NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ناني٥٥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لو انا بحب احلق طيزي وانضفها وبحب اصورها واتفرج عليها وبهيج عليها جامد بس انا مش سالب ولا حابب اجرب اتناك بس مجرد بحب اتفرج عليها يبقى انا كده ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سافل هيجان و عاشق الكس والطيز الجامده
لو انا بحب احلق طيزي وانضفها وبحب اصورها واتفرج عليها وبهيج عليها جامد بس انا مش سالب ولا حابب اجرب اتناك بس مجرد بحب اتفرج عليها يبقى انا كده ايه
هو مش مهم انك تسمى نفسك ايه !
بتحب النظافة وبتحب جسمك او طيزك فيها ايه
حاجة تخصك وسر من اسراراك ليه بتعلنها للناس او شاغل نفسك بمساك ليه مادمت مش بتتناك او حابب الميول دى !

انت كده رايح فى سكة اللى يروح مايرجعش !

• أتفق
التفاعلات: الليدى دجاجه
هو مش مهم انك تسمى نفسك ايه !
بتحب النظافة وبتحب جسمك او طيزك فيها ايه
حاجة تخصك وسر من اسراراك ليه بتعلنها للناس او شاغل نفسك بمساك ليه مادمت مش بتتناك او حابب الميول دى !
عايز اعرف حد زيي وكده عادي ولا كده ممارسه مش طبيعيه

عايز اعرف حد زيي وكده عادي ولا كده ممارسه مش طبيعيه
انت اصلا مامرستش حاجة
انت حد بيحب جسمه ونظيف وبس

انت اصلا مامرستش حاجة
انت حد بيحب جسمه ونظيف وبس
لا ممارساتش لكن بحب جسمي وبحب اتفرج كمان على سوالب خصوصا النضاف

بمعنى لازم هاييجى عليك وقت تبقى زى البنت اللى كل يوم بتقلع وتتفرج على نفسها فى المرايه من كتر ما حاسه بجمالها
ولااازم هاييجى عليك يوم وتقول لنفسك لازم الاقى حد يشاركنى احساسى بنفسى
ولاااازم ساعتها هاتسمع كلام حلو من شخص ما يأثر على نفسيتك وبالتالى ياثر على احساسك وياخدك للمرحلة اللى بعدها
وطبعا لان كل احساس اول مره بتحسه بيسيب اثر سلبى او ايجابى فلو كان الاثر ايجابى مرتبط بمتعه فهتاخد الطريق اللى فيه تبقى عاوز تكرر الاحساس ده مره واتنين وتلاته
زى ما مجرد اهتمامك بطيزك وانك حابب تتفرج عليها باسطك و بتكرره

عادي مجرد نظافة مافيهاش حاجة لكن التصوير و كدا متركزش فية عشان ممكن تتحول ل سالب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي بنت عادي تحب تشوف طيزها انتي مدايقه ليه

عادي، ده تنحسب على النظافة بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%