NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Captain price

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكيد معظمنا دخل هنا أول مرة كان كان عندو اهداف و متوقع حاجة و لما قعد يوم و اسبوع و شهر لقى نفسه فى حته تانيه خالص.

بحكم ان معظم الناس الى هنا ملهمش تجارب جنسية أو عندهم رغبة عاطفية مع ان المنتدى جنسى كنا متخيلين انهم ممكن يلبوا احتياجاتهم هنا و قعدو فترة كبيرة عاملين ينطوا من موضوع لتانى و من رد لأخر بس نادرا ما حد لقى وحده و فتح كلام.

الحقيقة انا متعجب ان حتى مع التكنولوجيا و الفرصة الى معانا دى احنا زى محنا مجرد بنرد على مواضيع و تعليقات بس مافيش حد عرف انو يكلم واحدة على انفراد و يفتح معاها كلام
اعتقد لأن معظم الستات هنا هما اصلا عندهم اكتفاء جنسيى و عاطفى فبيقضوا وقت هنا لمجرد التسلية و مش محتاجين يفتحوا كلام مع حد.

انا بدأت احس بزهق لأن تقريبا بعمل نفس الحاجه هنا كل يوم و ان الى كنت داخل عشانه موصلتش ليه بقيت مجرد بفتح ساعة أو ساعتين بالكتير و بعد كده بقول طب و بعدين.

كنت داخل مفكر انى يعجبني الموضوع و هفتح كلام مع وحده بس لا حياه لمن تنادي.

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • جامد
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات, White_Wolf, doctor_massage و 3 آخرين
ياااا انت اخيرا خدت الصدمة معلش بس اجمد كدة عشان لسه المشوار طويل 😂😂😂😂😂
يا صديقى مش عايز احبطك بس انت لو بدور على عواطف و كلام و علاقت هنا صعب تلاقي و انسى متضيعش وقتك و تجرى ورا سراب، هنا تفضفض و تكتب و تعبر بس تلاقى حد و الجو دا انسى.
انصحك تخرج برا شاشه الموبايل و تجرب تقابل ناس و تتكلم معاهم دى الخبره و التجربة و الحقيقة، وانت هتلاقى انك بتنجذب فعلا للبنت و و هتاخد احتياجاتك.

عايز حاجه من الدنيا لازم تحرك رجلك و تجرى وراها

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلاً

• عجبني
طب ليه انا موجوده

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات, White_Wolf, زهايمر و شخص آخر
ياااا انت اخيرا خدت الصدمة معلش بس اجمد كدة عشان لسه المشوار طويل 😂😂😂😂😂
يا صديقى مش عايز احبطك بس انت لو بدور على عواطف و كلام و علاقت هنا صعب تلاقي و انسى متضيعش وقتك و تجرى ورا سراب، هنا تفضفض و تكتب و تعبر بس تلاقى حد و الجو دا انسى.
انصحك تخرج برا شاشه الموبايل و تجرب تقابل ناس و تتكلم معاهم دى الخبره و التجربة و الحقيقة، وانت هتلاقى انك بتنجذب فعلا للبنت و و هتاخد احتياجاتك.

عايز حاجه من الدنيا لازم تحرك رجلك و تجرى وراها
انا مبعرفش اتكلم مع بنات اصلا و سعات بتكسف و بخاف فجيت هنا عشان اكتسب خبرة و اتعلم ازاى اتكلم و لو حصلت مشاكل و حد زعل منى عادي ممكن اكلم حد تانى و محدش يعرفني.
من الاخر انا كنت واخد المنتدى تدريب ليا

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات و Nasrshalby
صدقنى مافيش احسن من انك تخرج للدنيا و تتكلم اصل هتفضل على الحال دا لحد امتة يا صديقي انت شاب يعنى فى الوقت دا زميلك بيصاحبوا و يخرجوا و يتعرفوا.
و بعدين متخفش و تتكسف منهم انت طول منتا مبتغلطش فى حد او تعديت حدودك اقف زى الجبل ولا يهزك.
انزل واتكلم و عادي لو اترفضت و استبضنوك يتحرقوا خش فى الى بعده و خليك مثمر يسطا.
انزل جيم، العب رياضه، اهتم بشكلك و هدومك، متستخسرش حاجة فى نفسك و دلع نفسك، عشان متحسش انك ناقص و ان زميلك بيتفوقوا عليك وانت غلبان مش قادر

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات، White_Wolf و Captain price
خليك فاكر ان مع كل ثانية انت بتضيعها هنا عشان خاطر مستنى وحده تفضى و ترد عليك انت عندك الدنيا بوسعها بنسوانها و تجارب و مغامرات مستنياك

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات، White_Wolf و Captain price
خليك فاكر ان مع كل ثانية انت بتضيعها هنا عشان خاطر مستنى وحده تفضى و ترد عليك انت عندك الدنيا بوسعها بنسوانها و تجارب و مغامرات مستنياك
كلامك شجعني هحاول.

• عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات و White_Wolf
  • عجبني
سلامتك

• عجبني
اكيد معظمنا دخل هنا أول مرة كان كان عندو اهداف و متوقع حاجة و لما قعد يوم و اسبوع و شهر لقى نفسه فى حته تانيه خالص.

بحكم ان معظم الناس الى هنا ملهمش تجارب جنسية أو عندهم رغبة عاطفية مع ان المنتدى جنسى كنا متخيلين انهم ممكن يلبوا احتياجاتهم هنا و قعدو فترة كبيرة عاملين ينطوا من موضوع لتانى و من رد لأخر بس نادرا ما حد لقى وحده و فتح كلام.

الحقيقة انا متعجب ان حتى مع التكنولوجيا و الفرصة الى معانا دى احنا زى محنا مجرد بنرد على مواضيع و تعليقات بس مافيش حد عرف انو يكلم واحدة على انفراد و يفتح معاها كلام
اعتقد لأن معظم الستات هنا هما اصلا عندهم اكتفاء جنسيى و عاطفى فبيقضوا وقت هنا لمجرد التسلية و مش محتاجين يفتحوا كلام مع حد.

انا بدأت احس بزهق لأن تقريبا بعمل نفس الحاجه هنا كل يوم و ان الى كنت داخل عشانه موصلتش ليه بقيت مجرد بفتح ساعة أو ساعتين بالكتير و بعد كده بقول طب و بعدين.

كنت داخل مفكر انى يعجبني الموضوع و هفتح كلام مع وحده بس لا حياه لمن تنادي.
في بنات وستات معندهمش اكتفاء ولا حاجه بس الفكره الي تخليها مترضاش تدخل علاقه مع حد الخوف من الفضيحه تخاف تعمل علاقه مع حد وميطلعش راجل ويحافظ عليها

• عجبني
لو قرأت عنوان المنتدي من علي متصفح جوجل قبل الدخول ......عمرك انت او انا. أو غيرنا هيوصل للنقطة الي انت قولتها دي. ....بمعني .

اسم المنتدى ( نسوانجي ) والوصف بتاعة ( منتدي ترفيهي ) ..

يعني صاحب المنتدي نفسة بيقر أن المكان مش للتعارف ولا العلاقات. ولا مقابلات ..✌️

الخلاصة : تعايش مع الوضع وشوي شوي هتكون صداقة وانت ونصيبك بقي بس الغي فكرة المقابلة من هنا لأنها مستحيلة الحدوث والسبب ...

( كلنا هربانين من بره ...يبقي هندخل هنا عشان نخرج بحد ....صعبة بصراحة)

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Y0uSèf, أم قويق, أبوزيد نيك بنات و 2 آخرين
لو قرأت عنوان المنتدي من علي متصفح جوجل قبل الدخول ......عمرك انت او انا. أو غيرنا هيوصل للنقطة الي انت قولتها دي. ....بمعني .

اسم المنتدى ( نسوانجي ) والوصف بتاعة ( منتدي ترفيهي ) ..

يعني صاحب المنتدي نفسة بيقر أن المكان مش للتعارف ولا العلاقات. ولا مقابلات ..✌️

الخلاصة : تعايش مع الوضع وشوي شوي هتكون صداقة وانت ونصيبك بقي بس الغي فكرة المقابلة من هنا لأنها مستحيلة الحدوث والسبب ...

( كلنا هربانين من برد ...يبقي هندخل هنا عشان نخرج بحد ....صعبة بصراحة)
بجد عندك حق
شابوه رودي 🌹

• عجبني
التفاعلات: الكينج123، أبوزيد نيك بنات و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات و Ahmedmax7
صدقني دة مجرد توضيح مش اكتر ☕☕🌿🌿
لا دي حقيقة علشان معظم الناس فكره حاجه تانيه
أنا هنا ممكن من ٢٠١٥ أو ٢٠١٦ كل ناس لي شوفتهم هنا زي ما انتي قولتي بظبط نسبه قليل لي لقته فاهم ده كويس 🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات و مجنونة مطرقعة
لا دي حقيقة علشان معظم الناس فكره حاجه تانيه
أنا هنا ممكن من ٢٠١٥ أو ٢٠١٦ كل ناس لي شوفتهم هنا زي ما انتي قولتي بظبط نسبه قليل لي لقته فاهم ده كويس 🌹
كل واحد ولية حساباته الخاصة ❤️

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات و مجنونة مطرقعة
أكيد
احلي أيام هنا أيام زمان كان ضحك و هزر للركب و أيام الديسكور 🤣🤣🤣
سمعت كتير أن القديم احلي.... بصراحة كان نفسي كنت موجودة معاكم. بس انت شايف الاختلاف فين

• عجبني
  • حبيته
إنا في المنتدى من فتره كبيرة
لما دخلت هنا ما كان هدفي ادور علي علاقة
إنا دخلت هنا عشان اشوف تجارب وعلاقات
ومشاكل لأن البرنامج ده الوحيد الي تقدر
تتكلم عن مشاكلك بدون خجل
لو عاوز علاقة بجد خليك فى الواقع

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: أبوزيد نيك بنات، الـ مجتاو و مجنونة مطرقعة