NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدوووم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نفسي اشوف ماما بتغتصب من زنوج وتتعذب مش عارف الأفكار دي ليه بتطلع لي
neekeeeo كيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢, Mirogogo, Fox's و 2 آخرين
ده انت على اخرك خالص

انا فحل عاوز ديوث جاد كيك salah990v

علشان انك لبوه جامدهوبتبين كسها قدامك

• عجبني
التفاعلات: CoConutzuz
أنا كمان يفكر فى كدا اتفق مع السودانيين اللى معايا فى الجامعة و اتصاحب عليهم و اجبهم البيت يركبو امى قدامى الناس الافارقة دول عليهم زبار بنت متناكه كبيرة اوووى

• عجبني
التفاعلات: رايق.
أنا كمان يفكر فى كدا اتفق مع السودانيين اللى معايا فى الجامعة و اتصاحب عليهم و اجبهم البيت يركبو امى قدامى الناس الافارقة دول عليهم زبار بنت متناكه كبيرة اوووى
تعالى كيك حالا دلوقتى وانا هدلع امك و اركبها

الكيك بتاعى madel123zo

طب ليه تجيب الناس الغريبة ما احنا موجودين معاك اهو ونفشخلك امك كمان ونفشخك معاها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كمان بتخيل كدة على مراتي

• عجبني
التفاعلات: عنتيل البلد 123 و Ahmed medo 22
انا زبي فشيخ ليهم

• حبيته
التفاعلات: mohsenadel8
neekeeeo كيك
أكيد هبجان عليها و مش قادر تنيكها فبتجيلك أفكار نوعاً ما إنتقاميّة أو عنيفة شوية، أول ما تنيكها أو تشوفها بتتناك مرة واحدة على مزاجك أفكارك هتهدى شوية

نفسي اشوف امي وواحد عربجي بيغتصبها وشغال نيك فيها

neekeeeo كيك
انت مستواك عالي
لاكن المستوى الكبير عندي شخص بالتليجرام
يتمنى يشوف امه تغتصب وتموت وتغتصب جثتها وبعديها يرموها بالزبالة از يطعموها للكلاب

لسا في حاجات كثيرة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%