NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيا الحاجات التانيه دي بتبقا معفن وربنا اتا برجع لو شوفت الصورة لامؤاخذه يعني 😂😂😂
انت بقاا فيه ناس بمجرد انهاا شافت كس بتريل اذا كان اي شكله بقاا معفن وحش حلو احمر اخضر اي حاجه المهم انو كس😂😂

انت بقاا فيه ناس بمجرد انهاا شافت كس بتريل اذا كان اي شكله بقاا معفن وحش حلو احمر اخضر اي حاجه المهم انو كس😂😂
دووووم ناس متخلفه شايلين زيهم ع متفهم وماشيين😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: XN/3TYL و Zebbh
ياض عليا الطلبات انت دماغك ف عالم تاني 😂😂
حبيبي 😂😂دي حاجة كويسه طبعا صح 😂😂😂♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حالتهم صعبه وعاوزين اي خرم وخلاص 😀😀

انا من النوع الاول هههههههه
فعلا اتفق معاك بكلامك اوي. يعني لو صورة لوحدة عادية خالص بس الباكستوري انها مرات واحد متحرر وبيعرف عنها اسمها فرضا وكمان معلومتين تحت الحزام كده. بالنسبالي الشي ده بيبقى احلى والذ واهيج من لو توريني موديل صاروخ في بكيني

انا من النوع الاول هههههههه
فعلا اتفق معاك بكلامك اوي. يعني لو صورة لوحدة عادية خالص بس الباكستوري انها مرات واحد متحرر وبيعرف عنها اسمها فرضا وكمان معلومتين تحت الحزام كده. بالنسبالي الشي ده بيبقى احلى والذ واهيج من لو توريني موديل صاروخ في بكيني
اها

• عجبني
التفاعلات: عباس الديري
اه صدقني انا من النوع الاول

• عجبني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
  • عجبني
التفاعلات: عباس الديري

* النااس هنا انواع *​

1. يعني يجدعان مثلا فيه هنا شخصيات كتير انا عرفتها وحبيتها .

2. فيه ناس تانيه مش بتديك فرصه انك تتعرف عليهم كويس 😂😂😂.

3. وناس تقفلك منهم علطول من غير اي مقدمات .

احنا ممكن نقول مشكلتي بقا مع النوع التاني يجدعااان يجدعاان😂😂​

ادوني فرصه اخد وادي معاكم ف الكلام و**** مش هاكلكم 😂
وفيه حاجة كمان حقيقه لماا واحده بتنزل صور أين كان الصور دي بتاعت مين .. بس حقيقي الصور دي مش بتبقا حلوة خااالث ولا بربع جنيه😂😂 بدون ذكر اسماء يعني ..
المهم الاقي الرجاله داخلين يقولو انتي جامده وملبن وهيا معفنه اثلا عايز افهم لي بس😂 لي يجدعان هيامش حلوة بطبلولها لي😂😂

فيه ناس حيحانه بتقول اي خرم وخلاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%