NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد الديوث على مراتى

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تم تعديل القصة من الاخطاء والتكرار للنصوص الى حصل فى الموضوع السابق نتيجة لتكرار عمليه النسخ وبرجاء من الاشراف حذف الموضوع القديم وهو بنفس عنوان القصة

تم اضافة الجزئ الاول بعد المقدمة

مقدمة قبل الجزئ الاول

اتفتح الباب ورغد خارجة من عند جارتها نرمين بتستقبل احمد الى بينه وبينها 6 سلالم لسة بيطلعهم وشايفها وهى خارجة والباب بيقفل وراها وبتبتسم بحماس ليه وهى بتتنطط على الارض فرحانة برجوعة ومادة درعاتها ليه مستنياه ياخدها بالحضن كانه وحشها بقالة سنين مع انها لسة كان معاها الصبح

وفى نفس الوقت جارتهم نرمين واقفة متابعة كل الى بيحصل من العين السحرية للباب وعندها فضول تتفرج عليهم لغاية ما يدخلو

احمد وصل ووقف ادام رغد وكان طويل جدا ادامها طولة واصل ل 195 سنتى وهى يادوبك واصلة اعلى من نص جسمة بحجات بسيطة وعاملة زى العصفورة الى واقفة ادام هجمة بشرية والاتنين واقفين ادام باب نرمين

وفجأة بايد واحدة شدها من شعرها وثبتها على الحيطة وهى بصالة من تحت اكنها بتبص على برج وقالها كنتى بتعملى ايه فى الشقة دى يا شرموطة مين الى كان بينيكك جوة وهو بيزغرلها

رغد . لاء لاء مكنتش بتناك ولا حاجة صدقنى انا كنت قاعدة مع صحبتى العروسة الجديدة اسمها نرمين مانا قولتلك فى التليفون الصبح

نرمين بتتفرج وحاسة برعب رهيب واديها ورجليها بيترعشو ومش قادرة تمسك اعصابها ولا قادرة تقف من صدمة الى بتسمعة وشيفاه من العين السحرية ومستغربة كل الى بيحصل ده

احمد . ( رزع رغد بالقلم على وشها بس مش بقوة كبيرة ) انتى هتشتغلينى يا كسمك وكمان مسمياه نرمين انا متاكد انك كنتى بتتناكى جوة

رغد . صدقنى ابدا محدش لمسنى ابدا ولا لمس شعرة منى

احمد . انا مش مصدقك يابنت الشرموطة انا هتاكد بنفسى وهجيب دليل شرمطك ( ورزعها القلم التانى بنفس القوة )

رغد . صدقن.. ( كتم بقها قبل ما تكمل )

احمد . اخرسى يا كسمك اقلعى ورينى جسمك وانا هتاكد بنفسى

وقام شادد فستانها القصير جدا الى مش لابسة تحتيه حاجة غير اندر اسود صغير جدا ورماه على الارض ونرمين ميتة من الرعب وهى بتراقب خلف الباب وتشوف الى بيحصل وجسمها من الرعشة والتوتر سايب خالص وبتقول فى عقلها هو ايه الى بيحصل وليه الحيوان ده بيعمل فيهل كدا وازاى بيكلمها كدا

احمد قعد يلف فى جسم رغد ويبص بين يزازها وضهرها وتحت باطها بيدور على اى علامة فى جسمها تعرفة انها كانت بتتناك جوة لكن ملقاش

رغد . صدقتنى مفيش حاجة اهو لبسنى احنا على السلم

احمد . اللبسك ايه يا كسمك هى بالساهل كدا اقلعى الاندر يا بنت الوسخة اجسك اشوف كسك وخرم طيزك اكيد مليانين لبن من الى كان بينيكك يا قحبة

رغد . لا محصلش صدقنى انت مش عاوز تصدق ليه واحنا على السلم واى حد هيشوفنى كدا تعالة نخش جوة

احمد . انا مفيش شرموطة زيك بتتناك عند الرجالة فى شقق الجيران هتخش بيتى الطاهر يا متناكة

وقام ماسكها بدراع واحد اكنه ماسك عروسة قطن لعبة وقام رازعها على فردة طيزها بضربة قوية جدا بكف ايده على لحمها الابيض المنور احمرت فورا وهى راسمة مكان ضربة ايده ومصحوبة بصرخة قوية كتمتها باديها على بقها وبعدين قلبها اصبحت راسها تحت ورجليها فوق وهى بتحاول تتلمس باديها او رجليها اى حاجة تمسك فيها لكن بلا جدوى مجرد دمية صغيرة فى ايدو ومسك بايدة التانية الاندر بتاعها وقلعهولها ورماه على الارض وكدا اصبح جسمها عريان بالكامل

قعد يشم فى كسها وهى بتطلع صوت اهات خفيفة مكتومة اثر الضربة وشمه فى كسها

احمد . باستغراب . مفيش ريحة غريبة دى ريحة كسك العادية

رغد بصوت مبحوح وهى مقلوبة . قولتلك محدش ناكنى جوة انت مش مصدق ليه

احمد . بس يا كسمك اخرسى تلاقيكى مخبية لبنه فى كسك ولا طيزك صح يا لبوة

رغد . لاء

احمد . انا هتاكد

بصوابع ايده فتح شفرات كسها الابيض الطرى ودخل صباعة جواه

رغد بكتمة صوت . ااااااههه

ملقاش اثار لبن فى كسها

رغد من تحت . شفت مفيش حاجة نزلنى بقى

احمد . يبقى ناكك ونزلهم فى طيزك يا قحبة استنى بقى اشوف

رغد . لاء لاء محصلش

بنفس الصباع طلعة من كسها ودخلة فى فتحة طيزها اكنة بيبعبصها فى طيزها وبرضو ملقاش حاجة

احمد بنبرة صرامة وتصديق . مفيش حاجة فى كسك ولا طيزك طلعتى شريفة يا شرموطة

رغد . شفت قولتلك محدش ناكنى صدقتنى

وقام عادلها ومنزلها موقفها على رجليها ولفها ولزق وشها فى باب نرمين وقام رازعها على فردة طيزها التانية نفس الضربة الاولى وسابها مسكت طيزها باديها من الالم وهى بتنزل تقعد على الارض بتستوعب الالم الى حاسة بيه طيزها الى اتحول بياضها الشاهق الى لون الكاتشب

رغد ونفسها مقطوع من الضربة . اعععععععععععععععع

احمد . هاتى فستانك الى على الارض يا متناكة ويالة عشان ندخل عشان تحضريلى الاكل ولا عاوزة حد يطلع يلاقيكى مرمية على الارض عريانة بعد ما جارك ناكك ورماكى برة زى الشرموطة يا لبوة

رغد وهى ماشية وراه مقرفصة على الارض على اديها ورجليها وماسكة الفستان بايدها . محدش ناكنى

نرمين فى زهول من الى شافتة وهى شايفة صديقتها الجديدة والى حصلها من جوزها وشايفها بتزحف مقرفصة ادامها عريانة من غير هدوم وطيزها الموطية ومفتوحة ادامها الى اصبح لونها احمر بلون الكاتشب على عكس باقى جسمها الابيض الى زى البنور وخطوط من عسلها بتلمع بتنزل من كسها على فخادها بتوصل لركبتها الى بتزحلقها زحلقة خفيفة على الارضية البورسلين وهى بتزحف لغاية ما وصلت لجوزها عند الباب وهو بيطلع مفاتيحة وبيفتح الباب وهى وصلت عند رجليه واتشعبطت بتتسلقها زى الطفلة لغاية ما وصلت لدراعة ومسكتة اتشعبطت في دراعة وحضنتة زى الطفلة الصغيرة الى متشعبطة فى ايد ابوها بكل حب ورجليها مضمومة على بعضها وعمالة تنقبض ومش شايلاها
وهو اول ما لقاها وصلت قام ماسكها من وسطها بدراع واحد وشالها ورفعها على كتفة اكنة بيشيل شوال دقيق بس من غير وزن تقريبا واصبحت طيزها بجوار خده ودماغها مدلدلة على ضهرة واديها مدلدلة ومتمسكة بفستانها الاسود القصير

احمد فتح الباب ودخلو وقفل وراه

نرمين فى زهول من المشهد الى شافتة لحوالى دقيقة ونص ومش قادرة تصدق ان الى شافتة ده حقيقى من كمية الرعب والتوتر والخوف الى فى الاخر صاحبهم الاحساس بشوية اثارة وشبق احساسة بعيد مكتوب مخلوط بالخوف

ولسة بتاخد خطوة عشان ترجع وتودع العين السحرية سمعت صوت صديقتها من جوة شقتها وهى بتقول الاندر الاندر الاندر برة

فتح احمد الباب ونزل رغد من على كتفة وهو بيقولها

احمد . روحى هاتى اندرك من قصاد شقة الى ناكك يا فاجرة

رغد وهى بتجرى تجيب الاندر بتبصلة وتقولة . لا مناكنيش

وفجاة احمد قفل الباب وسابها برة عريانة ملط
رغد صوتت بصوتها الرقيق وهى بتجرى خطفت الاندر بتاعها من ادام شقة صحبتها نرمين وجريت رجعت جرى قعدت تخبط على باب شقتها وترن الجرس

رغد . افتح افتح ون.... حد هيطلع ويشوفنى عريانة

احمد من خلف الباب . مين بيخبط ؟

رغد . انا مراتك رغد واقفة عريانة برة افتح الجيران طالعة على السلم

احمد فتح الباب وبصلها من فوق لتحت بنظرة تفحص

احمد . يابنت الوسخة هو انتى دلوقتى رجعالى عريانة ملط ولسة من دقيقتين جايبك من شقة جارنا بعد ما ناكك

رغد . لاء محدش ناكنى

وقامت موطية جسمها وزحفت ودخلت من بين رجليه

احمد وهو بيقفل الباب . طب وحياة كسمك يا لبوة انا الى هنيكك فى طيزك دلوقتى بس بعد ما اكل ... جهزى الاكل يا منيوكة الجيران

رغد بصوت من عمق الشقة من الداخل . محصلش متناكتش من حد

نرمين فى اثناء الصدمة من بعد ما شافت اغرب واعجب مشهد شافتة فى حياتها فى حوالى دقيقتين وبترجع بخطواتها المرتعشة من عند الباب حست بلزوجة وزفلطة احتكاك فخادها ببعضها بتبص على الارض اكتشفت ان مكان ما كانت واقفة عسل كسها نزل منها بغزارة وساب اثرة على الارض ومغرق فخادها العريانة البيضة كلها وصولا لاندرها الازرق الرفيع وشعور كسها بحالة استنفار ورعشة مستمرة وانقباض بهياج شديد

وفى عز صدمتها واستيعاب واستكشاف كل ما يحدث من ثلاث دقائق مضت حتى هذه اللحظة تسمع صوت المفاتيح تدخل بابها ويبدو ان زوجها قد حضر من الخارج ويفتح للدخول .......

يتبع الجزئ الاول قريبا ......

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

الجزئ الاول بعد المقدمة

رغد زوجة احمد مهندسة خريجة جامعة امريكية عندها 28 سنة ربة منزل لانها مبتحبش تشتغل ومؤمنة ان المرأة مكانها بيتها وحضن جوزها هو الى يدلعها ويستتها جسمها كيرفى رفيعة طولها متوسط 165 سنتى شعرها طويل واصل لقبل طيزها بكام سنتى عنيها بنى بشرتها بيضة بياض شاهق جسمها الملفوف الرفيع تحس انه بنور من كتر ما هى بيضة يخطف النفس لو ظهرت قدامك فجأة وكيوتة وطفولية فى اغلب تصرفاتها وكلامها وبتعشق جوزها احمد عشق العبادة وعندها عشق رهيب للرجالة عموما وشبق لازبارهم واصل لحد الجنون

احمد جوز رغد ابن ناس ومهندس صاحب شركة تطوير تكنولوجيا وبرمجيات 31 سنة هو ورغد بيعشقو بعض من صغرهم طوله حوالى مترين هجمة بشرية جسم رياضى شكل جميل مغامرات نسائية من وهو عنده سنة ونص لا تعد ولا تحصى جريئ وعنده قوة شخصية لدرجة الفجور او ما بعد الفجور لا بيتكسف ولا بيخاف ولا بيعمل اعتبار لاى حد ولا لاى حاجة شخصيتة ما بين ابن الناس والعربجى والبلطجى هوايتة اوقات الملل البلطجة والخناقات هو وصحابة من الطفولة ومعروف بخناقاتة الى بيتقفل فيها شوارع وبيتكسر فيها محلات وعربيات بيحب رغد ومدلعها دلع كل بنات وستات العيلة وصاحابها بيحقدو عليها وبيغيرو منها بسببة لكن فى نفس الوقت بيحبوها لانها تتحب وهو سايبلها الباب مفتوح على مصراعيه تعمل كل الى هى عوزاه مبيمنعهاش من اى حاجة عاوزة تعملها والى بيتعرضلها او يضايقها كان غالبا كدا بيمضى على فاتورة علاج كسور فى مستشفى استثمارى

نرمين جارتهم الجديدة فى العمارة من طبقة متوسطة ور.... فتح على جوزها وعنده سوبر ماركت كبير وعزلو من منطقتهم وجم سكنو فى مصر الجديدة فى عمارة احمد ورغد الى مكونة من 6 ادوار وكل دور شقتين مساحاتهم كبيرة قصاد بعض نرمين عندها 27 سنة خريجة جامعة ازهر ملتزمة كل لبسها محتشم وواسع ومحجبة وبتحب جوزها سعيد جدا وهو بيحبها وبيغير عليها جدا من الهوا الطاير وبيسمحش حد يبصلها حتى فى عنيها ومخلى لبسها كله مقفل وواسع لانه مبيحبش حد يبص لجسم مراتة الجميل وهى فى العموم زوجة عادية معندهاش اى طموحات او خيالات جنسية متطرفة ومكتفية باللقائات الاسبوعية الى بتجمع بينها وين جوزها على سرير غرفة نومها دا غير انها خجولة وبتخاف من اى حاجة جدا

دى نبذة سريعة عن شخصيات قصتنا والشخصيات الجديدة الى هتظهر هنتعرف عليها فى وقتها

وقفنا فى المقدمة على صوت جوز نرمين وهو بيحط المفاتيح فى الباب وبيفتح وهى لسة فى صدمتها من الى سمعتة وشافتة من العين السحرية وفجاة دخل

وشايفة رجل سعيد بتدوس فى عسل كسها الى نزل على الارض منها

واكنة مشهد بالتصوير البطيئ لقيت جوزها رجليه بتتزحلق على عسل كسها وبيفتح حوض وبينزل رزع على بيوضه مباشرة على الارض وبيكمل زحلقة حوالى تلاتة متر ادام وهو باصص مبحلق لنرمين بخوف وعنيها متابعها وهو فى رحلتة دى لغاية ما استقر وهو حاضن رجل الترابيزة ببضانة وياخد الخبطة التانية فيهم فى اقل من لحظات

وفى ألم ووجع مسك سعيد بضانة ومن شدة الالم ووشة احمر وفى صرخة مكتومة عميقة على ملامح وشة بلا صوت لكن صويت نرمين من خضتها على جوزها كان معوض لصوت صويتة الى مطلعش من شدة الالم وهى بتجرى على جوزها تلحقة وبعدين بتستنجد وبتقول الحقونى وبعدين اغم عليه

وبعد 10 ثوانى من الصويت والعياط لقت رغد واحمد جايين بيمدو بس فى منظر هى متخيلتهوش شافت احمد جاى بقميص مفتوح وحزام بنطلونة مفكوك ولابس فردة شراب فى رجل ورجل لاء

ورغد جاية بتجرى وراه حافية بروب شيفون شيك جدا مفتوح قصير عند اول حرف كسها وخفيف جدا وناعم وشفاف جدا ومفيش اى حاجة تانية تحتيه غير جسمها البنور المنور ولحمها العريان بالكامل

احمد . فيه ايه حصل ايه

نرمين بتبصلة وعلى وشها خوف وتوتر وبتترعش ومش قادرة تنطق

رغد . فى ايه يا نرمين مالك انتى خرسيتى ليه ماتنطقى

نرمين بصوت متوتر ومرعوش ومصدومة من منظر رغد شرحت الى حصل بس طبعا مقالتش ان كل ده حصل بسبب العسل الى نزل من كسها الى زحلق جوزها على البورسلين وعمل فيه كل ده وقالت اتزحلق فى ميه كانت على الارض

لحظات واشرف البواب ومراتة دخلو ووراهم الجيران الى فى الدور الى تحتيهم وفوقيهم وبعد ما سألو ايه الى حصل واحمد شرحلهم
مرات استاذ على قالت طب يا جماعة قلعوة البنطلون شوفو ايه حصلة

جوزها زغرلها وبرقلها عشان تسكت وايه الى بتقوليه دا

هناء مرات اشرف البواب قالت . ايوة قلعوة عشان نطمن عليه

احمد . بسيطة يا جماعة متقلقوش هو تلاقى الخبطتين وفشخة الحوض هم الى سحبو روحة كدا😐

اشرف البواب بلهجة فلاحى . تطمنى على ايه يابنت الكلب يا وسخة اخرسى انتى . الست هانم مراتة تقلعة 🤫

احمد . مراتة قدامك على الارض اهى ميتة من الرعب وهتشخ على نفسها يا اشرف . ماتيجى ياد يا اشرف تقلعة انت 😏

اشرف البواب وهو هياكل وباصص على جسم رغد مرات احمد الى واقفة وسطيهم شبه عريانة والروب الناعم الشفاف واقع من على كتافها وشابط على دراعتها وطيازها البيضة المرمر الى مش مغطيها حتى اندر . لا ياحمد بيه انا مليش فى الحجات دى انا اتكسف جوى ☺️

احمد . هو انا بقولك تعالة مص زبه يابن المرة انت هتطمن عليه بس 😎

اشرف البواب . اطمن على ايه ياحمد بيه ؟ 🤔

احمد . على زبه 😎

لا ياحمد بيه . انكسف . قلعة انت واطمن بنفسك ☺️

احمد . ليه يابن المرة شايفنى خول زيك 🤣

اشرف بضحكة فلاحى وهو مكسوف من نكش احمد وجسم مراتة العريان . هى هى هى هى هى 😅

رغد . بقا انتو رجالة انتو مش قادرين تقلعو الراجل نطمن على زبه نشوف حصلة ايه 😖

احمد . اه الواد اشرف مش راجل 😎

اشرف وهو بيمرجح فى جسمة . لا ياحمد بيه عيب اكده هى هى هى هى هى هى هى 😅

رغد وهى بتنزل على الارض وبتقعد على ركبها وسط رجلين سعيد المسطح على الارض وبتوطى مفلقسة طيزها وبتنجه لبنطلونة . تعالى يا بت يا هناء قلعيه معاية نشوف حصلة ايه

اشرف من منظر طيز رغد البيضة بحمار وهى بتوطى والروب بيترفع عن فردتين طيزها وهم بيبعدو عن بعض وبيكشفو عن فتحة طيزها بكل وضوح وشفايف كسها الابيض على احمر الى اتفتحو وكشفو عن شفراتها الى جواهم وهم بدورهم كشفو خرم فتحة كسها الصغيرة الى بدورها فتحت شوية وكاشفة لحم كسها من جوة وهو بيتحرك مع حركتها حط ايده على دماغة ونزل على ركبه وهو بيقول . يابوووووووووووووووووووووى عالحلااااااااااااااااااااوة يا ناااااااااااااااااااس

هناء وهى بترزع اشرف بالشلوت قبل ما تتجه لرغد تساعدها بلهجة فلاحى . ماتلم نفسك بدال ما اطين عيشة اهلك يا بغل يا ابن البغل . لكن اشرف كان فى كون موازى من هول ما يرى من طيز رغد هو وكل الجيران الى واقفين بيتفرجو عند الباب

احمد بيكلم رغد مراتة . يابنت اللبوة الناس وراكى والرجالة بيتفرجو على كسك وطيازك المفتوحة

رغد . اقف وراية ياد يا اشرف دارينى عشان محدش يشوف

احمد . بعد ايه ياكسمك ما كله شاف

اشرف . لا يا بيه لا يا بيه اهو انا واقف وراها غطيت عليها

احمد . جدع ياد يا اشرف

اشرف وهو زبه واقف من منظر طيز رغد وهى موطية وعينة راشقة فى خرم طيزها وفتحة كسها . تشكر يا بيه دنا خدام الست رغد هانم

احمد . اه يا روح امك طبعا انت خدام ستك رغد امال فاكر ايه 😎

اشرف . ايوة ياحمد بيه دنا اخدمها بعيونى واحطها فوق راسى 🥰

احمد وهو بيلسعة على قفاه . تحطها فوق راسك ولا عاوز تحطها فوق زبك يابن المره 🤣

اشرف . الى تشوفو بقى ياحمد بيه 😂🥰

احمد . اشوف ايه يابن المرة . اقف عدل🤨

اهو

احمد .افشخ رجليك عشان تفرد جلبيتك تغطى عليها 🤨

اهو يا بيه

احمد . واعمل جناحات بالجلابية بايدك كدا وافردها عشان محدش يشوف 🤨

عينى يا بيه

احمد وهو بيشد كرسى من بتوع السفرة عشان يقعد عليه وهو بيزغر لاشرف 🤨 . وكل ما الروب بتاعها يترفع عن طيزها نزلهولها ولو حد من الى واقفين شاف طيزها منك تانى هينكك وانيكو وانيكها فاهم 🤨

لا يا بيه على رقبتى اهو جنحت اهو 😅

رغد وهى بتفك الحزام وبتفتح كباسين بنطلون سعيد وهناء مرات اشرف البواب بتساعدها . تصدق انت وهو متخلفين عقليا هو احنا فى ايه ولا فى ايه دلوقتى 😳

احمد وهو بيزغر لاشرف البواب وبيرد عليها . بأمن طيزك من الذئاب البشرية الى واقفة وراكى وراشقة عينهم فيها دى يا بيبى 🤨

رغد فتحت بنطلون سعد وشدتهولة لغاية ركبه ومدت اديها مسكت زبه وبتقلب فيه بتتفحصة وبعدين مسكت بضانة رفعتها وحطتها فى كف اديها وبتفحصها بصوابعها وقالت . ايه دا زبه والبيض بتاعة سخن اوى وحاسة ان فيه واحدة من بيضه صغيرة وواحدة كبيرة . صح يا بت يا هناء شوفى كدا 🤔

هناء وهى بتبص لجوزها اشرف الى شايفة زبه واقف عامل خيمة تحت الجلابية الى واقف عاملها زى الخفاش المجنح بجلابيتة عشان يغطى على جسم وطياز وكس رغد الى قرب يموت من منظرها وبقى فى عالم تانى بتحط اديها على زب سعيد وبتجس بضانة وردت عليها . طب مانشوفلو دكتور يا ست ؟

رغد . احمد كلم الدكتور صحبك ييجى

احمد . روح ياد يا اشرف هات التليفون من شقتى هتلاقيه على الترابيزة فى الرسيبشن

اشرف فى حيرة وهيجان لانة مش عاوز يروح ويضيع لحظات من الفرجة على طيز وكس رغد . طب ولامؤاخذة يا بيه انا لو مشيت كدا الجيران الى واقفة ورانا دى هيشوفو توتة الست هانم مراتك وهى عريانة ومفتوحة خالص كدا وممكن كمان يخشلها هوا 😶

احمد . اه صحيح .... بس مليش فيه اتصرف هتروح تجيبلى التليفون وفى نفس الوقت لو روحت وشافو طيز مراتى وهى مفتوحة كدا هنيكك زى ما قولتلك 🤨

اشرف وهو بيلف بجسمه يمين وشمال وهو مجنح زى الخفاش الطائر عشان يغطى على طيز رغد العريانة وزبه عامل خيمة وسط الجلابية . طب وبعدين فى الواقعة السودة دى يا بيه انا ماخبرش اعمل ايه دلوكيتى 😳

رغد وهى ماسكة زب وبضان سعيد وبتدلكهم بالراحة . ماتخلص ياحمد وبطل التخلف العقلى الى انت فيه انت واشرف المتخلف ده 🤨

احمد . حاضر يا بيبى انا هروح اهو

وهو قايم بيبص لاشرف وبيزغرلة وبيشاور بعنيه على طيز رغد مراتة المفلقسة المفتوحة اكنة بيقولة اصحى وخد بالك وقام مشاورلة بحركة ايدة انه هينيكة واشرف بيهز راسة يمين وشمال فى حركة مستمرة اكنة بيقولة لا متخافش يا بيه وقام مجنح اكتر بالجلابية

احمد راح جاب التليفون وجة واتصل بصاحبة الدكتور وليد وفتح الاسبيكر وشرحلة الموضوع

د وليد قال . اقفل وكلمنى فيديو كول وورينى على الطبيعة عشان اشخص الحالة مظبوط عشان اشوف حالتة تتحول على المستشفى ولا لا

احمد . قالة ياعلق انت عاوز تكشف عليه ولا عاوز تتفرج على زب الراجل 😏

د وليد . ليه ياسطى انت شايفنى اشرف البواب 🤣

احمد . اوباااا ياد يا اشرف وليد بيخوض فى شرفك 🤣

اشرف البواب وهو عاوج دماغة وبيرد بكسوف . لا يا وليد بيه انا شايف دلوكيتى حاجة احلى من كدا يكاتير ☺️

رغد . احمد اقفل واتصل بيه فيديو واخلص وهات التليفون انت فقعتهملى انت والمتخلف الى هيطير ورايه دا 😖 تعالة يا اشرف شيلة من تحت كتافة حطة على الركنة الى هناك دى . قومى يا بت يا هناء نسند معاه

اشرف وهناء . حاضر يا ست

نقلو الراجل على الركنة وهناء قلعتة البنطلون ورغد فتحتلة رجلة واحمد كلم د وليد فيديو كول ووقف جمب كتف سعد وهو نايم مغم عليه ووجه الكاميرا على زبه

احمد . الحالة اهى يا وليد زب الراجل تقريبا مات

رغد . بطل استظراف وهات الكاميرا عليا انا هكلمة

احمد . ماشى كلميه بروح امك . استنى يا وليد مراتى الدكتورة رغد اللبوة هتوريك الحالة اصل معاها دكتوراة فى ازبار الرجالة 🤣

رغد . ايوة دكتورة غصب عنك انت بتتريق عليا طب انا هوريك دلوقتى 😏 اصبر يا وليد انا هوريك انا اكتشفت ايه فى زب سعيد

د وليد . هى دى رغد مراتك ؟

احمد . اه

وبتعمل ايه هنا ؟

احمد . مهو هى الى بتكشف على الراجل ويتشخص حالة زبه دلوقتى والواد اشرف بيساعدها 🤣🤣

د وليد . احا

رغد وسعت رجلين سعيد عن بعضها وقعدت بين رجليه وحاطة رجل فوق رجلة اليمين ورجل فوق رجلة الشمال وبقى كسها مفتوح وهى قاعدة والروب الاسود الشفاف مفتوح من ادام ومعرى كل بزازها وجسمها من ادام ونازل من على كتافها معرى اكتر من نص ضهرها

احمد وجه كاميرا التليفون ناحية رغد وزب سعيد طالع فى الصورة لوليد ومن وراه شايف على الشاشة رغد قاعدة ما بين رجلية فاتحة رجليها وشفايف كسها مفتوحة ومن فوق كسها شوية شعر بلون بنى غامق ضايفين لشكل كسها كله عموما منظر فوق الخيال يفجر عقل اى راجل او ست ومسكت زب وبضان سعيد وابتدت تشخص وتشرح لوليد فى مكالمة الفيديو كول

انتظرو الجزئ الثانى ولازم تشاركونى بارأكم ضرورى ضرورى ضرورى وتقولو رايكم فى كل حاجة فى القصة واكمل الاحداث ولا شايفين ايه🙂

الجزئ الثانى

رغد ماسكة زبر وبضان سعيد وبتشرح لوليد

رغد . بص يا دكتور وليد انا مسكت زوبر سعيد وبضانة لقيت انهم سخنين اوى وبعدين قعدت افعص فيهم لقيت ان عنده بيضه كبيرة وبيضة صغيرة كدا دى وارمة من الخبطة ولا افعصهم تانى واتاكد اكتر ولا ايه ؟

د وليد . يا مدام رغد دا انا الى زوبرى ورم من حلاوة كسك البنور ده

رغد بضحكة كسوف ورقة. هههههه ميرسى متكسفنيش بقى يا دوك الراجل مغم عليه

احمد . ايه يا وليد بكسمك الى بتعاكس كسها دى مراتى اظبط كدا بدال ما اجى احطهولك

د وليد . لامؤاخذة يابو حميد نسيت انك هنا اصلك مش شايف الى انا شايفة

احمد . لا اهدا كدا وركز فى الكشف عشان تفهم من زميلتك دكتورة الازبار بتقولك ايه بروح امك

رغد بتطلع لسانها بتغيظ احمد وهو بيتنمر عليها

د وليد . احم حاضر يا برنس
بصى يا مدام رغد موضوع السخونية دا عادى بسبب تاثير الخبطة هو هيحتاج تدليك بس بشوية ميه ساقعين لغاية ما الحرارة تهدى

رغد . طب والبيضة الكبيرة افعصها ؟

د وليد . لا تفعصى ايه يا مدام كدا هتدمرى حياة الراجل
بعد ما الحرارة تهدى لازم زوجتة تعملة عملية انتصاب ويقذف عشان لو قذف يبقى خلاص كدا تمام والورم ده بسبب الخبطة وكام ساعة وهتروح

رغد . طيب لو منزلش لبن افعصها ؟

د وليد . يا مدام انتى ليه مصممة تخصى الراجل عموما لا لو منزلش كدا تشحنوه على المستشفى

رغد . وده هى تعملة امتة يا وليد ؟

د وليد . دلوقتى عشان لو مقذفش يروح المستشفى النهردة

كله بص لنرمين الى من اول الحدث وهى قاعدة على الارض وهى فى نفس مكانها بتعيط ومزبهلة وفى صدمة من كل الى حصل وشيفاه قدامها وعمالة تترعش وفى حالة رعب ومشبكة اديها فى بعض وبتضغط على رجليها باتجاه كسها من غير ما حد يلاحظ

اشرف البواب . دا الست نرمين ضايعة خالص ياولاه امال مين الى هيعمل الى الدكطور وليد قال عليه دهون ؟

احمد . خلاص يا وليد سلام انت دلوقتى
واتجة لاشرف الى زبه واقف علطول من تركيزه فى جسم رغد وحلاوتها والى بتعملو وحط ايده على كتفة وقالة . انت يا اشرف الى هتدلك زبه وتخليه يضرب عشرة

اشرف . احيه يا سنة حزن ياولاد دا كان اهلى يدبحونى فى البلد يا بيه

احمد . متخافش يا اشرف محدش هيقول لاهلك انك بقيت خول

اشرف . لا يا بيه بنت البولغة مراتى دى هتروح تفضحنى

هناء . ايوه هجول وهفضحك

احمد . خلاص يا اشرف هنخلى مراتك هى الى تدعكله زوبره وتضربلة عشرة

هناء . لا يا بيه دا كانو اهلى يجتلونى لو عرفو

احمد . متخافيش يا هناء محدش هيقولهم انك شرموطة دعكتى زوبر راجل غريب

اشرف . لا انى هجول وهفضحها زى ما جالت لاهلى من شوية وفضحتنى ومسترتش عليا بنت الكلب الوسخة دى

هناء . شوفت يا بيه متجوزة عيل بولغة

احمد وهو بيبتسم وباصص لرغد وهى بتدلك بضان سعيد . يبقى مفيش غير مراتى اللبوة دكتورة ازبار الرجالة

رغد . لا طبعا اتكسف ادام كل الناس دى ايه دا
ثم اصلا زبه مش التيب بتاعى

احمد . احا امال ايه دكتورة ازبار وعمالة تفحصى من الصبح وتدعكى فى زبر الراجل وتفعصى فى بضانة وتتنططى علينا وتقولى انا وانا وانا ثم انتى هتكملى كشفك عشان تعالجى الراجل
ولا خايفة وبتهربى عشان عارفة انك مش هتعرفى تخليه يجيبهم يا لبوة

رغد بلهجة استنكار لكلامة . احا معرفش اخليه يجيبهم
ده لو كان ميت هخليه يجيبهم يا بابا انت اتجننت ولا ايه دا انا رغد يا حبيبى . اقصد الدكتورة رغد

احمد . طب ادى احنا فيها اهو ادى الجمل وادى الجمال
وادى الميت وادى اللبوة
والجمهور اهو وهو الى هيحكم
لو خلتيه يجيبهم بايدك 30 الف جنيه هتاخديهم منى فى ايدك لما ندخل الشقة تروحى تروقى بيهم على حالك فى الغردقة 4 ايام انتى وصحابك

رغد حاطة صباعها عند بقها وبتأرأض فى ضوافرها بتفكير وعمالة تبص على زوبر سعيد وتعدى بعنيها على وشوش جوزها والبواب والجيران ونرمين

احمد بضحكة تحدى . عرفتى انك بوق وهوا عالفاضى

رغد . طب لو انا خسرت

احمد . متخافيش مش هدفعك حاجة بس هخلى كل الناس الى هنا دى كلهم يدوكى الجولدن فنجر حتى الواد اشرف الخول ده بس انا عارف انك عارفة نفسك انك شرموطة كسر على ما تفرج وهتخافى تتحدينى

رغد . موافقة

اشرف البواب اول ما سمعها بتقول موافقة جرى قعد جمب الكنبة الى قاعدين عليها سعيد ورغد على الارض عشان من كتر ما هو حيحان على رغد وجسمها عاوز يبقى اقرب واحد جمبها وشايف طيزها وكسها من اقرب نقطة واحمد جوزها سحب كرسى السفرة وقعد عليه بالعكس وفتح الموبايل عشان يصور الرهان عشان لو خسرت يقعد يزلها بخسارتهم والجيران الى كانو واقفين اخر الريسبشن عند الباب دخلو جرى وسحبو كراسى وقعدو مستنيين العرض يبداء وكل الرجالة ماسكة ازبارها الى هتنفجر من الهيجان على جسم رغد الى شايفينة عريان من اول ما دخلو
ونرمين لسة قاعدة فى مكانها وعينها منزلتش من على احمد وطول ما هى باصة عليه متتبعاه ببوق مفتوح ومش مصدقة كل الى بيحصل

احمد بيوجه كاميرا الفون ناحيته رغد وبابتسامة تحدى وهى بصالة فى عنيه . وبيقولهل ادامك خمس دقايق على تايم الفيديو كسرتيهم يبقى خسرتى ياله يا بيبى جو

رغد قفشت زب سعد الى كان فعلا جثة هامدة ومرتخى تماما وبدات تدعك بقوة شوية اكتر من الاول وتعصر من تحت وتطلع باديها لفوق عشان تخلى الدم يجرى فيه ويبتدى زبه يحس باديها حست ان فيه استجابة شوية وزبه ابتدى ينفخ حبه صغيرين

ابتدت تزود عصر ودعك فى زبه وتقفش فى بضانه فحست بنتيجة افضل بس حست انها طولت والوقت بيمر

رغد بتسال احمد . عدى اد ايه من الوقت

احمد . دقيقة وربع

رغد حست ان الوقت بيجرى عدلت جسمها وقعدت فى وضع الدوجى بين رجلين سعيد وحطت زبه فى بوقها وقعدت تمص وتشفط فيه بغشومية وتلحس فى بضانة وحست ان الروب مدايقها فخلعتة ورمتة وبقت عريانة ملط جسمها منور اكتر من نور نجفة واضائة الرسيبشن وطيزها مأمبرة ومفتوحة وكل الى قاعدين عنيهم جوة كسها وفتحة طيزها الموردة الى مفتوحة بدايرة صغيرة بحجم قلم جاف والفتحة عمالة توسع وتضيق مع حركتها وهيجانها وتشنجات كسها وابتدى كسها يورد وينزل عسل شفاف بيلمع بيشق طريقة على خدود وشفرات كسها بيزوده جمال ولمعان

ومن شدة المص والدعك فى زبر سعيد
زبرة شد ووقف بس مش بدرجة كافية

رغد . فات اد ايه ؟

احمد . ادامك دقيقتين ونص 😎

رغد وجهت وشها ورفعت عنيها ناحيتهم بتبص فى عيونهم واحد واحد وواحدة واحدة وهى عمالة تشفط وتمص زوبر سعيد بكل قوتها وسرعتها واول واحد بصت فى عنيه احمد وشافتة عمال يبتسم وهو بيبصلها بصة انتصار ويبص للوقت فى الفيديو فكرت انها لا يمكن تخسر ادام كل الناس دى لانها لو خسرت هتبقى اهانة لانوثتها ادامهم وخصوصا الستات الى واقفة بتتفرج عليها وهى بتمص زوبر راجل غريب ادام جوزها زى العاهرة وشايفة نظرات الشماتة فى عنيهم فى خسارتها من دلوقتى من قبل حتى ما تخسر

رجعت بنظرها تانى لاحمد جوزها الى بتعشقة عشق وهى حاسة بزوبر سعيد بقى حتة حديد فى بوقها وهى مركزة لسة فى عين احمد بصة تحدى وقوة نظرة بتقولة فيها انك مش هتهزمنى ونزلت بكل قوتها بتحشر زب سعيد فى بوقها وتزقو لزورها وثبتت على الوضع ده لعدة ثوانى وهى مركزة فى عين احمد

وبعد ثوانى قررت انها تخرجه من بوقها بشفطة قوية مستمرة طول ما هو خارج بصوت طرقعة عالى لما ودع بقها من قوة شفطها

احمد بنظرة انتصار وشماتة . فاضلك 70 ثانية يا قحبة

رغد فى 3 ثوانى قامت وقفت حطت رجليها وسندت على ركبتها جمب سعيد والرجل التانية وقفت بيها على الارض وبدون مقدمات وبتحدى مميت منها وبصت لاحمد فى عنيه ومسكت زوبر سعيد الى كان واقف زى الحديدة باديها وظبطتة على خرم طيزها وقامت قاعدة بدون اى تمهيد لطيزها واصطحب مشوار دخول زب سعيد فى طيزها صرخة مكتومة قوية جدا من غير ما تفتح بوقها ونزلت عليه بكل عزيمة لغاية ما استقر زوبر سعيد كله جوة طيزها وابتدت تطلع وتنزل عليه تخليه ينيك طيزها بحركة سريعة وهستيرية

احمد بابتسامة شعور انه مقترب من النصر . فاضلك 50 ثانية يا قحبة 😎

رغد ملامح وشها الجميلة مكشرة فى تحدى وعنيها فى عيون جوزها الى بيبصلها من دلوقتى بانتصار وانها فشلت انها تخلى زب سعيد ينزل لبنه رغم كل الى بتعملة

بسبب كل الى بيحصل ده فجاة سعيد ابتدى يرجع لوعية وفتح عنيه لقى واحدة قمر جسمها زى البنور قاعدة على زبره ومخليه زبرة ينيكها بقوة وسرعة رهيبة

رغد لقت عيون احمد جوزها سابتها وبتبص بعيد عنها
فمشيت ورى نظراته بعنيها لقت سعيد فاق ومبرقلها فى نظرة زهول ويحاول يسند على اديه ويقوم جسمه

هجمت عليه وزقتة نيمتة تانى وسبتته بايد على كتفة وايد مسكت بيها زوره ومسبتاه بخنقة خفيفة وطيازها طالعة نازلة بدون توقف ومرشوق جواها زوبره بجنون وهو من الزهول والصدمة بقى عامل زى التمثال لا بيتحرك ولا حتى بيرمش بعنيه وحس بهيمنتها واستسلملها خالص

وعدى حوالى عشر ثوانى وهى مسبتاه على الوضع ده عمالة تحشر زوبره جوة طيزها بسرعة وجنون

احمد بنبرة انتصار وبكل هدوئ . الوقت خلص وخسرتى يا قحبة

رغد توقفت تماما عن الحركة وقعدت فى انهاك واستسلام فى نفس مكانها على سعيد وزبره كله بكامل طولة جوة طيزها وهى بتنهج وتلتقط انفاسها ورجليها بتترعش من المجهود ومن تشنجات كسها الى عمال ينزل عسل بجنون وغرق بطن سعيد اكنه حد دالق عليه ميه

وهى موطية راسها ابتدت ترفع جسمها بهدوء وزوبر سعيد ينسحب بكل هدوء من جوة طيزها

وقف احمد وهى اتجهت ليه فى خطوات تعبانة ورجليها بتترعش من تشنجات كسها الى بينزل خطوط عسل وحطت راسها فى سدرة وهى منكساها وحضناه وبتبص على الستات جيرنها الى واقفة تتفرج بشماتة على خسارتها وعمالين يدحكو بينهم وبين بعضيهم ويتغمزو عليها فى ودان بعض

احمد . بلمسة خفيفة تحت دقنها رفع وشها وبصلها فى عنيها الى نازل منها دموع من غير ما تبكى وقالها . عرفتى يا لبوة انك شرموطة اى كلام فى اى رغيف وانا متجوزك شفقة مش اكتر
الا ما عرفتى حتى تخليه ينزل نقطة لبن واحدة مع انك فشختى ونكتى نفسك عشان تحلبيه ومع ذلك فشلتى
ايه مش هسمع منك مبروك يا شرموطة؟
لاء شرموطة ايه بقى بعد كدا لقبك هيبقى الشرموطة الفاشلة

رغد بنظرة ثابتة فى عنيه بكل حنية مسكت ايد احمد الى ساند بيها دقنها ومسحت بيها خدها وباديها التانية قعرت ايده تحت بقها وفتحت بقها وزقت بلسانها لبن ابيض نزل فى خيوط من بين سنانها وشفايفها ومن تحت لسانها على اديه كان مالى كل بقها وكان كله لبن سعيد الى نزلة فى بوقها مع اخر مصة كانت بتعصر وبتودع زوبره فيها ببقها قبل ما تقعد عليه تدخله فى خرم طيزها

احمد شايف لبن زوبر سعيد نازل بيسيل من على شفايفها ولسانها وبينساب على دقنها وييتقر فى ايده وهو فى نظرة زهول . يابنت الكااااااالب

وباديها سحبت احمد من رقبتة عشان يوطيلها وتطولة وقامت حاطة بقها كله فى بقة وتحشر بلسانها جوة بقوه وحوالين لسانة كانها بتوزع كل اثر لبن سعيد جوة بوق جوزها فى بوسة انتصار ليها وبتبلغة بهزيمتة بطريقة دوق اللبن الى دكر تانى نطره فى بوق مراتك وهى بتدوقهولك

احمد فهم هى تقصد ايه وعاوزة توصلة ايه بالبوسة دى

ومن زهول الى عملتة لسة متنح ومش مستوعب ومقدرش يقول غير . يابنت الكااااااااالب

شدت اخر حتة من الروب بتاعها كانت طالعة من بوق اشرف البواب الى قاعد على الارض ورى طيزها وبيتمنى يخش جواها براسة وهى بتبص لجوزها من فوق لتحت بنظرة انتصار واتحركت معلقة على كتفها الروب فى مياصة ودلع بوسطها وطيزها يطيرو العقول وهى بتمسح اديها من بواقى لبن سعيد الى مسحتة على بوقها ودقنها على صدر جوزها ومتجهة ناحية طرابيزة السفرة وهى بتبص بتحدى وغرور وتكبر للستات الى كانو شامتانين فيها لسة من 3 دقايق واجوازهم عنيهم بترشق فى كل حتة لحمة فى جسمها المرمر وعاوزة تنهشها

وقفت عند الترابيزة وفشت الروب بتاعها تحت رجلها وفى حركة استعراض وكانت الترابيزة ادامها واصله عند تحت كسها بحجات بسيطة وقامت رافعة فاردة من رجلها وهى مفرودة وحطيتها على الترابيزة
وبعدين رفعت التانية زيها واصبحت رجليها الاتنين مفرودين بفتحة حوض على حرف الترابيزة وكسها وطيزها مفتوحين على اخرهم كانها قاصدة انها تعمل الحركة دى تستعرض بيها وفى نفس الوقت تخلى جوة طيزها وكسها مفتوحين كفاية عشان الكل يقدر يشوف بكل وضوح

وابتدت تحط اديها الاتنين كل ايد على فردة من طيزها وتفشخها اكتر اكنها بتسمح لفتحة طيزها الى كانت لسة حمرا من اثر نيكها على زب سعيد انها تفتح لوحدها وتبتدى توسع وكانها حركة تانية بتعملها تستعرض بيها عن طريق انها تخلى فتحة طيزها تفتح وتوسع بدون اى عامل مساعد خارجى

وبالفعل فتحة طيزها استجابت ليها وابتدت توسع وتفتح بالتدريج وابتدى يسيل منها خيوط سائل ابيض

وبحركة صغيرة دخلت صوبعها يفتح طريق لباقى اللبن الى جوة طيزها الى سعيد عشره جواها وبالفعل ابتدى اللبن ينزل من طيزها على الروب بتاعها الى فرشتة على الارض بغزارة وكل ما تدخل صوبعها وتطلعة ينزل من طيزها بلبن اكتر

احمد فى زهول بيتضاعف من اكتشافة لعهر مراتة . يابنت الكاااااااااالب

وبعد ما اتاكدت انها فرغت على الروب بتاعها كل حمولة اللبن الى سعيد نطرهم فى طيزها وهى كانت بتتناك وتمصلة وبينزل فى بوقها وطيزها وهى مخبية ومش مبينة حاجة ليهم

وان جوزها احمد فهم وعرف انها مش اتحدتة وهزمتة وبس
دى هزمتة وبسكور كمان

وبعدين راحت ماصة صوبعها الى كانت بتخرج بيه لبن سعيد من طيزها

ونزلت من على الترابيزة واتحركت ناحية الباب وهى ماشية بتتقصع فى غرور ودلع رهيب ولبن سعيد الى فى طيزها لسة بينزل من خرم طيزها المفتوح وعمال يسيل على فخادها ورجليها وهى ماشية وجسمها بيتلوى زى المومس وحطت اديها على راس نرمين وهى ماشية وقالتلها

رغد . حمدل على سلامة زوبر وبضان جوزك يا نرمين

وقالت لجوزها هات الروب بتاعى وتعالة وراية يا بيبى

احمد . اه يا بنت الكااااااااالب

اشرف البواب جرى جاب الروب بتاع رغد وراح بيه عند جوزها احمد

اشرف بلهجة بلاهة . اتفضل الروب بتاع المدام بتاعتك يا بيه بتقولك هاتة وحصلها بس لامؤاخذة يا بيه خلى بالك عشان كله غرقان بلبن استاذ سعيد الى كانت مخبياه فى طيزها من وراك ونزلتة دلوكيتى كلاتة هنا اهو فى الروب كلاتة يا بيه

احمد . اه يابن الكاااااااااالب

رايكم هو الدافع المهم للاستمرار او التوقف عن كتابة القصة 🥰

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: the gohst 40, الشاطوري, الفارس المقداد و 3 آخرين
أين رابط الموضوع القديم. ؟

الكوميديا في العالي منو، بس بلاش تستخدم اي ايموجيز في الكتابة افضل.
وكاسلوب كتابة ف هو كويس، بس حاول تطول الجزء اكتر شوية، متوسط 2000 ~ 3000 كلمة هيبقي مناسب جدا.
كمل يا احمد مستني جديدك

• عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و احمد الديوث على مراتى
حلوة كمل

• عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
لذيذة

• عجبني
  • حبيته
القصه ناررررررررررررر بس ياريت لو الكوميديا تخف شويتين هتبقي احلي واحلي

• عجبني
  • حبيته
الكوميديا في العالي منو، بس بلاش تستخدم اي ايموجيز في الكتابة افضل.
وكاسلوب كتابة ف هو كويس، بس حاول تطول الجزء اكتر شوية، متوسط 2000 ~ 3000 كلمة هيبقي مناسب جدا.
كمل يا احمد مستني جديدك
اسعدنى رايك حدا 🌹🌹
وفعلا الايموجى كنت متردد فيها بس شيلتها فى الجزئ الجديد 🙂🌹

• عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
اسعدنى جدا انك جيتى انا كنت مستنى ردك انتى تحديدا لان بسببك قررت اكملها اقراى الجزئ التانى وياريت يعجبك برضو 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و الشرموط اااه
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
  • حبيته
اسعدنى جدا انك جيتى انا كنت مستنى ردك انتى تحديدا لان بسببك قررت اكملها اقراى الجزئ التانى وياريت يعجبك برضو 🌹🌹
عجبني جدا
اسلوبك مميز وفيه عفوية كدة واصلة لحد الكوميديا
عاجبني كمان تركيبك للشخصيات
احمد مثلا مش الديوث الكومبو بتاع المنتدى
لا ده ديوث عنتيل
ديوث بمزاجه مش غصب أو اضطرار
بحبهم آوي دول
رغد كمان شرموطة قارحة آوي
بس قارحة بعفوية
تحسها حرة
عينها مش مكسورة ولا بتتكسف من لحمها
ولا خايفة من عين راجل
عجبتني آوي التفصيلة بتاعة إنها مهندسة و AUCian
بس أختارت تعد في البيت
عشان تدلع نفسها
بتفكرني آوي بحد اعرفه 😂

نرمين بس فين من كل إلي بيحصل ده؟
عجبني آوي موضوع إنه اتزحلق في عسل كسها
أنا عايشة ملحمة العبثية دي

Over all
بداية لطيفة

• حبيته
التفاعلات: احمد الديوث على مراتى
حاجة كمان حابة أعلق عليها بعد ما قريت الجديد
عجبني جدا الاسلوب المسرحي لرغد
بيفكرني بردو بحد اعرفه
She is a real diva بجد

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: احمد الديوث على مراتى و عمو حسام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو عادي ان رغد في المقدمة كانت خايفة حد يشوفها عريانة وبتقول "لبسني احنا علي السلم" "افتح ونبي" "حد من الجيران هيشوفني"
ودلوقتي بتتعشر بكل فخر وانعدام تام للحياء والشرف في بوقها وطيزها قدام كل الجماهير العريضة دي؟
يعني في الاولاني كان البواب بيطير قدامها ومخبيها فكانت ماشي ممكن تعدي..لكن دلوقتي ايه النظام؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد الديوث على مراتى و MadamVanDerSexXx
هو عادي ان رغد في المقدمة كانت خايفة حد يشوفها عريانة وبتقول "لبسني احنا علي السلم" "افتح ونبي" "حد من الجيران هيشوفني"
ودلوقتي بتتعشر بكل فخر وانعدام تام للحياء والشرف في بوقها وطيزها قدام كل الجماهير العريضة دي؟
يعني في الاولاني كان البواب بيطير قدامها ومخبيها فكانت ماشي ممكن تعدي..لكن دلوقتي ايه النظام؟
عن تجربة
الكاتب غالبا بيدخل في حالة من السيكايديليك
وهو بيكتب
أنا عارفة الحالة دي كويس لأني بكتب بالطريقة دي
اليوفوريا دي بتخليك صعب تركز في التفاصيل
أنا بمسك التفاصيل بعد كدة
لما بقرا الدرافت واعدل عليه
بس واضح إن الكاتب متحمس
ونشر على طول
وأنا مش ضد ده باعتباره لسة بيبتدي

كمان نفس الحالة دي بتخلينا ساعة الفعل نكسر limits كنا حاطينها لنفسنا قبل كدة
وحتى لو ما كناش
جايز جدا يكون ال act بتاع رغد قبل كدة كان مجرد رول بلاي تجاوبا مع الرول بلاي بتاع احمد
مش اكتر

حاجات كتير أهو بغششها للكاتب
نصايح ببلاش 😂😂

عجبني جدا
اسلوبك مميز وفيه عفوية كدة واصلة لحد الكوميديا
عاجبني كمان تركيبك للشخصيات
احمد مثلا مش الديوث الكومبو بتاع المنتدى
لا ده ديوث عنتيل
ديوث بمزاجه مش غصب أو اضطرار
بحبهم آوي دول
رغد كمان شرموطة قارحة آوي
بس قارحة بعفوية
تحسها حرة
عينها مش مكسورة ولا بتتكسف من لحمها
ولا خايفة من عين راجل
عجبتني آوي التفصيلة بتاعة إنها مهندسة و AUCian
بس أختارت تعد في البيت
عشان تدلع نفسها
بتفكرني آوي بحد اعرفه 😂

نرمين بس فين من كل إلي بيحصل ده؟
عجبني آوي موضوع إنه اتزحلق في عسل كسها
أنا عايشة ملحمة العبثية دي

Over all
بداية لطيفة

دا انتى عاملة ريفيو عن الحلقات مش مجرد كومنت 🤣❤️❤️❤️
اكيد كل رؤيتك صح وانا قاصد اطلع للقارئ شكل اختلاف الشخصيات عن بعضها الى بيوصل بالاحداث والحوارات مش مجرد مشاهد نيك وتخبيط طول القصة وخلاص وقاصد اعمل حالة الاروتيك دى طول الاحداث

وبالنسبة لنرمين هى بتسلم عليكى وبتقولك لسة احنا فى اول حلقتين ولسة فى احداث كتير جاية 🤣

انا مش مهم عندى اى حاجة تانى اكتر من انها عجبتك كدا 🌹🌹

حاجة كمان حابة أعلق عليها بعد ما قريت الجديد
عجبني جدا الاسلوب المسرحي لرغد
بيفكرني بردو بحد اعرفه
She is a real diva بجد
طب واحنا هنعرف الحدات الى انتى بتقولى عليها دى كلها امتة طيب 🤣🌹

• بيضحكني
الشبو بوظ الشباب يا لوسي💔

جايز جدا يكون ال act بتاع رغد قبل كدة كان مجرد رول بلاي تجاوبا مع الرول بلاي بتاع احمد
مش اكتر
ده منطقي واللي جه في بالي برضو
بس سألت عشان عايز اشوف وجهة نظر الكاتب الحقيقة وازاي هيفسرها في القصة

• ماااشي
عزيزى استاذ حسام مشهد المقدمة كلة مشهد عبثى بين رغد وزوجها احمد يعنى تقدر تقول الاتنين بيهزرو وبيستعبطو على بعض وكل واحد بيجارى التانى فى الى هو بيعملة
لان لو لاحظت انها قالتلة من الصبح انها قاعدة عند جارتها نرمين وهو رد عليها وقالها انتى مسمياه نرمين يعنى هو اوردى عارف وبييتعبط فى الهزار معاها

تانى حاجة انها خرجت تانى عريانة عشان تجيب الاندر وهى عارفة برضو انها ممكن تتشاف

تالت حاجة جوزها وهى بتجيب الاندر قفل عليها وعمل نفسة ميعرفش ان هى الى بتخبط

يعنى الموقف كله هزار باستعباط مابينهم مش هيفهمك حقيقة شخصياتهم الا لما تعرفها مع الاحداث

او ممكن انا اكون قصرت فى توضيح الصورة فى المشهد ده لانى مش عاوز اكشف مفاجات الشخصية وش كدا

وعموما انا مبسوط جدا انك مهتم بمتابعة القصة بالدقة دى بجد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عمو حسام و MadamVanDerSexXx
عن تجربة
وهو بيكتب
أنا عارفة الحالة دي كويس لأني بكتب بالطريقة دي
اليوفوريا دي بتخليك صعب تركز في التفاصيل
أنا بمسك التفاصيل بعد كدة
لما بقرا الدرافت واعدل عليه
بس واضح إن الكاتب متحمس
ونشر على طول
وأنا مش ضد ده باعتباره لسة بيبتدي

كمان نفس الحالة دي بتخلينا ساعة الفعل نكسر limits كنا حاطينها لنفسنا قبل كدة
وحتى لو ما كناش
مش اكتر

حاجات كتير أهو بغششها للكاتب
نصايح ببلاش 😂😂
طب انا المفروض اقول ايه طيب بعد دفاعك المجانى ده 🌹🌹🌹🌹
عموما انا وضحت اكتر فى الرد على استاذ حسام 🌹

• ماااشي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%