NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الأسطورة (البداية) | السلسلة الأولي | - عشرة أجزاء 25/3/2022

شباب بالنسبة لي معاد نزول الأجزاء عشان نكون واضحين من دلوقتي ان سمعت مثل قبل كده اللي اولو شرط مش فاكر الباقي المهم انا حنزل جزء الضهر صغير وجزء بليل كبير ماشي ولو حنزل جزء اخر في معاظ متأخر من الليل حبقا اقولكم قبلها طبعاً مع فرق التوقيت وانا بسابق شهر رمضان عشان انا لو كتبت فيه حيبقا من غير جنس او اي تلميحات ليه امين ولا ايه.

• عجبني
التفاعلات: Pregoo و Crasco
شباب بالنسبة لي معاد نزول الأجزاء عشان نكون واضحين من دلوقتي ان سمعت مثل قبل كده اللي اولو شرط مش فاكر الباقي المهم انا حنزل جزء الضهر صغير وجزء بليل كبير ماشي ولو حنزل جزء اخر في معاظ متأخر من الليل حبقا اقولكم قبلها طبعاً مع فرق التوقيت وانا بسابق شهر رمضان عشان انا لو كتبت فيه حيبقا من غير جنس او اي تلميحات ليه امين ولا ايه.
ماشى يا عم منتظرينك

وشكرا لأحترامك لرمضان و احترامك لنا

و المثل

ال اوله شرط اخره نور

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Pregoo، Crasco و drive to the hell
انا قرأت الجزء من ساعة و استنى يندمج و اقول عاش بس لم اطيق صبراً

عاش

كانت تنقصه التكملة الجزء الرابع

• عجبني
  • حبيته
انا قرأت الجزء من ساعة و استنى يندمج و اقول عاش بس لم اطيق صبراً

عاش

كانت تنقصه التكملة الجزء الرابع
انا بحاول انزل اجزاء اطول واكثر اثارة من بحيث يكون كل جزء افضل من اللي قبليه بس المسكلة ان المندى الجديد تحميلوا عندي بطيء جدآ مش عارف ليه وفي حدود لي عدد الكلمات اللي بقدر انزلعا يعني لو اتجاوزتها الجزء بي يرفض ان ينزل وبي يقولي الرسالة خطاء وبضطر اني اعيد كتابتها من جديد بس انا معرفش معنى اليأس او الكسل وبحاول وسوف احاول كثر حتى انال رضاكم دائما وابدآ وشكرآ

• عجبني
انا بحاول انزل اجزاء اطول واكثر اثارة من بحيث يكون كل جزء افضل من اللي قبليه بس المسكلة ان المندى الجديد تحميلوا عندي بطيء جدآ مش عارف ليه وفي حدود لي عدد الكلمات اللي بقدر انزلعا يعني لو اتجاوزتها الجزء بي يرفض ان ينزل وبي يقولي الرسالة خطاء وبضطر اني اعيد كتابتها من جديد بس انا معرفش معنى اليأس او الكسل وبحاول وسوف احاول كثر حتى انال رضاكم دائما وابدآ وشكرآ
عاش عليك و على عزيمتك الفولاذية

• عجبني
  • حبيته
عاش عليك و على عزيمتك الفولاذية
شكرا جزيلا ليك بس يامرحب هو ليه دائمآ بيكون على قدر ما انا بحاول أدقّ في كتابتي بس لم ارفعها بلاقي كلها مليانة اخطاء املائية دا بجد عيب عليأ. 😭😭😭😭

• عجبني
تم دمج الرابع
قراءة ممتعة للجميع

• عجبني
شكرا جزيلا ليك بس يامرحب هو ليه دائمآ بيكون على قدر ما انا بحاول أدقّ في كتابتي بس لم ارفعها بلاقي كلها مليانة اخطاء املائية دا بجد عيب عليأ. 😭😭😭😭
للأسف مش انت او انا بس سبع اثمان العرب و متحدثين اللغة يخطئون فى الكتابة لاننا اهملناها و اهتممنا باللغات الأخرى

• عجبني
ايوه كده ولعها بقااا. يسلام لو تنزل القصه كلها مره واحده 🤣🤣

• عجبني
عاش فشخ

• عجبني
تم دمج الخامس
قراءة ممتعة للجميع

• عجبني
  • عجبني
اخيرآ فهمتني يا وديع 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
that you have fast relation with your jobs will i show you how to make my self better than you
ترجم ياريس 😁

• عجبني
التفاعلات: Pregoo، XX_FUCKER girl_XX و Crasco
تحفه استمر وبالتوفيق 👏 👏 :love: :love:

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Pregoo, XX_FUCKER girl_XX, Crasco و شخص آخر
عاش عليك الجزء حلو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميلة جدا كمل

• عجبني
  • حبيته
ترجم ياريس 😁
اسف انا نسيت اني في منتدى عربي من كتر التفكير في القصة بس قولتلك انك عندك سرعة عالية ودقة في الأداء وانت بي كدا حتزيد من حماسي لأن انا هدفي في يوم من الايام اني اتفوق عليك انت وعصر اليوم ومايكل مجدي لو فاكرهم وبس كده شكرآ

• عجبني
اسف انا نسيت اني في منتدى عربي من كتر التفكير في القصة بس قولتلك انك عندك سرعة عالية ودقة في الأداء وانت بي كدا حتزيد من حماسي لأن انا هدفي في يوم من الايام اني اتفوق عليك انت وعصر اليوم ومايكل مجدي لو فاكرهم وبس كده شكرآ
هههههههه انا تعليم مجاني معلش وبعترف اني مليش في الانجليزي
اتمنالك طبعا مزيد من التفوق وحط ديما قدامك انك حابب تتفوق
بس نصيحة اخوية .. حافظ علي هويتك واسلوبك .. وعلي قد ما تقدر ما تحولش تقلد اسلوب حد
خالص تحياتي وامتناني صديقي

• عجبني
  • حبيته
تحفه استمر وبالتوفيق 👏 👏 :love: :love:
انت بي تبالغ يابني وايه alwnsh حتة واحدة ياخي قول عصاية عامود بس ونش كدة مش اوفر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%