NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

افرح واحده بيننا مسافه ازاى

A

Anonymous (54e5)

ضيف
واحده صحبتى بتتعرض للعنف الاسرب وتعبانه جدا نفسيا وجسديا دراعها ورجلها مكسورين وبيننا مسافه كبيره وداخله فى مرحله اكتئاب انا مش عارف اعمل ايه افرحها نفسي ابسطها مش عارف اقترحوا عليا هى معندهاش صحاب غيري ياريت تشاركوا شباب وبنات امرها يهمنى وادعولها فضلا ادعولها كتير لوجه **** فضلا وليس امرا
شكرا مقدما للى هيدعى او يفكر معايا فى حل

• بيضحكني
التفاعلات: مافيا مصر2023
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جرب تشاركها حاجه بتهتم بيها زي لعبه اونلاين او اتفرجوا على فيلم او اقروا كتاب لو هي بتحب ده
وربنا يشفيها ويعافيها ويخفف عنها اللهم امين

• عجبني
التفاعلات: VENOMOUS COBRA
واحده صحبتى بتتعرض للعنف الاسرب وتعبانه جدا نفسيا وجسديا دراعها ورجلها مكسورين وبيننا مسافه كبيره وداخله فى مرحله اكتئاب انا مش عارف اعمل ايه افرحها نفسي ابسطها مش عارف اقترحوا عليا هى معندهاش صحاب غيري ياريت تشاركوا شباب وبنات امرها يهمنى وادعولها فضلا ادعولها كتير لوجه **** فضلا وليس امرا
ممكن تبعتلها بوكس يفرحها أو حاجه هي نفسها فيها

معلش انت مش كاتب نوع العلاقة وسنكم كام ولو ينفع تتجوزها وتخرجها من البيئة دي .
ياريت تتواصل معايا

لو تعرف تاخدها وتخرج وتفك اشطا

حسبى **** حاول تقف معها هى محتاجه حد يسمعها

ما باليد الحيله
بس اسمع دي كويس لو انت حقيقي بتحبها مش صاحبه وخلاص هتعرف أو هتحاول وهتعرف وتنجح في انك تفرحها أو تشيل عنها الاذي ده
وياريت ياريت ما تستغلش اللي هي فيه
واتمني يارب **** يفرج عنها وينتقم من الظالم لنفسه وليها من أهلها
لكن هي لو صاحبتك كده
يبقي انت بتزيد الطين بلا معاها وربنا معاها حقيقي
🙏🏼

عودة
أعلى أسفل
0%