NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخصيا بحب الولد المتزن الرزين مش التافه بحب الراجل اللي بجد مس التافه ولا الخول ولا حتي ابو صوت ناعم وفيه محن الراجل لومكنش راجل حتي ف نبرت صوته ازاي احترمه ع الاقل يعني انا اهو متجوزة واحد كل همه يقعد تحت رجلي واهزق فيه وخلاص طيب انا كدة ك ست اه مرتاحة جدا لانه بيعمل كل حاجة عايزاه لكن ف نفس الوقت حاسة اني عايشة مع اختي او صاحبتي مش راجل علشان كدة بضطر ادخل هنا اشوف الرجالة بس ف القصص واتخيل نفسي مع واحد فيهم لان للاسف ف الواقع مقدرش حتي اني اخرج برة باب بيتي عادات وتقاليد للاسف وكل البيوت فيها اسرار بس نصيحة لكل واحدة قبل ما ترتبطي باللي يحبك ارتبطي براجل افضل مليون مرة من خول يحبك لانك هتفضلي طول الوقت بدوري ع راجل يملي عينك
🖕نــــــــــــــــــورا 🖕
👏👏👏👏👏👍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
👏👏👏👏👏👍
الرجولة اللي حضرتك تفتشي عنها، هي بس صورة هلامية غير واضحة حتى في خيالك. الست قبل متتجوز معندهاش مفهوم واضح للرجولة. زي الراجل بالضبط، فاكر وهو حابب يتجوز أن الأنثى كس وبزاز وبس. لو سألتك توضحي إيه هي المقاييس والمعايير اللي تحبي تشوفيها في الراجل مش حتقدري تردي علي. زد على ذلك أن كل ست عندها صورة في اللا شعور من خلال صورة باباها وإخوتها الكبار وعمومها وخوالها وصور رجال في العيلة والحي. الدماغ يشتغل ويعمل صورة مخلوطة تمثل نموذج معين بس مش واضح. والشغل ده نفسه موجود عند الراجل عن المرأة. تبتدي الصورة الخيالية دي تبان وتتحقق بعد التعارف والمعاشرة والجواز. وكل واحد وحظو. إما يكون عندو قدرة على ملاءمة الواقع مع اللي فبالو وإما يخيب.
في فترة المراهقة وقبل الجواز عموما، تتغلب الميول والنزعات والأحاسيس على العقل. وبعد ما ندخل في الحياه العملية نبتدي نقارن ونستعمل العقل، هنا نكتشف الواقع، وده اللي حصل مع حضرتك. بالنسبة للراجل كثيرا ما يطلق عندما يبلغ هذه النتيجة، أما الست فههي بتحاول شويه شوية توفق بين اللي في البال وببين الحقيقة. وتستمر الحياه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%