NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت في أولي ابتدائي و بتفرج على سكس مع ابن خالتي 😅

اكتشفتها وقت 2014
كنت ف الوقت دا بالنهار اكون صاحي لوحد\ي ف البيت لحد ملاقيت ع النت ترشيح واعلانات
دخلت وفجأة وصللت لموقع اباحي وكان اول فيلم اتفرج عليه انا كنت عارف دي حجات عيب لكن الافلام وقتها والرقص وكل الافلام الاجنبي خلت الموضوع هياج
لحد ماشوفت فيلم لواحدة سكرتيرة بتتناك وكان 43 دقيقة وكان كله نيك بجد مش هظر ولا تقطيع وبس يوم ف يوم عرفت الدعارة والبنات الشمال لحد ماجيبتهم مرة وانا ساعتها كنت بقعد ايام المس واجدعك ف قضيبي ومكنتش بجيب لحد ماجبت لطريقة غريبة ساعتها ف البلكونة وكانت الستارة ساتراني بس انا شايف كل الناس وجبتهم ف غسيل واحدة او ف بلكونتها وكنت مرعوب وبس عدت
وكملت العادة معاك؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا 😂😂
دي أول مرة اتفرج فيها على سكس
بس أنا عارف الحاجات دي من وانا في الحضانة عشان كنت بسمع العيال بتوع الاعداديه في المدرسة و هما بيتكلموا ف جالي فضول أعرف اكتر
ده حتى أنا عارف المنتدى ده من أيام المنتدى التاني 😅

دي أول مرة اتفرج فيها على سكس
بس أنا عارف الحاجات دي من وانا في الحضانة عشان كنت بسمع العيال بتوع الاعداديه في المدرسة و هما بيتكلموا ف جالي فضول أعرف اكتر
ده حتى أنا عارف المنتدى ده من أيام المنتدى التاني 😅
انت كام سنة؟

انا اسف يا شباب كل العركة على سن البلوغ وانا جاية افجرها واقول مارستها اول مرة بالاجازة بين رابعة وخامسة ابتدائي تقريبا عشر سنين يعني😂🤝 حتى لو محصلش بلوغ كامل بس المتعة موجودة من الولادة يعني
جاي احط عليك 😅🤣
عارف من kg2 و أول مرة اتفرج على سكس كنت في أولي ابتدائي 🤣
كانت بتنزل ميا 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%