NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا كواحدة كنت في الناحيتين (كنت خاضعة اكتر بكتير) و لرجالة و ستات و اونلاين و في الحقيقة اقدر اقول اكتر حاجة مفيدة هي:

التحكم في النشوة.

سواء انت سادي أو سادية، و سواء نوع عبدك، اهم حاجة أنهم يتعلموا أن النشوة مش باختيارهم و ليست أولوية في الأصل!
الشخصية المثارة هي اكتر شخصية عندها ولاء و طاعة، يبقى الحفاظ عليها اهم حاجة.

بس "مش مسموح ليكي تجيبي" كفاية، لازم تشغل وقت و مجهود عبدك أو عبدتك، و ديه شوية حاجات تساعد:
١- اللعب بالطيز و الحلمات، سواء ولد او بنت أو بنوتي حتى، اللعب بيهم ممتع بس نادرا ما يكون كافي.
٢- إقناعهم أن متعتك هي سبب استمتاعهم
٣- املاء وقتهم، فكرهم دائما بمكانتك و وجودك سواء باختيار لبسهم أو بأنهم يبعتوا صور (في مجال حدودهم طبعا) في خلال اليوم.
كل ما زادت الهيمنة حتى بحاجة بسيطة زي لون الاندر أو صورة أو سلسلة أو او او ده كافي أنهم مينسوش مكانتك و مكانهم.

لو تحبوا انزل اكتر قولولي

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
انا ماستر ومارست حقيقى و اون لاين كتير اقدر اقولك التحكم فى العقل والنفس والروح وانك توصلها للمرحله ده ختقدر وتقتنع بيها من جواها تتحكم فى جسدها كمان اذاى تخليها خايفه منك وتعمل حسابك فى غيابك قبل حضورك وفى نفس الوقت بتحبك جدا ومتقدرش تبعد عنك وطبعا الجسد مهم وجانب انك تعرف دايما تحسيها الاحساس ده وتخليها مثاره فى كل وقت حتى وانت مش معاها وتبقى مجنون بافكارك .. حاجه كده خليط مش اى ماستر وسادى يعرف يعملها بس لازم كل واحد يحاول يطلع اللى جواه سواء ماستر سادى او سليف

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و Banoottaawii
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا ريت اكون خاضع لست او بنت

• عجبني
التفاعلات: سلمي البنوتي
التحكم المهيمن بكل تفصيل الخاضعة في الحياة

• حبيته
بعيدا عن اي حد هيحاول يبين انه بيفهم اكتر منك، انتي بتتكلمي صح جدا

• حبيته
اتفق معا كل كلامك معادا اللعب فى الطيز هوا انا ك سليف مش لازم اكون بتناك يعنى عادى ممكن اكون راجل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%