفيها ايه يعني دي ست محترمه أوي وجوزها معاها في الشقه
ماما : يا خوفي يا خوفي
جدتي : خايفه ليه هو بنت في ايه صدقي هو عنده حق بقي ده لازم يشتغل
ماما : هو حرام اخاف على ابني يعني
جدتي : في فرق ما بين تربية ولد وتربيه بنت راحت نادت عليا
انا : في ايه يا تاتا عايزه حاجه..العروسه مزعلاكي في حاجه 😂😂
امي : انت حتتمسخر بيه يا واد 😔
جدتي : سيبكوا من الهبل ده انتوا الاثنين بص يا سيد حتروح عند طنط نهاد عايزاك تساعدها شويه
(عملت نفسي مش فاهم حاجة طبعا)
انا : معلش سرحت شويه في التلفون اساعدها ازاي يعني هي مش قادره تمشي يعني
جدتي : لا يا حبيبي انت عارف ان طنط نهاد كبرت وجوزها في السرير على طول علشان مريض وهي مش بتخلف وهي عايزاك تساعدها في شيل حاجه كده ولا كده
انا : حاضر يا ستي حعمل اللي انتي عايزاه

لقيت كلام من حسنيه على الشات قولت اشوف عملت ايه
بنت الوسخه دي ( الكلام الجرئ كله مع نفسي)
<<<< انا وحسنيه في الشات >>>>
حسنيه؛ : روحت فين يا واد
انا : عملتي ايه يا ست الكل عملتي حاجه في موضوع الشغل
حسنيه : لقيتلك شغل في سوبر ماركت حتوصل طلبات معلش
انا : هو انا لاقي... اي حاجه طبعا
حسنيه : خد رقمه وكلمه واتفق معاه على كل حاجه
انا : طيب شكراً يا ست الكل
حسنيه : مالك يا واد مش مظبوط ليه ايه زبك بياكلك ولا ايه
انا : اصل ستي صدرتني اروح اساعد نهاد جارتها شويه
حسنيه : وزعلان ليه يعني
انا : اصلها ست رخمه ولا انتي شايفه ايه
حسنيه : شايفه انها ست محترمه وعلقه ومحرومه من النيك بس كل حاجه بتيجي بالهداوه
انا : اعمل ايه يعني
حسنيه : يعني هيجها انهاردة ولو لقيت رد فعل نيكها لو ملقتش يبقي الصبر حلو
انا : طيب ماشي انا حروحلها بقى
حسنيه : وطمني يا واد

قفلت وروحت لطنط نهاد سلمت عليها سلمت على جوزها عم رمضان وقالي معلش يا حبيبي حنتعبك اصل طنط نهاد تعبانه شويه قولتله انتوا تأمروا انا حروحلها بقى

<<<< محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : طلعت نديت عليها وروحتلها
نهاد :تعالي يا سيد انا هنا في الصالون
انا : روحتلها ( لقيتها مشمره نص العبايه وراكها بينين وحلويات) قولتلها حننزل البحر ولا ايه 😂 😂
نهاد : علشان ابقي براحتي وانت زي ابني اللي مخلتفهوش
وعلشان اثبتلك ثوانى حجيبلك شورت بتاع ابن اختي هو قدك
انا : قولتلها ماشي وراحت ورجعت بالشورت
نهاد : روح البسه وخليك براحتك كده يواد وانا حبدأ
انا : روحت لعم رمضان وحطيت البنطلون عنده ولبست الشورت
رمضان :والتيشيرت كمان يواد ولا بتتكسف
انا : ما يصحش برده يا حاج رمضان
رمضان : ليه يعني علشان طنط نهاد يعني 😂 😂 يا حبيبي انت في مقام ابننا وبعدين احنا عارفين أخلاقك كويس
نهاد (بصوت عالي) ما تيجي ياسيد بقى
رمضان :روحلها لتاكلنا بقى 😂😂
انا : 😂😂 وحتسبيني لوحدي 😄😄
رمضان :مليش دعوه يا عم بقي 😂 😂
انا : انا حروح لاتبهدل بقى 😂😂
نهاد : ايه كل ده يا سيد كل ده تأخير يالا طيب بقي

ووطت تكنس تحت الكرسي وياريتها ما وطت شوفت اندر ابيض منقط بس سيبك انت ايه الطيز المهلبية دي واتعدلت تاني وانا صباح الهيجان عليها احه بقي زاد الطين بله لقتها بتقلع العبايه وبتقولي مش عارف اشتغل وانا متنح في جسمها
وزبي وقف حديده خدت بالها وبتقولي اعدل نفسك يا واد وعيب كده انا مش حلوه للدرجة يعني علشان تعمل كده عيب
قولتها غصب عني و**** ياطنط انتي اللي جميله ووشي في الارض مش قادر احط عيني في عنيها من الكسوف
قعدت تضحك كده بسخريه قالتلي ومالك مكسوف ليه كده
(زعلت من نفسي اوي ساعتها) وقالتلي انا لو قلعت خالص ولا حتعمل حاجه بالكسوف ده وقعدت تضحك عليا لحد ما عرق الرجولة طلع قولتلها طب تيجي نشوف (بعصبيه كده) قالتلي يالا ننضف احسن اهو علي الاقل بتنضف كويس (ضحكه وسخه جدا) راحت لفت علشان تكمل تنضيف روحت طلعت زبي وبغشامه في طيزها
لقتها بعدت عني ولفت ادتني حته قلم المفروض اي حد مكاني حيغتصبها طبعا بس انا بقى غير
روحت علشان اغير هدومي وامشي زي خبيتها لقيت عم رمضان

رمضان :مالك يا واد انت في ايه
انا : مفيش حاجه يا حج نسيت اني ورايا مشوار مهم
رمضان : بينادي على نهاد وبيقولها ايه اللي حصل
( روحت رديت بسرعه قبل ما نهاد تتكلم)
انا : مفيش حاجه و**** يا حج انتا ليه مش مصدق اني نسيت مشوار مهم ورايا
نهاد : مفيش حاجه يارمضان هوا حيروح المشوار ويجي تاني احنا لسه ما خلصناش شغل

ونزلت من عندها كلمت حسنيه بسرعه علشان احكيلها على اللي حصل
<<<< محادثه ما بيني انا وحسنيه>>>>
انا : فينك يا حسنيه
حسنيه : خير في ايه يا واد
انا :ممكن اطلعلك
حسنيه اتفضل بس ما تتعودش عل كده 😂 😂

طلعت لحسنيه ووشي مخطوف وخايف ومش عارف اعمل ايه وحكتلها كل اللي حصل بالتفصيل

حسنيه :اولا انت غشيم علشان كده ضربتك ثانيا انت مش بتتفرج علي سكس شوفت حد بيدخله علي طول كده
بلاش العربيه في حد بيركبها من غير ما يسخن المتور
انا : لا طبعا
حسنيه : اهو احنا زي العربيه عايزين حد يسخن الجو الأول
انا : ازاي يعني
حسنيه : مش بتتفرج علي سكس وبتقرا قصص وبتقولي فهمت... بتشتغلني ماشي يا واد

بص انا حساعدك بس مش كل شويه تنطلي 😂
بص سيبك من كل اللي فهمته راحت قلعة الجلابية اللي لابساها وبقت بالسنتيانه والكلوت بص بقي في فرق بين واحده عارفه
انها حتتناك وواحده مش عارفه خلينا بالعارفه اقلع هدومك الأول في الأول كلام حلو مع تحسيس في الرقبه براحه وبعدين تبوسها وتدعك كسها بالجامد اوي نفذ اللي بقوله عليا روحت ماسكها من رقبتها وهاتك يا تحسيس وكلام جميل لقتها غمضت عنيها روحت ماسك شفايفها ونازل فيها مص وهي كانت بتبوسني بضمير وفضلت ادعك في كسها من علي الكلوت لحد ما لقيته مبلول
فقامت قلعت السنتيانه والكلوت ببص كده وفضلت مصدوم من جمال الحلمه الوردي مع بياض جسمها فؤجئت بكسها الزهري قالتلي بوس المرادي وادعك بزازي جامد وبعد كده ارضعهم جامد برضع بتقولي عض يا واد
انا اعد امص واعض وهي بتلعب في كسها لحد ما جابتهم قالتلي هات زبك وحطه ما بين بزازي قعدت ادعك لحد ما نزلت وغرقت الدنيا قالتلي لا حاول تمسك نفسك شويه قالتلي حنعمل وضع اسمه69 انت تلحس كسي وانا امص زبك قولتلها لا ده قرف
قولتها لو انتي عايزه تمصي مصي لكن انا لا لقتها نزلت تمص في زبي وفرحانه وانا حسيت احساس جميل جدا لحد ما وقف
تاني وقالتلي عارف البعبوص قولتلها اه بص بقى حتبعبص كسي جامد بس كتير بدات ابعبص جامد لقتها شخرت مره واحده وقعدت تقولي كمان اااه اااه اااه مش قادره كفاية كده بقي (بتتكلم وهي مش قادره تتكلم) بتقولي هات زبك دخله في كسي مسكته بتصوت بتقولي دخله مش قادره اتكلم وقعدت تشتمني (نيك يا خول جامد نيك يا عرص طفي كسي يا متناك) لقيت نفسي من غيظي روحت لطاشها قلم وانا قاعد انيكها وهي بتقول اااه ااااه كمان اااه اااه احيه على الجمال
وبدأت اشتمها لقتها فرحانه قولتلها يا شرموطه حلو زبي قالتلي انا شرموطه ولبوه بس ما تحرمنيش من زبك ده وجيت انزل بتقولي هاتهم في بقي يا واد نزلتهم وبوستها وقولتلها شكرا يا ست الكل
حسنيه : اه صحيح في نيك طيز بس انا بقرف منه معلش
ولما تيجي تدخل في كسي ما دخلهوش على طول فرش كسي بزبك حتي لو اللي بتنيكها قالتلك دخله زي كده روحت ممشي زبي على كسها لحد ما وقف وهي هاجت بتقولي حرام دخله وانا مش سائل فيها وانا بفرش قعدت ادعك في بزازها جامد لقتها قامت زقتني على السرير وقعدت فوقي وقعدت تنطط على زبي بعدين عرفت انها وضع الفارسه بس كنت مبسوط اوي وقعدت تتنطط شويه لحد ما قربت انزلهم روحت زققها من عليا ونيمتها على السرير وحشرت زبي بين الجبلين الطريين وقعدت انيك فيهم لحد ما نزلت عليهم لقيتها شخرت حته شخره وقالتلي احه على الجمال

انا : ولو مش عارفه انها حتتناك
حسنيه : بص مفيش واحده حتسلم نفسها لواحد عديم الشخصية
وحبه كلام حلو كتير وما تستعجلش انك تنيكها
ولو واحده قلعت ملط قدامك ما تنبهرش بجسمها حسسها انك عادي يعني
وبس كده انزل بقي لنهاد بقي واعتذرلها

نزلت فعلا وفتحتلي نهاد وقالت انا مستنياك كل ده خش خش
<<<<.محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : انا اسف يا طنط نهاد
نهاد :خش غير بس وتعالي
دخلت الأوضه لقيت الحاج رمضان عايز يقعد على الكرسي بتاعه علشان يطلع البلكونه ساعدته وطلعته وغيرت وجيت لقيت نهاد جيه بنفس قميص النوم اللي كان معاها
انا : قولتلها ما تزعليش يا طنط انا اتنرفزت لما كلمتيني كده
وبعدين الطقم فاجر عليكي
نهاد : بس انا مش حلوه للدرجه يعني يا سيد ده انت اللي طلعت حكايه
انا : ده جسمك اللي حكايه وروايه
نهاد : يالهوي للدرجه دي عاجباك يعني ده انتا في مقام ابني
انا : خلاص نقضيها محاارم بضحك
نهاد : طيب يا بكاش يالا علشان نشتغل بكسوف.



الجزء الثالث

وقفنا لما كنا بنضحك لما قالتلي انتا في مقام ابني قولتلها خلاص نقضيها سكس محاارم لقيتها اتكسفت وقالتلي يلا لقيت وشها احمر قالتلي يلا علشان نخلص اللي ورانا
انا : طيب بس برده جميلة
نهاد : ما تكسنفيش بقي يا واد انت روحت فين كده يا واد غيرك كده وبقيت عسل كده 🙂
انا : بس عندي سؤال أهم دلوقتى
نهاد : أسأل وانجز علشان ورانا شغل بقي
انا : مكنتش متوقع انك عسل كده انتي ليه بتدي انطباع ان طبعك صعب
نهاد : علشان انا خايفه من كلام الناس يقولو دي بتهزر مع اي حد وتبقي سيرتي وحشه علي لسان الناس
وانت ايه اللي غيرك كده بقي!
انا :كلامك معايا اللي استفزني وزعلت من نفسي على اللي عملته معاكي فحبيت اراضيكي
نهاد : طب يالا نشتغل ولا حتعمل حاجه تاني
انا : مدام فيها زعل اكيد مش حعوز ازعلك تاني

اشتغلنا كثير وهيجتني اكثر وانا مش قادر طبعا دخلت الحمام وضربت عشره وارتاحت شويه وعم رمضان نادي عليا
<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : اؤمر يا راجل يا طيب
رمضان : انا سمعت انك ملكش صحاب
انا : ايوه ماليش بس ليه يعني
رمضان : طب ما تعتبرني صديقك من هنا ورايح
انا : خلاص خد رقمي اللي علي واتساب ونكلم
رمضان : زي الفل يا وحش بس برده ما يمنعش انك تيجى برده
انا : مش تقلق يا عم رمضان انا معاك
رمضان : لما ترجع شقتكم اكيد حتنسانا وانا بقيت وحيد مليش صحاب خالص 😭
انا : في ايه بس يا عم الناس مالك وبعدين انا قاعد هنا علي طول اصلا
رمضان :😂😂 كويس جداً خلاص حتعد معانا على طول هنا
ابقي تعالي قعد معايا بقي
انا : بس انا بدور على شغل وبعد الشغل حاجي اقعد معاك لا تقلق
رمضان : انتوا خلصتوا شغل ولا ايه
انا : قربنا نخلص خلاص تعالي استريح في اوضتك بقي
رمضان : يالا بينا يا وحش الوحوش

وصلتوا الأوضه وساعدته يطلع وكله تمام وروحت لنهاد اشوفها خلصت تسيئ ولا لسه رايحلها اتخضيت من كميه الصابون اللي في الأرض والميه مغرقه جسمها والهدوم لازقه على جسمها
من الميه قولتلها كل ده صابون قالتلي بدل ما تساعدني جي تقتطمني راحت رشه عليه ميه بصابون ووقعت عليها وبقت مسخره وزبي كان واقف من منظرها اصلا وشكل طيزها مفتوحه لأن زبي لاقيته في طيزها بسهولة عملت نفسي بحاول اقوم وانزل في طيزها تاني كذا مره لحد ما لقيتها ما بتتكلمش وسمعت منها اه مكتومه عرفت انها مستمتعه قولتلها انا مش عارف اقوم معلش
قالتلي طب انا عارفه بس حاول جامد وما تقلقش أنا مش زعلانه او امسك فيه من قدام علشان تعرف تقوم وانا ما صدقت روحت ماسك بزازها جامد وقاعد كأني بحاول اقوم
وارزع في طيزها وهي مستمعه وتقولي امسك جامد قدام وحاول تقوم قولت ما بدهاش بقي روحت شادد الشورت والبوكسر وبقي زبي قدام طيزها مسكت بزازها جامد وهاتك يا نيك هي بدأ صوتها يعلي وتنادي علي رمضان وبقولها انتي متناكه كبيره روحت شادد الكلوت ونزلت على كسها تفريش
نهاد ( ٥٠سنه خمريه كسها اسود بس مش بيشبع حلمات غامقه وبزازها كبيره جدا)
لقيتها منزله كميه عسل رهيبه قولتها حلو الكلام ده حاولت اقوم واخدها لمكان ناشف وقمت فعلا وبعدت عن الميه روحنا في الصالون كان خلص واتفرش قلعتها الهدوم ومسكتها كلت شفايفها ونزلت اكلت رقبتها لدرجة انها اتعورت مني انا خبرتي من القصص ومكنتش مصدق اللي انا فيه وهي هايجه فشخ نزلت ارضع في بزازها واعض في الحلمه زي ما حسنيه علمتني لحد ما قالتي حرام انا مش قادره
قولتها انزلي مصي زبي يا لبوه نزلت تمص ولا اجدعها شرموطه
وانا مستمتع جدا جدا قولتها كمان يا وسخه كنت حنزل سحبت زبي من بقها بسرعه وفكرت في حاجه تانيه علشان ما انزلش وفعلا روحت بوستها من شفايفها المرمر دي وهجت من البوسه اكتر روحت زققها وفاتح رجليها ونزلت على كسها نيك
فيها وهي تصوت وتقول اه اه يا رمضان زبه حلو اوي احه وجامد أوي مش رحمني يا رمضان كسي مولع تعالي الحس بقي وانا بنيك جامد ولطشتها بالقلم قولتها اخرسي يا وسخه
لقيت نفسي حنزل قولتلها حنزل يا وسخه قالتلي نفسي اشربهم بقى انا شرموطة زبك مسكت زبي قعدت ترضع بافتراه
فيه امممم امممم امممم لحد ما نزل كميه لبن معقولة لقيتها بتقولي احه ده سخن نيك احه بقي ونزلت اكل بزازها الحلوين دول وهي بتقولي كفايه بقي حرام وبتصوت اه مش قادرة روحت بايسها من شفايفها وبلف علشان البس لقيت رمضان على الكرسي بيلعب في زبو جامد ومغمض عنيه قولتلهم دا انا وقعت في حبه شرامييييط مكنتش فاهم هو بيعمل ايه
وسبتهم ومشيت وروحت شقتي استحميت مكلمتش حد خالص وقولتهم معلش اصلي مستعجل وكلمت الراجل اتفقنا على الشغل وكل حاجه تمام واتفقنا نبدأ بعد بكره الشغل
وكله تمام فتحت النت وقولت افهم من حسنيه قبل ما اطلع البيت

<<<< محادثه شات ما بيني وحسنيه >>>>
انا : كسك عامل ايه دلوقتى 😂😂
حسنيه :في واحد فشخه الصبح ونزل
انا : معلش يا قلبي الجيات اكثر
حسنيه : طيب يا خويا لما نشوف بقي
انا : بقولك ايه انا كنت بتفرج علي سكس ولقيت واحد بينيك واحده وجوزها قاعد يلعب في زبو ده ايده
(مردتش افضح عم رمضان علشان مهما يكون معناه هو برده كويس معايا)
حسنيه : ماهو ده الديوث يا حبيبي اللي قولتلك عليه واحد بيعرص على مراته وبيستمتع بكده مش عارفه ايه الخيابه دي
المهم يا واد عملت ايه مع نهاد! 😁
انا : لسه يا ست الكل بس المرادي حاولت معاها كانت بتبعد بس مفيش رد فعل
(مش عارف ليه كدبت عليها ممكن علشان ما تفكرش اني بتكلم علي رمضان مش عارف)
حسنيه : يبقي حتيجي سكه لا تقلق... اه صح روحت كلمت الراجل ولا لا.
انا : روحت طبعا كلمته واتفقت معاه حبدا بعد بكره الشغل
بجد شكرا اوي 💋💋
حسنيه : لا انا عايزه البوسه لايف مليش دعوة 😊
انا : عيوني يا قلبي بس معلش انا مش حقدر انهاردة
اتهديت شغل مع نهاد
حسنيه : ريح يا حبيبي انا معاك على طول لا تقلق

طلعت عند امي وجدتي بتقولي ايه السرمحه دي كلها يا استاذ
كنت فين كده

<<<< محادثه ما بيني وامي وجدتي >>>>
امي : كنت فين بقى حضرتك (بزعيق)
انا : ليه يعني عايزه حاجه في ايه
امي :لطشتني بالقلم لما أسألك رد على قد السؤال
انا : حضرتك ليه 😭بتعامليني كده😭 هو انا ابن حرام
جدتي : بس بقى كفايه اللي بتعمليه ده يا بنتي وخدتني في حضنها وانا بعيط 😭😭
امي : في ايه يا ماما سبيني اربيه علشان يعرف ينطاحني سؤال بسؤال
جدتي : طب بصي بقي لو ضربتيه تاني حيكون رد فعلي عنيف جدا عليكي سامعه ولا لا
امي : في ايه يا ماما ما تسبيني اربي ابني براحتي مالك يا ماما وعلى فكرة ده كده مش حينفع يقعد معاكي ده حيجي معايا
انا : ازاي يعني والراجل اتفقت معاه الشغل ده بقي
امي : شغل هههههههه انا كنت بهاودك وبعدين روحله وقوله معلش محصلش نصيب
جدتي : ومين قالك انه حيقعد معاكي اصلا مش كفايه اللي هوا فيه
روح يا حبيبي ريح شويه شكلك تعبان !
أمي : بس انا لسه ما خلصتش كلام معاه يا ماما
جدتي معلش يا بنتي بعد ازنك خليه يدخل دلوقتي لحد ما تهدي شويه

دخلت اريح شويه ومقروف من اللي حصل وحالتي زي الزفت
من المعاملة الزفت بتاعت امي ومش طايق حد خالص قولت
اشغل نفسي بأي حاجه في التلفون احاول انسي شوية
فتحت التلفون لقيت رمضان مكلمني على الواتس يامه
وسايب رسائل وبيقولي يا علي انا مش انسان وحش و****
بس ممكن تيجيلي علشان اشرحلك كل حاجة واحنا اسفين
ليك جدا بس اسمعني الأول روحت مكلمه علي الشات

<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : خير يا اللي لبستني العمه ومراتك الوسخه عامله عليا شريفه وبتضربني بالقلم
رمضان : طيب ما تزعلش وقولي ايه اللي يرضيك
انا : انتا وذوقك بقي انا خدت قلم خدامين تعرف لو عملت اي رد فعل تاني حقها وكل حاجه
رمضان : طب ممكن تيجي نتكلم طيب وش لوش يكون أفضل بكثير
انا : مش حينفع دلوقتى للأسف ممكن بكره
رمضان : ليه هو في حاجة طيب عندكوا
انا : العادي يعني بس امي متعصبه شويه
رمضان : دي محلوله المهم انت ايه ممكن تتنازل وتيجي
انا : مفهاش حاجه لو جاتلك وفهمت (مراتك مهلبيه وتستاهل)
و كمان اعرف حتعوضني ازاي
رمضان : طيب احنا حنحل موضوع امك بقى

شويه لقيت الباب بيخبط وانا ولا اتحركت من مكاني جدتي فتحت وانا سامع من جوه ناهد بتقولها ممكن علي يعمل حاجة معايا جدتي قالتها ماشي بس ليه طلب معلش خليه يبات عندكوا راحت نهاد ضحكت وقالت بس كده ده في عنيه

امي :هو ايه اللي يبات ده ماهو ده اللي ناقص
جدتي : هو في ايه انتي ايه كفايه خوف وعصبيه على مافيش
نهاد : اظاهر انها عصبيه جدا انا ممكن امشي لو حتضايقي
طلعت انا من الأوضه عامل كأني مش عارف حاجه
انا : هو في ايه كل شويه صوت عالي وزعيق انا بقيت مش قادر استحمل انا سايب البيت وغاير في داهية بس مادوريش عليا بقى علشان مش حتلاقيني
جدتي : عاجبك كده بقى شوفتي وصلتي الولا لأيه
نهاد : اهدي بس يا حبيبي وتعالي قعد عندي
جدتي : وبات عندهم لحد ما تهدي خالص
ماما : المفروض اني اوافق يعني على كل ده يعني
خش يا زفت جوه مفيش حد عندنا يسيب البيت (وماسكه ايدي)
انا : روحت زاقق ايديها جامد وقولتلها انا غاير في داهية من هنا علشان ترتاحي
روحت زقت جدتي ونهاد وعامل مقموص ونزلت الشارع شويه

لقيت رمضان بيقولي انت فين كل ده ونهاد فين انتوا اغتصبتوها ولا ايه😂😂 انا كنت قاعد تحت العمارة
لقيت جدتي نازله ومعاها نهاد وبتقولي معلش يا حبيبي حقك عليا خليك اقعد عند طنط نهاد شويه عقبال ما تهدي ومعلش يا نهاد حنتقل عليكي شويه خليه يبات عندكوا انهاردة .. نهاد ردت عليها وقالت ده رمضان حيفرح اوي اوي راحت مسكاني من ايدي وطلعت عند رمضان

دخلت بيت رمضان مقشر ومغموم
رمضان : مالك يا وحش الوحوش في ايه بس
نهاد : اصله شد مع والدته شويه يا خويا
رمضان :خلاص ايه رأيك نفرفشوا شويه
نهاد : نفرفشوا ازاي يا خويا يعني
رمضان : فتحي مخك معانا امال هاتي الشيشة والحاجة جنبي ودلعينا برقصك

جابت معسل وولعه وهو راح جاب حته حشيش وكسرها حتت صغيره (قرصها) وحطها علي المعسل وحط ولعه ونهاد شغلت اغاني ورقصت ورمضان بيقولي اشرب يا وحش قوتله مش بشرب ومتحاولش علشان مش حشرب قالي طب جربها لو وحشه خلاص قولتله ماشي وخد نفس واحد واتولت يا معلم ده ايه ده في تنميل في دماغي واقعد اكح كثير اوي بس مستمع مع رقص نهاد ونسيت امي بمشاكلها وبدأت ارقص مع نهاد وقاعد اتحرش بيها لقيتها خدت نفس وترقص جامد
واحه على الرقاصه الشرموطه دي وبتحاول تقلع علشان ترقص ملط راح رمضان قالي خد نفس مرضتش ازعله وبلف لقيت نهاد ملط وبترقص روحت مسكت بزازها الكبيرة وقعدت افعص جامد وارقص روحت قلعت البنطلون وهي قلعتني التيشرت ورمضان بدأ يلعب في زبو و نزلت تمص زبو وهي بترقص روحت رشقت زبي في طيزها وهي بتمص زب رمضان
وهي بدات توووح ووووح جامد راحت باسته جامد وهي بتتناك مني ورمضان ماسك بزازها قاعد يفعص راح ساب بقها
ونزل يرضع بزازها وانا هاريها من ورا وهي بتصوت حبيت اجرب الشتيمه معاها ضربتها عل طيزها جامد وقولتلها اطلعي علي السرير يا لبوه لقيتها فرحانه ورمضان بيقولها يا شرموطه اسمعي الكلام وركبت فوقها وهي بتوحوح مني ورمضان منسجم وانا فاشخ كسها واظاهر ان الحشيش بيخليني أطول ولا ايه مش عارف طلبت معايا الحس عسل كسها روحت طلعت زبي وبوستها ونزلت على كسها بعبصه ودعك لحد ما نزل عسل نزلت لحست وفضلت الاعب كسها بلساني وهي كل اللي عليها يا مفتري حرام ااااه ااااه نار مش قادرة رمضان حبيبي قوله يدخل زبه انا مش قادرة قولتلها اخرسي بقى وروحت قايم ومسكت زبي بلفه علي كسها من بره وهي مش قادره وبتصوت انت بتعمل ايه انا مش قادره فقولت لرمضان يبوسها علشان ما تصوتش ودخلت زبي في كسها جامد اوي ورمضان سابها وفضل يدعك في زبه لحد ما نزلت في كسها قالتلي احه بقي انت ايه مش بنئادم 😂😂انا اتفشخت
وانا حنام دلوقتى 😂😂
قولتها تنامي مفيش نوم الا لما افهم يا بنت الوسخه كل حاجه
راحت قالتلي ممكن نرتاح شويه طيب واحنا نفهمك كل حاجه
جميله ياريت بقي يشخ جوه طيازهم علشان يزلهم
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85
عايز واحده اريح طيزها
 
  • عجبني
التفاعلات: Mona Bebo
كمل باقى القصه
 
بداية حلوة جدا كمل
 
رووووعة كمل
 
ايه يا وحش الوحوش القصة مش حتكمل ولا ايه ؟
 
في تكمله ولا ايه ياغالي..؟
 
عايز انيك حسنية
 
عاش يجميل
انا شاب عادي جدا (أسمي : علي . اسم امي :سوزي ولقبها
ام علي. اسم جدتي : عنايات ولقبها ام سعيد عايش مع أمي بس بعد ما ابويا توفي في حادثه وانا عندي ٤ سنين كان مقفول عليا جدا وكنت بكسف من خيالي كان عمري وقت القصه كان ١٧ سنه



الحكايه بدأت لما كنا عند جدتي وكنا بنقعد كتير هناك وكنت بلعب في الشارع لوحدي علشان ان طبعي انطوائي جدا وده بسبب التربيه اللي امي ربتهالي
المهم وانا بلعب لقيت جاره جدتي بتنادي عليه طلعتلها


بعد ما طلعتلها فلقيت انها لوحدها فكنت خايف اخش علشان انا سمعت ان كده غلط كبير
جاره جدتي (مدام حسنيه جميلة جداً بيضه وبزازها جباره هي في الاربيعنات من عمرها جوزها لما عرف انها مش بتخلف سافر وسبها بس ما طلقهاش) ده كل اللي اعرفه مؤقتا


حسنيه : مالك يا منيل ما تخش في ايه
انا : (بكل غشامه) ما ينفعش يا ابله حضرتك لوحدك
حسنيه :(ضحكه بمرقعه) خش خش بلاش خيابه قال ما ينفعش قال انا لو كنت بخلف كنت خلفت شحط زيك
انا : طب وحضرتك ناديتني ليه
حسنيه : مالك يا منيل انت في ايه
انا : خايف امي تضربني علشان هي قالتلي لو عرفت انك دخلت شقه واحده لوحديها حضربك
وهي ممكن تشوفني او حد يقولها وتضربني
حسنيه : متخافش انت حتساعدني بس في شيل الانبوبة الأستبن اللي في البلكونة علشان الأنبوبه خلصت وحتمشي على طول ( يا خرابي على الرجاله)
انا : بس والنبي متقولي لأمي حاجه
حسنيه : متخافش يا منيل انت علي طول خايف كده
صحيح قولي يا منيل انت عارف ليه امك قالتلك كده
انا :ما ردتيش تقولي قالتلي بكره تعرف
حسنيه : ضحكه جامده بعلوقيه
انا : (اتوترت جامد) حسيت اني عبيط كده وقولتلها هو في ايه يا طنط هو انا لازم ابقى عارف كل حاجه
حسنيه : لا بس مش بتتكلم مع صحابك في المدرسه
انا : مليش صحاب خالص امي قالتلي حيبوظوك بلاش صحاب السوء دول
حسنيه : خلاص تيجي نتفق اتفاق بس متقولش لامك حاجه
انا : اتفاق ايه يا طنط ده بالظبط
حسنيه :اولا : بلاش طنط دي مسمعهاش منك انا اسمي سوسو
ثانيا : حتبقي صديقي تحكي كل حاجه مضايقك وانا ححكيلك كل حاجه مضايقاني
ثالثا : حعرفك اي حاجه اللي في سنك ينفع يعرفها بس في حدود الأدب
فكر ورد عليا بكره وانزل لأمك وشكراً على المساعده يا واد


انا نزلت وبفكر في كلام حسنيه( دي مش حتضرني بالعكس دي حتساعدني اني مبقاش اهبل) حوافق طبعا دي جتلي من السما


نزلت عند امي وجدتي وانا سرحان وهي بتزعق وانا مش معاها
امي : مالك يا زفت الطين انت كنت فين انشاء **** كده
انا : كنت بلعب في الشارع ليه
امي : بدور عليك عشان الأكل يا فالح
جدتي : بالراحه على الواد شويه يا بنتي
امي : ده ما ينفعش معاه غير كده يا أمي علشان ما يبوظش
جدتي : كل حاجه بالمعقول كويسه يا بنتي
امي : **** يسهل يا ماما
انا : في سري ( نفسي اعرف انتي بتعامليني كده ليه بقي هو انا عدوك انا لازم اوافق علي عرض طنط حسنيه) فين الاكل ده يا ماما انا اصلا جعان
ماما : حقطعلك نفسي يعني ده ايه ده (بزعيق)
جدتي : مفيش فايدة 😂😂 بالراحه يا بنتي شويه
جدتي قالتلي ثواني يا حبيبي الأكل يبقي جاهز


اكلت ومليت بطني زي ما ماما بتقولي كل شوية ونمت شويه طبعا بعد الاكل
صحيت علي صوت امي بصوت عالي (كانت بتتعارك مع جاره جدتي اللي في وشهم بسبب فلوس جمعيه)


نهاد جاره جدتي (ست محترمه جدا قمحاويه جسمها مظبوط تقريبا عندها ٥٠ سنه)

جدتي : (بزعيق) في ايه يا بنتي فرجتي علينا الناس
امي : قال ايه بتقولي حتاجل دفع الجمعيه شويه
جدتي : (بنرفزه) وفيها ايه يعني مش حتاكلهم يعني وبعدين الست محترمه ماقبلش تعامليها كده
امي : انا متفقه مع ناس علي ميعاد وانا بحترم مواعيدي مش زيها
نهاد : وانا اعملك ايه يعني الناس مزنوقه انا اول مره اشوف حد بيكلم حد بيساعده كده شوفي دفعتي كام وحدهملك
واطلعي بره الجمعيه هي ناقصه مشاكل
جدتي : لا معلش انا اللي حتحط قدامك ملكيش دعوه بيها
نهاد :علشان خاطرك يا ام سعيد و****
امي: لسه حتكلم راحت جدتي زقاها جوه وقالتلها اخرسي
جدتي لجارتها :ما تزعليش يا حبيبتي انتي معرفه قديمه وحبيبتنا ولطفت الجو معاها شويه وقفلت الباب


<<<<< حوار بين جدتي وامي >>>>>
جدتي : في ايه يا زفته مالك في ايه بقي
امي : انا مرتبطه بمواعيد اقساط بضمان الشقه وبدفع للبنك على طول ومش عارفه اعمل ايه
جدتي : تروحي شايطه في الست وهي ايه زنبها يعني
امي : مش عارفه و**** غصب عني وربنا بس الحياه صعبه اوي يا ماما
جدتي : ما تكرهيش حد فيكي يا بنتي بقي وتعملي اللي حقوله من غير اعتراض
امي : حاضر يا أمه قولي ايه اللي يرضيكي وانا حعمله
جدتي : هو انتي عليكي كام بالظبط
امي : القسط ٢٠٠٠ جنيه على ١١ شهر قسط ثلاجه الجديده
جدتي : انا حدهملك عقبال ما تقبضي الجمعيه المهم تخشي علي ناهد تراضيها بكلمتين وتعتذري على كل اللي عملتيه
امي : حاضر يا امه لما تهدي شويه طيب علي الاقل
جدتي : ماشي لما نشوف بقي (خليك ورا الكداب لحد باب الضار)
قومت من علي السرير قومت اغسل وشي واعملهم دور شاي عملت الشاي وقعدت معاهم شويه وكالعاده امي بتهزقني على اي حاجة المهم اخاف من الصوت العالي
وانا قاعد افكر في كلام حسنيه لقيتها حتبقى احن من امي عليا علي الاقل حعرف اتكلم معاها مش كل ما افكر احكي حاجه الاقيني بيتزعقلي عليها
جدتي قالتلي سيب امك دلوقتى علشان هي متعصبه
قولتها انا نازل احسن من كل ده نزلت شويه الشارع وطلعت لحسنيه


ضربت جرس الباب وهي بصت من العين السحريه لقتني راحت فاتحه روحت داخل على طول

<<<<<حوار بيني وبين حسنيه. >>>>>
حسنيه : عامل ايه علي مالك كده بتنهج ليه المهم فكرت في اللي قولتلك عليه
انا : عندك ميه ساقعه الاول بس علشان عطشان جدا
حسنيه : اه في يا حبيبي ثواني بس
انا : شكرا جدا يا طنط حسنيه كنت عطشان خالص
حسنيه :طنط يبقي مش موافق طبعا 😒 عادي انا اتعودت على الفراغ في حياتي
انا : ليه بتقولى كده انا قولت حاجه لسه
حسنيه : الجواب باين من عنوانه يا خويا حستني ايه تاني
انا : لا طبعا انتي فهمتي غلط جدا
حسنيه : امال ايه الصح بقى ان شاء **** (بضحكه سخريه)
انا : موافق علي عرضك ليه بس صعب في الأول عقبال ما اتعود ما قولش يا طنط حسنيه
حسنيه : وحتتعود امته ان شاء **** كده انا عايزاك تكسر الخوف والكسوف اللي انت فيه ده ولازم تنسي الكسوف معايا مؤقتا يالا قول ورايا انتى اسمك سوسو قولها كتير
انا :حاضر وقعدت اكررها يامه اوي زي الأهبل
حسنيه : وتاني حاجه قول اللي في قلبك على طول واللي مزعلك علي طول ماشي
انا : انا كل اللي مضايقني معامله امي ليه 😥😥
حسنيه : بص بقي انا عايز افهمك حاجه ( اي ست بتبقى مجوزة وجوزها يسيبها زي امك بتبقي عصبية بسبب اشتياقها للجنس)
انا : طب ما انتي مش عصبيه اهو
حسنيه :ممكن علشان انت مش قاعد معايا على طول متعرفش
انا عامله ازاي في حياتي
انا : صحيح وايه هو الجنس ده بقي يا سوسو
حسنيه :يالهوى انت ميح خالص كده بص بقى انت عندك نت في موبايلك
انا : قولتها لا بس حعمل باقه
حسنيه : اعملها وسجل رقمي علشان اكلمك واتس واقولك تعمل ايه بالظبط
ونكلم على الواتس احسن ما حد يتكلم علينا
انا : حاضر وسجلت رقمها ونزلت اشحن وعملت باقه نت
وسجلت حسنيه وكلمتها علي الشات


انا : عامله ايه يا سوسو
حسنيه : انت لحقت تعمل باقه يا علي
انا : اه نزلت على طول عملتها
حسنيه :جدع يا علي بقولك ايه انا عايزك تتعرف علي شباب قريبين من سنك بلاش الوحده اللي انت فيها
انا : بس ماما حتزعق علشان هي قبل كده قالتلي لا
حسنيه : قولها انك عايز تنزل شغل واتعرف على ناس بحجه الشغل
انا : وتفتكري حتوافق بسهولة كده
حسنيه : زن عليها كل شويه لحد ما توافق
وبقولك كمان في موقع اسمه نسوانجي سجل فيه وخش اتكلم مع ناس واقراه قصص بلاش تعيش وحيد الوحده صعبه اوي
انا : حاضر يا سوسو انتى تأمري
حسنيه : انا بعمل كده علشانك يا حبيبي

لقيتها سكتت روحت دورت في جوجل على موقع نسوانجي لقيته وسجلت فيه وقعدت اقلب لقيت قصص سكس روحت داخل ولقيت حاجات غريبه وكتيره قولت لما اطلع بقي ادور براحتي روحت طلعت على جدتي وأمي قولت بدل بهدله الشارع
اطلع قعد فوق بكرامتي علشان ابقى كمان براحتي وانا بقرا طلعت وقعدت على الكنبة لقيت جدتي جايه بتقولي ممكن اكلمك شويه قولتلها انتي تأمريني يا ست الكل

<<<<<محادثه بيني انا وجدتي >>>>>
انا :اؤمريني يا ست الكل
جدتي : بس توعدني ما تزعلش ياحبيبي
انا : انا كده حقلق يا ام سعيد 😁 في ايه
جدتي : امك جالها عريس وهي وافقت عليه ومنتظرين موافقتك
انا : هههههههه هي شايفاني اصلا بس مش وقته
جدتي : امك بتحبك جدا اصلا بس هي عصبية شويه علشان زعلانه ان أبوك مات وبتقعد تقول انا فقر
انا : ( ساعتها افتكرت كلام حسنيه) ماشي يا جدتي انا موافق بشرط
جدتي :(باستغراب) ايه هو الشرط بقى ان شاء **** 😏
انا : اقعد معاكي هنا مش هناك (وافتكرت طلب حسنيه) وقولتلها وانزل اشتغل في اجازتي
جدتي : تشتغل ايه يعنى في حاجه في بالك يعني
انا : قولتلها اي حاجه بس توافق على المبدأ
جدتي : حاجة تانية يا سيدي طلباتك سهله جداً
انا : بيتهيألك بس و****.

انا روحت كلمت حسنيه على الواتس وانا فرحان

<<<<<.محادثه شات مع حسنيه >>>>>
انا : حكيت لها كل حاجه بالتفصيل وححستها ان كلامها ليا كان فعلا مهم

حسنيه : قالتلي شاطر يواد وحبعتلك مكافأة علشان سمعت الكلام راحت بعتت صوره ليها ملط وسابتها دقيقه وشالتها
انا : ايده ده في حاجه وقفت عندي قالتلي اسمه زبك بقى ايه رأيك في جسمي قولتلها جميل اوي اوي انا زبي واقف اوي حدعكه في الحمام علشان ارتاح
حسنيه : اسمها حضرب عشره وحتتخيل مين وانت في الحمام
انا : حتخيل جسمك قدامي وببوسك في كل حته فيه
حسنيه : ينيلك هو ده اللي تعرفه انا حبعتلك صوره كمان بس بشرط تبعتلي صوره زبك باللبن
انا : ياريت انت جسمك حلو اوي بس الشرط صعب عليا،😂
حسنيه : احنا قولنا ايه بقي مش قولتلك انسي الكسوف معايا
انا :اه قولتي وححاول طب ابعتي صوره ووعد حبعتلك
حسنيه : تبعتلي ايه
انا :زبي وهو بينزل لبن
حسنيه : بعتت صوره كسها وهي شغاله دعك
انا : ايده بقى انشاء **** انتى ايه اللي بعتاه ده
حسنيه : ده اللي بيدخل في الزب عند الست واسمه كس
ولما يدخل فيه يبقي كده انت بتنيك
انا :حلو الكلام ده وانا عمال اضرب عشره لقيتها بعتالي كسها تاني وبتقولي يالا بقي مش قادره يالا دخلوووه ااااه ااااه
نطرت لبني وانا مش فاهمها بس بستنتج انها بتتخيل كنت بصور فيديو وانا بضرب عشره بعتهولها
حسنيه : احوووووه بص انت عملت فيا ايه لقيتها بتتصل فيديو وجايبها كسها مليان عسل بتقول انا مش قادره حرام عليك
انا :نزلت الكاميرا علي زبي وقعدت ادعك فيه تاني ولقتها بتدعك بزازها راحت عضت الحلمه بتاعتها ومسكت كسها وبتدعك جامد
حسنيه : قالتلي ايه رأيك في جسمي يا حبيبي يالا ياعلي دخلوه جامد وبتصوت جامد

هي نزلت وانا نزلت من الهياج عليها و دخلت استحميت وطالع فرحان وندمان بس الأحساس اني بنيكها جميل اوي خاصه وهي بتصوت
وفرحان بالحاجة اللي اتعلمتها دي لانها جميلة
وطلعت من الحمام بغنى وجدتي شايفاني فرحان وامي قعده جنبها فبتقولي ايه الفرحة دي كلها قالت لازم يفرح يا ماما هو يطول يقعد معاكي على طول
ده حتي حتلاقيه معلق كهارب بكره في البلكونة 😂

<<<<<.محادثة ما بيني انا وجدتي وامي >>>>>
انا : افهم من كلامك ان في موافقه علي كله
جدتي : مش كله يا حبيبي الشغل لا
امي : انا شايفه انك مش محتاج شغل يا حبيبي
انا : وانا شايف انك مش محتاجه الجواز
امي (بعصبيه) انت بتهددني يعني على فكرة وافقت ولا لا حجوز برضو
انا : عادي خالص انتي حره وانا حر لما تلاقيه طفش بسببي
جدتي : وحتعانده في بعض كثير كده وانتي فيها ايه لما يشتغل انتي خايفه يتخطف يا اختي في ايه يا بنتي
انا : **** يخليكي يا ستي يا حبيبتي انتي اللي ليه وحياه عنيه
جدتي : يالا يا واد انت بطل بكش واعملنا كوبايتين شاي واتخرص شويه بقى 😄
انا : حاضر يا عسل العيله 😍😍
ماما : وانا بقيت خلاص البومه بتاعتك شكراً
انا : انا اقدر انتي الخير والبركة يا ست الكل

عملتهم شاي ودخلت الأوضه قعدت مع نفسي فكرت افتح موقع نسوانجي ده اشوف في ايه
وفتحت الموقع واتصدمت قولت ايه العالم اتكلمت مع ناس كتير واتفرجت على صور فاجره جدا
بس اكثر حاجه شدتني هي القصص قصص كثيره وجميلة



الجزء الثاني

وقفنا لما فتحت موقع نسوانجي وانبهرت بالقصص اللي موجوده
قعدت مع نفسي في الأوضه قعدت اقرا في القصص واتعلمت حاجات كثير منها خاصه اني الثقافه الجنسيه عندي 0 فقررت استمر في القرايه لحد ما اتعلم اكثر لحد ما أفهم الحياه دي
من جمال الموقع شدني في القرايه ونمت على نفسي وانا بقرا القصص وصحيت لقيت جدتي قدامي مبتسمة وبتقولي صباح الخير

<<<<في الصباح (محادثه ما بيني انا وجدتي) . >>>>
جدتي :صباح الخير
انا : صباح الفل يا قمر... شكلك مستنياني في حاجه ولا ايه
جدتي :اه يا حبيبي مستنياك تصحى.... خير بأذن **** يا غالي
انا : شكل الموضوع مش قليل ثواني اغسل وشي واجيلك
جدتي : وانا مستنياك يا حبيبي
انا : خير يا ام سعيد اؤمريني أمر
جدتي : بص يا حبيبي الراجل اللي حيجوز امك جي بكره وعايزاك تقعد معاه
انا : اعمل ايه يعني انا مش فاهم حاجه
جدتي : **** يسامحك يا بنتي علي التربية دي لأبنك
بص يا حبيبي مينفعش الراجل يجي يقعد معانا من غيرك المفروض يعني انك راجلنا يعني تقعد واتكلم مع الراجل وحيطلب منك ايد امك
انا : وحيعمل ايه بالأيد بس
جدتي :(ضحك بهستريه) انت بتهزر ولا بتتكلم بجد
انا : بتكلم بجد و****
جدتي : احيه انت حتى مش بتتفرج علي التلفزيون
انا : لا خالص ده من الممنوعات
جدتي : (يالهوي يا بنتي) حيطلب ايد امك يعني يجوزها
انا : لا بجد 😃ده انا عبيط خالص خلاص طيب مش حتبقوا اعدين معايا
جدتي : متقلقش يا حبيبي احنا جنبك
انا : هي امي فين صحيح
جدتي : بتراضي طنط نهاد علشان زعلتها أمبارح

قولت في نفسي انزل ادور على شغل مدام هما وافقوا دي فرصه بالنسبالى قولت اصبح على صديقتي ومعلمتي حسنيه

<<<<< شات ما بيني انا وحسنيه >>>>>
انا : صباح الفل يا جميل عامله ايه
حسنيه : مش تكلمني انا زعلانه منك
انا :ليه بس يا جميل
حسنيه :امبارح من بعد ما بعت صورتي وانت اختفيت
انا : هههههههه لا مش قصدي خالص بس اندمجت في القصص بتاعت الموقع
حسنيه : واتعلمت ايه بقي
انا : اتعلمت حاجات كتير في الجنس ودخلت على الصور يالهوي ايده بس انا عايز أسألك سؤال
يعني ايه محاارم ودياثه ومتحرر
حسنيه : بص المحاارم هم الأهل من درجه اولى ومحرمين عليك زي مثلا العمه والخاله والجده والأم والأخت وحماتك مستقبلا
اما الديوث يعني عدم الغيره على الاهل ومعناها برده معرص او خول بيعد مثلا يتفرج على مراته ومحارمه بيتناكوا عادي

اما المتحرر ده بقي معرص شيك شويه وقريب من الديوث شويه
والثلاثه وحشين جدا جدا
انا : ليه يعني ممكن أفهم طيب
حسنيه : علشان لو الثقه اتهزت عمرها ما حتبقي زي الأول ده غير احساس ترابط الأهل حيضيع بلاش تفكر في حد من اهلك
انت حتعمل ايه انهارده
انا :حنزل ادور علي شغل بس
حسنيه :انت رايح تدور على شغل في حاجه معينة ولا أي حاجة
انا : أي حاجة طبعا هو انا حتأمر
حسنيه : طيب استنى ثواني كده وسكتت

فضلت قاعد مستني حسنيه علي الشات لقيتها اتاخرت ولقيت امي جت من عند الجيران ولسه حتحكي لجدتي روحت دخلت قولتلها عامله ايه عروسه اوعي تطفشيه بعصبيتك 😂😂
واقعدنا نضحك شويه وفضلت قاعد ساكت لقيت جدتي سألت أمي على اللي حصل مع جارتها ناهد

<<<< .محادثة بين امي وجدتي >>>>
جدتي : عملتي ايه مع الوليه
ماما : صالحتها ورضيتها بس المره بت الوسخه بتتشرط عليا
جدتي :ليه بتتشرط بتقول ايه يعنى دي ست محترمه
ماما : قال ايه بتقولي في الأول ابنك فاضي قولتها اه ليه يعني
قالتلي انا مسامحاكي بس ابعتي ابنك يروق معايا شويه
علشان انا مش قادره و**** وايدي بأيده
(انا سمعت كده اضايقت مشوار خره بالنسبه ليا وتعب علي الفاضي)
جدتي : وفيها ايه يعني دي ست محترمه أوي وجوزها معاها في الشقه
ماما : يا خوفي يا خوفي
جدتي : خايفه ليه هو بنت في ايه صدقي هو عنده حق بقي ده لازم يشتغل
ماما : هو حرام اخاف على ابني يعني
جدتي : في فرق ما بين تربية ولد وتربيه بنت راحت نادت عليا
انا : في ايه يا تاتا عايزه حاجه..العروسه مزعلاكي في حاجه 😂😂
امي : انت حتتمسخر بيه يا واد 😔
جدتي : سيبكوا من الهبل ده انتوا الاثنين بص يا سيد حتروح عند طنط نهاد عايزاك تساعدها شويه
(عملت نفسي مش فاهم حاجة طبعا)
انا : معلش سرحت شويه في التلفون اساعدها ازاي يعني هي مش قادره تمشي يعني
جدتي : لا يا حبيبي انت عارف ان طنط نهاد كبرت وجوزها في السرير على طول علشان مريض وهي مش بتخلف وهي عايزاك تساعدها في شيل حاجه كده ولا كده
انا : حاضر يا ستي حعمل اللي انتي عايزاه

لقيت كلام من حسنيه على الشات قولت اشوف عملت ايه
بنت الوسخه دي ( الكلام الجرئ كله مع نفسي)
<<<< انا وحسنيه في الشات >>>>
حسنيه؛ : روحت فين يا واد
انا : عملتي ايه يا ست الكل عملتي حاجه في موضوع الشغل
حسنيه : لقيتلك شغل في سوبر ماركت حتوصل طلبات معلش
انا : هو انا لاقي... اي حاجه طبعا
حسنيه : خد رقمه وكلمه واتفق معاه على كل حاجه
انا : طيب شكراً يا ست الكل
حسنيه : مالك يا واد مش مظبوط ليه ايه زبك بياكلك ولا ايه
انا : اصل ستي صدرتني اروح اساعد نهاد جارتها شويه
حسنيه : وزعلان ليه يعني
انا : اصلها ست رخمه ولا انتي شايفه ايه
حسنيه : شايفه انها ست محترمه وعلقه ومحرومه من النيك بس كل حاجه بتيجي بالهداوه
انا : اعمل ايه يعني
حسنيه : يعني هيجها انهاردة ولو لقيت رد فعل نيكها لو ملقتش يبقي الصبر حلو
انا : طيب ماشي انا حروحلها بقى
حسنيه : وطمني يا واد

قفلت وروحت لطنط نهاد سلمت عليها سلمت على جوزها عم رمضان وقالي معلش يا حبيبي حنتعبك اصل طنط نهاد تعبانه شويه قولتله انتوا تأمروا انا حروحلها بقى

<<<< محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : طلعت نديت عليها وروحتلها
نهاد :تعالي يا سيد انا هنا في الصالون
انا : روحتلها ( لقيتها مشمره نص العبايه وراكها بينين وحلويات) قولتلها حننزل البحر ولا ايه 😂 😂
نهاد : علشان ابقي براحتي وانت زي ابني اللي مخلتفهوش
وعلشان اثبتلك ثوانى حجيبلك شورت بتاع ابن اختي هو قدك
انا : قولتلها ماشي وراحت ورجعت بالشورت
نهاد : روح البسه وخليك براحتك كده يواد وانا حبدأ
انا : روحت لعم رمضان وحطيت البنطلون عنده ولبست الشورت
رمضان :والتيشيرت كمان يواد ولا بتتكسف
انا : ما يصحش برده يا حاج رمضان
رمضان : ليه يعني علشان طنط نهاد يعني 😂 😂 يا حبيبي انت في مقام ابننا وبعدين احنا عارفين أخلاقك كويس
نهاد (بصوت عالي) ما تيجي ياسيد بقى
رمضان :روحلها لتاكلنا بقى 😂😂
انا : 😂😂 وحتسبيني لوحدي 😄😄
رمضان :مليش دعوه يا عم بقي 😂 😂
انا : انا حروح لاتبهدل بقى 😂😂
نهاد : ايه كل ده يا سيد كل ده تأخير يالا طيب بقي

ووطت تكنس تحت الكرسي وياريتها ما وطت شوفت اندر ابيض منقط بس سيبك انت ايه الطيز المهلبية دي واتعدلت تاني وانا صباح الهيجان عليها احه بقي زاد الطين بله لقتها بتقلع العبايه وبتقولي مش عارف اشتغل وانا متنح في جسمها
وزبي وقف حديده خدت بالها وبتقولي اعدل نفسك يا واد وعيب كده انا مش حلوه للدرجة يعني علشان تعمل كده عيب
قولتها غصب عني و**** ياطنط انتي اللي جميله ووشي في الارض مش قادر احط عيني في عنيها من الكسوف
قعدت تضحك كده بسخريه قالتلي ومالك مكسوف ليه كده
(زعلت من نفسي اوي ساعتها) وقالتلي انا لو قلعت خالص ولا حتعمل حاجه بالكسوف ده وقعدت تضحك عليا لحد ما عرق الرجولة طلع قولتلها طب تيجي نشوف (بعصبيه كده) قالتلي يالا ننضف احسن اهو علي الاقل بتنضف كويس (ضحكه وسخه جدا) راحت لفت علشان تكمل تنضيف روحت طلعت زبي وبغشامه في طيزها
لقتها بعدت عني ولفت ادتني حته قلم المفروض اي حد مكاني حيغتصبها طبعا بس انا بقى غير
روحت علشان اغير هدومي وامشي زي خبيتها لقيت عم رمضان

رمضان :مالك يا واد انت في ايه
انا : مفيش حاجه يا حج نسيت اني ورايا مشوار مهم
رمضان : بينادي على نهاد وبيقولها ايه اللي حصل
( روحت رديت بسرعه قبل ما نهاد تتكلم)
انا : مفيش حاجه و**** يا حج انتا ليه مش مصدق اني نسيت مشوار مهم ورايا
نهاد : مفيش حاجه يارمضان هوا حيروح المشوار ويجي تاني احنا لسه ما خلصناش شغل

ونزلت من عندها كلمت حسنيه بسرعه علشان احكيلها على اللي حصل
<<<< محادثه ما بيني انا وحسنيه>>>>
انا : فينك يا حسنيه
حسنيه : خير في ايه يا واد
انا :ممكن اطلعلك
حسنيه اتفضل بس ما تتعودش عل كده 😂 😂

طلعت لحسنيه ووشي مخطوف وخايف ومش عارف اعمل ايه وحكتلها كل اللي حصل بالتفصيل

حسنيه :اولا انت غشيم علشان كده ضربتك ثانيا انت مش بتتفرج علي سكس شوفت حد بيدخله علي طول كده
بلاش العربيه في حد بيركبها من غير ما يسخن المتور
انا : لا طبعا
حسنيه : اهو احنا زي العربيه عايزين حد يسخن الجو الأول
انا : ازاي يعني
حسنيه : مش بتتفرج علي سكس وبتقرا قصص وبتقولي فهمت... بتشتغلني ماشي يا واد

بص انا حساعدك بس مش كل شويه تنطلي 😂
بص سيبك من كل اللي فهمته راحت قلعة الجلابية اللي لابساها وبقت بالسنتيانه والكلوت بص بقي في فرق بين واحده عارفه
انها حتتناك وواحده مش عارفه خلينا بالعارفه اقلع هدومك الأول في الأول كلام حلو مع تحسيس في الرقبه براحه وبعدين تبوسها وتدعك كسها بالجامد اوي نفذ اللي بقوله عليا روحت ماسكها من رقبتها وهاتك يا تحسيس وكلام جميل لقتها غمضت عنيها روحت ماسك شفايفها ونازل فيها مص وهي كانت بتبوسني بضمير وفضلت ادعك في كسها من علي الكلوت لحد ما لقيته مبلول
فقامت قلعت السنتيانه والكلوت ببص كده وفضلت مصدوم من جمال الحلمه الوردي مع بياض جسمها فؤجئت بكسها الزهري قالتلي بوس المرادي وادعك بزازي جامد وبعد كده ارضعهم جامد برضع بتقولي عض يا واد
انا اعد امص واعض وهي بتلعب في كسها لحد ما جابتهم قالتلي هات زبك وحطه ما بين بزازي قعدت ادعك لحد ما نزلت وغرقت الدنيا قالتلي لا حاول تمسك نفسك شويه قالتلي حنعمل وضع اسمه69 انت تلحس كسي وانا امص زبك قولتلها لا ده قرف
قولتها لو انتي عايزه تمصي مصي لكن انا لا لقتها نزلت تمص في زبي وفرحانه وانا حسيت احساس جميل جدا لحد ما وقف
تاني وقالتلي عارف البعبوص قولتلها اه بص بقى حتبعبص كسي جامد بس كتير بدات ابعبص جامد لقتها شخرت مره واحده وقعدت تقولي كمان اااه اااه اااه مش قادره كفاية كده بقي (بتتكلم وهي مش قادره تتكلم) بتقولي هات زبك دخله في كسي مسكته بتصوت بتقولي دخله مش قادره اتكلم وقعدت تشتمني (نيك يا خول جامد نيك يا عرص طفي كسي يا متناك) لقيت نفسي من غيظي روحت لطاشها قلم وانا قاعد انيكها وهي بتقول اااه ااااه كمان اااه اااه احيه على الجمال
وبدأت اشتمها لقتها فرحانه قولتلها يا شرموطه حلو زبي قالتلي انا شرموطه ولبوه بس ما تحرمنيش من زبك ده وجيت انزل بتقولي هاتهم في بقي يا واد نزلتهم وبوستها وقولتلها شكرا يا ست الكل
حسنيه : اه صحيح في نيك طيز بس انا بقرف منه معلش
ولما تيجي تدخل في كسي ما دخلهوش على طول فرش كسي بزبك حتي لو اللي بتنيكها قالتلك دخله زي كده روحت ممشي زبي على كسها لحد ما وقف وهي هاجت بتقولي حرام دخله وانا مش سائل فيها وانا بفرش قعدت ادعك في بزازها جامد لقتها قامت زقتني على السرير وقعدت فوقي وقعدت تنطط على زبي بعدين عرفت انها وضع الفارسه بس كنت مبسوط اوي وقعدت تتنطط شويه لحد ما قربت انزلهم روحت زققها من عليا ونيمتها على السرير وحشرت زبي بين الجبلين الطريين وقعدت انيك فيهم لحد ما نزلت عليهم لقيتها شخرت حته شخره وقالتلي احه على الجمال

انا : ولو مش عارفه انها حتتناك
حسنيه : بص مفيش واحده حتسلم نفسها لواحد عديم الشخصية
وحبه كلام حلو كتير وما تستعجلش انك تنيكها
ولو واحده قلعت ملط قدامك ما تنبهرش بجسمها حسسها انك عادي يعني
وبس كده انزل بقي لنهاد بقي واعتذرلها

نزلت فعلا وفتحتلي نهاد وقالت انا مستنياك كل ده خش خش
<<<<.محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : انا اسف يا طنط نهاد
نهاد :خش غير بس وتعالي
دخلت الأوضه لقيت الحاج رمضان عايز يقعد على الكرسي بتاعه علشان يطلع البلكونه ساعدته وطلعته وغيرت وجيت لقيت نهاد جيه بنفس قميص النوم اللي كان معاها
انا : قولتلها ما تزعليش يا طنط انا اتنرفزت لما كلمتيني كده
وبعدين الطقم فاجر عليكي
نهاد : بس انا مش حلوه للدرجه يعني يا سيد ده انت اللي طلعت حكايه
انا : ده جسمك اللي حكايه وروايه
نهاد : يالهوي للدرجه دي عاجباك يعني ده انتا في مقام ابني
انا : خلاص نقضيها محاارم بضحك
نهاد : طيب يا بكاش يالا علشان نشتغل بكسوف.



الجزء الثالث

وقفنا لما كنا بنضحك لما قالتلي انتا في مقام ابني قولتلها خلاص نقضيها سكس محاارم لقيتها اتكسفت وقالتلي يلا لقيت وشها احمر قالتلي يلا علشان نخلص اللي ورانا
انا : طيب بس برده جميلة
نهاد : ما تكسنفيش بقي يا واد انت روحت فين كده يا واد غيرك كده وبقيت عسل كده 🙂
انا : بس عندي سؤال أهم دلوقتى
نهاد : أسأل وانجز علشان ورانا شغل بقي
انا : مكنتش متوقع انك عسل كده انتي ليه بتدي انطباع ان طبعك صعب
نهاد : علشان انا خايفه من كلام الناس يقولو دي بتهزر مع اي حد وتبقي سيرتي وحشه علي لسان الناس
وانت ايه اللي غيرك كده بقي!
انا :كلامك معايا اللي استفزني وزعلت من نفسي على اللي عملته معاكي فحبيت اراضيكي
نهاد : طب يالا نشتغل ولا حتعمل حاجه تاني
انا : مدام فيها زعل اكيد مش حعوز ازعلك تاني

اشتغلنا كثير وهيجتني اكثر وانا مش قادر طبعا دخلت الحمام وضربت عشره وارتاحت شويه وعم رمضان نادي عليا
<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : اؤمر يا راجل يا طيب
رمضان : انا سمعت انك ملكش صحاب
انا : ايوه ماليش بس ليه يعني
رمضان : طب ما تعتبرني صديقك من هنا ورايح
انا : خلاص خد رقمي اللي علي واتساب ونكلم
رمضان : زي الفل يا وحش بس برده ما يمنعش انك تيجى برده
انا : مش تقلق يا عم رمضان انا معاك
رمضان : لما ترجع شقتكم اكيد حتنسانا وانا بقيت وحيد مليش صحاب خالص 😭
انا : في ايه بس يا عم الناس مالك وبعدين انا قاعد هنا علي طول اصلا
رمضان :😂😂 كويس جداً خلاص حتعد معانا على طول هنا
ابقي تعالي قعد معايا بقي
انا : بس انا بدور على شغل وبعد الشغل حاجي اقعد معاك لا تقلق
رمضان : انتوا خلصتوا شغل ولا ايه
انا : قربنا نخلص خلاص تعالي استريح في اوضتك بقي
رمضان : يالا بينا يا وحش الوحوش

وصلتوا الأوضه وساعدته يطلع وكله تمام وروحت لنهاد اشوفها خلصت تسيئ ولا لسه رايحلها اتخضيت من كميه الصابون اللي في الأرض والميه مغرقه جسمها والهدوم لازقه على جسمها
من الميه قولتلها كل ده صابون قالتلي بدل ما تساعدني جي تقتطمني راحت رشه عليه ميه بصابون ووقعت عليها وبقت مسخره وزبي كان واقف من منظرها اصلا وشكل طيزها مفتوحه لأن زبي لاقيته في طيزها بسهولة عملت نفسي بحاول اقوم وانزل في طيزها تاني كذا مره لحد ما لقيتها ما بتتكلمش وسمعت منها اه مكتومه عرفت انها مستمتعه قولتلها انا مش عارف اقوم معلش
قالتلي طب انا عارفه بس حاول جامد وما تقلقش أنا مش زعلانه او امسك فيه من قدام علشان تعرف تقوم وانا ما صدقت روحت ماسك بزازها جامد وقاعد كأني بحاول اقوم
وارزع في طيزها وهي مستمعه وتقولي امسك جامد قدام وحاول تقوم قولت ما بدهاش بقي روحت شادد الشورت والبوكسر وبقي زبي قدام طيزها مسكت بزازها جامد وهاتك يا نيك هي بدأ صوتها يعلي وتنادي علي رمضان وبقولها انتي متناكه كبيره روحت شادد الكلوت ونزلت على كسها تفريش
نهاد ( ٥٠سنه خمريه كسها اسود بس مش بيشبع حلمات غامقه وبزازها كبيره جدا)
لقيتها منزله كميه عسل رهيبه قولتها حلو الكلام ده حاولت اقوم واخدها لمكان ناشف وقمت فعلا وبعدت عن الميه روحنا في الصالون كان خلص واتفرش قلعتها الهدوم ومسكتها كلت شفايفها ونزلت اكلت رقبتها لدرجة انها اتعورت مني انا خبرتي من القصص ومكنتش مصدق اللي انا فيه وهي هايجه فشخ نزلت ارضع في بزازها واعض في الحلمه زي ما حسنيه علمتني لحد ما قالتي حرام انا مش قادره
قولتها انزلي مصي زبي يا لبوه نزلت تمص ولا اجدعها شرموطه
وانا مستمتع جدا جدا قولتها كمان يا وسخه كنت حنزل سحبت زبي من بقها بسرعه وفكرت في حاجه تانيه علشان ما انزلش وفعلا روحت بوستها من شفايفها المرمر دي وهجت من البوسه اكتر روحت زققها وفاتح رجليها ونزلت على كسها نيك
فيها وهي تصوت وتقول اه اه يا رمضان زبه حلو اوي احه وجامد أوي مش رحمني يا رمضان كسي مولع تعالي الحس بقي وانا بنيك جامد ولطشتها بالقلم قولتها اخرسي يا وسخه
لقيت نفسي حنزل قولتلها حنزل يا وسخه قالتلي نفسي اشربهم بقى انا شرموطة زبك مسكت زبي قعدت ترضع بافتراه
فيه امممم امممم امممم لحد ما نزل كميه لبن معقولة لقيتها بتقولي احه ده سخن نيك احه بقي ونزلت اكل بزازها الحلوين دول وهي بتقولي كفايه بقي حرام وبتصوت اه مش قادرة روحت بايسها من شفايفها وبلف علشان البس لقيت رمضان على الكرسي بيلعب في زبو جامد ومغمض عنيه قولتلهم دا انا وقعت في حبه شرامييييط مكنتش فاهم هو بيعمل ايه
وسبتهم ومشيت وروحت شقتي استحميت مكلمتش حد خالص وقولتهم معلش اصلي مستعجل وكلمت الراجل اتفقنا على الشغل وكل حاجه تمام واتفقنا نبدأ بعد بكره الشغل
وكله تمام فتحت النت وقولت افهم من حسنيه قبل ما اطلع البيت

<<<< محادثه شات ما بيني وحسنيه >>>>
انا : كسك عامل ايه دلوقتى 😂😂
حسنيه :في واحد فشخه الصبح ونزل
انا : معلش يا قلبي الجيات اكثر
حسنيه : طيب يا خويا لما نشوف بقي
انا : بقولك ايه انا كنت بتفرج علي سكس ولقيت واحد بينيك واحده وجوزها قاعد يلعب في زبو ده ايده
(مردتش افضح عم رمضان علشان مهما يكون معناه هو برده كويس معايا)
حسنيه : ماهو ده الديوث يا حبيبي اللي قولتلك عليه واحد بيعرص على مراته وبيستمتع بكده مش عارفه ايه الخيابه دي
المهم يا واد عملت ايه مع نهاد! 😁
انا : لسه يا ست الكل بس المرادي حاولت معاها كانت بتبعد بس مفيش رد فعل
(مش عارف ليه كدبت عليها ممكن علشان ما تفكرش اني بتكلم علي رمضان مش عارف)
حسنيه : يبقي حتيجي سكه لا تقلق... اه صح روحت كلمت الراجل ولا لا.
انا : روحت طبعا كلمته واتفقت معاه حبدا بعد بكره الشغل
بجد شكرا اوي 💋💋
حسنيه : لا انا عايزه البوسه لايف مليش دعوة 😊
انا : عيوني يا قلبي بس معلش انا مش حقدر انهاردة
اتهديت شغل مع نهاد
حسنيه : ريح يا حبيبي انا معاك على طول لا تقلق

طلعت عند امي وجدتي بتقولي ايه السرمحه دي كلها يا استاذ
كنت فين كده

<<<< محادثه ما بيني وامي وجدتي >>>>
امي : كنت فين بقى حضرتك (بزعيق)
انا : ليه يعني عايزه حاجه في ايه
امي :لطشتني بالقلم لما أسألك رد على قد السؤال
انا : حضرتك ليه 😭بتعامليني كده😭 هو انا ابن حرام
جدتي : بس بقى كفايه اللي بتعمليه ده يا بنتي وخدتني في حضنها وانا بعيط 😭😭
امي : في ايه يا ماما سبيني اربيه علشان يعرف ينطاحني سؤال بسؤال
جدتي : طب بصي بقي لو ضربتيه تاني حيكون رد فعلي عنيف جدا عليكي سامعه ولا لا
امي : في ايه يا ماما ما تسبيني اربي ابني براحتي مالك يا ماما وعلى فكرة ده كده مش حينفع يقعد معاكي ده حيجي معايا
انا : ازاي يعني والراجل اتفقت معاه الشغل ده بقي
امي : شغل هههههههه انا كنت بهاودك وبعدين روحله وقوله معلش محصلش نصيب
جدتي : ومين قالك انه حيقعد معاكي اصلا مش كفايه اللي هوا فيه
روح يا حبيبي ريح شويه شكلك تعبان !
أمي : بس انا لسه ما خلصتش كلام معاه يا ماما
جدتي معلش يا بنتي بعد ازنك خليه يدخل دلوقتي لحد ما تهدي شويه

دخلت اريح شويه ومقروف من اللي حصل وحالتي زي الزفت
من المعاملة الزفت بتاعت امي ومش طايق حد خالص قولت
اشغل نفسي بأي حاجه في التلفون احاول انسي شوية
فتحت التلفون لقيت رمضان مكلمني على الواتس يامه
وسايب رسائل وبيقولي يا علي انا مش انسان وحش و****
بس ممكن تيجيلي علشان اشرحلك كل حاجة واحنا اسفين
ليك جدا بس اسمعني الأول روحت مكلمه علي الشات

<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : خير يا اللي لبستني العمه ومراتك الوسخه عامله عليا شريفه وبتضربني بالقلم
رمضان : طيب ما تزعلش وقولي ايه اللي يرضيك
انا : انتا وذوقك بقي انا خدت قلم خدامين تعرف لو عملت اي رد فعل تاني حقها وكل حاجه
رمضان : طب ممكن تيجي نتكلم طيب وش لوش يكون أفضل بكثير
انا : مش حينفع دلوقتى للأسف ممكن بكره
رمضان : ليه هو في حاجة طيب عندكوا
انا : العادي يعني بس امي متعصبه شويه
رمضان : دي محلوله المهم انت ايه ممكن تتنازل وتيجي
انا : مفهاش حاجه لو جاتلك وفهمت (مراتك مهلبيه وتستاهل)
و كمان اعرف حتعوضني ازاي
رمضان : طيب احنا حنحل موضوع امك بقى

شويه لقيت الباب بيخبط وانا ولا اتحركت من مكاني جدتي فتحت وانا سامع من جوه ناهد بتقولها ممكن علي يعمل حاجة معايا جدتي قالتها ماشي بس ليه طلب معلش خليه يبات عندكوا راحت نهاد ضحكت وقالت بس كده ده في عنيه

امي :هو ايه اللي يبات ده ماهو ده اللي ناقص
جدتي : هو في ايه انتي ايه كفايه خوف وعصبيه على مافيش
نهاد : اظاهر انها عصبيه جدا انا ممكن امشي لو حتضايقي
طلعت انا من الأوضه عامل كأني مش عارف حاجه
انا : هو في ايه كل شويه صوت عالي وزعيق انا بقيت مش قادر استحمل انا سايب البيت وغاير في داهية بس مادوريش عليا بقى علشان مش حتلاقيني
جدتي : عاجبك كده بقى شوفتي وصلتي الولا لأيه
نهاد : اهدي بس يا حبيبي وتعالي قعد عندي
جدتي : وبات عندهم لحد ما تهدي خالص
ماما : المفروض اني اوافق يعني على كل ده يعني
خش يا زفت جوه مفيش حد عندنا يسيب البيت (وماسكه ايدي)
انا : روحت زاقق ايديها جامد وقولتلها انا غاير في داهية من هنا علشان ترتاحي
روحت زقت جدتي ونهاد وعامل مقموص ونزلت الشارع شويه

لقيت رمضان بيقولي انت فين كل ده ونهاد فين انتوا اغتصبتوها ولا ايه😂😂 انا كنت قاعد تحت العمارة
لقيت جدتي نازله ومعاها نهاد وبتقولي معلش يا حبيبي حقك عليا خليك اقعد عند طنط نهاد شويه عقبال ما تهدي ومعلش يا نهاد حنتقل عليكي شويه خليه يبات عندكوا انهاردة .. نهاد ردت عليها وقالت ده رمضان حيفرح اوي اوي راحت مسكاني من ايدي وطلعت عند رمضان

دخلت بيت رمضان مقشر ومغموم
رمضان : مالك يا وحش الوحوش في ايه بس
نهاد : اصله شد مع والدته شويه يا خويا
رمضان :خلاص ايه رأيك نفرفشوا شويه
نهاد : نفرفشوا ازاي يا خويا يعني
رمضان : فتحي مخك معانا امال هاتي الشيشة والحاجة جنبي ودلعينا برقصك

جابت معسل وولعه وهو راح جاب حته حشيش وكسرها حتت صغيره (قرصها) وحطها علي المعسل وحط ولعه ونهاد شغلت اغاني ورقصت ورمضان بيقولي اشرب يا وحش قوتله مش بشرب ومتحاولش علشان مش حشرب قالي طب جربها لو وحشه خلاص قولتله ماشي وخد نفس واحد واتولت يا معلم ده ايه ده في تنميل في دماغي واقعد اكح كثير اوي بس مستمع مع رقص نهاد ونسيت امي بمشاكلها وبدأت ارقص مع نهاد وقاعد اتحرش بيها لقيتها خدت نفس وترقص جامد
واحه على الرقاصه الشرموطه دي وبتحاول تقلع علشان ترقص ملط راح رمضان قالي خد نفس مرضتش ازعله وبلف لقيت نهاد ملط وبترقص روحت مسكت بزازها الكبيرة وقعدت افعص جامد وارقص روحت قلعت البنطلون وهي قلعتني التيشرت ورمضان بدأ يلعب في زبو و نزلت تمص زبو وهي بترقص روحت رشقت زبي في طيزها وهي بتمص زب رمضان
وهي بدات توووح ووووح جامد راحت باسته جامد وهي بتتناك مني ورمضان ماسك بزازها قاعد يفعص راح ساب بقها
ونزل يرضع بزازها وانا هاريها من ورا وهي بتصوت حبيت اجرب الشتيمه معاها ضربتها عل طيزها جامد وقولتلها اطلعي علي السرير يا لبوه لقيتها فرحانه ورمضان بيقولها يا شرموطه اسمعي الكلام وركبت فوقها وهي بتوحوح مني ورمضان منسجم وانا فاشخ كسها واظاهر ان الحشيش بيخليني أطول ولا ايه مش عارف طلبت معايا الحس عسل كسها روحت طلعت زبي وبوستها ونزلت على كسها بعبصه ودعك لحد ما نزل عسل نزلت لحست وفضلت الاعب كسها بلساني وهي كل اللي عليها يا مفتري حرام ااااه ااااه نار مش قادرة رمضان حبيبي قوله يدخل زبه انا مش قادرة قولتلها اخرسي بقى وروحت قايم ومسكت زبي بلفه علي كسها من بره وهي مش قادره وبتصوت انت بتعمل ايه انا مش قادره فقولت لرمضان يبوسها علشان ما تصوتش ودخلت زبي في كسها جامد اوي ورمضان سابها وفضل يدعك في زبه لحد ما نزلت في كسها قالتلي احه بقي انت ايه مش بنئادم 😂😂انا اتفشخت
وانا حنام دلوقتى 😂😂
قولتها تنامي مفيش نوم الا لما افهم يا بنت الوسخه كل حاجه
راحت قالتلي ممكن نرتاح شويه طيب واحنا نفهمك كل حاجه
 
فى انتظار التكملة
 
متى ستكمل قصتك هذه
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
انا شاب عادي جدا (أسمي : علي . اسم امي :سوزي ولقبها
ام علي. اسم جدتي : عنايات ولقبها ام سعيد عايش مع أمي بس بعد ما ابويا توفي في حادثه وانا عندي ٤ سنين كان مقفول عليا جدا وكنت بكسف من خيالي كان عمري وقت القصه كان ١٧ سنه



الحكايه بدأت لما كنا عند جدتي وكنا بنقعد كتير هناك وكنت بلعب في الشارع لوحدي علشان ان طبعي انطوائي جدا وده بسبب التربيه اللي امي ربتهالي
المهم وانا بلعب لقيت جاره جدتي بتنادي عليه طلعتلها


بعد ما طلعتلها فلقيت انها لوحدها فكنت خايف اخش علشان انا سمعت ان كده غلط كبير
جاره جدتي (مدام حسنيه جميلة جداً بيضه وبزازها جباره هي في الاربيعنات من عمرها جوزها لما عرف انها مش بتخلف سافر وسبها بس ما طلقهاش) ده كل اللي اعرفه مؤقتا


حسنيه : مالك يا منيل ما تخش في ايه
انا : (بكل غشامه) ما ينفعش يا ابله حضرتك لوحدك
حسنيه :(ضحكه بمرقعه) خش خش بلاش خيابه قال ما ينفعش قال انا لو كنت بخلف كنت خلفت شحط زيك
انا : طب وحضرتك ناديتني ليه
حسنيه : مالك يا منيل انت في ايه
انا : خايف امي تضربني علشان هي قالتلي لو عرفت انك دخلت شقه واحده لوحديها حضربك
وهي ممكن تشوفني او حد يقولها وتضربني
حسنيه : متخافش انت حتساعدني بس في شيل الانبوبة الأستبن اللي في البلكونة علشان الأنبوبه خلصت وحتمشي على طول ( يا خرابي على الرجاله)
انا : بس والنبي متقولي لأمي حاجه
حسنيه : متخافش يا منيل انت علي طول خايف كده
صحيح قولي يا منيل انت عارف ليه امك قالتلك كده
انا :ما ردتيش تقولي قالتلي بكره تعرف
حسنيه : ضحكه جامده بعلوقيه
انا : (اتوترت جامد) حسيت اني عبيط كده وقولتلها هو في ايه يا طنط هو انا لازم ابقى عارف كل حاجه
حسنيه : لا بس مش بتتكلم مع صحابك في المدرسه
انا : مليش صحاب خالص امي قالتلي حيبوظوك بلاش صحاب السوء دول
حسنيه : خلاص تيجي نتفق اتفاق بس متقولش لامك حاجه
انا : اتفاق ايه يا طنط ده بالظبط
حسنيه :اولا : بلاش طنط دي مسمعهاش منك انا اسمي سوسو
ثانيا : حتبقي صديقي تحكي كل حاجه مضايقك وانا ححكيلك كل حاجه مضايقاني
ثالثا : حعرفك اي حاجه اللي في سنك ينفع يعرفها بس في حدود الأدب
فكر ورد عليا بكره وانزل لأمك وشكراً على المساعده يا واد


انا نزلت وبفكر في كلام حسنيه( دي مش حتضرني بالعكس دي حتساعدني اني مبقاش اهبل) حوافق طبعا دي جتلي من السما


نزلت عند امي وجدتي وانا سرحان وهي بتزعق وانا مش معاها
امي : مالك يا زفت الطين انت كنت فين انشاء **** كده
انا : كنت بلعب في الشارع ليه
امي : بدور عليك عشان الأكل يا فالح
جدتي : بالراحه على الواد شويه يا بنتي
امي : ده ما ينفعش معاه غير كده يا أمي علشان ما يبوظش
جدتي : كل حاجه بالمعقول كويسه يا بنتي
امي : **** يسهل يا ماما
انا : في سري ( نفسي اعرف انتي بتعامليني كده ليه بقي هو انا عدوك انا لازم اوافق علي عرض طنط حسنيه) فين الاكل ده يا ماما انا اصلا جعان
ماما : حقطعلك نفسي يعني ده ايه ده (بزعيق)
جدتي : مفيش فايدة 😂😂 بالراحه يا بنتي شويه
جدتي قالتلي ثواني يا حبيبي الأكل يبقي جاهز


اكلت ومليت بطني زي ما ماما بتقولي كل شوية ونمت شويه طبعا بعد الاكل
صحيت علي صوت امي بصوت عالي (كانت بتتعارك مع جاره جدتي اللي في وشهم بسبب فلوس جمعيه)


نهاد جاره جدتي (ست محترمه جدا قمحاويه جسمها مظبوط تقريبا عندها ٥٠ سنه)

جدتي : (بزعيق) في ايه يا بنتي فرجتي علينا الناس
امي : قال ايه بتقولي حتاجل دفع الجمعيه شويه
جدتي : (بنرفزه) وفيها ايه يعني مش حتاكلهم يعني وبعدين الست محترمه ماقبلش تعامليها كده
امي : انا متفقه مع ناس علي ميعاد وانا بحترم مواعيدي مش زيها
نهاد : وانا اعملك ايه يعني الناس مزنوقه انا اول مره اشوف حد بيكلم حد بيساعده كده شوفي دفعتي كام وحدهملك
واطلعي بره الجمعيه هي ناقصه مشاكل
جدتي : لا معلش انا اللي حتحط قدامك ملكيش دعوه بيها
نهاد :علشان خاطرك يا ام سعيد و****
امي: لسه حتكلم راحت جدتي زقاها جوه وقالتلها اخرسي
جدتي لجارتها :ما تزعليش يا حبيبتي انتي معرفه قديمه وحبيبتنا ولطفت الجو معاها شويه وقفلت الباب


<<<<< حوار بين جدتي وامي >>>>>
جدتي : في ايه يا زفته مالك في ايه بقي
امي : انا مرتبطه بمواعيد اقساط بضمان الشقه وبدفع للبنك على طول ومش عارفه اعمل ايه
جدتي : تروحي شايطه في الست وهي ايه زنبها يعني
امي : مش عارفه و**** غصب عني وربنا بس الحياه صعبه اوي يا ماما
جدتي : ما تكرهيش حد فيكي يا بنتي بقي وتعملي اللي حقوله من غير اعتراض
امي : حاضر يا أمه قولي ايه اللي يرضيكي وانا حعمله
جدتي : هو انتي عليكي كام بالظبط
امي : القسط ٢٠٠٠ جنيه على ١١ شهر قسط ثلاجه الجديده
جدتي : انا حدهملك عقبال ما تقبضي الجمعيه المهم تخشي علي ناهد تراضيها بكلمتين وتعتذري على كل اللي عملتيه
امي : حاضر يا امه لما تهدي شويه طيب علي الاقل
جدتي : ماشي لما نشوف بقي (خليك ورا الكداب لحد باب الضار)
قومت من علي السرير قومت اغسل وشي واعملهم دور شاي عملت الشاي وقعدت معاهم شويه وكالعاده امي بتهزقني على اي حاجة المهم اخاف من الصوت العالي
وانا قاعد افكر في كلام حسنيه لقيتها حتبقى احن من امي عليا علي الاقل حعرف اتكلم معاها مش كل ما افكر احكي حاجه الاقيني بيتزعقلي عليها
جدتي قالتلي سيب امك دلوقتى علشان هي متعصبه
قولتها انا نازل احسن من كل ده نزلت شويه الشارع وطلعت لحسنيه


ضربت جرس الباب وهي بصت من العين السحريه لقتني راحت فاتحه روحت داخل على طول

<<<<<حوار بيني وبين حسنيه. >>>>>
حسنيه : عامل ايه علي مالك كده بتنهج ليه المهم فكرت في اللي قولتلك عليه
انا : عندك ميه ساقعه الاول بس علشان عطشان جدا
حسنيه : اه في يا حبيبي ثواني بس
انا : شكرا جدا يا طنط حسنيه كنت عطشان خالص
حسنيه :طنط يبقي مش موافق طبعا 😒 عادي انا اتعودت على الفراغ في حياتي
انا : ليه بتقولى كده انا قولت حاجه لسه
حسنيه : الجواب باين من عنوانه يا خويا حستني ايه تاني
انا : لا طبعا انتي فهمتي غلط جدا
حسنيه : امال ايه الصح بقى ان شاء **** (بضحكه سخريه)
انا : موافق علي عرضك ليه بس صعب في الأول عقبال ما اتعود ما قولش يا طنط حسنيه
حسنيه : وحتتعود امته ان شاء **** كده انا عايزاك تكسر الخوف والكسوف اللي انت فيه ده ولازم تنسي الكسوف معايا مؤقتا يالا قول ورايا انتى اسمك سوسو قولها كتير
انا :حاضر وقعدت اكررها يامه اوي زي الأهبل
حسنيه : وتاني حاجه قول اللي في قلبك على طول واللي مزعلك علي طول ماشي
انا : انا كل اللي مضايقني معامله امي ليه 😥😥
حسنيه : بص بقي انا عايز افهمك حاجه ( اي ست بتبقى مجوزة وجوزها يسيبها زي امك بتبقي عصبية بسبب اشتياقها للجنس)
انا : طب ما انتي مش عصبيه اهو
حسنيه :ممكن علشان انت مش قاعد معايا على طول متعرفش
انا عامله ازاي في حياتي
انا : صحيح وايه هو الجنس ده بقي يا سوسو
حسنيه :يالهوى انت ميح خالص كده بص بقى انت عندك نت في موبايلك
انا : قولتها لا بس حعمل باقه
حسنيه : اعملها وسجل رقمي علشان اكلمك واتس واقولك تعمل ايه بالظبط
ونكلم على الواتس احسن ما حد يتكلم علينا
انا : حاضر وسجلت رقمها ونزلت اشحن وعملت باقه نت
وسجلت حسنيه وكلمتها علي الشات


انا : عامله ايه يا سوسو
حسنيه : انت لحقت تعمل باقه يا علي
انا : اه نزلت على طول عملتها
حسنيه :جدع يا علي بقولك ايه انا عايزك تتعرف علي شباب قريبين من سنك بلاش الوحده اللي انت فيها
انا : بس ماما حتزعق علشان هي قبل كده قالتلي لا
حسنيه : قولها انك عايز تنزل شغل واتعرف على ناس بحجه الشغل
انا : وتفتكري حتوافق بسهولة كده
حسنيه : زن عليها كل شويه لحد ما توافق
وبقولك كمان في موقع اسمه نسوانجي سجل فيه وخش اتكلم مع ناس واقراه قصص بلاش تعيش وحيد الوحده صعبه اوي
انا : حاضر يا سوسو انتى تأمري
حسنيه : انا بعمل كده علشانك يا حبيبي

لقيتها سكتت روحت دورت في جوجل على موقع نسوانجي لقيته وسجلت فيه وقعدت اقلب لقيت قصص سكس روحت داخل ولقيت حاجات غريبه وكتيره قولت لما اطلع بقي ادور براحتي روحت طلعت على جدتي وأمي قولت بدل بهدله الشارع
اطلع قعد فوق بكرامتي علشان ابقى كمان براحتي وانا بقرا طلعت وقعدت على الكنبة لقيت جدتي جايه بتقولي ممكن اكلمك شويه قولتلها انتي تأمريني يا ست الكل

<<<<<محادثه بيني انا وجدتي >>>>>
انا :اؤمريني يا ست الكل
جدتي : بس توعدني ما تزعلش ياحبيبي
انا : انا كده حقلق يا ام سعيد 😁 في ايه
جدتي : امك جالها عريس وهي وافقت عليه ومنتظرين موافقتك
انا : هههههههه هي شايفاني اصلا بس مش وقته
جدتي : امك بتحبك جدا اصلا بس هي عصبية شويه علشان زعلانه ان أبوك مات وبتقعد تقول انا فقر
انا : ( ساعتها افتكرت كلام حسنيه) ماشي يا جدتي انا موافق بشرط
جدتي :(باستغراب) ايه هو الشرط بقى ان شاء **** 😏
انا : اقعد معاكي هنا مش هناك (وافتكرت طلب حسنيه) وقولتلها وانزل اشتغل في اجازتي
جدتي : تشتغل ايه يعنى في حاجه في بالك يعني
انا : قولتلها اي حاجه بس توافق على المبدأ
جدتي : حاجة تانية يا سيدي طلباتك سهله جداً
انا : بيتهيألك بس و****.

انا روحت كلمت حسنيه على الواتس وانا فرحان

<<<<<.محادثه شات مع حسنيه >>>>>
انا : حكيت لها كل حاجه بالتفصيل وححستها ان كلامها ليا كان فعلا مهم

حسنيه : قالتلي شاطر يواد وحبعتلك مكافأة علشان سمعت الكلام راحت بعتت صوره ليها ملط وسابتها دقيقه وشالتها
انا : ايده ده في حاجه وقفت عندي قالتلي اسمه زبك بقى ايه رأيك في جسمي قولتلها جميل اوي اوي انا زبي واقف اوي حدعكه في الحمام علشان ارتاح
حسنيه : اسمها حضرب عشره وحتتخيل مين وانت في الحمام
انا : حتخيل جسمك قدامي وببوسك في كل حته فيه
حسنيه : ينيلك هو ده اللي تعرفه انا حبعتلك صوره كمان بس بشرط تبعتلي صوره زبك باللبن
انا : ياريت انت جسمك حلو اوي بس الشرط صعب عليا،😂
حسنيه : احنا قولنا ايه بقي مش قولتلك انسي الكسوف معايا
انا :اه قولتي وححاول طب ابعتي صوره ووعد حبعتلك
حسنيه : تبعتلي ايه
انا :زبي وهو بينزل لبن
حسنيه : بعتت صوره كسها وهي شغاله دعك
انا : ايده بقى انشاء **** انتى ايه اللي بعتاه ده
حسنيه : ده اللي بيدخل في الزب عند الست واسمه كس
ولما يدخل فيه يبقي كده انت بتنيك
انا :حلو الكلام ده وانا عمال اضرب عشره لقيتها بعتالي كسها تاني وبتقولي يالا بقي مش قادره يالا دخلوووه ااااه ااااه
نطرت لبني وانا مش فاهمها بس بستنتج انها بتتخيل كنت بصور فيديو وانا بضرب عشره بعتهولها
حسنيه : احوووووه بص انت عملت فيا ايه لقيتها بتتصل فيديو وجايبها كسها مليان عسل بتقول انا مش قادره حرام عليك
انا :نزلت الكاميرا علي زبي وقعدت ادعك فيه تاني ولقتها بتدعك بزازها راحت عضت الحلمه بتاعتها ومسكت كسها وبتدعك جامد
حسنيه : قالتلي ايه رأيك في جسمي يا حبيبي يالا ياعلي دخلوه جامد وبتصوت جامد

هي نزلت وانا نزلت من الهياج عليها و دخلت استحميت وطالع فرحان وندمان بس الأحساس اني بنيكها جميل اوي خاصه وهي بتصوت
وفرحان بالحاجة اللي اتعلمتها دي لانها جميلة
وطلعت من الحمام بغنى وجدتي شايفاني فرحان وامي قعده جنبها فبتقولي ايه الفرحة دي كلها قالت لازم يفرح يا ماما هو يطول يقعد معاكي على طول
ده حتي حتلاقيه معلق كهارب بكره في البلكونة 😂

<<<<<.محادثة ما بيني انا وجدتي وامي >>>>>
انا : افهم من كلامك ان في موافقه علي كله
جدتي : مش كله يا حبيبي الشغل لا
امي : انا شايفه انك مش محتاج شغل يا حبيبي
انا : وانا شايف انك مش محتاجه الجواز
امي (بعصبيه) انت بتهددني يعني على فكرة وافقت ولا لا حجوز برضو
انا : عادي خالص انتي حره وانا حر لما تلاقيه طفش بسببي
جدتي : وحتعانده في بعض كثير كده وانتي فيها ايه لما يشتغل انتي خايفه يتخطف يا اختي في ايه يا بنتي
انا : **** يخليكي يا ستي يا حبيبتي انتي اللي ليه وحياه عنيه
جدتي : يالا يا واد انت بطل بكش واعملنا كوبايتين شاي واتخرص شويه بقى 😄
انا : حاضر يا عسل العيله 😍😍
ماما : وانا بقيت خلاص البومه بتاعتك شكراً
انا : انا اقدر انتي الخير والبركة يا ست الكل

عملتهم شاي ودخلت الأوضه قعدت مع نفسي فكرت افتح موقع نسوانجي ده اشوف في ايه
وفتحت الموقع واتصدمت قولت ايه العالم اتكلمت مع ناس كتير واتفرجت على صور فاجره جدا
بس اكثر حاجه شدتني هي القصص قصص كثيره وجميلة



الجزء الثاني

وقفنا لما فتحت موقع نسوانجي وانبهرت بالقصص اللي موجوده
قعدت مع نفسي في الأوضه قعدت اقرا في القصص واتعلمت حاجات كثير منها خاصه اني الثقافه الجنسيه عندي 0 فقررت استمر في القرايه لحد ما اتعلم اكثر لحد ما أفهم الحياه دي
من جمال الموقع شدني في القرايه ونمت على نفسي وانا بقرا القصص وصحيت لقيت جدتي قدامي مبتسمة وبتقولي صباح الخير

<<<<في الصباح (محادثه ما بيني انا وجدتي) . >>>>
جدتي :صباح الخير
انا : صباح الفل يا قمر... شكلك مستنياني في حاجه ولا ايه
جدتي :اه يا حبيبي مستنياك تصحى.... خير بأذن **** يا غالي
انا : شكل الموضوع مش قليل ثواني اغسل وشي واجيلك
جدتي : وانا مستنياك يا حبيبي
انا : خير يا ام سعيد اؤمريني أمر
جدتي : بص يا حبيبي الراجل اللي حيجوز امك جي بكره وعايزاك تقعد معاه
انا : اعمل ايه يعني انا مش فاهم حاجه
جدتي : **** يسامحك يا بنتي علي التربية دي لأبنك
بص يا حبيبي مينفعش الراجل يجي يقعد معانا من غيرك المفروض يعني انك راجلنا يعني تقعد واتكلم مع الراجل وحيطلب منك ايد امك
انا : وحيعمل ايه بالأيد بس
جدتي :(ضحك بهستريه) انت بتهزر ولا بتتكلم بجد
انا : بتكلم بجد و****
جدتي : احيه انت حتى مش بتتفرج علي التلفزيون
انا : لا خالص ده من الممنوعات
جدتي : (يالهوي يا بنتي) حيطلب ايد امك يعني يجوزها
انا : لا بجد 😃ده انا عبيط خالص خلاص طيب مش حتبقوا اعدين معايا
جدتي : متقلقش يا حبيبي احنا جنبك
انا : هي امي فين صحيح
جدتي : بتراضي طنط نهاد علشان زعلتها أمبارح

قولت في نفسي انزل ادور على شغل مدام هما وافقوا دي فرصه بالنسبالى قولت اصبح على صديقتي ومعلمتي حسنيه

<<<<< شات ما بيني انا وحسنيه >>>>>
انا : صباح الفل يا جميل عامله ايه
حسنيه : مش تكلمني انا زعلانه منك
انا :ليه بس يا جميل
حسنيه :امبارح من بعد ما بعت صورتي وانت اختفيت
انا : هههههههه لا مش قصدي خالص بس اندمجت في القصص بتاعت الموقع
حسنيه : واتعلمت ايه بقي
انا : اتعلمت حاجات كتير في الجنس ودخلت على الصور يالهوي ايده بس انا عايز أسألك سؤال
يعني ايه محاارم ودياثه ومتحرر
حسنيه : بص المحاارم هم الأهل من درجه اولى ومحرمين عليك زي مثلا العمه والخاله والجده والأم والأخت وحماتك مستقبلا
اما الديوث يعني عدم الغيره على الاهل ومعناها برده معرص او خول بيعد مثلا يتفرج على مراته ومحارمه بيتناكوا عادي

اما المتحرر ده بقي معرص شيك شويه وقريب من الديوث شويه
والثلاثه وحشين جدا جدا
انا : ليه يعني ممكن أفهم طيب
حسنيه : علشان لو الثقه اتهزت عمرها ما حتبقي زي الأول ده غير احساس ترابط الأهل حيضيع بلاش تفكر في حد من اهلك
انت حتعمل ايه انهارده
انا :حنزل ادور علي شغل بس
حسنيه :انت رايح تدور على شغل في حاجه معينة ولا أي حاجة
انا : أي حاجة طبعا هو انا حتأمر
حسنيه : طيب استنى ثواني كده وسكتت

فضلت قاعد مستني حسنيه علي الشات لقيتها اتاخرت ولقيت امي جت من عند الجيران ولسه حتحكي لجدتي روحت دخلت قولتلها عامله ايه عروسه اوعي تطفشيه بعصبيتك 😂😂
واقعدنا نضحك شويه وفضلت قاعد ساكت لقيت جدتي سألت أمي على اللي حصل مع جارتها ناهد

<<<< .محادثة بين امي وجدتي >>>>
جدتي : عملتي ايه مع الوليه
ماما : صالحتها ورضيتها بس المره بت الوسخه بتتشرط عليا
جدتي :ليه بتتشرط بتقول ايه يعنى دي ست محترمه
ماما : قال ايه بتقولي في الأول ابنك فاضي قولتها اه ليه يعني
قالتلي انا مسامحاكي بس ابعتي ابنك يروق معايا شويه
علشان انا مش قادره و**** وايدي بأيده
(انا سمعت كده اضايقت مشوار خره بالنسبه ليا وتعب علي الفاضي)
جدتي : وفيها ايه يعني دي ست محترمه أوي وجوزها معاها في الشقه
ماما : يا خوفي يا خوفي
جدتي : خايفه ليه هو بنت في ايه صدقي هو عنده حق بقي ده لازم يشتغل
ماما : هو حرام اخاف على ابني يعني
جدتي : في فرق ما بين تربية ولد وتربيه بنت راحت نادت عليا
انا : في ايه يا تاتا عايزه حاجه..العروسه مزعلاكي في حاجه 😂😂
امي : انت حتتمسخر بيه يا واد 😔
جدتي : سيبكوا من الهبل ده انتوا الاثنين بص يا سيد حتروح عند طنط نهاد عايزاك تساعدها شويه
(عملت نفسي مش فاهم حاجة طبعا)
انا : معلش سرحت شويه في التلفون اساعدها ازاي يعني هي مش قادره تمشي يعني
جدتي : لا يا حبيبي انت عارف ان طنط نهاد كبرت وجوزها في السرير على طول علشان مريض وهي مش بتخلف وهي عايزاك تساعدها في شيل حاجه كده ولا كده
انا : حاضر يا ستي حعمل اللي انتي عايزاه

لقيت كلام من حسنيه على الشات قولت اشوف عملت ايه
بنت الوسخه دي ( الكلام الجرئ كله مع نفسي)
<<<< انا وحسنيه في الشات >>>>
حسنيه؛ : روحت فين يا واد
انا : عملتي ايه يا ست الكل عملتي حاجه في موضوع الشغل
حسنيه : لقيتلك شغل في سوبر ماركت حتوصل طلبات معلش
انا : هو انا لاقي... اي حاجه طبعا
حسنيه : خد رقمه وكلمه واتفق معاه على كل حاجه
انا : طيب شكراً يا ست الكل
حسنيه : مالك يا واد مش مظبوط ليه ايه زبك بياكلك ولا ايه
انا : اصل ستي صدرتني اروح اساعد نهاد جارتها شويه
حسنيه : وزعلان ليه يعني
انا : اصلها ست رخمه ولا انتي شايفه ايه
حسنيه : شايفه انها ست محترمه وعلقه ومحرومه من النيك بس كل حاجه بتيجي بالهداوه
انا : اعمل ايه يعني
حسنيه : يعني هيجها انهاردة ولو لقيت رد فعل نيكها لو ملقتش يبقي الصبر حلو
انا : طيب ماشي انا حروحلها بقى
حسنيه : وطمني يا واد

قفلت وروحت لطنط نهاد سلمت عليها سلمت على جوزها عم رمضان وقالي معلش يا حبيبي حنتعبك اصل طنط نهاد تعبانه شويه قولتله انتوا تأمروا انا حروحلها بقى

<<<< محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : طلعت نديت عليها وروحتلها
نهاد :تعالي يا سيد انا هنا في الصالون
انا : روحتلها ( لقيتها مشمره نص العبايه وراكها بينين وحلويات) قولتلها حننزل البحر ولا ايه 😂 😂
نهاد : علشان ابقي براحتي وانت زي ابني اللي مخلتفهوش
وعلشان اثبتلك ثوانى حجيبلك شورت بتاع ابن اختي هو قدك
انا : قولتلها ماشي وراحت ورجعت بالشورت
نهاد : روح البسه وخليك براحتك كده يواد وانا حبدأ
انا : روحت لعم رمضان وحطيت البنطلون عنده ولبست الشورت
رمضان :والتيشيرت كمان يواد ولا بتتكسف
انا : ما يصحش برده يا حاج رمضان
رمضان : ليه يعني علشان طنط نهاد يعني 😂 😂 يا حبيبي انت في مقام ابننا وبعدين احنا عارفين أخلاقك كويس
نهاد (بصوت عالي) ما تيجي ياسيد بقى
رمضان :روحلها لتاكلنا بقى 😂😂
انا : 😂😂 وحتسبيني لوحدي 😄😄
رمضان :مليش دعوه يا عم بقي 😂 😂
انا : انا حروح لاتبهدل بقى 😂😂
نهاد : ايه كل ده يا سيد كل ده تأخير يالا طيب بقي

ووطت تكنس تحت الكرسي وياريتها ما وطت شوفت اندر ابيض منقط بس سيبك انت ايه الطيز المهلبية دي واتعدلت تاني وانا صباح الهيجان عليها احه بقي زاد الطين بله لقتها بتقلع العبايه وبتقولي مش عارف اشتغل وانا متنح في جسمها
وزبي وقف حديده خدت بالها وبتقولي اعدل نفسك يا واد وعيب كده انا مش حلوه للدرجة يعني علشان تعمل كده عيب
قولتها غصب عني و**** ياطنط انتي اللي جميله ووشي في الارض مش قادر احط عيني في عنيها من الكسوف
قعدت تضحك كده بسخريه قالتلي ومالك مكسوف ليه كده
(زعلت من نفسي اوي ساعتها) وقالتلي انا لو قلعت خالص ولا حتعمل حاجه بالكسوف ده وقعدت تضحك عليا لحد ما عرق الرجولة طلع قولتلها طب تيجي نشوف (بعصبيه كده) قالتلي يالا ننضف احسن اهو علي الاقل بتنضف كويس (ضحكه وسخه جدا) راحت لفت علشان تكمل تنضيف روحت طلعت زبي وبغشامه في طيزها
لقتها بعدت عني ولفت ادتني حته قلم المفروض اي حد مكاني حيغتصبها طبعا بس انا بقى غير
روحت علشان اغير هدومي وامشي زي خبيتها لقيت عم رمضان

رمضان :مالك يا واد انت في ايه
انا : مفيش حاجه يا حج نسيت اني ورايا مشوار مهم
رمضان : بينادي على نهاد وبيقولها ايه اللي حصل
( روحت رديت بسرعه قبل ما نهاد تتكلم)
انا : مفيش حاجه و**** يا حج انتا ليه مش مصدق اني نسيت مشوار مهم ورايا
نهاد : مفيش حاجه يارمضان هوا حيروح المشوار ويجي تاني احنا لسه ما خلصناش شغل

ونزلت من عندها كلمت حسنيه بسرعه علشان احكيلها على اللي حصل
<<<< محادثه ما بيني انا وحسنيه>>>>
انا : فينك يا حسنيه
حسنيه : خير في ايه يا واد
انا :ممكن اطلعلك
حسنيه اتفضل بس ما تتعودش عل كده 😂 😂

طلعت لحسنيه ووشي مخطوف وخايف ومش عارف اعمل ايه وحكتلها كل اللي حصل بالتفصيل

حسنيه :اولا انت غشيم علشان كده ضربتك ثانيا انت مش بتتفرج علي سكس شوفت حد بيدخله علي طول كده
بلاش العربيه في حد بيركبها من غير ما يسخن المتور
انا : لا طبعا
حسنيه : اهو احنا زي العربيه عايزين حد يسخن الجو الأول
انا : ازاي يعني
حسنيه : مش بتتفرج علي سكس وبتقرا قصص وبتقولي فهمت... بتشتغلني ماشي يا واد

بص انا حساعدك بس مش كل شويه تنطلي 😂
بص سيبك من كل اللي فهمته راحت قلعة الجلابية اللي لابساها وبقت بالسنتيانه والكلوت بص بقي في فرق بين واحده عارفه
انها حتتناك وواحده مش عارفه خلينا بالعارفه اقلع هدومك الأول في الأول كلام حلو مع تحسيس في الرقبه براحه وبعدين تبوسها وتدعك كسها بالجامد اوي نفذ اللي بقوله عليا روحت ماسكها من رقبتها وهاتك يا تحسيس وكلام جميل لقتها غمضت عنيها روحت ماسك شفايفها ونازل فيها مص وهي كانت بتبوسني بضمير وفضلت ادعك في كسها من علي الكلوت لحد ما لقيته مبلول
فقامت قلعت السنتيانه والكلوت ببص كده وفضلت مصدوم من جمال الحلمه الوردي مع بياض جسمها فؤجئت بكسها الزهري قالتلي بوس المرادي وادعك بزازي جامد وبعد كده ارضعهم جامد برضع بتقولي عض يا واد
انا اعد امص واعض وهي بتلعب في كسها لحد ما جابتهم قالتلي هات زبك وحطه ما بين بزازي قعدت ادعك لحد ما نزلت وغرقت الدنيا قالتلي لا حاول تمسك نفسك شويه قالتلي حنعمل وضع اسمه69 انت تلحس كسي وانا امص زبك قولتلها لا ده قرف
قولتها لو انتي عايزه تمصي مصي لكن انا لا لقتها نزلت تمص في زبي وفرحانه وانا حسيت احساس جميل جدا لحد ما وقف
تاني وقالتلي عارف البعبوص قولتلها اه بص بقى حتبعبص كسي جامد بس كتير بدات ابعبص جامد لقتها شخرت مره واحده وقعدت تقولي كمان اااه اااه اااه مش قادره كفاية كده بقي (بتتكلم وهي مش قادره تتكلم) بتقولي هات زبك دخله في كسي مسكته بتصوت بتقولي دخله مش قادره اتكلم وقعدت تشتمني (نيك يا خول جامد نيك يا عرص طفي كسي يا متناك) لقيت نفسي من غيظي روحت لطاشها قلم وانا قاعد انيكها وهي بتقول اااه ااااه كمان اااه اااه احيه على الجمال
وبدأت اشتمها لقتها فرحانه قولتلها يا شرموطه حلو زبي قالتلي انا شرموطه ولبوه بس ما تحرمنيش من زبك ده وجيت انزل بتقولي هاتهم في بقي يا واد نزلتهم وبوستها وقولتلها شكرا يا ست الكل
حسنيه : اه صحيح في نيك طيز بس انا بقرف منه معلش
ولما تيجي تدخل في كسي ما دخلهوش على طول فرش كسي بزبك حتي لو اللي بتنيكها قالتلك دخله زي كده روحت ممشي زبي على كسها لحد ما وقف وهي هاجت بتقولي حرام دخله وانا مش سائل فيها وانا بفرش قعدت ادعك في بزازها جامد لقتها قامت زقتني على السرير وقعدت فوقي وقعدت تنطط على زبي بعدين عرفت انها وضع الفارسه بس كنت مبسوط اوي وقعدت تتنطط شويه لحد ما قربت انزلهم روحت زققها من عليا ونيمتها على السرير وحشرت زبي بين الجبلين الطريين وقعدت انيك فيهم لحد ما نزلت عليهم لقيتها شخرت حته شخره وقالتلي احه على الجمال

انا : ولو مش عارفه انها حتتناك
حسنيه : بص مفيش واحده حتسلم نفسها لواحد عديم الشخصية
وحبه كلام حلو كتير وما تستعجلش انك تنيكها
ولو واحده قلعت ملط قدامك ما تنبهرش بجسمها حسسها انك عادي يعني
وبس كده انزل بقي لنهاد بقي واعتذرلها

نزلت فعلا وفتحتلي نهاد وقالت انا مستنياك كل ده خش خش
<<<<.محادثه ما بيني انا ونهاد >>>>
انا : انا اسف يا طنط نهاد
نهاد :خش غير بس وتعالي
دخلت الأوضه لقيت الحاج رمضان عايز يقعد على الكرسي بتاعه علشان يطلع البلكونه ساعدته وطلعته وغيرت وجيت لقيت نهاد جيه بنفس قميص النوم اللي كان معاها
انا : قولتلها ما تزعليش يا طنط انا اتنرفزت لما كلمتيني كده
وبعدين الطقم فاجر عليكي
نهاد : بس انا مش حلوه للدرجه يعني يا سيد ده انت اللي طلعت حكايه
انا : ده جسمك اللي حكايه وروايه
نهاد : يالهوي للدرجه دي عاجباك يعني ده انتا في مقام ابني
انا : خلاص نقضيها محاارم بضحك
نهاد : طيب يا بكاش يالا علشان نشتغل بكسوف.



الجزء الثالث

وقفنا لما كنا بنضحك لما قالتلي انتا في مقام ابني قولتلها خلاص نقضيها سكس محاارم لقيتها اتكسفت وقالتلي يلا لقيت وشها احمر قالتلي يلا علشان نخلص اللي ورانا
انا : طيب بس برده جميلة
نهاد : ما تكسنفيش بقي يا واد انت روحت فين كده يا واد غيرك كده وبقيت عسل كده 🙂
انا : بس عندي سؤال أهم دلوقتى
نهاد : أسأل وانجز علشان ورانا شغل بقي
انا : مكنتش متوقع انك عسل كده انتي ليه بتدي انطباع ان طبعك صعب
نهاد : علشان انا خايفه من كلام الناس يقولو دي بتهزر مع اي حد وتبقي سيرتي وحشه علي لسان الناس
وانت ايه اللي غيرك كده بقي!
انا :كلامك معايا اللي استفزني وزعلت من نفسي على اللي عملته معاكي فحبيت اراضيكي
نهاد : طب يالا نشتغل ولا حتعمل حاجه تاني
انا : مدام فيها زعل اكيد مش حعوز ازعلك تاني

اشتغلنا كثير وهيجتني اكثر وانا مش قادر طبعا دخلت الحمام وضربت عشره وارتاحت شويه وعم رمضان نادي عليا
<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : اؤمر يا راجل يا طيب
رمضان : انا سمعت انك ملكش صحاب
انا : ايوه ماليش بس ليه يعني
رمضان : طب ما تعتبرني صديقك من هنا ورايح
انا : خلاص خد رقمي اللي علي واتساب ونكلم
رمضان : زي الفل يا وحش بس برده ما يمنعش انك تيجى برده
انا : مش تقلق يا عم رمضان انا معاك
رمضان : لما ترجع شقتكم اكيد حتنسانا وانا بقيت وحيد مليش صحاب خالص 😭
انا : في ايه بس يا عم الناس مالك وبعدين انا قاعد هنا علي طول اصلا
رمضان :😂😂 كويس جداً خلاص حتعد معانا على طول هنا
ابقي تعالي قعد معايا بقي
انا : بس انا بدور على شغل وبعد الشغل حاجي اقعد معاك لا تقلق
رمضان : انتوا خلصتوا شغل ولا ايه
انا : قربنا نخلص خلاص تعالي استريح في اوضتك بقي
رمضان : يالا بينا يا وحش الوحوش

وصلتوا الأوضه وساعدته يطلع وكله تمام وروحت لنهاد اشوفها خلصت تسيئ ولا لسه رايحلها اتخضيت من كميه الصابون اللي في الأرض والميه مغرقه جسمها والهدوم لازقه على جسمها
من الميه قولتلها كل ده صابون قالتلي بدل ما تساعدني جي تقتطمني راحت رشه عليه ميه بصابون ووقعت عليها وبقت مسخره وزبي كان واقف من منظرها اصلا وشكل طيزها مفتوحه لأن زبي لاقيته في طيزها بسهولة عملت نفسي بحاول اقوم وانزل في طيزها تاني كذا مره لحد ما لقيتها ما بتتكلمش وسمعت منها اه مكتومه عرفت انها مستمتعه قولتلها انا مش عارف اقوم معلش
قالتلي طب انا عارفه بس حاول جامد وما تقلقش أنا مش زعلانه او امسك فيه من قدام علشان تعرف تقوم وانا ما صدقت روحت ماسك بزازها جامد وقاعد كأني بحاول اقوم
وارزع في طيزها وهي مستمعه وتقولي امسك جامد قدام وحاول تقوم قولت ما بدهاش بقي روحت شادد الشورت والبوكسر وبقي زبي قدام طيزها مسكت بزازها جامد وهاتك يا نيك هي بدأ صوتها يعلي وتنادي علي رمضان وبقولها انتي متناكه كبيره روحت شادد الكلوت ونزلت على كسها تفريش
نهاد ( ٥٠سنه خمريه كسها اسود بس مش بيشبع حلمات غامقه وبزازها كبيره جدا)
لقيتها منزله كميه عسل رهيبه قولتها حلو الكلام ده حاولت اقوم واخدها لمكان ناشف وقمت فعلا وبعدت عن الميه روحنا في الصالون كان خلص واتفرش قلعتها الهدوم ومسكتها كلت شفايفها ونزلت اكلت رقبتها لدرجة انها اتعورت مني انا خبرتي من القصص ومكنتش مصدق اللي انا فيه وهي هايجه فشخ نزلت ارضع في بزازها واعض في الحلمه زي ما حسنيه علمتني لحد ما قالتي حرام انا مش قادره
قولتها انزلي مصي زبي يا لبوه نزلت تمص ولا اجدعها شرموطه
وانا مستمتع جدا جدا قولتها كمان يا وسخه كنت حنزل سحبت زبي من بقها بسرعه وفكرت في حاجه تانيه علشان ما انزلش وفعلا روحت بوستها من شفايفها المرمر دي وهجت من البوسه اكتر روحت زققها وفاتح رجليها ونزلت على كسها نيك
فيها وهي تصوت وتقول اه اه يا رمضان زبه حلو اوي احه وجامد أوي مش رحمني يا رمضان كسي مولع تعالي الحس بقي وانا بنيك جامد ولطشتها بالقلم قولتها اخرسي يا وسخه
لقيت نفسي حنزل قولتلها حنزل يا وسخه قالتلي نفسي اشربهم بقى انا شرموطة زبك مسكت زبي قعدت ترضع بافتراه
فيه امممم امممم امممم لحد ما نزل كميه لبن معقولة لقيتها بتقولي احه ده سخن نيك احه بقي ونزلت اكل بزازها الحلوين دول وهي بتقولي كفايه بقي حرام وبتصوت اه مش قادرة روحت بايسها من شفايفها وبلف علشان البس لقيت رمضان على الكرسي بيلعب في زبو جامد ومغمض عنيه قولتلهم دا انا وقعت في حبه شرامييييط مكنتش فاهم هو بيعمل ايه
وسبتهم ومشيت وروحت شقتي استحميت مكلمتش حد خالص وقولتهم معلش اصلي مستعجل وكلمت الراجل اتفقنا على الشغل وكل حاجه تمام واتفقنا نبدأ بعد بكره الشغل
وكله تمام فتحت النت وقولت افهم من حسنيه قبل ما اطلع البيت

<<<< محادثه شات ما بيني وحسنيه >>>>
انا : كسك عامل ايه دلوقتى 😂😂
حسنيه :في واحد فشخه الصبح ونزل
انا : معلش يا قلبي الجيات اكثر
حسنيه : طيب يا خويا لما نشوف بقي
انا : بقولك ايه انا كنت بتفرج علي سكس ولقيت واحد بينيك واحده وجوزها قاعد يلعب في زبو ده ايده
(مردتش افضح عم رمضان علشان مهما يكون معناه هو برده كويس معايا)
حسنيه : ماهو ده الديوث يا حبيبي اللي قولتلك عليه واحد بيعرص على مراته وبيستمتع بكده مش عارفه ايه الخيابه دي
المهم يا واد عملت ايه مع نهاد! 😁
انا : لسه يا ست الكل بس المرادي حاولت معاها كانت بتبعد بس مفيش رد فعل
(مش عارف ليه كدبت عليها ممكن علشان ما تفكرش اني بتكلم علي رمضان مش عارف)
حسنيه : يبقي حتيجي سكه لا تقلق... اه صح روحت كلمت الراجل ولا لا.
انا : روحت طبعا كلمته واتفقت معاه حبدا بعد بكره الشغل
بجد شكرا اوي 💋💋
حسنيه : لا انا عايزه البوسه لايف مليش دعوة 😊
انا : عيوني يا قلبي بس معلش انا مش حقدر انهاردة
اتهديت شغل مع نهاد
حسنيه : ريح يا حبيبي انا معاك على طول لا تقلق

طلعت عند امي وجدتي بتقولي ايه السرمحه دي كلها يا استاذ
كنت فين كده

<<<< محادثه ما بيني وامي وجدتي >>>>
امي : كنت فين بقى حضرتك (بزعيق)
انا : ليه يعني عايزه حاجه في ايه
امي :لطشتني بالقلم لما أسألك رد على قد السؤال
انا : حضرتك ليه 😭بتعامليني كده😭 هو انا ابن حرام
جدتي : بس بقى كفايه اللي بتعمليه ده يا بنتي وخدتني في حضنها وانا بعيط 😭😭
امي : في ايه يا ماما سبيني اربيه علشان يعرف ينطاحني سؤال بسؤال
جدتي : طب بصي بقي لو ضربتيه تاني حيكون رد فعلي عنيف جدا عليكي سامعه ولا لا
امي : في ايه يا ماما ما تسبيني اربي ابني براحتي مالك يا ماما وعلى فكرة ده كده مش حينفع يقعد معاكي ده حيجي معايا
انا : ازاي يعني والراجل اتفقت معاه الشغل ده بقي
امي : شغل هههههههه انا كنت بهاودك وبعدين روحله وقوله معلش محصلش نصيب
جدتي : ومين قالك انه حيقعد معاكي اصلا مش كفايه اللي هوا فيه
روح يا حبيبي ريح شويه شكلك تعبان !
أمي : بس انا لسه ما خلصتش كلام معاه يا ماما
جدتي معلش يا بنتي بعد ازنك خليه يدخل دلوقتي لحد ما تهدي شويه

دخلت اريح شويه ومقروف من اللي حصل وحالتي زي الزفت
من المعاملة الزفت بتاعت امي ومش طايق حد خالص قولت
اشغل نفسي بأي حاجه في التلفون احاول انسي شوية
فتحت التلفون لقيت رمضان مكلمني على الواتس يامه
وسايب رسائل وبيقولي يا علي انا مش انسان وحش و****
بس ممكن تيجيلي علشان اشرحلك كل حاجة واحنا اسفين
ليك جدا بس اسمعني الأول روحت مكلمه علي الشات

<<<< محادثه ما بيني وبين رمضان >>>>
انا : خير يا اللي لبستني العمه ومراتك الوسخه عامله عليا شريفه وبتضربني بالقلم
رمضان : طيب ما تزعلش وقولي ايه اللي يرضيك
انا : انتا وذوقك بقي انا خدت قلم خدامين تعرف لو عملت اي رد فعل تاني حقها وكل حاجه
رمضان : طب ممكن تيجي نتكلم طيب وش لوش يكون أفضل بكثير
انا : مش حينفع دلوقتى للأسف ممكن بكره
رمضان : ليه هو في حاجة طيب عندكوا
انا : العادي يعني بس امي متعصبه شويه
رمضان : دي محلوله المهم انت ايه ممكن تتنازل وتيجي
انا : مفهاش حاجه لو جاتلك وفهمت (مراتك مهلبيه وتستاهل)
و كمان اعرف حتعوضني ازاي
رمضان : طيب احنا حنحل موضوع امك بقى

شويه لقيت الباب بيخبط وانا ولا اتحركت من مكاني جدتي فتحت وانا سامع من جوه ناهد بتقولها ممكن علي يعمل حاجة معايا جدتي قالتها ماشي بس ليه طلب معلش خليه يبات عندكوا راحت نهاد ضحكت وقالت بس كده ده في عنيه

امي :هو ايه اللي يبات ده ماهو ده اللي ناقص
جدتي : هو في ايه انتي ايه كفايه خوف وعصبيه على مافيش
نهاد : اظاهر انها عصبيه جدا انا ممكن امشي لو حتضايقي
طلعت انا من الأوضه عامل كأني مش عارف حاجه
انا : هو في ايه كل شويه صوت عالي وزعيق انا بقيت مش قادر استحمل انا سايب البيت وغاير في داهية بس مادوريش عليا بقى علشان مش حتلاقيني
جدتي : عاجبك كده بقى شوفتي وصلتي الولا لأيه
نهاد : اهدي بس يا حبيبي وتعالي قعد عندي
جدتي : وبات عندهم لحد ما تهدي خالص
ماما : المفروض اني اوافق يعني على كل ده يعني
خش يا زفت جوه مفيش حد عندنا يسيب البيت (وماسكه ايدي)
انا : روحت زاقق ايديها جامد وقولتلها انا غاير في داهية من هنا علشان ترتاحي
روحت زقت جدتي ونهاد وعامل مقموص ونزلت الشارع شويه

لقيت رمضان بيقولي انت فين كل ده ونهاد فين انتوا اغتصبتوها ولا ايه😂😂 انا كنت قاعد تحت العمارة
لقيت جدتي نازله ومعاها نهاد وبتقولي معلش يا حبيبي حقك عليا خليك اقعد عند طنط نهاد شويه عقبال ما تهدي ومعلش يا نهاد حنتقل عليكي شويه خليه يبات عندكوا انهاردة .. نهاد ردت عليها وقالت ده رمضان حيفرح اوي اوي راحت مسكاني من ايدي وطلعت عند رمضان

دخلت بيت رمضان مقشر ومغموم
رمضان : مالك يا وحش الوحوش في ايه بس
نهاد : اصله شد مع والدته شويه يا خويا
رمضان :خلاص ايه رأيك نفرفشوا شويه
نهاد : نفرفشوا ازاي يا خويا يعني
رمضان : فتحي مخك معانا امال هاتي الشيشة والحاجة جنبي ودلعينا برقصك

جابت معسل وولعه وهو راح جاب حته حشيش وكسرها حتت صغيره (قرصها) وحطها علي المعسل وحط ولعه ونهاد شغلت اغاني ورقصت ورمضان بيقولي اشرب يا وحش قوتله مش بشرب ومتحاولش علشان مش حشرب قالي طب جربها لو وحشه خلاص قولتله ماشي وخد نفس واحد واتولت يا معلم ده ايه ده في تنميل في دماغي واقعد اكح كثير اوي بس مستمع مع رقص نهاد ونسيت امي بمشاكلها وبدأت ارقص مع نهاد وقاعد اتحرش بيها لقيتها خدت نفس وترقص جامد
واحه على الرقاصه الشرموطه دي وبتحاول تقلع علشان ترقص ملط راح رمضان قالي خد نفس مرضتش ازعله وبلف لقيت نهاد ملط وبترقص روحت مسكت بزازها الكبيرة وقعدت افعص جامد وارقص روحت قلعت البنطلون وهي قلعتني التيشرت ورمضان بدأ يلعب في زبو و نزلت تمص زبو وهي بترقص روحت رشقت زبي في طيزها وهي بتمص زب رمضان
وهي بدات توووح ووووح جامد راحت باسته جامد وهي بتتناك مني ورمضان ماسك بزازها قاعد يفعص راح ساب بقها
ونزل يرضع بزازها وانا هاريها من ورا وهي بتصوت حبيت اجرب الشتيمه معاها ضربتها عل طيزها جامد وقولتلها اطلعي علي السرير يا لبوه لقيتها فرحانه ورمضان بيقولها يا شرموطه اسمعي الكلام وركبت فوقها وهي بتوحوح مني ورمضان منسجم وانا فاشخ كسها واظاهر ان الحشيش بيخليني أطول ولا ايه مش عارف طلبت معايا الحس عسل كسها روحت طلعت زبي وبوستها ونزلت على كسها بعبصه ودعك لحد ما نزل عسل نزلت لحست وفضلت الاعب كسها بلساني وهي كل اللي عليها يا مفتري حرام ااااه ااااه نار مش قادرة رمضان حبيبي قوله يدخل زبه انا مش قادرة قولتلها اخرسي بقى وروحت قايم ومسكت زبي بلفه علي كسها من بره وهي مش قادره وبتصوت انت بتعمل ايه انا مش قادره فقولت لرمضان يبوسها علشان ما تصوتش ودخلت زبي في كسها جامد اوي ورمضان سابها وفضل يدعك في زبه لحد ما نزلت في كسها قالتلي احه بقي انت ايه مش بنئادم 😂😂انا اتفشخت
وانا حنام دلوقتى 😂😂
قولتها تنامي مفيش نوم الا لما افهم يا بنت الوسخه كل حاجه
راحت قالتلي ممكن نرتاح شويه طيب واحنا نفهمك كل حاجه
كمل يانجم
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا































































@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%