NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير
من سنين طويله وانا علي الانترنت من ايام msn و yahoo وصولا ل hi5والاخ Facebook وTwitter
كنت دايما اقابل شخصيات فيك ولا ليهم اي كيان طبيعي مجرد اسماء وموضوعات لكن لما حصل لهم تحديث update الناس دي. بقت تعمل اكونتين واحد ولد والتاني بنت وتدخل تحب في نفسها علي انها بنت بتحب ولد او ولد بيحب. بنت وهكذا ولكن لما بيتعرفوا بيختفوا ويطلعولنا بتحديث جديد
Gay ولما يحصله تحديث يظهر بشكل تاني She is male وهكذا اصبحنا نتعايش مع الجميع وكننا مجرد حسابات لا اساس لها
هيزعل مني ناس كتير من الاخوه والاخوات لكن هل كلامي. غلط ولا صح ارجوا مناقشه الامر

• عجبني
التفاعلات: Elkabeer, أبو اليزيد, Moheb sex و 4 آخرين
هتفتح باب اثاره الجدل بدري وانا لسه مفطرتش

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch و الدكتور النسوانجي
فيه كلام كتير سقط مني او مفهمتوش ، مثلا يعني ايه يكلموا بعض او نفس الشخص يعمل اتنين اكونت واحد Gay , معلش الاستيعاب احيانا عندي بيوقف لما الموضوع يبقي لف ودوران كتير

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • بيضحكني
فيه كلام كتير سقط مني او مفهمتوش ، مثلا يعني ايه يكلموا بعض او نفس الشخص يعمل اتنين اكونت واحد Gay , معلش الاستيعاب احيانا عندي بيوقف لما الموضوع يبقي لف ودوران كتير
بص بقي اقولهالك يعمل منشور باسم ص يخش ج يرد عليه ج دامين بقي اللي هو نفسه ص ويفضل يحب في نفسه ويحسسنا انهم اتنين 😂
gay دي المرحله التانيه لما يتقفش انهم الاتنين واحد

• بيضحكني
التفاعلات: فحلاوى
  • ماااشي
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
بص بقي اقولهالك يعمل منشور باسم ص يخش ج يرد عليه ج دامين بقي اللي هو نفسه ص ويفضل يحب في نفسه ويحسسنا انهم اتنين 😂
gay دي المرحله التانيه لما يتقفش انهم الاتنين واحد
اهو كدا وصلت
طب معلش الاستفادة اي ، يعني حب ف نفسه ، كدا هينيك ،،، لأ ،،،، يبقي اللي بيعمله عبط 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
اهو كدا وصلت
طب معلش الاستفادة اي ، يعني حب ف نفسه ، كدا هينيك ،،، لأ ،،،، يبقي اللي بيعمله عبط 😂
يشتغل المتابعين

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فحلاوى
صباح الخير
من سنين طويله وانا علي الانترنت من ايام msn و yahoo وصولا ل hi5والاخ Facebook وTwitter
كنت دايما اقابل شخصيات فيك ولا ليهم اي كيان طبيعي مجرد اسماء وموضوعات لكن لما حصل لهم تحديث update الناس دي. بقت تعمل اكونتين واحد ولد والتاني بنت وتدخل تحب في نفسها علي انها بنت بتحب ولد او ولد بيحب. بنت وهكذا ولكن لما بيتعرفوا بيختفوا ويطلعولنا بتحديث جديد
Gay ولما يحصله تحديث يظهر بشكل تاني She is male وهكذا اصبحنا نتعايش مع الجميع وكننا مجرد حسابات لا اساس لها
هيزعل مني ناس كتير من الاخوه والاخوات لكن هل كلامي. غلط ولا صح ارجوا مناقشه الامر
صارو كتار كتير..منهم مشان المتعة ومنهم مشان المصاري وشحن الرصيد ومنهم ضعف شخصية او نقص شخصية

• أتفق
صارو كتار كتير..منهم مشان المتعة ومنهم مشان المصاري وشحن الرصيد ومنهم ضعف شخصية او نقص شخصية
هو دا. اصل الكلام

• عجبني
التفاعلات: Horny Dragon
هو انا لو صوصوت وعملت بلاغ هيحصل حاجة :unsure::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
عادي وبتحصل كتير
فكك

• بيضحكني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️ و المتعايشة رغم التسلخات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
يشتغل المتابعين
بص يادكترة ، انت بتتكلم ف مجال كبير وانا هفضل اسقط منك كتير 😂
معرفش كمان متابعين ازاي ومالهم ومال واحد بيكلم نفسه ، بس السوشيال ميديا للتهريج وتغيير مود فقط ، دة اللي اعرفه ، لكن علاقات جادة بدايتها تكون سوشيال ،، دي حاجه مقدرش اقتنع بيها عن نفسي وطبعااااا الجميييع ناس عشرة٪عشرة 👌

• أتفق
عودة
أعلى أسفل
0%